Shit manquote:Op zondag 11 juli 2004 21:40 schreef TjokkePrii het volgende:
Zwaar kut. Ben bedrogen door mijn vriendin, na 3 jaar een relatie te hebben gehad kom ik erachter dat ze heel veel tegen me heeft gelogen en ze is ook nog vreemd gegaan. Ik vertrouw niemand meer !![]()
* clumsy_clown is ontiegelijk jaloers op DEquote:Op zondag 11 juli 2004 22:15 schreef DarkElf het volgende:
mijn zusje weer gesproken, die was op vakantie geweest
Helemaal bijgekletst en he wat mis ik haar toch als ze weg is:
Ik heb een supergeweldigfantastischlievefijnewarmeschat van een zus
ah heet ze zo? dat klinkt niet erg russischquote:Op maandag 12 juli 2004 00:56 schreef Whistler112 het volgende:
maar wel erg blij nog steeds met mn headset :-)
quote:Op maandag 12 juli 2004 12:30 schreef Jumparound het volgende:
*verongelijkt tegen bureau aan mokt*
ik haat dit echt...
Kut werk / kut weer / kut tering tiefus zooi
ik zal wel weer gaan paintballen, beetje agressie kwijt...
Kop op!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:55 schreef hellmondunited het volgende:
zwaar depri
dank je..quote:Op maandag 12 juli 2004 15:37 schreef DarkElf het volgende:
feeth, vakantie lijkt mij het minst belangrijke
sterkte voor je vader.
Gefeliciteerd Wolkmeisje!! Waar heb je een kamer gevonden?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:36 schreef Wolkje het volgende:
Wauw, mijn geluk kan niet op!
Ik heb een kamer!!
Donderrdag om 12 uur ga ik de huurovereenkomst tekenen![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!![]()
Waar??quote:Op maandag 12 juli 2004 22:03 schreef Faithy het volgende:
ik ga ook volgende week beginnen met zoeken
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:36 schreef Wolkje het volgende:
Wauw, mijn geluk kan niet op!
Ik heb een kamer!!
Donderrdag om 12 uur ga ik de huurovereenkomst tekenen![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!![]()
Leidenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:12 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Waar??
Inmiddels is dit weer omgeslagen in berusting en acceptatie. Gaat zó snel bij mij.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef zodiakk het volgende:
Stom, boos en naar.
Foto's!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:14 schreef Wolkje het volgende:
Thanks Duchess, feef en tristessa (en feli, jij ook)
Ik krijg een kamer echt aan de rand van Amsterdam![]()
Oew, ik ben echt zooooo blij![]()
Vrijdag gaan we waarschijnlijk verf kopen enzo, en zaterdag dan verven,
de kamer is nu knalgroen nml., van dat fluoridegroen zeg maar..![]()
Mensen met hooikoorts zijn het daar denk ik niet mee eensquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:17 schreef Xilantof het volgende:
heerlijk die geur van net gemaait gras
gaat wel okee hier
true, maar ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:25 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Mensen met hooikoorts zijn het daar denk ik niet mee eens
Anyway hier gaat het ook prima :-)
Je bent ook sterk en geliefdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:49 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me sterk en geliefd![]()
Jaaaaaaaaaa, jeejquote:En ik heb al blij op en neer lopen springen voor je kamertje Wolkjemaar nog maar es dan
![]()
![]()
![]()
Aan het stressen? En dat terwijl je geslaagd bent!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:13 schreef hellmondunited het volgende:
voor de derde nacht achter elkaar geen seconde geslapen.. echt geen één secondemijn ogen doet pijn en voel me brak
moet je ff langs je huisarts gaan, krijg je vast wel iets waarvan je binnen een half uur omvaltquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:13 schreef hellmondunited het volgende:
voor de derde nacht achter elkaar geen seconde geslapen.. echt geen één secondemijn ogen doet pijn en voel me brak
Laten we het er maar op houden dat ik weer bij de psycholoog rondloopquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan het stressen? En dat terwijl je geslaagd bent!
Kun je nu niet even een tukkie doen?
Dat verklaart een hoop. Wel goed van je dat je deze stap hebt genomen!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik weer bij de psycholoog rondloop
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef Hanneke1983 het volgende:& veel auw....
Dak de laatste dagen niet meer zo gemotiveerd was, was dus te merken.. volgens mn chef.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Wel ok, I guess.
Morgen weer werken, totaal geen zin in.
Mr ja, druk bezig blijven is goed vr me, t zorgt ervoor dak me lekker blijf voelen.
En weer niksquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:00 schreef UncleFunk het volgende:
Erg goed. Heb zo een date met een (hopelijk) fantastische meid.![]()
Je kan je vrienden toch ook in het weekend opzoeken?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:47 schreef Whistler112 het volgende:
'k voel me alsof ik weekend heb ofzo, die zijn meestal het saaist hier namelijk, ben ik niet onder mn vrienden :\
Dunno, eerst maar verven, en dan misschien maar een slagings-, housewarming- en verjaardagsfeestje in een ofzoquote:@29103: hou je nog housewarming party ;x
mjah binnenkort maar is wat regelen, want de paar die ook niets te doen hebben vervelen zich ook elke avond kreeg ik mee :-) (stelletje sufkutten zijn we, we vervelen ons allemaal maar niemand doet er wat aan :p )quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:12 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je kan je vrienden toch ook in het weekend opzoeken?
Ik ook! En overmorgen ook, en de dag daarna, en de dag daarna, tot 1 septemberquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:21 schreef cosmick het volgende:
Ik voel me moe. Gelukkig ben ik morgenmiddag vrij
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik ook! En overmorgen ook, en de dag daarna, en de dag daarna, tot 1 september![]()
Ik zit hier met een stel halve garen![]()
Maar ik voel me wel goed!
* SpookySamba geeft Hanneke1983 een grote knuffelquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef Hanneke1983 het volgende:& veel auw....
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef diannetjhu het volgende:voor Sanne, wat ben je toch ook een uber cutie
![]()
good luck en let me knowquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef DuchessX het volgende:
Gespannen [afbeelding]
*op klok kijkt*quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:35 schreef Arinna het volgende:
Ik MOET nu aan m'n scriptie gaan werken en het is heel frustrerend dat ik dat tot nu toe niet gedaan heb. Ik beloof mezelf nu dat ik om 14.45 ga beginnen
Ok, ik zie m dus niet... begint zo langzamerhand wel n eeuw te lijken, dak m niet gezien heb.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:42 schreef gekke_sandra het volgende:
Strakjes mijn pas inleveren.. en dan ben ik helemaal weg bij mn werk.
Hopelijk zie ik vandaag iemand waar ik al eeuwen niet mee afgesproken heb..
Kom gezellig meekletsen in Scriptie schrijven deel 3quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:52 schreef melismay het volgende:
Mijn scriptie loopt voor geen meter, alles moet gecontroleerd, verbeterd, gecontroleerd, verbeterd worden... En dit dan ik weet niet hoe vaak, word er doodmoe van...
Ben nog wel steeds verliefd en het idee dat ik m zaterdag weer zie maakt op zich wel wat goed
Ik doe wel even mee. Als iemand nu bij komt uit een coma gelooft ie nooit dat het Juli is!quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:20 schreef Frenkie het volgende:
Beetje sjacho van het kloteweer..
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:33 schreef Arinna het volgende:
@T1andonly: heel veel succes donderdag!
Voor mij mag het nog wel een weekje of twee zo blijven. Lekker egoistisch maar toch... beter voor m'n schrijfwerkquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:15 schreef DarkElf het volgende:
fijne middag gehad maar ik ben dit weer wel beu hoor
* k3vil aait liefkleinmeisjuhquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ontzettend kut en verdrietig....
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
-brandende / tranende ogen
-pijn overal
-moe
dus met andere woorden:
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:57 schreef Untitled het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sterkte meis! Ik weet hoe je je voelt...
-OT-
Waarom als ik me een keer vrolijk voel, ben ik lichamelijk weer helemaal nergens.
Niet bang zijn! Er is totaal niks engs aan, gewoon naar binnen lopen, gaan zitten en praten. Gaat vanzelf als je er eenmaal bent. En geloof me: jouw vader zal echt niks horen wat jij niet wil. Tip: vertel hem zoveel mogelijk 'minder erge' dingen zodat hij het idee heeft helemaal op de hoogte te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:37 schreef T1andonly het volgende:
Vanavond maar thuisblijven...heb geen zin om net te doen alsof ik iets leuk vind
Morgen hoop ik vanalles te vertellen tegen een psychologe, maar ik ben er heel erg bang voor.
Mijn ouders willen alles weten wat er gezegt is, maar dat durf ik toch niet te zeggen.
Een psycholoog heeft toch een zwijgplicht tegenover iedereen, ookal ben ik minderjarig, mijn vader beweert dat het niet zo is en dat ie alles te weten kan komen als ik het niet zou vertellen.
Ik ben best bang...
heeeej, that's my linequote:Op donderdag 15 juli 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me jarig!
Echt waar! Haha, wat grappig! Nou eh, gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
heeeej, that's my line
*ook jarig is
Gefeli BE, have a nice birthday![]()
waarom 151?quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:21 schreef Stranger het volgende:
Als ik nu 151 pillen zou hebben, zou ik het wel weten.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nog steeds jarig!
je leeft nogquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:04 schreef Jumparound het volgende:
Moe
Druk
Bagger
zegt wiequote:Op donderdag 15 juli 2004 13:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
je leeft nog![]()
Die doe ik er dan wel bijquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:51 schreef Copycat het volgende:
![]()
Daar zeg ik geen nee tegen!
Mag ik ook een toefje slagroom?![]()
Kan mijn vriend niet bereiken, irritant, wil de ochtendgroet brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |