Die zijn net zo gestoord als fundamentalistische muzelmannen, ja. Gelukkig zijn er een stuk minder Jehova's en muzelmannen, en ik hoop, een stuk minder Jehova's dan muzelmannen die niet aan deze voorwaarden voldoen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:39 schreef Gia het volgende:
Vind wel dat iedereen tegen oplegging van welke religieuze wetgeving ook moet zijn. Niet alleen islamitische wetgeving. Stel dat de Jehova's aan de macht komen.!!!
Geloof niet dat de meeste christelijke instanties zo blij zijn met homofilie hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
2. Geen hekel hebben aan joden, homo's of welke groep dan ook.
Niet al te moeilijk, he? De gemiddelde christen voldoet eraan. Nog enkele voorwaarden om te bepalen of iemand geintegreerd is:
Probleem is dat de gemiddelde Nederlander al niet aan 1 voldoet. Wat doe je met die mensen?quote:1. De Nederlandse taal goed spreken, zonder irritant accent
2. Acceptatie van onze Grondwet[/i] (ja, er is enige overlap).
De instanties die een hekel hebben aan homo's zijn dan ook fundamentalistisch.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:45 schreef Lod het volgende:
Geloof niet dat de meeste christelijke instanties zo blij zijn met homofilie hoor.
Wel degelijk. Ik kom zelden een Nederlander tegen die een irritant accent heeft, en dat terwijl ik in Den haag woon. Maar ja, dat zal wel liggen aan het feit dat ik in een beschaafd deel van Den Haag woon.quote:Probleem is dat de gemiddelde Nederlander al niet aan 1 voldoet. Wat doe je met die mensen?
Hoewel ik daar ook niet al te blij mee ben, vind ik het toch niet te vergelijken met een gangster-Marokkaans accent.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:47 schreef sp3c het volgende:
zonder accent ... en haags, fries, gronings?
of is het dan dialect?
Goed. Als ik het voortaan heb over fundamentalistische muzelmannen en niet-geintegreerde en criminele allochtonen weet je dat ik het heb over 10procent vd allochtonen. Beticht me dan ook nooit meer van Turken- of moslimhaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maar voor de rest voldoet zeker 90% van de allochtonen aan je voorwaarden Dora. Wat is nu je punt?
Want? Heb je ook nog argumenten, of zit je maar wat te blaten, zoals je dat zo vaak doet in het Feedback-topic?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ga nou niet verongelijkt roepen dat iedereen je altijd verkeerd begrijpt Dora (zie OP). Ik heb je posts gelezen, en je maakt het er zelf naar.
quote:Nu ook weer met het consequente gebruik van het woord muzelman in plaats van moslim.
Nou nee, jij beweert daarnaast ook altijd dat een erg groot deel wel fundamentalistisch is. Dat is nooit 10 procent. Ik zeg dat het maximaal 10 procent is, jij zit waarschijnlijker eerder in de buurt van 50%. Correct me if I am wrong.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed. Als ik het voortaan heb over fundamentalistische muzelmannen en niet-geintegreerde en criminele allochtonen weet je dat ik het heb over 10procent vd allochtonen. Beticht me dan ook nooit meer van Turken- of moslimhaat.
Hoe doe je dat dan met de gastarbeiders die in de jaren 70 hier zijn gekomen en nooit zich hebben hoeven aanpassen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het goede voorwaarden. Mensen die hier willen wonen moeten zich aanpassen aan de normen en waarden die hier gelden. Je moet het zien als je bij iemand op bezoek gaat en daar is het gebruikelijk om bijv. jeschoenen uit te trekken. Je doet dat thuis nooit maar omdat je op bezoek bent bij iemand anders heb je respect voor de regels die daar gelden en trek je dus je schoenen uit. Als je het daar niet mee eens bent ga je daar niet op bezoek en blijf je thuis.
Dit voorbeeld moet je even door trekken naar de huidige allochtonen en je begrijpt de moraal van het verhaal.
Goed. Ik neem mijn uitspraken daarover terug, noem geen percentage maar heb het slechts over mensen die niet aan deze voorwaarden voldoen. Goed genoeg?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou nee, jij beweert daarnaast ook altijd dat een erg groot deel wel fundamentalistisch is. Dat is nooit 10 procent. Ik zeg dat het maximaal 10 procent is, jij zit waarschijnlijker eerder in de buurt van 50%. Correct me if I am wrong.
Je hebt gelijk. Ik zal dan ook wel geen echte moslim zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef joeplemmens het volgende:
Echte moslims willen hun geloof geintereerd zien in de wetgeving. Ze zijn ervan overtuigt dat autonomie te ver wordt doorgevoerd in westerse maatschappij wat dus tot normvervaging, sodomie etc. kan leiden.
Tja ik denk er anders over maar dat is vaak de toon van kritiek.
Ik heb het niet alleen over accenten, daar kan iemand niet zoveel aan doen. Persoonlijk vind ik het ook niet echt storend (behalve Brabants en Limburgs, zal wel een oud jeugdtrauma zijn). Het gaat mij om de kennis van de nederlandse taal en het kunnen communiceren daarin.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wel degelijk. Ik kom zelden een Nederlander tegen die een irritant accent heeft, en dat terwijl ik in Den haag woon. Maar ja, dat zal wel liggen aan het feit dat ik in een beschaafd deel van Den Haag woon.
ja misschien verkeerd uitgedrukt.... ik zal het aanpassen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal dan ook wel geen echte moslim zijn.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:.
Wat is daar mis mee?
Een Marokkaanszzzze jongen kan er ECHT nietszzzz aan veranderen, ik zweer het je, dat hij met zzzzzo'n irritantzzzz akzzzzent spreekt? Klets niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:57 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over accenten, daar kan iemand niet zoveel aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |