Je weet maar nooit... een voetbal kan soms raar rollen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef komrad het volgende:
NEderland wordt echt geen tweede meer hoor
Volgens mij is het te duur om hem te ontslaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
staat Erikson zo langzamerhand al ter discussie?
1927 volgens mij hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef okee6 het volgende:
De laatste nederlaag van 1972 was ook wel erg lang geleden
wat heeft dat er mee te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef komrad het volgende:
de FA bulkt toch van het geld?
Dat die oprotpremie er makkelijk af kan.quote:
Valt wel mee hoor. Het kost 10 mln. GBP om Eriksson te ontslaan en New Wembley kost ook al een bak met geld.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef komrad het volgende:
de FA bulkt toch van het geld?
volgens bbc.co.uk is het 1972quote:
quote:Northern Ireland put a dent in England's World Cup hopes as David Healy's goal gave them a stunning win.
Leeds striker Healy fired home Steve Davis' pass after 73 minutes to give Lawrie Sanchez's side their first victory against England since 1972.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het kost 10 mln. GBP om Eriksson te ontslaan en New Wembley kost ook al een bak met geld.
Hij verdiend ook 4 mln. GBP per jaar. Die secretaresse kost natuurlijk ook nog wat.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]15 miljoen euro om erikson te ontslaan?
dat heeft ie goed onderhandeld
Dat wel, maar hij blijft wel zitten. Ik vind het wel een goede grap, zo verliezen van Noord-Ierland.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
staat Erikson zo langzamerhand al ter discussie?
Ze hebben het nog steeds in eigen hand, als ze 6 uit 2 halen, maar daar is dan ook alles mee gezegd, was dramatisch gisteravondquote:
Hij zou wel gek zijn om ontslag te nemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 05:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eriksson heeft in ieder geval al gezegd dat ie zelf geen ontslag gaat nemen. Volgens Beckham staat de groep nog achter hem. De supporters willen hem kwijt. De analisten van de BBC denken niet dat ie ontslagen wordt, aangezien z'n opvolger dan maar vanaf nu tot Oktober de tijd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |