En blijven ze tot volgend jaar doormodderen met Eriksonn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Dan lijken de Engelsen dus onbedreigd door te gaan en verandert er weinig in de poule.
In principe een ploeg die weer eens titelkansen heeft. Ik denk alleen niet dat Eriksson daarbij kan helpen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En blijven ze tot volgend jaar doormodderen met Eriksonn.
Oostenrijk moet gewoon winnen van Polen, dat kan best.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
Gelijkspel of verlies van Polen zal best nuttig zijn, omdat er kans bestaat dat een beste nummer 2 uit deze poule kan komen
Die hoeft niks meer uit te leggen, die is wegquote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat speelt Engeland slecht Sven heeft morgen heel wat uit te leggen
zal die zijn Secretarese meenemenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die hoeft niks meer uit te leggen, die is weg
wat een onzin. Voetbal leeft daar gewoon veel meer, niks om voor te schamen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je krijgt er tranen van in je ogen, wat een topsupporters ..... dan schaam je je echt je ogen uit je Hollandse bolle rotkop als je deze Noord-Ieren ziet
Heb jij wel eens naar de teletoeters gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
wat een onzin. Voetbal leeft daar gewoon veel meer, niks om voor te schamen hoor.
Ja ok, de standaard teletoeter mogen ze van mij ook afschieten... Maar hopelijk gaan die volgend jaar niet mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb jij wel eens naar de teletoeters gekeken
Is ook beetje overdreven gesteld, maar ik hoop dat Nederland dit soort supporters meeneemt naar Duitsland komend jaar
ach, macedonie thuis moet je winnen. Nederland wordt gewoon 1.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef BB-King het volgende:
Dit is goed, Engeland verspilt punten!
Mocht Nederland 2de worden, zijn wij de betere nr. 2
Je weet maar nooit... een voetbal kan soms raar rollen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef komrad het volgende:
NEderland wordt echt geen tweede meer hoor
Volgens mij is het te duur om hem te ontslaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
staat Erikson zo langzamerhand al ter discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |