Stoerrr!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Ik denk altijd na voordat ik iets zeg, dusssss
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Ik denk altijd na voordat ik iets zeg, dusssss
Ik vroeg een keer aan je moeder of 5 euro genoeg was, toen moest ze ook huilenquote:Op zondag 11 juli 2004 22:53 schreef DeViezeMan het volgende:
Ik heb ook weleens tegen een turk gezegd dat hij stonk, toen moest hij huilen.
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb weleens tegen een meisje gezegd dat ze een turkenstem heeft...
ging ze door het lint...
Ow, das inderdaad pijnlijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een keer tegen een zwanger iemand gezegd, goh je kunt het nu wel goed zien zeg.
Had ze net een miskraam gehad![]()
Maar ze was echt nog harstikke dikKon ik toch niet weten....
Hahaha! En, wat deed ze toen?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Toen ik even op de andere afdeling moest invallen omdat ze te weinig krachten hadden. Kwam ik onder een nogal streng regime terecht van een gestresst wijf die me mateloos irriteerde met haar bewind.
Had ik eindelijk pauze, ging naar boven en onderweg schreeuwde ik iets als 'jezus ik ben blij als ik weer terug mag, ik wordt echt gestoord van de geflipte wijf'
Bleek ze daar gewoon aan tafel te zitten....
Hahahaha! Die is ook leuk!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doet pijn... en dan voel je je lullig
Bij mij twee weken terug op het werk: Vrouw stonk ENORM, echt níet te harden. Komt ze afrekenen bij de kassa... loopt een collega van me langs...: "Jezus wat een tyfusgraflucht hangt hier!"
Euh ja... dat komt euh... euh... uit de afvalbak
Dan voel je je achteraf ook lullig. Gisteren was ze er weer, en schijnbaar heeft ze nog steeds niet gedoucht... echt vies
overpennen op de middelbare schoolquote:Op zondag 11 juli 2004 23:41 schreef johnneman het volgende:
-knip-
En de heeele klas lag echt Dubbel van het lachen! whoa wat hard, en ik moest eruit natuurlijk,
leraar pissed of, naja moestk wat overpennen, maar ben er wel btje onderuit gekomen..
iedereen die toen in die klas zat, weet het nog, en t is alweer 4 jaar terug
Dan werkte die apparaatjes niet zo goed, hè.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:47 schreef Clerick het volgende:
ik moest een keertje stagelopen bij de AH hiero, zaten we een beetje te praten over de school enzo, zei ik dat ik m'n leraar nederlands/wiskunde haat, zat z'n zoon bij ons aan tafel
was ook een keertje bij zo'n chatroom meeting, en was zo'n jonge van +-15 die gehoorapparaatjes had, vroeg ik iets; zei die niks terug
toen vroeg ik: Heb je stront in je oren ofzo?
maar gelukkig hoorde hij dat net niet:P
ja i know, lelijk he!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:48 schreef godard_k het volgende:
[..]
overpennen op de middelbare school![]()
![]()
Jij had toch niets gezegt?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]Ja, nu lach je erom... maar op het moment zelf kun je wel door de grond zakken!
z'n laatste dus hehehequote:Op zondag 11 juli 2004 23:53 schreef Kajalevi het volgende:
Tegen mijn toenmalige vriendje zeggen: "je kijkt alsof je je laatste oortje versnoept hebt".
Was lullig, hij had nl maar 1 oor....................
Ze keek een beetje de andere kant op, en probeerde het te negeren. Maar ze had het echt wel gehoord. Bleek wel geholpen te hebben trouwens, ze werd daarna wat milder en aan het eind van de dag kwam ze zichzelf ook nog verontschuldigen en vroeg ze me of ze niet te streng was/of ik het wel leuk vond om een dagje in te vallen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hahaha! En, wat deed ze toen?
Nou, respect! Ik zou het niet uit kunnen houden!!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik was wel degene die met 'r af stond te rekenen en het moest proberen recht te kletsen.
En toen ik over de prullenbak begon, snapte ie eerst mn hint niet, en nadat een collega hem een stomp/elleboog had gegeven kreeg ie 't eindelijk door. Probeer het dan maar recht te lullen, af te rekenen, en ondertussen niet te lachen
Dat is trouwens best leuk om te zeggen als iemand die je niet goed genoeg kent iets lulligs over je pa/ma zegtquote:Op zondag 11 juli 2004 23:46 schreef LifeTecH het volgende:
Iedereen kent het wel, het grapje; Heeft je vader een snor? Nee? Dan zag ik je moeder lopen.
Kameraad van me, vraagt aan een jongen (die hij overigens redelijk goed kent): Heeft je vader een snor?
Jongen: Mijn vader is dood.
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:56 schreef Sheridana het volgende:
Ik liep ooit langs het bureau van een collega en
hij was bezig een foto te bewerken van een
ontzettend lelijk kind, echt zo'n 'maar ze is vast heel
lief' kind zeg maar.....(zal ze vast ook wel zijn geweest....
Maar goed, ik roep dus vrij hard zijn oor : WAT EEN LELIJK KIND!!
Blijkt het natuurlijk zijn dochtertje te zijn.....![]()
hermanquote:Op zondag 11 juli 2004 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Mag het licht uit?
(tegen een man waarmee ik in bed lag, die ineens kaal bleek te zijn zonder petje. )
quote:Op maandag 12 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
MUUS tegen een mevrouw met een ei-vormige buik: "Hoe lang moet je nog?"
Mevrouw: "Ik ben niet zwanger...."
Wow, die laatste is grof!! Maar ik lach me kapot!quote:Op maandag 12 juli 2004 00:17 schreef Lexie het volgende:
Ahh, de middelbare school..
Ik zat in de klas bij nog al een fijngebouwd meisje, daarom was ze qua borsten ook wat minder bedeeld. Op een herfstige dag zat ze op een bankje en ze had een truitje met korte mouwtjes aan. Doordat het nogal koud was, had ze kippenvel. Ik wijs vaag in haar richting en roep: "Haha, je hebt mierentietjes".
Tijdens gym zat ik naast een ander meisje die normaal gebouwd was, maar nogal onzeker over haar figuur (zoals alle meisjes op de leeftijd). Ik ben zelf nogal mager, en kreeg toen mijn hand om mijn enkel zodat mijn vingers elkaar weer raakte. Daarna probeerde ik het bij haar, en toen lukt het niet... "Whoa, jij hebt di...." en toen besefte ik wat ik ging zeggen. Ze had wel al door wat ik bedoelde.
Mooiste was dat het ook nog de leukste meisjes van de klas waren... Volgens mij passen ze ook nog wel in het versierblunderstopic...
Tijdens de intro van de uni waren we op kamp. En nogal vervelend praatziek wijf was haar luchtbed aan het opblazen. Zegt zo'n mentor: "Blazen kreng, je moeder was beter!" Haar moeder was net ervoor overleden.
gadverdamma, net een gesmolten E. T.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:56 schreef Sheridana het volgende:
Ja lach maarquote:Op zondag 11 juli 2004 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]*proest*
ai ai aiiiiiiiiquote:Op maandag 12 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
Nee Gerard!quote:Op maandag 12 juli 2004 00:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
herman![]()
Maakt niet uit, hij was het vast met je eens anders was hij die foto niet aan het soepenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:56 schreef Sheridana het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:56 schreef Sheridana het volgende:
Blijkt het natuurlijk zijn dochtertje te zijn .....![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 01:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik: Zou je schoenen dragen als je geen voeten had?!
Meisje: Nee
Ik: Waarom draag je dan een BH?!
Meisje:
OMG!! Deze is echt erg!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 01:23 schreef PRMNS het volgende:
Leuk topic dit
Kan me alleen niet echt herinneren dat ik ook iets soortgelijks heb meegemaakt om hier te vermelden..
Ik weet alleen dat ik vroeger wel aan mn opa vroeg (voor de crematie van mn oma): Hoelaat steken ze oma nou in de fik? Gelukkig is me dat ook wel vergeven, ik was nog heel erg klein..
Meisje:
quote:Op maandag 12 juli 2004 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee _GdR_!.
Ik kwam hem wel laatst tegen. Ik mag nog een keer op bezoek komen in Rotterdam.
Ik heb een topic voor je gemaaktquote:Op maandag 12 juli 2004 09:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan kom je nu.
ben alleen op de zaak degehele week.
o boy
Ik bedoelde eerder dat je meestal op de middelbare school geen basisschool krijgt. Ik zou het echt een loze straf vinden en de leraar lichtelijk uitlachen. maargoed. Dat ben ik.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:52 schreef johnneman het volgende:
[..]
ja i know, lelijk he!
-knip-
quote:Op maandag 12 juli 2004 09:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een topic voor je gemaakt.
Dat was ik, Milagro.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:40 schreef milagro het volgende:
niet echt een botte opmerking, maar wel een bek vol tanden
Weggelopen/raakte peuter op strand :![]()
milagro : ben je je mama kwijt, zullen we die eens samen gaan zoeken dan?
peuter stopt met huilen, en zegt heel gedecideerd : mama is dood
milagro : ................
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:17 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat was ik, Milagro.
Meisje:
Meisje: "Jij draagt toch ook een onderbroek??"
Pleur eens op, hufter.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:47 schreef Clerick het volgende:
ik moest een keertje stagelopen bij de AH hiero, zaten we een beetje te praten over de school enzo, zei ik dat ik m'n leraar nederlands/wiskunde haat, zat z'n zoon bij ons aan tafel
was ook een keertje bij zo'n chatroom meeting, en was zo'n jonge van +-15 die gehoorapparaatjes had, vroeg ik iets; zei die niks terug
toen vroeg ik: Heb je stront in je oren ofzo?
maar gelukkig hoorde hij dat net niet:P
quote:Op maandag 12 juli 2004 01:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij was het vast met je eens anders was hij die foto niet aan het soepen
gnif.. die is goedquote:Op maandag 12 juli 2004 11:11 schreef twentemeisje het volgende:
Zeer recent... Op vakantie in Zuid-Afrika... Op aanraden van de eigenaresse gingen we 's avonds eten bij een restaurant dat in een crocodilepark lag, volgens haar werden de krokodillen 's avonds erg actief en kwamen er ook apen spelen... We zitten daar dus te eten (het was al donker) toen ik schuin naast me ineens iets zag bewegen, dus ik gil heel hard (hoorbaar voor alle gasten) "AAP! AAP!", de reactie van de eigenaresse: "no mam, that's our security guard!".... Op dat moment wilde ik niets liever dan dat de aarde me op zou slokken....![]()
![]()
![]()
raar zegquote:Op maandag 12 juli 2004 15:39 schreef tonja het volgende:
Ik kon erg goed opschieten met die leraar, maar na deze opmerking sprak ie geen woord meer met me.
Heheh!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:26 schreef zwijntje het volgende:
Niet zo'n goede binnenkomer bij eerste bezoek bij vriendje's ouders.
Vriendje had gescheurde spijkerbroek aan (Was heel hip in de eighties)
Maar zijn moeder vond het maar niets en gaf afkeurend commentaar.
Vriendje " Ah, mam, loop nou niet zo te zeuren."
Moeder richt hoofdschuddend het woord tot mij "Zeg jij zulke dingen nou ook tegen je moeder ?"
Ik: "Nee, mijn moeder zeurt niet."
Oeps...
He! Die heeft mijn moeder ook gebezigd tegen de nieuwe stiefmoeder van mijn halfbroertjequote:Op maandag 12 juli 2004 10:47 schreef lurf_doctor het volgende:
Op de middlbare school wou een vriend van me de leraar Duits graag onder 3 ogen spreken (de beste man had een glazen oog).
Resultaat: week geschorst![]()
Was je toevallig bij de begrafenis van de oma van mijn vrouw ? Iemand had haar gefeliciteerd met de dood van haar oma. Errug lullig...quote:Op maandag 12 juli 2004 08:51 schreef Balthar het volgende:
Iemand feliciteren i.p.v. condoleren op een begrafenis. Jezelf snel verbeteren en hopen dat het niet gehoord is.
dus jij hebt een vriend? en je bent zelf jongen?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:16 schreef caradoc het volgende:
Ik liep op straat met wat vrienden en een vriend van mijn vriend kwam langs op z'n fiets. Ik rook iets in de lucht, dus net toen die vriend weer wegreed op zijn fiets zei ik: "Heeej, ik ruik iets verbrands!". Ineens keek iedereen mij vreemd aan en lagen toen allemaal dubbel ....
... ik had er niet bij na gedacht dat die jongen op de fiets een erg donkere neger was. Maar gelukkig had hij het niet gehoord of hij negeerde het.![]()
Je punt is?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:56 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
dus jij hebt een vriend? en je bent zelf jongen?
nou nou veel pijnlijker moet het ook niet worden, ik zou me kapotschamen werkelijk waarquote:Op maandag 12 juli 2004 17:24 schreef NYJETS147 het volgende:
En natuurlijk die keer dat ik tijdens de vakantie op het huis van een vriend pastte:
Kreeg ik een paar weken daarna een string in mijn handen geduwd met de woorden die kwam ik tegen en hij is niet van mij![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 12:25 schreef Rio het volgende:
Toen ik nog een piepkleine Rio was op verjaardag bij de buren van mijn grootouders. Hun dochter had een relatie met een neger die enorm donker was.
Ik tegen mijn moeder (zachtjes): 'Mama, er is ook een aap hier'
Moeder negeert
Ikke (harder) 'Mama, er is ook een aap hier'
Moeder negeert
Ikke (hard) 'MAMA, ER IS OOK EEN AAP HIER!'
Joh, ik ken hetquote:Op zondag 11 juli 2004 23:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zat ooit bij een vriendin thuis televisie te kijken, en toen kwam Bram van der Vlught ervoor.
Toen zei ik "Hee, dat is die man die Sinterklaas speelt op TV". Terwijl haar kleine broertje van 6 achter me stond en spontaan begon te roepen hoe dat kon en begon te huilen. De hele familie boos dat ik het verklapt had..
![]()
Dat ik me afvroeg of hij een homosexuele relatie heeft. meer niet, vond het apart om het zo te lezen en vroeg me af of ik me misschien had vergist. Als caradoc homo is moet hij dat zelf weten, verder geen bijbedoelingen.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je punt is?
alsof jij rekening moet houden met de leugens van anderen..quote:Op maandag 12 juli 2004 20:31 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Joh, ik ken het
Keer gezegd "hee dat is de échte sinterklaaas!" terwijl de kindjes van de broer van mn vriendje voor de tv rondbanjerden... ik kon wel door de grond zakken...
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je had vroeger in het dorp waar ik woonde altijd zo'n halve gare die in de bus iedereen vroeg: heb je een vuurtje? hele bus door.. voor hem achter hem.. heb je een vuurtje? niet dat ie dan ging roken.. maar dat vroeg hij gewoon altijd.. als je hem tegenkwam.. altijd: heb je een vuurtje?
Meestal ben ik de vriendelijkheid zelve.. maar een keer reed ik terug uit de stad met een vriend en zat die gast bij de bushalte.. net op het moment dat hij ademhaalt om het weer te vragen.. zeg ik: JE MOET JE BEK HOUDEN!
m'n vriend keek me aan of ik van een andere planeet kwam.. daarna wel hard om gelachen.. maar beetje vage actie..
Zou jij dan wel graag die droomwereld van die kindjes af willen nemen?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
alsof jij rekening moet houden met de leugens van anderen..
nee helemaal niet.. het toeval wil dat ik op 5 december jarig ben, maar dat staat hier even los van. Ik begin een verband te zien tussen de grote onwil in Nederland om in God te geloven en het feit dat wij Sinterklaas fanatieker dan andere landen in stand houden.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zou jij dan wel graag die droomwereld van die kindjes af willen nemen?
Lol, ik ga weg uit dit topic om nu weer terug te komen zie ik dit. Maar nee niet zo'n "vriend". Kan je tegenwoordig een vriend ( iets wat niet met een relatie heeft te maken ) niet meer omschrijven als een vriend?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:53 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dat ik me afvroeg of hij een homosexuele relatie heeft. meer niet, vond het apart om het zo te lezen en vroeg me af of ik me misschien had vergist. Als caradoc homo is moet hij dat zelf weten, verder geen bijbedoelingen.
In hoeverre is het de waarheid, als iemand spreekt over "de echte Sinterklaas".quote:Op maandag 12 juli 2004 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nee helemaal niet.. het toeval wil dat ik op 5 december jarig ben, maar dat staat hier even los van. Ik begin een verband te zien tussen de grote onwil in Nederland om in God te geloven en het feit dat wij Sinterklaas fanatieker dan andere landen in stand houden.
Daarbij vnd ik niet dat je het iemand kwalijk kunt nemen als hij de waarheid spreekt. Of het slim is, is wat anders..
ja net als je zegt.. de echte Ome Willem of zo.. de echte Bert over Paul Haenen (geloof ik)quote:Op maandag 12 juli 2004 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In hoeverre is het de waarheid, als iemand spreekt over "de echte Sinterklaas".
Toch best grappig hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 23:17 schreef heinl het volgende:
Niet zozeer een blunder van mij, maar van een vage vriendin van mij.
We zaten bij aardrijkskunde en dat miesje had die dag een kort rokje aan, dus een kameraad & ik beetje ouwehoeren, vanne 'wedden dat daar niks onder zit?' hoorde ze dat dus half, gaat ze staan, gaat ze vet schreeuwen: "Ik weet ook wel dat ik geen tieten heb!!!" haha, wij hebben daar de hele dag om dubbel gelegen (tranen in de ogen)
edit: t klinkt nu niet erg grappig, maar moet je bij zijn denk ik
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:27 schreef Flying_Vee het volgende:
Toen ik wegens klieren uit de klas werd gestuurd commandeerde de leerlaar of ik de deur achter me dicht wilde doen, vervolgen vroeg ik aan hem of hij het raam achter zich dicht wilde doenwe zaten op 4 hoog
![]()
ehh koste me wel wat strafuren en zo ...![]()
Uit het raam springen en zoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Ow jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
Uit het raam springen en zo.
vooral lullig dat ook et dan ook een skelettenhoofd is..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:33 schreef Gizpat het volgende:
* Toen ik nog op de middelbare school zat, stonden we een keer bij het biologielokaal te wachten, alwaar een mooie grote vitrine stond met skelethoofden van oude aapachtigen daarin opgesteld.
Omdat er een jongetje bij ons in de klas zat die qua hoofdvorm erg veel weg had van één van de skelethoofden zei Jessica (mijn zus) heel hard:
"Luc! Kijk! Je moeder!" terwijl ze subtiel naar één van de skelethoofdjes wees.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:21 schreef Shinadul het volgende:
Staan we in een overvolle stadsbus, kan een oudere dame niet instappen.
Chauffeur: stap maar even achter in dan
Dame gaat naar achteren en probeert in te stappen
Vriendje: pas op, er stapt een oude mevrouw achter je in
Ander vriendje: waar? (draait zich om en duwt met de rugtas de vrouw weer de bus uit)
Chauffeur had dat laatste echter niet gezien
TTschhhh deur dicht, rijden maar.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:49 schreef bonke het volgende:
dat ik een jaar of zes was deed ik es stout in de klas en moest de gang op
maar ik wilde niet dus stak ik me hand in et inktpotje om me eige aan tafel vast te houden
maar toen zat ik dus vast in het inktpotje en kon nie meer loskomme
eeemieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :-)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Scandinavische jeugdserie Emiel van weleer. De aflevering waarin hij met zijn hoofd vastzat in de soepterrine...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:57 schreef milagro het volgende:
zit je je leeftijd weer te verraden, Copycat
Hoe hebben ze je toen vrijgekregen? met een zaag ofzo?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:49 schreef bonke het volgende:
dat ik een jaar of zes was deed ik es stout in de klas en moest de gang op
maar ik wilde niet dus stak ik me hand in et inktpotje om me eige aan tafel vast te houden
maar toen zat ik dus vast in het inktpotje en kon nie meer loskomme
heeft de leraar me dus met tafel en al op de gang gezet , zonder stoel :-)
was nie leuk ( kon zelfs et speelkwartier nie naar buite :-( )
ps: typen gaat me trouwens goed af aangezien ik nog steeds vast zit :-) ( grapje)
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:20 schreef bonke het volgende:
36 is et toch ?
ps :-)
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:21 schreef Shinadul het volgende:
Staan we in een overvolle stadsbus, kan een oudere dame niet instappen.
Chauffeur: stap maar even achter in dan
Dame gaat naar achteren en probeert in te stappen
Vriendje: pas op, er stapt een oude mevrouw achter je in
Ander vriendje: waar? (draait zich om en duwt met de rugtas de vrouw weer de bus uit)
Chauffeur had dat laatste echter niet gezien
TTschhhh deur dicht, rijden maar.
inktpotje uit die tafel getikt en dat was et :-)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:21 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Hoe hebben ze je toen vrijgekregen? met een zaag ofzo?
quote:Op maandag 12 juli 2004 02:53 schreef Piro het volgende:
Mijn (joodse) levensbeschouwing lerares houdt een praatje over het aan het werk zetten van de leerlingen.
Ik: Arbeit macht Frei, mevrouw?
Zij:.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:29 schreef Hilje23 het volgende:
Oh, nog eentje dan!
Ik had een overgrootopa die toen ik 4 was hij 84 jaar was...een oude man dus...
Ik had aan mijn moeder gevraagd of ik naar de begrafenis van opa mocht als hij dood ging, dus mijn moeder uitleggen dat ik daar nog een beetje te klein voor was en dat Opa nog niet dood ging.
Dus ik heb vast gedacht, weet je wat ik vraag het die man zelf wel!
Hij kwam veel bij mijn opa en oma en wij waren daar ook vaak dus ik kende hem best goed!
Ben ik dus op hem afgestapt en heb gevraagd: Opa??? Opa zegt: Ja,kind... Ik weer: "Als jij dood gaat he, mag ik dan ook op jouw begrafenisfeestje komen?"
Mijn moeder kon wel door de grond maar opa (een man met veel humor) moest lachen en zei: "ja hoor kind, als ik dood ga mag jij op mijn begrafenisfeestje komen".
Hij is uiteindelijk bijna 101 geworden, dus ik was 20 toen hij overleed!
We zouden een weekje gaan varen met een vriend van ons op de binnenvaart, maar ik ben er na 2 dagen wel afgegaan in Maastricht en heb 4 uur in de trein gezeten, want DAT begrafenisfeestje wilde ik niet missen natuurlijk\ Opa heeft het me nog vaak verteld, hij wist zich het precies te herinneren! Hij was zowiezo super! Tot zijn 99 e wist hij iedereen nog bij naam te noemen, alleen de allerkleinsten niet meer, toen hij slechter ging zien was dat over, maar als je dan je naam noemde dan wist ie precies wie je was! Ik was dus een achterkleinkind he?1 En dat wist ie precies! We hebben ontzettend genoten van die man al die jaren!
De opa van de opa van je moederquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:29 schreef Hilje23 het volgende:
Oh, nog eentje dan!
Ik had een overgrootopa
nee opa van je moederquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
De opa van de opa van je moeder
Er werd vroeg gejongd dan, in jouw familie.
V.
Ja he? hihihhih...ik heb nog wel wat streken uitgehaald en rake dingen gezegt, maar ik moet eerst even spitten in mijn geheugen!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef milagro het volgende:
Jeetje Hilje, jij was me er eentje![]()
![]()
![]()
Doe dat, dan ga ik ondertussen thee zetten en verder plakken en knippen hier aan mijn burootje , hihihiquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:18 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Ja he? hihihhih...ik heb nog wel wat streken uitgehaald en rake dingen gezegt, maar ik moet eerst even spitten in mijn geheugen!
Ja, ik heb Six Feet under wel eens gezien, niet zo heel vaak trouwens..quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
Nou , wat een rare meneer van Goor was dat, zeg
Je kijkt zeker nu de CSI series wel of Six Feet Under
Vooral die laatste zal je okay vinden, dat gaat over begrafenisondernemers
Oh, maar nu moet ik gaan, als je nog wat te binnen schiet dan lezen we het wel, hihihihi
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:32 schreef Hilje23 het volgende:
oh oke, nog eentje dan...ik was toen een jaar of 14 en onmogelijke puber...werd vaak de klas uitgestuurd en had zo onderhand een oorlog ontketend met de directeur.
Zat ik daar voor de zoveelste keer bij hem...hij helemaal moedeloos.
vroeg hij opeens bloedserieus of ik al een idee had wat ik later wilde worden...
En dat had ik!!! Dus ik heel serieus vertellen (Was ook echt zo hoor) dat ik graag Pathaloog Anatoom wilde worden. Die man keek me wazig aan dus ik dacht; die begrijpt het niet. Dus ik ter verduidelijking even aangeven dat dat lijkensnijders zijn.
Hij schudde zijn hoofd een paar keer en zuchtte...dus ik zeg: "neem je me niet serieus of zo?"
Hij: "SERIEUS SERIEUS??? Ben jij helemaal gek geworden???? Je bent niet goed snik! Welke idioot wil nou dat berope doen, die mensen die dat doen zijn gek! Het wordt nu echt tijd dat je ouders met je naar de psych gaan!
Dus ik kookte zo onderhand want ik zag dat werk als heel boeiend!
Heb dus een stormvloed over hem afgevuurd in de trant van: "WAT? Ik niet goed snik? Weet je wel hoe belangrijk het werk is dat die mensen doen? En jij noemt die mensen gek? Weet je wel hoe dankbaar je mag zijn dat die mensen er zijn? Als uw dochter morgenvroeg dood in bed ligt (ik wist dat ie een dochter had) dan zou het toch wel fijn zijn als er een pathaloog anatoom is die uit wil zoeken waar ze aan overleden is he?! "Nou, als je zo respectloos over deze mensen praat dan hoop ik dat er geen enkele pathaloog anatoom is die je dochter of jouw of wie dan ook van je familie wil onderzoeken als je dood bent, zodat je familie voor de rest van de tijd in onzekerheid leven!!!!
Die man keek me aan en ik dacht echt even serieus dat ie een pistool uit zijn laatje zou pakken en me van de wereld zou schieten, maar hij begon te briesen dat ik op moest rotten en naar huis moest gaan...kom ik thuis, mijn moeder in tranen...had ie dus al gebeld dat ik geschorts was omdat ik zijn familie dood had gewenst....
Tja...had ik dus niet, maar goed zo had hij dat opgevat!
Hij heeft me nooit meer serieus genomen (deed ie al niet) en heeft dus ook tegen mijn ouders gezegt dat ik niet goed snik was...
Maar goed...Hilje is net klaar met een studie voor Uitvaartbegeleider, dus zover zat ik er nou ook weer niet naast met mijn beroepskeuze, volgens meneer van Goor sporen wij dus voor geen meter, maar goed, ik weet wel beter nu!
en dat is jouw pijnlijkste opmerking? volgens mij zit je in het verkeerde topic?quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:13 schreef bonke het volgende:
mijn moeder : ( geval apart )
vroeger , gingen we naar de kerk paps, mams , ikke , broertje en zus ( sorrela )
we zitte zo lekker en meneer pastoor was een preekje doen
zegt mams tegen paps "ga es van me jas af "
dus pa tilt ze kont ff op en mams laat een scheet
tadaaaaaaaaaa pa kreeg dus de schuld en me moeder kon je bij elkaar vegen
Hij is wel leuk jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:54 schreef Onderbroek het volgende:
toen straks was er op Net5 ofzo een programma over extreem kleine mensen (dwergen oid). Op den duur vroeg ik aan m'n broer die langs me zat van:
"weet jij waar dwergen voor de trein springen?"
Hij:"weet ik niet"
Ik:"bij de speelgoedwinkel"
Is niet echt pijnlijk, maar wel snoeihard
wheehehehehehquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:13 schreef bonke het volgende:
mijn moeder : ( geval apart )
vroeger , gingen we naar de kerk paps, mams , ikke , broertje en zus ( sorrela )
we zitte zo lekker en meneer pastoor was een preekje doen
zegt mams tegen paps "ga es van me jas af "
dus pa tilt ze kont ff op en mams laat een scheet
tadaaaaaaaaaa pa kreeg dus de schuld en me moeder kon je bij elkaar vegen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:32 schreef Gelderland het volgende:
Ik zat een keer met een vriend in de MC Donalds, en op een gegeven moment komt er een meisje naar ons tafeltje (die bij ons in de klas zat) om bij ons geld te zeuren etc (je kent dat wel) omdat ze geen geld bij zich had... (kwam zo'n 8x per week naar ons toe voor geld)
Wij hadden daar dus geen zin in, dus toen ze dat op een gegeven moment ook door had, liep ze maar weg....toen schreeuwde mijn vriend haar na (gewoon op een lachende toon): 'Ga maar bij je moeder zeuren om geld'...![]()
....Wat bleek later, haar moeder was een paar maanden geleden overleden (ahum)![]()
![]()
Ik was gisteren bij de bieb, en ik was juist het slachtoffer van zoiets. De bibliothecaresse zei tegen een meneer voor mij, die nog terug moest om iets te halen het volgende: Laat dan die meneer, of mevrouw, wat is het voor iets, die achter u staat dan even voor.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Aan het handje bij mama in de bieb toen ik een jaar of drie was over de vrouw achter de balie:
HEE JIJ DAAR MET DIE PUKKELS!!!! BEN JIJ EEN MENEER OF EEN MEVROUW?!?!
En het dan in mijn eentje volschrijven zekerquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:00 schreef Gelderland het volgende:
ik zou zeggen, maak zo'n topic
Oh ja, in mijn stekel-en-tuinbroek-periode ("punk") werd ik ook meer wel dan niet aangezien voor een jongen dan wel een militante lesbo. ("De heren-WC is daar"). Bijkomend leuke effect was wel dat mooie vrouwen mij aan de lopende band drankjes aanboden en dat komt goed uit als je aan de stufi zitquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En het dan in mijn eentje volschrijven zeker
Ik had natuurlijk ook kunnen doen alsof al die geweldig sarcastische opmerkingen uit mijn mond afkomstig zijn... Maar dat gelooft nu geen hond meer![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:59 schreef speedfreakssj het volgende:
het ziet er dan ook niet uit, een vrouw met stekeltjeshaar en een tuinbroek.
(...)
Als mijn vriendin haar haar afknipt (zoveel is het nog neit) kan ze oprotten.
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasserenquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Goh, die foto blijft ook maar doorgaan hé? nadenken dat ze er inmiddels ANDERS uitziet is ook ZO moeilijk? ach ja, krijg je met kansloze mensen die niks anders kunnen dan andere afzeiken achter hun PC en dan zeggen dat ze dat IRL ook doen....
Maar ja, die mensen behoud je zolang er internet is.
Gelukkig heb je daar dingen als een virus voor.
Ik hoop niet dat het speadfreakssj himself is ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:52 schreef Gelderland het volgende:
vertel, welk verhaal zit er achter die foto dan? (en wie is dat op die foto)?![]()
die uitspraak past perfect in dit topic, want ik denk dat het hem wel isquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het speadfreakssj himself is ...![]()
Hahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:33 schreef Grandi_joost het volgende:
Met een groep vrienden in een café staan waar ook gebiljard wordt. Een gozer zag er redelijk professioneel uit, eigen keu bij en alles. Uiteraard is het in de hele kroeg net even volledig stil op het moment dat ik er in alle onschuld uit floep: "So, die biljarter ziet er echt goed uit"
Nog lang aan moeten horen...
Met zo een hoofd vraag je er ook wel omquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Goh, die foto blijft ook maar doorgaan hé? nadenken dat ze er inmiddels ANDERS uitziet is ook ZO moeilijk? ach ja, krijg je met kansloze mensen die niks anders kunnen dan andere afzeiken achter hun PC en dan zeggen dat ze dat IRL ook doen....
Maar ja, die mensen behoud je zolang er internet is.
Gelukkig heb je daar dingen als een virus voor.
mannen humorquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
op verjaardag van een vriend zitten we met een paar jongens bij elkaar.. buurman is er ook met zijn 4 jarige dochter.. zegt een vriend van me.. zo, dat is over 15 jaar een echte mooie meid.. buurman: als je maar weet dat ik de eerste ben die er over heen gaat..
wij waren in shock hoor..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:54 schreef Untitled het volgende:
[..]
mannen humor
Ja ik bedoelde ook die buurmanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wij waren in shock hoor..
Hahaha!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:37 schreef mazaru het volgende:
Meisje: "Jij draagt toch ook een onderbroek??"
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:38 schreef Briefcase het volgende:
ik heb een keer een leuk bedoelde grap gemaakt die compleet verkeer viel:
"Bart, dit is je nieuwe collega"
"Hoi, ik ben Jos"
"Hey"
"Zoals je ziet zit Jos in een rolstoel, dus of je de deur naar de TD wil open laten ivm het ontbreken van de deurknop"
Wat later die dag
"Ik hoorde dat je een speciaal soort leer in je rolstoel hebt"
"Hoezo ?"
"Nou antilopenleer" :')
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Papa MouseOver zit sinds een paar jaar in een rolstoel en kwam laatst een jeugdvriend tegen.
Vriend: "Jan, wat is dat nu, dat ziet er niet goed uit"
Pa:"Ja, dat kan gebeuren"
Vriend: "Jan, weet je wat je nu bent?"
Pa: "Eh?"
Vriend: "Gehandicapped. Toch maar goed dat je die priesteropleiding niet doorgezet hebt he?"
Pa: "Ehh? Want?"
Vriend: "Dan was je nu geestelijk gehandicapped! Whahaha ... Snap je em? Geestelijk.. priester.. whahaha"
Pa: "![]()
"
Bovenstaande is trouwens echt gebeurd. Gelukkig heeft pa zelf ook een flinke dosis zwarte humor
Ik was er zelf niet bij, en als pa het me vervolgens met een glimlach vertelt zal het wel loslopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,
tactloze eikel
Goed genoeg gelurkt POSTEN!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij, en als pa het me vervolgens met een glimlach vertelt zal het wel loslopen.
Sommige dingen gebeuren nu eenmaal en dan moet je maar het beste ervan maken
sjees dan ben je ook snel op je teentjes getrapt hequote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,
tactloze eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |