Animal Crossing is dus geen game voor de gamer die graag bloed ziet, maar eerder voor iemand die the sims ook kan waarderen. In tegenstelling tot the sims is het ook niet "realistisch" je bent dan wel eens mens maar iedereen om je heen is een dier, je bent als het ware in de fabeltjes krant terecht gekomen. Een van de meest bijzondere features van deze game is dat de klok in de gamewereld gelijk loopt aan die van voor je scherm. Als het 6 uur is in AC dan is het ook 6 uur bij jou thuis, de kalender loopt ook gewoon gelijk. Dus bv. met kerstmis zet je nog snel even je cube aan om een speciaal kerstcadeautje in ontvangst te nemen! Zo zijn er velen datums waarop er speciale dingen in je dorpje gebeuren.quote:Kom allemaal mee naar Animal Crossing! Animal Crossing is niet zoals andere spellen. Hier zul je geen monsterlijke wezens vinden om de strijd mee aan te gaan, geen diepe ravijnen die overgestoken moeten worden en zelfs geen prinses die graag gered wil worden. De betoverende, bosrijke omgeving van Animal Crossing biedt een volledig unieke game-ervaring. Je kunt vriendschappen aangaan met allerlei verschillende wezens, een eerlijke boterham verdienen door goederen te verhandelen, of simpelweg wat tijd doorbrengen met het spelsysteem in je virtuele huis.
(alleen nog effe iemand strikken met een php pagina, zodat we hier een plaatje kunnen neerzettenquote:Foknick, character naam en dorpsnaam
Fliepke: Fliepke Venlo
lizardtattoo: Pollo Krash
Misschien wel handig om effe in de OP te zettenquote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik moet zo weg, maar ik heb sinaasappels, peren en kersen voor je. Zet maar neer hoe je dorpje heet en hoe jouw poppetje heet (hoofdletters zijn belangrijk), dan zet ik morgen de codes neer voor een paar kadootjes.
Ik ben zelf alleen nog op zoek naar iemand die me perzikken wil geven.
Tis ook een n64 game geport op de cubequote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
graphics een 10
Dat is idd duidelijk te zien.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis ook een n64 game geport op de cube. Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.
ik heb dus de australische pal, we kunnen het wel eens even uitproberen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:01 schreef koei het volgende:
weet iemand of er problemen kunnen zijn tussen het versturen van items naar mensen met een andere versie? Ik heb zelf de VS - NTSC versie, maar er is al een Australische Pal versie en binnenkort komt de Europese pal versie ook...
en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphicsquote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis ook een n64 game geport op de cube. Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.
vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphics
Volgens mij moet je die heel dicht aan zee planten anders willen ze inderdaad niet groeien. Ik haal ze van het eiland als ik ze nodig heb, andere vruchten leveren toch veel meer op.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Australische PAL en heb zonder problemen met mensen met een Amerikaanse NTSC geruild.
Dorp - Krash
Naam - Pollo
Kokosnoten willen op een of andere manier niet in mijn dorp, misschien in het verkeerde seizoen geplant...
volgens de meeste reviewers nietquote:Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.
Tuurlijk wel. Bij een vechtspel gaat het om het vechten en wil men dat dit zo realistisch of zo bloederig mogelijk is. Hetzelfde geldt voor een shooter en race games. Dit zijn redelijk realistische games en daarvoor zijn de graphics erg belangrijk. Bij niet realistische games zijn de graphics een stuk minder belangrijk en de gameplay een stuk belangrijker zoals ook bij dit spel. Ondanks de wat mindere graphics verdient dit spel gewoon een hoge score omdat het op alle andere vlakken erg goed is en de wat mindere graphics het spel niet verpesten of negatief beinvloeden zoals bij realistische spellen vaak wel. En zo denken veel reviewers wel, al zijn er natuurlijk ook een heleboel die op graphics kicken en weinig om de gameplay geven.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens de meeste reviewers niet
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje:
De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?
Sorry Fliepke, kon het niet laten
Ik zal het zometeen even uitproberen, thanks!quote:Op maandag 12 juli 2004 09:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:
Je had al kersen dus ik heb een sinaasappel, een peer en een verrassing voor je
V4fH&uG8P@OMLR
pnuEmnrT%wvEgm
eY%T3&ZG9Iv4N9
QqMXpwUhvyOH&%
BHFBM8aqYvh@2D
USapOP@YyDmppj
Een O kan ook een 0 zijn, dat is niet echt goed te zien, sorry.
I'm in.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:22 schreef koei het volgende:
waarschijnlijk moet je dan lid worden en iemand anders lid maken en krijg je dan van die speciale goodies. Dus als we bij deze afspreken dat niemand uit zichzelf lid wordt dan kan iedereen - 1 die goodies krijgen door de volgende lid te maken.
Ze hebben overigens vaak best leuke goodies. Ik heb al onder andere een grote nintendo ster in mn huis en een mastersword uit zelda..
Niet te lange en moeilijke woorden gebruiken en goede engelse grammatica, dan moet alles goed gaan.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zal het zometeen even uitproberen, thanks!
Okay meteen mijn eerste serieuze vraag. Ik had gisteren heel braaf wat brieven gestuurd naar mijn dierenvriendjes. Maar nu kreeg ik berichtjes terug dat ze de brieven niet begrepen...
Hoe schrijf ik dus een goede brief?
Ik ben mijn benedenverdieping aan het inrichten met fruit-thema. (Sinaasappelvloerbedekking, Perenkast, Meloenenstoel, Appeltelevisie etc etc). Als je weet hoe ik aan fruitig behang kan komen, want dat is het enige wat ik nog nooit gezien heb. Misschien bestaat het niet eens?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:08 schreef CyraxSnake het volgende:
Als iemand iets wil, wat dan ook, vraag het aan mij, ik regel alles voor jullie
Maar ik heb het spel ook bijna een jaar dus je snapt dat ik nu nogal wat heb
Ik heb op mijn bovenverdieping citrus behang, het lijkt een beetje op een doorgesneden sinasappel en dat dan in groen en oranje naast elkaar. Volgens mij hoort het bij de sinasappelvloerbedekking (het pas in iedergeval mooi bij elkaar) Zal ik het voor je bestellen?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ik ben mijn benedenverdieping aan het inrichten met fruit-thema. (Sinaasappelvloerbedekking, Perenkast, Meloenenstoel, Appeltelevisie etc etc). Als je weet hoe ik aan fruitig behang kan komen, want dat is het enige wat ik nog nooit gezien heb. Misschien bestaat het niet eens?
Toevallig, daar ben ik ook mee begonnen, omdat ik een perenkast kreeg, en een appeltelevisiequote:Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ik ben mijn benedenverdieping aan het inrichten met fruit-thema. (Sinaasappelvloerbedekking, Perenkast, Meloenenstoel, Appeltelevisie etc etc). Als je weet hoe ik aan fruitig behang kan komen, want dat is het enige wat ik nog nooit gezien heb. Misschien bestaat het niet eens?
Ik heb een citrus wall, door mij je naam en de naam van je dorp te geven en ik stuur hem wel op.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef koei het volgende:
Spaart er hier trouwens nog iemand van die gyroids? Ik heb m'n hele kelder ermee volstaan
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij mij staat de zolder vol met gyroids, klinkt erg grappig allemaal tegelijk.
Thanks voor de perzik, Koei! Het wordt al een mooie boomgaard in mijn dorp.
Ben je Wendell al tegengekomen? Want ik zie dat je al een Library Wall hebt.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn fruitkamer (ik moet nog gaan schuiven met meubels enzo)
[afbeelding]
Wat een leuk behangquote:Op maandag 12 juli 2004 14:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn fruitkamer (ik moet nog gaan schuiven met meubels enzo)
[afbeelding]
Staat in de OP.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:23 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
Ik heb een citrus wall, door mij je naam en de naam van je dorp te geven en ik stuur hem wel op.
Heeej, ik was eerst...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Staat in de OP..
Fliepke
Venlo
Alvast bedankt!.
Ja, die verbouwingen zijn vervelend. Maar je krijgt er wel een beter assortiment voor terug.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef Fliepke het volgende:
Sorry lizard, ik kan je codes vandaag nog niet gebruiken.
Nook vond het nodig om zijn winkel eens goed te verbouwen.
Er was ook vrij weinig te doen voor mij.
Ik heb nu wel zo'n lime chair. Volgens mij is die anders dan die jij daar hebt, kan dat?
Wil je hem hebben?
het plaatje van je kamer laadt trouwens bij mij maar voor een kwart, erg vreemd![]()
Je weet dat je alles wat je ooit een keer in je bezit hebt gehad gewoon na kan bestellen in Nook's catalogus? Het duurt alleen een dag voordat je het krijgt (en je moet er voor betalen natuurlijk)quote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ja, die verbouwingen zijn vervelend. Maar je krijgt er wel een beter assortiment voor terug.
Er zijn verschillende stoelen in de citrusserie, klopt. Ik moet ook nog een keer een tafel vinden. Krijg ik nog wel een keer te pakken, als jij ook een fruitthema wil, kan je 'm beter zelf houden.
Die appels en meloenen horen er officieel niet bij, maar ik vond het wel leuk.
Mijn plaatje staat ook in mijn fotoboek, misschien laadt 'ie daar beter?
Sorry jullie twee....quote:Op maandag 12 juli 2004 15:59 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Heeej, ik was eerst...
Je moet de naam van het dorp en het poppetje van de ander weten. Dan ga je naar de winkel en zeg je dat je iets wil versturen. Dan geef je de namen op en krijg je een code terug (twee regels tekst, zie hierboven voor een voorbeeld).quote:Op maandag 12 juli 2004 16:08 schreef Young_David het volgende:
Ben benieuwd naar dit spel .... Ik lees hier wat dingen over spullen die verzonden kunnen worden ... hoe werkt dat?
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 12 juli 2004 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm... Het klinkt allemaal wel super leuk als ik dit zo leesMisschien ga ik het toch maar eens proberen
Dat dacht ik dus ook. Zal ik hem dus morgen maar voor je nabestellen, lizard?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:32 schreef koei het volgende:
[..]
Je weet dat je alles wat je ooit een keer in je bezit hebt gehad gewoon na kan bestellen in Nook's catalogus? Het duurt alleen een dag voordat je het krijgt (en je moet er voor betalen natuurlijk)
Ja die heb ik ook al flink wat gevangenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:46 schreef lizardtattoo het volgende:
Graag.
Als het regent zitten er vooral torren. Kijk maar eens goed naar de boomstammen.
Als de zon schijnt komen er ook vlinders.
Ik maak straks wel een screenshotje.
Oh okay, dan heb ik het verkeerd gelezenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Als er andere beestjes in struiken zitten dan is dat nieuw voor me.
Ja idd, vooral voor de beesten die alleen in juni te vangen zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 18:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, de insecten en vissen wisselen per seizoen, per dagdeel en per weersomstandigheid dus je hebt nog wel een tijdje te gaan voor alles gevuld is.
Die heb je niet gekregen dan denk ik. Was je spel 2e hands? Misschien dat dit namelijk alleen bij eht eerste spel geldt. Ik heb ze in iedergeval wel gehad. Overigens geldt dit dus voor de officiele animal crossing memorycard niet voor elke willekeurige memorycardquote:Op maandag 12 juli 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja idd, vooral voor de beesten die alleen in juni te vangen zijn.
Oh ik lees in de guide van IGN dat je al 2 NESgames krijgt, want die staan op je officiele memory card. Mis ik iets, of heb ik die gewoon niet gekregen?
Dan heeft dvdcrave nu misschien wel onterecht een boos mailtje, we zullen zien wat de uitkomst isquote:Op maandag 12 juli 2004 19:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Stond bij mij ook niets op de memcard, zal wel USA-only zijn.
nee geen last van.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:39 schreef Young_David het volgende:
Ik zie op elk screenshot en in elk filmpje van die lelijke zwarte balken aan de zijkant ... is het zo'n ruwe port?
Van de 33 reviews zijn er maar twee onder de acht:quote:Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
volgens de meeste reviewers niet
Ik had op het begin alleen appels en kokosnoten op het eiland,quote:Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb dit spel ook sinds 3 dagen, echt een tof spel zeg! Ik heb trouwens perzikken in mijn dorp en kokosnoten op het eiland
Als je NES games wilt dan vraag je ze toch gewoon aan mijquote:Op maandag 12 juli 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja idd, vooral voor de beesten die alleen in juni te vangen zijn.
Oh ik lees in de guide van IGN dat je al 2 NESgames krijgt, want die staan op je officiele memory card. Mis ik iets, of heb ik die gewoon niet gekregen?
ik heb gisteren de coelacanth en de arapaima aan de haak geslagenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
Ik had op het begin alleen appels en kokosnoten op het eiland,
Heeft er iemand BTW wel eens vissen als the giant catfish, stringfish, coelacanth en de arapaima aan de haak geslagen?
Probeer de purple emperor butterfly maar eens te vangen, best wel tricky omdat ie snel wegvliegt.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al flink wat gevangen.
En ik heb al een vlinder.
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik heb gisteren de coelacanth en de arapaima aan de haak geslagen.
Who the man.
En voor die nes games pak ik gewoon de universele code.
Waar/ hoelaat heb je die coelacanth gevangen? Ik dacht dat die heel erg moeilijk te vangen was...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik heb gisteren de coelacanth en de arapaima aan de haak geslagen.
Who the man.
En voor die nes games pak ik gewoon de universele code.
Gewoon als het regent in de zee vangen in de zomer, kijk naar een grote schaduw en hij is niet echt moeilijk te vangen hoor.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef koei het volgende:
[..]
Waar/ hoelaat heb je die coelacanth gevangen? Ik dacht dat die heel erg moeilijk te vangen was...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:18 schreef lizardtattoo het volgende:
En bij mij moest de I een 1 zijn, maar het is gelukt!
[afbeelding]
Bedankt, ziet er geweldig uit!
Je kunt hem alleen vangen in de zee, tussen 4 uur 's middags en 9 uur 's avonds, áls het regent!quote:Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef koei het volgende:
[..]
Waar/ hoelaat heb je die coelacanth gevangen? Ik dacht dat die heel erg moeilijk te vangen was...
En het kwam dus ook met bakken naar beneden toen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef Cutie het volgende:
[..]
Je kunt hem alleen vangen in de zee, tussen 4 uur 's middags en 9 uur 's avonds, áls het regent!
Hij is makkelijk te herkennen, is een grote zwarte schaduw
* Fliepke vangt ze errug vaak![]()
no shit sherlockquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:41 schreef Roi het volgende:
Laatst een reclame filmpje gezien van AC op de N64, precies hetzelfde zag het eruit!
Hmmm grappig dat het ook zo kanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, voor ruilen hoef je niet online. Je moet alleen de naam van je poppetje en je dorp doorgeven aan een ander. In de winkel kan je dan een password krijgen. of het password dat je gekregen hebt zeggen.
geen idee, daarvoor moet ik het nog wat langer hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef ThunderFly het volgende:
[..]
Hmmm grappig dat het ook zo kan
Maar gaat het spel op den duur niet vervelen ?
Het spel gaat op den duur wel vervelen ja, maar het is een spel dat je een tijdje speelt, dan weer weglegt en vervolgens weer een tijd speelt. Er zit geen echt doel in het spel enkel geld verzamelen om je huis te betalen en vervolgens kan je proberen alle insecten, fossielen, vissen, meubels, gyroids en nes games te verzamelen, maar als je niet zo'n verzamelaar bent dan kan ik het je niet aanraden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef ThunderFly het volgende:
[..]
Hmmm grappig dat het ook zo kan
Maar gaat het spel op den duur niet vervelen ?
Ja, ik ben mijn lime chair nu kwijt, maar kan hem altijd na bestellen bij tom nook.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:04 schreef Young_David het volgende:
Als je iets naar iemand verstuurt (NES game ofzo) ben je hem dan zelf kwijt?
Het regende wel vandaag maar de vissen wilden niet happenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef Cutie het volgende:
[..]
Je kunt hem alleen vangen in de zee, tussen 4 uur 's middags en 9 uur 's avonds, áls het regent!
Hij is makkelijk te herkennen, is een grote zwarte schaduw
* koei vangt ze errug vaak![]()
Hmm vreemd, ze zijn er ook niet zo vaak maar ik heb ze nu in totaal toch al een keer of 5 gezien en ik speel pas vanaf uh... zaterdag.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik zie nooit van die grote schaduwenen het heeft tot nu toe nog altijd geregend in mijn dorp
Dank je!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:
B6cPeKfdHss6Z5
IT9ISqsSR8pHMw
De PAL versie kun je ook nu al bestellen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:04 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nee ik heb echt 1.06b want ik zocht speciaal die versie. Gister deed ie weer raar want toen kreeg ik rare kleuren zoals een oranje nintendo logo en het spel zelf was in groen en paarse tinten. Na een paar x opnieuw opstarten deed ie het weer goed. Dus ik zit nu te twijfelen of ik em niet beter kan verkopen en wachten op de PAL versie want ik begin die freeloader nu goed zat te worden
Ik heb alles meteen aan het museum gegeven.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:20 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja dat is wel zo, dan ga ik later wel aan het museum geven
Ik heb al 2 schilderijen, waar moet je die eigenlijk krijgen gewoon van die andere villagers?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:13 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst een bij gezien (pas toen die wegvloog) ik wist niet dat die in bloemen konden zitten. Maar volgens mij zie je die echt supermoeilijk. Ik heb inmiddels al aardig wat aan het museum gegeven en het is idd nu best leuk. Alleen heb ik ook maar 1 schilderij.
Ook al, het lijkt wel een ragequote:Op maandag 19 juli 2004 17:01 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik ben trouwens mijn huis fruitig in aan het richten. Ik heb al de citruswall en een meloen tafel en een sinaasappelparaplu
mail!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
@fliepke: Ik wil ook wel ambassador worden
Thxs dude, heb ze ontvangen en meteen in de grond geramt..quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:11 schreef lizardtattoo het volgende:
hW3@HH7Wr5#F0P
vf49kFrjpixUql
{kersen)
sWkHcGMiVMzpbA
gUpRYAJHFXvqky
{sinaasappel)
Dit zijn twee codes voor fruit. Ik heb nog andere soorten ook, als je niemand anders kan vinden om mee te ruilen dan stuur ik ze gewoon op.
Hahah.. oke thxs voor deze handige trucquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:15 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Weet je wat ook handig is?? Dan moet je naar deze site gaan: http://www.animal-crossing.com/news.jsp en een paar x op pete en pelly klikken en dan krijg je een scherm waar je gegevens in kan vullen en de code krijgt voor een NES spel (soccer ofzo)
Tip van de dagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:08 schreef killermj het volgende:
#)($*)#$* word er niet goed van... heb al 5 keer die vruchten geplant en geen 1 keer groeit die boom niet
voordat lizard reageertquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:49 schreef killermj het volgende:
Dat maar eens proberen dan....
En hoe kom ik aan muziek voor in mijn radio !?
klein geheimpje, je gaat nog heel veel afbetalen aan noobquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:45 schreef SilverBolt het volgende:
Zo,
Sinds gister ook AC moet zeggen erg verslavend, ik ga vandaag maar eens wat tips proberen van de mensen hier zodat ik zo snel mogelijk nooks lening heb afbetaald, nog 11689 bells te gaan
Owja naam: silvr
Plaats: gamecube
Standaard groeien er hier peren, ik heb mijn huis aan nook al afbetaald, en de remoddeling ook al half.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Silverbolt, wat voor fruit heb je standaard in je dorp? Dan stuur ik je dit weekend een andere soort zodat je een boomgaard kunt beginnen.
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet echtquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:10 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hoe kan het dat er al een officiële Nederlandstalige AC-site is waar je zelfs bells kunt verdienen terwijl de pal-versie hier pas vanaf 24-9 in de winkels ligt?
Oh, en Lizard en Fliepke: is dit spel een aanrader?
Heb jij de Amerikaanse versie? Op zich vind ik het spel nl. wel de moeite waard maar ben ik me aan het afvragen of ik op de Europese pal-versie moet wachten of dat ik een Amerikaanse moet importeren (bekeken vanuit het oogpunt van functionaliteit).quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet echt.
maar die bells kun je gebruiken voor goodies, zoals een animal crossing ringtone en dergelijke.
Dit spel is op zich wel een aanrader, aangezien je het gewoon af en toe een poosje opzet om de boel eens te gaan verbeteren en benieuwd bent naar de huidige gebeurtenissen in je dorp.
Zoals je ziet moet je het niet om de graphics doen, maar vooral om een hele aparte gameervaring mee te maken.
ik heb geen amerikaanse versie, ik heb een PAL uit Australie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Heb jij de Amerikaanse versie? Op zich vind ik het spel nl. wel de moeite waard maar ben ik me aan het afvragen of ik op de Europese pal-versie moet wachten of dat ik een Amerikaanse moet importeren (bekeken vanuit het oogpunt van functionaliteit).
Mucho thnxquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Silverbolt - perzik
6arKqg7pJt39UK
n3DQ32Cxu6ex4I (die laatste is een kleine letter L, geen hoofdletter I)
Silverbolt - Cherry
IWxUzyizemapxF --> eerste letter is kleine L, geen hoofdletter i
StPiEZKD8IuQ7d --> dit is wel een hoofdletter i
Thxs dude !!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef lizardtattoo het volgende:
killermj - perzik
jrjmpUbj&Tymk9
jzPGpR4Y6zqXXB
killermj - peer
V3uvxmX6VQkreS
93GSUkEFubH3Mp
en geld hoef ik niet (kan je volgens mij ook niet opsturen) want ik heb alles afbetaald.
Als je een keer een schilderij tegenkomt hou ik me wel aanbevolen (ben het museum aan het vullen maar het schiet nog niet echt op).
Zeker! Ik heb Rare en Perfect, als je een ander schilderij ziet, wil je hem dan voor me kopen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef killermj het volgende:
[..]
Thxs dude !!
Ik kan schilderijen kopen bij N00K, heb je daar wat aan !?
Bah vandaag waren ze er niet meer......... zodra ik ze zie koop ik ze voor jequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:34 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb Rare en Perfect, als je een ander schilderij ziet, wil je hem dan voor me kopen?
Alvast bedankt!
Fine Painting:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:34 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb Rare en Perfect, als je een ander schilderij ziet, wil je hem dan voor me kopen?
Alvast bedankt!
Nee, had ik nog niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:41 schreef killermj het volgende:
[..]
Fine Painting:
3Soskk5gm@M06d (dus een NUL en dan 6)
Yn0TvwhKT7%j&6 (en hier ook een NUL)
Hoop dat je deze nog niet hebt.. anders verkoop je hem maar
na welke verbouwing is dat ?quote:[b]Ik hoef nu nog maar 500.000 af te betalen aan Nook!
Dat is na 2 kamer vergrotingen volgens mij en 1 bovenverdieping en 1 kelder. En dat is de maximale grootte van je huis. Na die 500.000 ben ik dus schuldvrij!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:35 schreef killermj het volgende:
[..]
na welke verbouwing is dat ?
Ik heb morgen een 2e verdieping.. het is toch niet die he..![]()
Roept!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:43 schreef Fliepke het volgende:
Als iemand mij wil helpen, en ook ambassador wil worden. Roept u maar
Ik stuur je er vanavond/morgen 1! Heb er zatquote:Op woensdag 1 september 2004 13:13 schreef TheTh1ng het volgende:
Is er toevallig iemand die mij kan helpen aan een Kers.. ik kan ze nergens vinden en heb er een nodig
Naam: Danny
Plaats: Miami
Nee enkel de 2 kleine wardobe closetsquote:Op woensdag 1 september 2004 12:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Heb je al een kiddie boekenkast?
Okee, ga ik een boekenkast voor je bestellen, morgen krijg je de code.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:09 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
Nee enkel de 2 kleine wardobe closets
Thnx very very muchquote:Op woensdag 1 september 2004 14:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Okee, ga ik een boekenkast voor je bestellen, morgen krijg je de code.
Vergeten....te druk met Wario Ware!quote:Op woensdag 1 september 2004 13:18 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ik stuur je er vanavond/morgen 1! Heb er zat
De boekenkast staat thnx, ik begreep dat jij schilderijen verzamelde, heb je de classic painting al ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Silverbolt - kiddie bookcase
KSPoSE4EBO@K%Q <<-- volgens mij een nul en geen hoofdletter o
qxc8p6lDfAa7tt <<-- kleine letter L
Oooohh kiddie stereo, die zou ik wel erg graag willenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:31 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Hoelang duurt dat bestellen eigenlijk?? Ik heb nog wel een kiddie stereo als silverbolt die nog niet heeft
Mucho graciasquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb via een andere memcard ook nog een kiddie couch voor je besteld.
Komt ie:quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef SilverBolt het volgende:
Oooohh kiddie stereo, die zou ik wel erg graag willen
Damn das een grote stereo,heb maar ff wat anders meubulair opgeborgen voorlopig om ruimte te makenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
Komt ie:
KSPoSE4EB0@K%Q
qxzNp6l(kleine L)DNI(grote i)&&tt
veel plezier ermee
Uhm, nee, het briefje met de code ligt op te bank te wachten tot ik weer thuis ben!quote:Op zondag 5 september 2004 21:07 schreef TheTh1ng het volgende:
Vergeet je m'n kersje niet cutie?![]()
Je hebt mail!quote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Cutie, als je even je e-mail adres hier zet (of mailt naar lizardtattoo @ fok.nl) dan stuur ik je een uitnodiging.![]()
Nee hoor dank jequote:Op maandag 6 september 2004 10:23 schreef Cutie het volgende:
[..]
Uhm, nee, het briefje met de code ligt op te bank te wachten tot ik weer thuis ben!![]()
Vanavond ga ik weer een poging wagen
Heb je nog iets anders nodig, om het goed te maken?
En is er nog iemand die me uit wil nodigen om ambassador te worden?
Hier is je code dan eindelijk:quote:Op woensdag 1 september 2004 13:13 schreef TheTh1ng het volgende:
Is er toevallig iemand die mij kan helpen aan een Kers.. ik kan ze nergens vinden en heb er een nodig
Naam: Danny
Plaats: Miami
Shit....heb gister speciaal voor jou 't kiddie behang gekocht!!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:00 schreef SilverBolt het volgende:
Zijn er nog mensen die me kunnen helpen met het vinden van kiddie meubulair ?
Ik heb de tafel, 2 kleine kasten en het behang al maar wil mijn hele huis inrichten met die vrolijke kleuren en tom nook kan me niet echt verder helpen.
Naam silvr
plaats: gamecube
Dank je !!quote:Op maandag 6 september 2004 20:01 schreef Cutie het volgende:
[..]
Hier is je code dan eindelijk:
3 P p M f S G N @ h m h e &
t 7 m B X i d s R 3 & k z l
Succes!
Volgens mij heb ik die allemaal al....quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Welke schilderijen heb je al? Ik heb rare, perfect, fine, classic en strange. Morgen komt Redd, dus ik hoop dat hij er één te koop heeft...
Laat even weten of het gelukt is!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:55 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Dank je !!![]()
Worthy dan? Ik mis nog Classic, Dainty en Common (en nog een paar maar daar weet ik de naam niet van) dus als je er daar toevallig 1 van hebt kunnen we ruilen. Anders krijg je 'm gewoon van me.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:32 schreef Cutie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die allemaal al....
Ik kijk even wat ik heb, en dan krijg je ze van mequote:Op vrijdag 10 september 2004 21:26 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Worthy dan? Ik mis nog Classic, Dainty en Common (en nog een paar maar daar weet ik de naam niet van) dus als je er daar toevallig 1 van hebt kunnen we ruilen. Anders krijg je 'm gewoon van me.
Ik heb classic voor je...mag ik van jou dan de rare?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:26 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Worthy dan? Ik mis nog Classic, Dainty en Common (en nog een paar maar daar weet ik de naam niet van) dus als je er daar toevallig 1 van hebt kunnen we ruilen. Anders krijg je 'm gewoon van me.
Common heb ik nóg niet, maar ik hou 't in de gaten!quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ga een Rare Painting voor je aanvragen.
Als het goed is krijg ik vandaag of morgen nog een ontbrekend schilderij van iemand maar ik weet nog niet welke. Ik zal wel posten welke het is geworden, misschien heb je er iets aan.
Classic heb ik al, ik bedoelde Common die ik nog miste. Typefoutje...
Ja perfect... Gruwelijk Bedankt!!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:32 schreef Cutie het volgende:
[..]
Laat even weten of het gelukt is!
Weet iemand hier inmiddels al een antwoord op?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje:
De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?
Sorry Fliepke, kon het niet laten
* Cutie helemaal mee eensch is!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik mis er eerlijk gezegd niets aan. Wat is er dan zo ontzettend belangrijk aan dat e-reader gebeuren dat het het spel nog leuker maakt? Er zitten nu al genoeg meubeltjes en kledingstukken etc in, en ik zie mezelf sowieso geen zakjes met kaarten kopen en ruilen.
Wat mij betreft hoeft er dus niets opgelost te worden.
Oei, dat wordt onkruid wieden... en kakkerlakken doodtrappen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:04 schreef Cutie het volgende:
[..]
(Heb al 2 weken niet meer gespeeld)
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:37 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik had vandaag mijn pal versie al binnen met de postBen meteen ff in mijn nieuwe dorpje gaan kijken. De memorycard die erbij zat gebruik ik niet want het lijkt me handiger om alles op 1 memorycard te hebben
Wil je ook een kiddie shirt? Staat speciaal voor jou stoffig te worden in de kelderquote:Op woensdag 1 september 2004 12:00 schreef SilverBolt het volgende:
Zijn er nog mensen die me kunnen helpen met het vinden van kiddie meubulair ?
Ik heb de tafel, 2 kleine kasten en het behang al maar wil mijn hele huis inrichten met die vrolijke kleuren en tom nook kan me niet echt verder helpen.
Naam silvr
plaats: gamecube
thnxquote:Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef Cutie het volgende:
Stuur ik je vanavond/morgen!
ik kon een grote witte piano eneuh.. nog paar dingen winnenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:09 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik had 3 tickets. Ik kon een arwing, een schaakstuk en een nes spel winnen. Ik wou dat nesspel eigenlijk maar ik had de arwing.
En ik haat computerspellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:29 schreef Cutie het volgende:
Woohoo!
Welcome to the club QuietGuy!
Dan kan ik 'm beter maar niet halenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:39 schreef Cutie het volgende:
Tsja, Animals crossen & Harvest moon kost soms een beetje veel tijd
Tnxquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:48 schreef Cutie het volgende:
Zorg dat je een hengel koopt, en ga vissen in de zee! Dát levert je snel een hoop geld op
Hehe ok danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:03 schreef Cutie het volgende:
Eerst moet je 'je schuld' afbetalen aan Tom Nook. Doe daar niet te veel over nadenken, gewoon snel doen. Scoor dan een Hengel en een schep, ga fossielen zoeken.
Oh, ga ook naar het museum en praat met Blatthers. De dag erna krijg je een brief van het museum. De dag dáárna kun je zelf je fossielen gaan versturen.
Cool! ik ga wel eerst zelf even proberen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:13 schreef Cutie het volgende:
Ik weet zeker dat je er enorm veel lol mee gaat hebben!
Als je iets nodig hebt, post dan dan hier, dan proberen wij je te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |