wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:28 schreef So_Addictive het volgende:![]()
ehh wilkinson intuition als goedmakertje?
Leuk tipoc, en goed verzonnen verhaalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Gisteren plaatste ik dit topic: Haar favoriete film
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.
Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen.Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.
Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?
Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.
Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
zie mijn gewijzigde postquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat is dat?
Mja, als ze niet wil pijpen, houdt het voor mij toch sowieso wel een beetje op hoor...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:31 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
zie mijn gewijzigde post![]()
Zou jij dan een pik in je bek willen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, als ze niet wil pijpen, houdt het voor mij toch sowieso wel een beetje op hoor...
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zou jij dan een pik in je bek willen?![]()
Seks met een man?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.
Nee ik heb haar nog voor de actie het huis uitgegooid natuurlijk, ik heb gezegd dat we toch niet bij elkaar passen en dat ze maar beter naar huis kon gaan. Ze keek wel verdrietig moet ik zeggen, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:53 schreef j0rrit het volgende:
Hahaha..Prachtig...
Maar de grote vraag blijft natuurlijk; Heb jij haar nog gebeft ondanks de grote bossen haar?
Verkapte 'ik ben gay' uitlating?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Whehehehe. Heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
Misschien had de TS wat meer geduld moeten hebben, meeste meisjes schrikken af als ze meteen de eerste keer moeten pijpen.
Misschien zag ze die bos bij de TS en dacht "No fucking way dat ik een bos haar in me bek laat douwen."
Of ben jij er 1 die zich scheert ?
Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkentquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
Misschien had de TS wat meer geduld moeten hebben, meeste meisjes schrikken af als ze meteen de eerste keer moeten pijpen.
Misschien zag ze die bos bij de TS en dacht "No fucking way dat ik een bos haar in me bek laat douwen."
Hier kan je ook lekker serieus op alles gaan reagerenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
Hahaha, hoppaaaa.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:25 schreef So_Addictive het volgende:
volgende keer ook niet meer vragen of ze je wil pijpen, gewoon als ze gaapt er stiekum indouwe
20 % maar, das ook de moeite niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkent) maar weet je hoelang die van mij is? Ze krijgt heus niet meer dan 20% van mijn penis in haar mond hoor. En bovendien heb ik op mijn pik en mijn ballen geen haar.
Zou je haar trouwens gebeft hebben? Als ze het je vroeg en ze jou wel gepijpt had?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee ik heb haar nog voor de actie het huis uitgegooid natuurlijk, ik heb gezegd dat we toch niet bij elkaar passen en dat ze maar beter naar huis kon gaan. Ze keek wel verdrietig moet ik zeggen, maar goed.
@minkuukel: ja ik zou ook geen seks met een man willen, maar het lijkt me niet smerig en een penis ís best een geil object.
Sukkel, scheren en likkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.
Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen.Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.
Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?
Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.
Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
oei lastige situatiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:33 schreef Shir het volgende:
[..]
Zou je haar trouwens gebeft hebben? Als ze het je vroeg en ze jou wel gepijpt had?
Eensch!!!! Haar roeleert!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:43 schreef minkuukel het volgende:
Hoe meer haar hoe beter.![]()
![]()
Ja precies, nou, ik zei dat dus omdat de poster boven mij suggereerde dat ze mij zou pijpen als ik haar zou beffen. Ik zou dan wel even doorbijten om een zuigje te krijgen van die geile mond van haar...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, maar mijn libido gaat echt naar 0 als ik zoiets zou zien
Juist met zo'n geilbekkie wil je een zuigje aan je lul.
Hoe is het met jou oerwoud gesteld dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, maar mijn libido gaat echt naar 0 als ik zoiets zou zien
GAD-VER-DAMME.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:43 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Eensch!!!! Haar roeleert!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:52 schreef Shir het volgende:
Vies? Ligt eraan hoe vaak jij je boeltje wast....![]()
En ik denk als je zo doorgaat met je spelfouten dat het ook gauw over is.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk toch dat je een beetje te snel bent gegaan voor haar TS.
Ik hoop dat je het nog ged kan maken, wat ik wel weet is dat wanneer ik zo doe bij mijn vriendin ik haa niet meer te zien krijg.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb haar net via MSN gesproken
ze had nogal moeten huilen zei ze
ik heb haar gezegd dat ik er ook verdrietig over ben en dat het me spijt maar dat ik zo schrok van al dat haar dat ik heel boos werd
ze werd even weggeroepen maar ze komt zo weer verder praten
er zijn echt mensen die een stuk ongerept stuk natuur behouden in hun broek . .quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:30 schreef _bigmac_ het volgende:
meesterlijk stukje
![]()
Jammer dat het niet echt is![]()
ja nouja, ik zou het denk ik gewoon er bij latenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:04 schreef Shir het volgende:
Zei je dat je schrok van haar haar? Dat meen je toch niet? Jij moet heel wat goedmaken, jij hebt voorlopig nog geen blowjob van haar verdiend! Hahaha...
Maar goed, be nice to her! En succes!
Maar haar een dikke zeug noemen kom je wel mee weg?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik hoop dat je het nog ged kan maken, wat ik wel weet is dat wanneer ik zo doe bij mijn vriendin ik haa niet meer te zien krijg.
Nee vriend, nou doorgaan, denk maar zo beter 1 haar in je mond dan 10 bekeuringen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:06 schreef godard_k het volgende:
[..]
ja nouja, ik zou het denk ik gewoon er bij laten![]()
Als het zo'n christelijk meisje is dan gaapt ze vast met haar hand voor haar mond dus dat gaat niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:25 schreef So_Addictive het volgende:
volgende keer ook niet meer vragen of ze je wil pijpen, gewoon als ze gaapt er stiekum indouwe
dubbeltjes bikini.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar haar een dikke zeug noemen kom je wel mee weg?.
Niet Pushen!! En was je leuter goed na het zeiken, you don't get second chances!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:45 schreef JohnDDD het volgende:
ze zei me dat zij niet zo ervaren is (ik ben haar tweede, haar eerste was ook een maagd), en dat ze zich helemaal niet beseft had dat het voor mannen niet zo lekker is dat haar. Ik vroeg haar of ze wel gebeft wilde worden en ze zei van wel, ik zei dat ik dat alleen doe als ze kaal is, of een klein streepje heeft waar ik bij het beffen weinig to geen last van heb. Ze gaat zich scheren van de week en ik heb haar wat betreft het pijpen ook om weten te praten; ze wil het wel één keer proberen maar als het zo vies is als ze denkt dat wil ze nooit meer.JAAAAAAA
Bijknippen? Hij houd toch niet van haar? Dan moet je iets wegknippen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:54 schreef Shir het volgende:
Inderdaad, was hem, en kijk even of jij misschien iets moet scheren, bijknippen...
Nee, dat is het niet hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
Bijhouden dan....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Bijknippen? Hij houd toch niet van haar? Dan moet je iets wegknippen.![]()
Ok. Nog even dit, beter een wolle muts dan een kale pet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:37 schreef Shir het volgende:
[..]
Bijhouden dan....![]()
Bald, very baldquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:49 schreef Shir het volgende:
[..]
Hoe is het met jou oerwoud gesteld dan?
Eh, ik weet niet hoe jij met je vriendin communiceert maar ik doe dat meestal via telefoon of gewoon op straat. Dan zitten we echt niet te mugenziften over een paar spelfouten hier en daar. En ik maak me er ook niet druk om ofzo. dus....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En ik denk als je zo doorgaat met je spelfouten dat het ook gauw over is.![]()
ja. WIj hebben ook ruzie en een paar min later zitten we gezellig aan tafel te eten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar haar een dikke zeug noemen kom je wel mee weg?.
Grapje, als het verhaal waar is hoop ik ook het beste voor hem, maar een wollige muts beffen is toch geen drama?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:02 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet hoe jij met je vriendin communiceert maar ik doe dat meestal via telefoon of gewoon op straat. Dan zitten we echt niet te mugenziften over een paar spelfouten hier en daar. En ik maak me er ook niet druk om ofzo. dus....
Ik hoop voor TS dat het goedkomt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:19 schreef Shir het volgende:
Gewoon even de haren aan de kant doen, is het net alsof je op expeditie gaat!!
dan maar hopen dat je geen tarzan tegen komtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:19 schreef Shir het volgende:
Gewoon even de haren aan de kant doen, is het net alsof je op expeditie gaat!!
Ik dacht dat jij juist zo'n lekkere vriendin had...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:05 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
ja. WIj hebben ook ruzie en een paar min later zitten we gezellig aan tafel te eten.
Nee, Jane..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:25 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
dan maar hopen dat je geen tarzan tegen komt
kuch kuch uhh dubbelzinnig "tarzan speeltje" kuch kuchquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:12 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Nee, Jane..
echt knap is ze niet nee, maar ja, daar is ze ook voor aan het werk. lekker veel sporten en zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist zo'n lekkere vriendin had...
hij wilde gewoon ff naaien en niet breienquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:10 schreef nozem het volgende:
Nee, ik geloof er geen zak van. Dat ze een oerwoud had en jij daar van schrok oke, maar je hebt haar niet je huis uit geflikkerd omdat ze je niet wilde pijpen.
Klinkt een beetje als mijn ex.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik moest ook meteen aan mn ex denkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ex.
- Drinkt alleen water "appelsap"
- Is christelijk
- Wil niet pijpen
- Heeeeeeeeeeel veel schaamhaar
- 19 jaar oud
- Alleen was ik geen maagd
Begint haar voornaam toevallig met een M?Zou wel heel toevallig zijn
AHAHA die opmerking!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
You sick fuck..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:22 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan mn ex denken![]()
![]()
Maar die was gelukkig niet gristelijkMaar wel 13
Waarom ben je in hemelsnaam wat met haar begonnnen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:08 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn ex was euh,,,, net een nijlpaard, de huidige vinden jullie misschien ver dan normaal maar die was echt.... de kamer schudde als ze liep.
Verder zag ze er NIET uit later met al die plamuur en tja, ze was van duitse afkomst.....
Omdat ze een match made in heaven zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:13 schreef nozem het volgende:
Waarom ben je in hemelsnaam wat met haar begonnnen dan?![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:30 schreef _bigmac_ het volgende:
meesterlijk stukje
![]()
Jammer dat het niet echt is![]()
You lucky bastard.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:22 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan mn ex denken![]()
![]()
Maar die was gelukkig niet gristelijkMaar wel 13
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha, hoppaaaa.![]()
haha nee helaas nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ex.
- Drinkt alleen water "appelsap"
- Is christelijk
- Wil niet pijpen
- Heeeeeeeeeeel veel schaamhaar
- 19 jaar oud
- Alleen was ik geen maagd
Begint haar voornaam toevallig met een M?Zou wel heel toevallig zijn
Whehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
haha nee helaas niet
er zijn er wel meer zo denk ik
Eigenlijk vind ik het wel een zeldzaam lomp verhaalquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:54 schreef Globe het volgende:
TS
![]()
Nee natuurlijk niet, hij kan z'n vriendin door het bos(haar) niet meer zien.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hebbie nou foto???
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef Shir het volgende:
Er mag geen foto van dat meisje hier op FOK komen. Dat kan echt niet hoor. Dan wordt ze vet gepest omdat ze een oerwoudje heeft. Das toch zielig?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkent)
opschepperquote:maar weet je hoelang die van mij is? Ze krijgt heus niet meer dan 20% van mijn penis in haar mond hoor. En bovendien heb ik op mijn pik en mijn ballen geen haar.
als dat zo is doe je toch iets fout denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Morgen update?quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
werty; ze vindt seks wel goed voor de relatie, maar anderzijds wil ze ook niet buitensporig genieten en laten genieten, ik heb haar een beetje om kunnen praten...vanavond komt ze btw weer langs!!!
enne...FOTO? Nee dat kan ik niet doen denk ik...:D
Dit is de grootste onzin die ik dit jaar op FOK heb gelezen...........quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
werty; ze vindt seks wel goed voor de relatie, maar anderzijds wil ze ook niet buitensporig genieten en laten genieten
euhm ik bedoel gewoon gezicht hequote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
werty; ze vindt seks wel goed voor de relatie, maar anderzijds wil ze ook niet buitensporig genieten en laten genieten, ik heb haar een beetje om kunnen praten...vanavond komt ze btw weer langs!!!
enne...FOTO? Nee dat kan ik niet doen denk ik...:D
Zo denken kerels erover maar vrouwen niet die vinden kaal ook echt fijn... Niks geen haar waarin ze kan stikkenquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:20 schreef addie84 het volgende:dus als je je scheert ben je gay?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens mij heb jij een hééééle grote duim, waar haal je anders zo'n verhalen vandaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkent) maar weet je hoelang die van mij is? Ze krijgt heus niet meer dan 20% van mijn penis in haar mond hoor. En bovendien heb ik op mijn pik en mijn ballen geen haar.
Als je zijn aangemaakte topics ziet, krijg je ook wel een beeld. Van het persoon waar we mee te maken hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:48 schreef Tuvai het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb jij een hééééle grote duim, waar haal je anders zo'n verhalen vandaan?![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:34 schreef Hidden_Horror het volgende:
///Update???
![]()
Ze pijpt, heeft een kale doos, komt op je zitten!quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
Oeeeeeeh even een update beste mensen, ze is gisteravond langsgekomen, ze had zich helemaal kaal geschoren. Stel je mijn opluchting en vreugde voor toen ik dat heerlijke kale kutje zag. Vervolgens heb ik haar enkele keren laten klaarkomen door haar met mijn tong te bedienen, waarna ze genoeg opgewarmd was om eens flink bovenop me te komen zitten. Toen ik bijna klaar was heb ik haar gevraagd of ze het met haar mond wilde afmaken, dat heeft ze gedaan en ik ben zowaar op haar borsten klaargekomen!
Ik verander die meid nog eens in een seksgodin! Ze kon best goed pijpen trouwens voor een beginnelinge, ik moest haar een beetje sturen af en toe maar dat moet sowieso wel! Ze heeft na afloop gezegd dat het pijpen haar heel erg meeviel, ze vond het niet geweldig maar ze vond het zeker niet vies en ze vond het heerlijk om me zo te zien genieten. Ook van het gebeft worden was ze erg onder de indruk. Dit wordt nog wat!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:09 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat een raar verhaal zeg.... volgens mij is je duim nog dikker dan je leuter.....
Volgens mij zitten we hier allemaal de fantasieen van een of andere puber te lezen.
en oh we vinden het maar al te leuk om het te lezen. Ga zo doorquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:09 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat een raar verhaal zeg.... volgens mij is je duim nog dikker dan je leuter.....
Volgens mij zitten we hier allemaal de fantasieen van een of andere puber te lezen.
Toch een beetje een anti-climax.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
Oeeeeeeh even een update beste mensen, ze is gisteravond langsgekomen, ze had zich helemaal kaal geschoren. Stel je mijn opluchting en vreugde voor toen ik dat heerlijke kale kutje zag. Vervolgens heb ik haar enkele keren laten klaarkomen door haar met mijn tong te bedienen, waarna ze genoeg opgewarmd was om eens flink bovenop me te komen zitten. Toen ik bijna klaar was heb ik haar gevraagd of ze het met haar mond wilde afmaken, dat heeft ze gedaan en ik ben zowaar op haar borsten klaargekomen!
Ik verander die meid nog eens in een seksgodin! Ze kon best goed pijpen trouwens voor een beginnelinge, ik moest haar een beetje sturen af en toe maar dat moet sowieso wel! Ze heeft na afloop gezegd dat het pijpen haar heel erg meeviel, ze vond het niet geweldig maar ze vond het zeker niet vies en ze vond het heerlijk om me zo te zien genieten. Ook van het gebeft worden was ze erg onder de indruk. Dit wordt nog wat!!!
Denk ik ook een beetje...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:09 schreef MarkPeterse het volgende:
Uhm... get a life?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
WAT BEN JIJ EEN LOSER ZEGquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:14 schreef Brabiliaan het volgende:
Volgens mij zuig jij harder aan je duim dan zij aan jouw leuter.
Tsja.. of te veel scary movie gekeken (de alombekende scene "met het schaamhaar")quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef piere het volgende:
hij zal zich de eerste keer wel vergist hebben tussen de hond en het meisje
jeetje mina, wat ben jij een ongelooflijke botterik zeg! Bah. Er zijn nu eenmaal dingen die bepaalde meisjes niet doen. Stel dat zij aan jou vraagt of ze op je mag pissen/poepen, wat zou jij daar dan van vinden? Ik vind het echt ongelooflijk dat je haar eruit gooit, omdat ze niet aan jouw lusten voldoet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Wil je me pijpen?
dus jij hebt daar ook geen haarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Zo dus zo'n aanpak werkt. Die houd ik erin.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
Kvind het anders volkomen terecht. Een vrouw die de poes nait scheert is de beurt nait weerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef speedfreakssj het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:37 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Kvind het anders volkomen terecht. Een vrouw die de poes nait scheert is de beurt nait weerd.
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:37 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Kvind het anders volkomen terecht. Een vrouw die de poes nait scheert is de beurt nait weerd.
Ik ook niet (meer)quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
geloof niks van dit topic
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer)![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:48 schreef El_Nino het volgende:
Man, niet zeuren!
niets is romantischer dan de volgende ochtend kunnen flossen met het haar van de vrouw waarvan je houdt!
ontopic:quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:48 schreef marc16 het volgende:
[..]
Tsja.. of te veel scary movie gekeken (de alombekende scene "met het schaamhaar")
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:43 schreef JohnDDD het volgende:
aaah ik heb voor vanavond een nieuwe date mensen.
gisteravond heb ik dit meisje weer eens thuis gehad. ze was ontzettend verdrietig, want een kennis van haar lag in het ziekenhuis met ernstige problemen. voor de verandering accepteerde ze mijn wijntje. al snel was ze behoorlijk aangeschoten, en toen kwam ze echt helemaal los. eerst heeft ze me ontzettend lekker gepijpt. toen ik bijna klaarkwam hebben we het even rustig aan gedaan. daarna heb ik haar in haar krappe aarsje gepakt, sooow, die was lekker strak nog zeg. ze kreunde het uit, wist niet meer waar ze het had. ze kwam een aantal malen klaar nog die avond, net als ik zelf.
vanmorgen zei ze me op msn dat ik van haar een ander mens had gemaakt. ze besefte, zei ze, dat ze zo met de rem erop had geleefd. ze wilde meer van mijn avontuur en daarom wil ze nu echt een vaste verhouding met me. ik heb natuurlijk geaccepteerd, vanavond gaan we weer helemaal los!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer)![]()
Echte levens zijn zooo vorige week dinsdagquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:08 schreef Partyman het volgende:
DUDE !! GET A REAL LIFE .... kap met deze cybersex.. fantasie shit !
ff een gokje: ze heeft zich geschoren, neukt goed, en ze leven nog lang en gelukkig?! Denk dat de TS deze kant op wilde gaan met zijn lul-verhaalquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:11 schreef Guidoweb5 het volgende:
UPDATE!!!!!!!
Tsja... fantasie heeft onze TS genoeg..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:17 schreef Guidoweb5 het volgende:
hehe
zal wel een spannende einde aan komen
lang leve het Fok!Forumquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:16 schreef MouseOver het volgende:
Ach, als ts z'n email eens aan een willekeurig meisje geeft en ze gaat op fok zoeken weet ze natuurlijk wel wat ze kan verwachten
Het zou me niets, maar dan ook echt niets verbazen als dat het geval zou zijn... maar nu je dit scenario vertelt hebt, zal ie een ander verhaal gaan verzinnen he..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:24 schreef MouseOver het volgende:
Ik denk trouwens dat in z'n volgende post haar beste vriendin vraagt of ze mee mag doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:04 schreef Guidoweb5 het volgende:
nee, ik poste iets over een telefoon, maar die moest in een ander topic
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb een stijve. opeens. ik ga haar nu bellen. ze moet nu komen om me af te zuigen, verrreedomme!!!
The saga continues....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb een stijve. opeens. ik ga haar nu bellen. ze moet nu komen om me af te zuigen, verrreedomme!!!
keep dreaming...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:31 schreef JohnDDD het volgende:
ze komt zo! ze komt me tijdens het sportjournaal afzuigen zo!!!
Zij moet niet komen, jij moet komenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:31 schreef JohnDDD het volgende:
Cheil hoor, klaarkomen terwijl je de Tour zit te kijken...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:31 schreef JohnDDD het volgende:
LOL, ze wil niet pijpen maar je mag gelijk in haar krappe aarsje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:43 schreef JohnDDD het volgende:
aaah ik heb voor vanavond een nieuwe date mensen.
gisteravond heb ik dit meisje weer eens thuis gehad. ze was ontzettend verdrietig, want een kennis van haar lag in het ziekenhuis met ernstige problemen. voor de verandering accepteerde ze mijn wijntje. al snel was ze behoorlijk aangeschoten, en toen kwam ze echt helemaal los. eerst heeft ze me ontzettend lekker gepijpt. toen ik bijna klaarkwam hebben we het even rustig aan gedaan. daarna heb ik haar in haar krappe aarsje gepakt, sooow, die was lekker strak nog zeg. ze kreunde het uit, wist niet meer waar ze het had. ze kwam een aantal malen klaar nog die avond, net als ik zelf.
vanmorgen zei ze me op msn dat ik van haar een ander mens had gemaakt. ze besefte, zei ze, dat ze zo met de rem erop had geleefd. ze wilde meer van mijn avontuur en daarom wil ze nu echt een vaste verhouding met me. ik heb natuurlijk geaccepteerd, vanavond gaan we weer helemaal los!
Hij wil zeker klaarkomen terwijl hij naar al die gespierde mannenbenen zit te kijken...quote:Op zondag 25 juli 2004 18:41 schreef LucienS het volgende:
[..]
Cheil hoor, klaarkomen terwijl je de Tour zit te kijken...![]()
Als dit waar is vind ik je een zielig persoonquote:Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
Jezus Christ Pornostarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:30 schreef Sportguy het volgende:
Als ze zo streng is moest je ook zonder rubber zeker.
Edit: welke film heb je nou gekeken ? Jezus christ superstar ?
anders kick je even een oud topicquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jezus Christ Pornostar
hey mikelennium hoe is het met je 306?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:22 schreef MikelenniuM het volgende:
Wat een lul-verhaal!Dit is overduidelijk een sexueel gefrustreed mannetje van een jaar of 13 die nog nooit een meisje heeft aangeraakt. (laat staan in haar krappe aars heeft genomen
)
heb trouwens wel enorm gelachen om de stories van Johnny boy
helemaal! Maar voordat het OT word tot op het andere forumquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:01 schreef MikelenniuM het volgende:
jah goed An3s06?
van dit soort briljante poezie word ik altijd zo emotioneelquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:34 schreef Dabenzo het volgende:
Zij trekt haar kleren uit en je komt tot de ontdekking dat ze een enorme ranzige gore kut heeft. Je weet wel, met een augurk als clitoris en twee pannenlappen van buitenste schaamlippen en daar bovenop een bos haar dat je er zwart van ziet.
Wahahah.. ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:57 schreef sioux_ het volgende:
[..]
van dit soort briljante poezie word ik altijd zo emotioneel![]()
![]()
Een geweldige kick van een topic dat heel hard een update nodig hadquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:10 schreef Fwnk het volgende:
Wat een kut-kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |