abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2004 @ 18:51:17 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555587
quote:
Kom allemaal mee naar Animal Crossing! Animal Crossing is niet zoals andere spellen. Hier zul je geen monsterlijke wezens vinden om de strijd mee aan te gaan, geen diepe ravijnen die overgestoken moeten worden en zelfs geen prinses die graag gered wil worden. De betoverende, bosrijke omgeving van Animal Crossing biedt een volledig unieke game-ervaring. Je kunt vriendschappen aangaan met allerlei verschillende wezens, een eerlijke boterham verdienen door goederen te verhandelen, of simpelweg wat tijd doorbrengen met het spelsysteem in je virtuele huis.
Animal Crossing is dus geen game voor de gamer die graag bloed ziet, maar eerder voor iemand die the sims ook kan waarderen. In tegenstelling tot the sims is het ook niet "realistisch" je bent dan wel eens mens maar iedereen om je heen is een dier, je bent als het ware in de fabeltjes krant terecht gekomen. Een van de meest bijzondere features van deze game is dat de klok in de gamewereld gelijk loopt aan die van voor je scherm. Als het 6 uur is in AC dan is het ook 6 uur bij jou thuis, de kalender loopt ook gewoon gelijk. Dus bv. met kerstmis zet je nog snel even je cube aan om een speciaal kerstcadeautje in ontvangst te nemen! Zo zijn er velen datums waarop er speciale dingen in je dorpje gebeuren.
Deze game is ongeveer wereldwijd verkrijgbaar op de Gamecube (exclusieve titel), alleen hier in Europa nog niet. Maar er zijn toch al genoeg gamers die AC bezitten, je kunt het immers importeren vanuit Australie, dan heb je meteen ook een pal versie. Of je kunt het importeren vanuit een NTSC land, maar daarvoor heb je dan eerst een freeloader nodig.
Aangezien men wel erg lang wacht op AC hier in Europa mogen we hopen dat hij hier nog wat extra features toegevoegd krijgt, hierover is alleen nog niks bevestigd. (zover ik weet)
Dit topic kun je dus zien als een warmloop topic voor de mensen die hem hier gaan kopen en voor de mensen die hem al hebben kunnen hier codes uitwisselen en tips geven.

Reviews:
IGN 9.1
Gamespot 8.1
Gamesdomain 4.5 (out of 5)

Gemiddelde score op Gamerankings.com: 89%

Meer weten?
http://www.nintendo-europe.com/microsite/animalcrossing/nlNL/ (de officiele nederlandse AC site. )
http://www.animal-crossing.com/ (de officiele amerikaanse AC site. )

Wat handige linkjes, als je het spel al hebt:
http://faqs.ign.com/objects/016/016562.html (alle mogelijke FAQ's over AC)
http://guides.ign.com/guides/16562/index.html (een guide die je alles basics over AC leert)
http://www.animalcrossingsociety.com/codes.php (een berg aan universele codes, voor die missende objecten, die je toch snel wil )

En nog een paar screenies, waarin meteen het grootste minpunt van AC wordt gedemonstreerd. De graphics.

Ik heb de game zelf nu pas 2 dagen in mijn bezit, dus ik weet ook nog niet alles.
Maar er zijn hier mensen die wel wat meer van deze game weten en ook al langer spelen.
quote:
Foknick, character naam en dorpsnaam
Fliepke: Fliepke Venlo
lizardtattoo: Pollo Krash
(alleen nog effe iemand strikken met een php pagina, zodat we hier een plaatje kunnen neerzetten ).

Ik zelf zou wel wat ander fruit in mijn dorpje willen, ik heb hier appels in mijn dorpje.
Wil iemand met me ruilen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fliepke op 12-07-2004 17:29:40 ]
  zondag 11 juli 2004 @ 18:55:13 #2
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20555680
Ik moet zo weg, maar ik heb sinaasappels, peren en kersen voor je. Zet maar neer hoe je dorpje heet en hoe jouw poppetje heet (hoofdletters zijn belangrijk), dan zet ik morgen de codes neer voor een paar kadootjes.

Ik ben zelf alleen nog op zoek naar iemand die me perzikken wil geven.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 11 juli 2004 @ 18:56:05 #3
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20555700
graphics een 10
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 11 juli 2004 @ 18:56:27 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555705
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik moet zo weg, maar ik heb sinaasappels, peren en kersen voor je. Zet maar neer hoe je dorpje heet en hoe jouw poppetje heet (hoofdletters zijn belangrijk), dan zet ik morgen de codes neer voor een paar kadootjes.

Ik ben zelf alleen nog op zoek naar iemand die me perzikken wil geven.
Misschien wel handig om effe in de OP te zetten .
Naam: Fliepke
Dorpje: Venlo
  zondag 11 juli 2004 @ 18:56:51 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20555712
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
graphics een 10
Tis ook een n64 game geport op de cube . Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_20555762
Lizardtattoo, ik heb wel perzikken voor je en ook kokosnoten als je die nog niet hebt (die kan je krijgen door naar je eiland te gaan als je een gba hebt).

Zet je naam en dorp maar neer dan zal ik ze morgen naar je versturen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 11 juli 2004 @ 18:59:45 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555797
zet maar meteen je eigen naam en dorpje hier neer, dan zet ik ze wel in de OP de komende 24 uur. .
pi_20555830
weet iemand of er problemen kunnen zijn tussen het versturen van items naar mensen met een andere versie? Ik heb zelf de VS - NTSC versie, maar er is al een Australische Pal versie en binnenkort komt de Europese pal versie ook...
  zondag 11 juli 2004 @ 19:02:14 #9
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20555858
Mensen die Animal Crossing helemaal te gek vinden moeten ook eens letten op Giftpia:

zondag 11 juli 2004 @ 19:02:15 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555859
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:

[..]

Tis ook een n64 game geport op de cube . Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.
Dat is idd duidelijk te zien.
Ik ben ook wel benieuwd naar AC2...
Maar daar is zo goed als niks over bekend .
  zondag 11 juli 2004 @ 19:02:58 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555872
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:01 schreef koei het volgende:
weet iemand of er problemen kunnen zijn tussen het versturen van items naar mensen met een andere versie? Ik heb zelf de VS - NTSC versie, maar er is al een Australische Pal versie en binnenkort komt de Europese pal versie ook...
ik heb dus de australische pal, we kunnen het wel eens even uitproberen.
  zondag 11 juli 2004 @ 19:03:13 #12
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20555879
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:

[..]

en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphics
  zondag 11 juli 2004 @ 19:03:54 #13
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20555892
Ik heb de Australische PAL en heb zonder problemen met mensen met een Amerikaanse NTSC geruild.

Dorp - Krash
Naam - Pollo

Kokosnoten willen op een of andere manier niet in mijn dorp, misschien in het verkeerde seizoen geplant...
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 11 juli 2004 @ 19:07:45 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555975
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphics
vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.
pi_20556171
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Australische PAL en heb zonder problemen met mensen met een Amerikaanse NTSC geruild.

Dorp - Krash
Naam - Pollo

Kokosnoten willen op een of andere manier niet in mijn dorp, misschien in het verkeerde seizoen geplant...
Volgens mij moet je die heel dicht aan zee planten anders willen ze inderdaad niet groeien. Ik haal ze van het eiland als ik ze nodig heb, andere vruchten leveren toch veel meer op.

Ik heb AC al een tijdje niet gespeeld dus ik moet even mn naam en dorpsnaam even opzoeken, dus dat komt morgen pas (ben morgen pas weer thuis).

AC2 schiet inderdaad niet op. Ik ben blij dat ik niet gewacht heb met het kopen van deel 1. Ik heb het spel ongeveer een jaar geleden gekocht en toen was deel 2 al aangekondigd namelijk. Het schiet alleen niet zo op.
  zondag 11 juli 2004 @ 19:19:03 #16
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20556269
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.
volgens de meeste reviewers niet
pi_20556386
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Bij een vechtspel gaat het om het vechten en wil men dat dit zo realistisch of zo bloederig mogelijk is. Hetzelfde geldt voor een shooter en race games. Dit zijn redelijk realistische games en daarvoor zijn de graphics erg belangrijk. Bij niet realistische games zijn de graphics een stuk minder belangrijk en de gameplay een stuk belangrijker zoals ook bij dit spel. Ondanks de wat mindere graphics verdient dit spel gewoon een hoge score omdat het op alle andere vlakken erg goed is en de wat mindere graphics het spel niet verpesten of negatief beinvloeden zoals bij realistische spellen vaak wel. En zo denken veel reviewers wel, al zijn er natuurlijk ook een heleboel die op graphics kicken en weinig om de gameplay geven.
  zondag 11 juli 2004 @ 22:54:36 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20561382
Woei, ik kreeg net cherries van iemand uit mijn dorpje cadeau .
  zondag 11 juli 2004 @ 23:06:58 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20561778
Even een vraagje:

De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?

Sorry Fliepke, kon het niet laten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 11 juli 2004 @ 23:10:24 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20561885
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje:

De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?

.
Misschien komt die dus toch naar Europa, of ze zeggen gewoon niks. :d.
  maandag 12 juli 2004 @ 05:35:15 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20566334
Ik heb de import versie een tijdje gespeelt en ik moet zeggen dat ik het concept op zich best geinig is..alleen die graphics Ik ben echt geen graphics persoon maar bij AC is het echt extreem..echt zo'n spel waarbij je niet door je vrienden betrapt wilt worden als je hem aan het spelen bent
Grappige game maar hij bleef mij persoonlijk niet lang boeien.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 12 juli 2004 @ 09:19:47 #22
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20567056
Fliepke:
Je had al kersen dus ik heb een sinaasappel, een peer en een verrassing voor je

V4fH&uG8P@OMLR
pnuEmnrT%wvEgm

eY%T3&ZG9Iv4N9
QqMXpwUhvyOH&%

BHFBM8aqYvh@2D
USapOP@YyDmppj

Een O kan ook een 0 zijn, dat is niet echt goed te zien, sorry.
pi_20568189
Er is nu ook een Animal Crossing Ambassadors programma. Wat het inhoudt is nog niet bekend. Als het mij goodies oplevert vind ik het top.
http://www.animal-crossing-ambassadors.com/NH/index.asp
pi_20568815
waarschijnlijk moet je dan lid worden en iemand anders lid maken en krijg je dan van die speciale goodies. Dus als we bij deze afspreken dat niemand uit zichzelf lid wordt dan kan iedereen - 1 die goodies krijgen door de volgende lid te maken.

Ze hebben overigens vaak best leuke goodies. Ik heb al onder andere een grote nintendo ster in mn huis en een mastersword uit zelda..
  maandag 12 juli 2004 @ 13:38:07 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20571838
quote:
Op maandag 12 juli 2004 09:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:
Je had al kersen dus ik heb een sinaasappel, een peer en een verrassing voor je

V4fH&uG8P@OMLR
pnuEmnrT%wvEgm

eY%T3&ZG9Iv4N9
QqMXpwUhvyOH&%

BHFBM8aqYvh@2D
USapOP@YyDmppj

Een O kan ook een 0 zijn, dat is niet echt goed te zien, sorry.
Ik zal het zometeen even uitproberen, thanks!

Okay meteen mijn eerste serieuze vraag. Ik had gisteren heel braaf wat brieven gestuurd naar mijn dierenvriendjes. Maar nu kreeg ik berichtjes terug dat ze de brieven niet begrepen...
Hoe schrijf ik dus een goede brief?
  maandag 12 juli 2004 @ 14:08:43 #26
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20572581
Iemand NES spellen?

Jullie kunnen kiezen uit :

Clu Clu Land
Excity Bike
Wario's Woods
Donkey Kong
Golf
Tennis
Donkey Kong Jr. Math
Balloon Fight

Iemand Nintendo goodies?
Kies uit:

Luigi Trophy
Mario Trophy
Fire Flower
Cannon (met Bullet Bill)
Super Mushroom
? block
Arwing
Master Sword
Koopa Shell

Als iemand iets wil, vraag maar aan mij, ik regel alles voor degene die het vraagt, en dan bedoel ik ALLES.
Maar ik heb het spel ook bijna een jaar dus je snapt dat ik nu nogal wat heb

Kan iemand mij BTW nog even de verzendprocedure uitleggen?
"Calling me perfect is an understatement!"
  maandag 12 juli 2004 @ 14:09:07 #27
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20572594
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:22 schreef koei het volgende:
waarschijnlijk moet je dan lid worden en iemand anders lid maken en krijg je dan van die speciale goodies. Dus als we bij deze afspreken dat niemand uit zichzelf lid wordt dan kan iedereen - 1 die goodies krijgen door de volgende lid te maken.

Ze hebben overigens vaak best leuke goodies. Ik heb al onder andere een grote nintendo ster in mn huis en een mastersword uit zelda..
I'm in.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:10:23 #28
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20572633
In ieder geval in het Engels en met zo min mogelijk spelfouten, gebruik interpunctie.
Nette aanhef en een beetje slijmen (my dearest most elegant neighbour Lulu).
Smilies en andere grappige tekentjes worden gewaardeerd alsmede de tekst die ze tegen jou zeggen bij je eigen naam als afscheid (your clucky, Fliepke).
  maandag 12 juli 2004 @ 14:13:43 #29
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20572702
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:38 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik zal het zometeen even uitproberen, thanks!

Okay meteen mijn eerste serieuze vraag. Ik had gisteren heel braaf wat brieven gestuurd naar mijn dierenvriendjes. Maar nu kreeg ik berichtjes terug dat ze de brieven niet begrepen...
Hoe schrijf ik dus een goede brief?
Niet te lange en moeilijke woorden gebruiken en goede engelse grammatica, dan moet alles goed gaan.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:14:01 #30
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20572712
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:08 schreef CyraxSnake het volgende:
Als iemand iets wil, wat dan ook, vraag het aan mij, ik regel alles voor jullie
Maar ik heb het spel ook bijna een jaar dus je snapt dat ik nu nogal wat heb
Ik ben mijn benedenverdieping aan het inrichten met fruit-thema. (Sinaasappelvloerbedekking, Perenkast, Meloenenstoel, Appeltelevisie etc etc). Als je weet hoe ik aan fruitig behang kan komen, want dat is het enige wat ik nog nooit gezien heb. Misschien bestaat het niet eens?
pi_20572816
Lizardtattoo:

Ik heb een versgeplukte perzik naar je opgestuurd.

Je kan 'm ophalen met code:
XrvSSZdrdZIVoy
Z5MBiu3AFJ5L2@
pi_20572881
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Ik ben mijn benedenverdieping aan het inrichten met fruit-thema. (Sinaasappelvloerbedekking, Perenkast, Meloenenstoel, Appeltelevisie etc etc). Als je weet hoe ik aan fruitig behang kan komen, want dat is het enige wat ik nog nooit gezien heb. Misschien bestaat het niet eens?
Ik heb op mijn bovenverdieping citrus behang, het lijkt een beetje op een doorgesneden sinasappel en dat dan in groen en oranje naast elkaar. Volgens mij hoort het bij de sinasappelvloerbedekking (het pas in iedergeval mooi bij elkaar) Zal ik het voor je bestellen?
pi_20572914
Spaart er hier trouwens nog iemand van die gyroids? Ik heb m'n hele kelder ermee volstaan
  maandag 12 juli 2004 @ 14:23:15 #34
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20572936
quote:

[..]

Toevallig, daar ben ik ook mee begonnen, omdat ik een perenkast kreeg, en een appeltelevisie .
  maandag 12 juli 2004 @ 14:23:34 #35
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20572944
quote:

[..]

Ik heb een citrus wall, door mij je naam en de naam van je dorp te geven en ik stuur hem wel op.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:25:54 #36
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20572996
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef koei het volgende:
Spaart er hier trouwens nog iemand van die gyroids? Ik heb m'n hele kelder ermee volstaan
ik heb ze bijna allemaal, de meest zijn wel leuk.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:37:34 #37
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20573307
Bij mij staat de zolder vol met gyroids, klinkt erg grappig allemaal tegelijk.

Thanks voor de perzik, Koei! Het wordt al een mooie boomgaard in mijn dorp.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:42:03 #38
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20573420
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij mij staat de zolder vol met gyroids, klinkt erg grappig allemaal tegelijk.

Thanks voor de perzik, Koei! Het wordt al een mooie boomgaard in mijn dorp.
ik ook, daar kun je makkelijk en snel geld mee verdienen, ik heb in totaal zo'n 20 bomen. En ik ben er goed rijk van geworden.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:50:27 #39
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20573628
Mijn fruitkamer (ik moet nog gaan schuiven met meubels enzo)

maandag 12 juli 2004 @ 14:57:19 #40
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20573768
Handige tip voor beginners: als je de inventory te klein vindt, bewaar dan wat oude brieven. Daar kun je namelijk ook allerlei voorwerpen in stoppen. Ik stop daar bijvoorbeeld standaard mijn bijl, hengel, schepnetje en spade in, fossils die ik vind, briefpapier, raffletickets etc, alles wat ruimte voor verkoopbare spulletjes inneemt eigenlijk.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:12:59 #41
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20574138
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:50 schreef lizardtattoo het volgende:

[afbeelding]
Ben je Wendell al tegengekomen? Want ik zie dat je al een Library Wall hebt.
pi_20574151
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:50 schreef lizardtattoo het volgende:

[afbeelding]
Wat een leuk behang Ik dacht eerst dat je veel dezelfde kasten had
  maandag 12 juli 2004 @ 15:16:43 #43
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20574229
Ik weet eigenlijk niet meer waar ik die vandaan heb. Speel het spel sinds november (was in Nieuw Zeeland toen daar de PAL versie uitkwam, dus meteen meegenomen), maar niet echt regelmatig. Soms heb ik er een paar weken geen zin meer in en dan ineens beginnen de AC-kriebels weer.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:53:49 #44
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20575155
Sorry lizard, ik kan je codes vandaag nog niet gebruiken.
Nook vond het nodig om zijn winkel eens goed te verbouwen.
Er was ook vrij weinig te doen voor mij .
Ik heb nu wel zo'n lime chair. Volgens mij is die anders dan die jij daar hebt, kan dat?
Wil je hem hebben?

het plaatje van je kamer laadt trouwens bij mij maar voor een kwart, erg vreemd
  maandag 12 juli 2004 @ 15:55:04 #45
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20575196
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:23 schreef CyraxSnake het volgende:

[..]

Ik heb een citrus wall, door mij je naam en de naam van je dorp te geven en ik stuur hem wel op.
Staat in de OP. .
Fliepke
Venlo

Alvast bedankt! .
  maandag 12 juli 2004 @ 15:59:18 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20575301
Hmm... Het klinkt allemaal wel super leuk als ik dit zo lees Misschien ga ik het toch maar eens proberen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 juli 2004 @ 15:59:59 #47
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20575320
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:55 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Staat in de OP. .
Fliepke
Venlo

Alvast bedankt! .
Heeej, ik was eerst...
  maandag 12 juli 2004 @ 16:03:39 #48
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20575415
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef Fliepke het volgende:
Sorry lizard, ik kan je codes vandaag nog niet gebruiken.
Nook vond het nodig om zijn winkel eens goed te verbouwen.
Er was ook vrij weinig te doen voor mij .
Ik heb nu wel zo'n lime chair. Volgens mij is die anders dan die jij daar hebt, kan dat?
Wil je hem hebben?

het plaatje van je kamer laadt trouwens bij mij maar voor een kwart, erg vreemd
Ja, die verbouwingen zijn vervelend. Maar je krijgt er wel een beter assortiment voor terug.

Er zijn verschillende stoelen in de citrusserie, klopt. Ik moet ook nog een keer een tafel vinden. Krijg ik nog wel een keer te pakken, als jij ook een fruitthema wil, kan je 'm beter zelf houden.
Die appels en meloenen horen er officieel niet bij, maar ik vond het wel leuk.

Mijn plaatje staat ook in mijn fotoboek, misschien laadt 'ie daar beter?
pi_20575540
Ben benieuwd naar dit spel .... Ik lees hier wat dingen over spullen die verzonden kunnen worden ... hoe werkt dat?
pi_20576097
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Ja, die verbouwingen zijn vervelend. Maar je krijgt er wel een beter assortiment voor terug.

Er zijn verschillende stoelen in de citrusserie, klopt. Ik moet ook nog een keer een tafel vinden. Krijg ik nog wel een keer te pakken, als jij ook een fruitthema wil, kan je 'm beter zelf houden.
Die appels en meloenen horen er officieel niet bij, maar ik vond het wel leuk.

Mijn plaatje staat ook in mijn fotoboek, misschien laadt 'ie daar beter?
Je weet dat je alles wat je ooit een keer in je bezit hebt gehad gewoon na kan bestellen in Nook's catalogus? Het duurt alleen een dag voordat je het krijgt (en je moet er voor betalen natuurlijk)
  maandag 12 juli 2004 @ 16:33:58 #51
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20576123
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:59 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Heeej, ik was eerst...
Sorry jullie twee....

Ik moest die twee citrus walls eerst even bestellen, ik post de codes zo snel mogelijk.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:58:25 #52
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20576756
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:08 schreef Young_David het volgende:
Ben benieuwd naar dit spel .... Ik lees hier wat dingen over spullen die verzonden kunnen worden ... hoe werkt dat?
Je moet de naam van het dorp en het poppetje van de ander weten. Dan ga je naar de winkel en zeg je dat je iets wil versturen. Dan geef je de namen op en krijg je een code terug (twee regels tekst, zie hierboven voor een voorbeeld).
De ontvanger gaat naar de winkel en geeft de code, hij krijgt dan een pakketje terug.

Als je fysiek bij de ontvanger op bezoek wil kan dan ook, dan moet je memorycards uitwisselen. Je kan helaas niet tegelijk in een dorp zijn, je kan wel allerlei spullen achterlaten en brieven schrijven natuurlijk.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:00:55 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_20576832
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm... Het klinkt allemaal wel super leuk als ik dit zo lees Misschien ga ik het toch maar eens proberen
Ja dat heb ik ook .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:02:39 #54
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20576864
Toevoeging voor de OP:
een savegame is 59 blocks groot. Daarom krijg je er een memorycard bij (geldt niet voor Players Choice NTSC-versie en ik weet ook nog niet 100% zeker of het voor de Nederlandse PAL-versie gaat gelden).
Op één memorycard van 59 blocks past één dorp. Je kan met meerdere mensen in één dorp wonen (om de beurt spelen), wil je meerdere dorpen dan heb je meerdere memorycards nodig.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:22:39 #55
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20577301
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:32 schreef koei het volgende:

[..]

Je weet dat je alles wat je ooit een keer in je bezit hebt gehad gewoon na kan bestellen in Nook's catalogus? Het duurt alleen een dag voordat je het krijgt (en je moet er voor betalen natuurlijk)
Dat dacht ik dus ook. Zal ik hem dus morgen maar voor je nabestellen, lizard?
  maandag 12 juli 2004 @ 17:23:38 #56
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20577323
het verbaast me overigens, na de reacties hier, dat er nooit eerder een topic is geopend .

Oh nog een vraagje...
Ik las over beestjes die in die struikjes zitten, maar wanneer weet je als er eentje zit want ik zie er geen. Of komt dat, omdat het al 2 dagen regent.

[ Bericht 18% gewijzigd door Fliepke op 12-07-2004 17:39:11 ]
  maandag 12 juli 2004 @ 17:46:38 #57
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20577863
Graag.

Als het regent zitten er vooral torren. Kijk maar eens goed naar de boomstammen.
Als de zon schijnt komen er ook vlinders.

Ik maak straks wel een screenshotje.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:51:55 #58
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20577986
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:46 schreef lizardtattoo het volgende:
Graag.

Als het regent zitten er vooral torren. Kijk maar eens goed naar de boomstammen.
Als de zon schijnt komen er ook vlinders.

Ik maak straks wel een screenshotje.
Ja die heb ik ook al flink wat gevangen .
En ik heb al een vlinder.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:56:42 #59
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20578102
Als er andere beestjes in struiken zitten dan is dat nieuw voor me.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:58:25 #60
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20578135
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Als er andere beestjes in struiken zitten dan is dat nieuw voor me.
Oh okay, dan heb ik het verkeerd gelezen .
In dat museum blijft namelijk het eerste tuintje met insecten vrij leeg .
Maar dat zal dan wel gewoon goedkomen.
  maandag 12 juli 2004 @ 18:01:34 #61
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20578208
Ja, de insecten en vissen wisselen per seizoen, per dagdeel en per weersomstandigheid dus je hebt nog wel een tijdje te gaan voor alles gevuld is.
  maandag 12 juli 2004 @ 18:41:56 #62
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20579046
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, de insecten en vissen wisselen per seizoen, per dagdeel en per weersomstandigheid dus je hebt nog wel een tijdje te gaan voor alles gevuld is.
Ja idd, vooral voor de beesten die alleen in juni te vangen zijn .

Oh ik lees in de guide van IGN dat je al 2 NESgames krijgt, want die staan op je officiele memory card. Mis ik iets, of heb ik die gewoon niet gekregen?
pi_20579201
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Oh ik lees in de guide van IGN dat je al 2 NESgames krijgt, want die staan op je officiele memory card. Mis ik iets, of heb ik die gewoon niet gekregen?
Die heb je niet gekregen dan denk ik. Was je spel 2e hands? Misschien dat dit namelijk alleen bij eht eerste spel geldt. Ik heb ze in iedergeval wel gehad. Overigens geldt dit dus voor de officiele animal crossing memorycard niet voor elke willekeurige memorycard
  maandag 12 juli 2004 @ 18:49:44 #64
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20579209
hmmmz, ik zie nu bij een paar ebay veilingen dat er een memory card bij zit met een speciaal stickertje. DAT HEB IK GVD NIET! Ik vond het al vreemd dat AC niet gesealed was.
Ik ga denk ik maar eens een boos mailtje sturen naar dvdcrave.com .

-edit- Boos mailtje gestuurd, ik hoop nu dat ze mij de officiele nog toesturen en dat ik dan een memcard voor niks heb, ofzoiets . Want dit vind ik trouwens echt nep van ze .

[ Bericht 34% gewijzigd door Fliepke op 12-07-2004 19:02:29 ]
  maandag 12 juli 2004 @ 19:03:16 #65
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20579493
Stond bij mij ook niets op de memcard, zal wel USA-only zijn.
pi_20579516
Ik heb dit spel ook sinds 3 dagen, echt een tof spel zeg! Ik heb trouwens perzikken in mijn dorp en kokosnoten op het eiland
  maandag 12 juli 2004 @ 19:04:51 #67
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20579521
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Stond bij mij ook niets op de memcard, zal wel USA-only zijn.
Dan heeft dvdcrave nu misschien wel onterecht een boos mailtje, we zullen zien wat de uitkomst is .
pi_20580425
Ik zie op elk screenshot en in elk filmpje van die lelijke zwarte balken aan de zijkant ... is het zo'n ruwe port?
  maandag 12 juli 2004 @ 19:42:51 #69
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20580513
Die balken op mijn screenshot komen door mijn TV-kaart, ik was te lui om ze er af te knippen. Op de TV heb ik daar geen last van.
  maandag 12 juli 2004 @ 20:17:45 #70
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20581508
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:39 schreef Young_David het volgende:
Ik zie op elk screenshot en in elk filmpje van die lelijke zwarte balken aan de zijkant ... is het zo'n ruwe port?
nee geen last van.
  maandag 12 juli 2004 @ 20:18:09 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_20581514
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Van de 33 reviews zijn er maar twee onder de acht:

http://www.metacritic.com(...)cube/animalcrossing/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 juli 2004 @ 22:20:35 #72
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20584663
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb dit spel ook sinds 3 dagen, echt een tof spel zeg! Ik heb trouwens perzikken in mijn dorp en kokosnoten op het eiland
Ik had op het begin alleen appels en kokosnoten op het eiland,

Heeft er iemand BTW wel eens vissen als the giant catfish, stringfish, coelacanth en de arapaima aan de haak geslagen?
  maandag 12 juli 2004 @ 22:21:59 #73
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20584690
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Als je NES games wilt dan vraag je ze toch gewoon aan mij
  maandag 12 juli 2004 @ 22:23:56 #74
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20584739
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef CyraxSnake het volgende:

[..]

Ik had op het begin alleen appels en kokosnoten op het eiland,

Heeft er iemand BTW wel eens vissen als the giant catfish, stringfish, coelacanth en de arapaima aan de haak geslagen?
ik heb gisteren de coelacanth en de arapaima aan de haak geslagen .
Who the man.

En voor die nes games pak ik gewoon de universele code .
  maandag 12 juli 2004 @ 22:24:32 #75
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20584757
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:51 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook al flink wat gevangen .
En ik heb al een vlinder.
Probeer de purple emperor butterfly maar eens te vangen, best wel tricky omdat ie snel wegvliegt.
  maandag 12 juli 2004 @ 22:25:49 #76
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20584783
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Who the man.

Cheater!

Nee geintje, ik heb ze allemaal opgegraven, gewonnen of verdiend, dat geeft meer voldoening
  maandag 12 juli 2004 @ 22:27:28 #77
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20584816
Iemand ooit van de Banded Dragonfly gehoord?
pi_20585173
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Who the man.

Waar/ hoelaat heb je die coelacanth gevangen? Ik dacht dat die heel erg moeilijk te vangen was...
  maandag 12 juli 2004 @ 23:18:33 #79
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20586114
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef koei het volgende:

[..]

Waar/ hoelaat heb je die coelacanth gevangen? Ik dacht dat die heel erg moeilijk te vangen was...
Gewoon als het regent in de zee vangen in de zomer, kijk naar een grote schaduw en hij is niet echt moeilijk te vangen hoor.
En de tijd maakt niks uit.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:02:30 #80
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20593146
Codes

Lizardtattoo:
FJ#HAYYz8ECwmb
%%E4cCI56M4irk

Fliepke:
mIUz37YzSu&Un0
jJUq6MWdbHJmPi

De nul kan ook een o zijn, want dat zie je niet zo goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door CyraxSnake op 13-07-2004 12:37:16 ]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:18:16 #81
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20593492
En bij mij moest de I een 1 zijn, maar het is gelukt!

Bedankt, ziet er geweldig uit!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:36:47 #82
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20593864
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:18 schreef lizardtattoo het volgende:
En bij mij moest de I een 1 zijn, maar het is gelukt!

[afbeelding]

Bedankt, ziet er geweldig uit!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:46:35 #83
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20595456

Ik heb het een tijd veel gespeeld.. maar elke keer hetzelfde..

Ik heb de NTSC versie met Animal Crossing memcard..
pi_20597433
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef koei het volgende:

[..]

Je kunt hem alleen vangen in de zee, tussen 4 uur 's middags en 9 uur 's avonds, áls het regent!
Hij is makkelijk te herkennen, is een grote zwarte schaduw

* Cutie vangt ze errug vaak
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:30:22 #85
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20599911
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef Cutie het volgende:

[..]

Je kunt hem alleen vangen in de zee, tussen 4 uur 's middags en 9 uur 's avonds, áls het regent!

* Fliepke vangt ze errug vaak
En het kwam dus ook met bakken naar beneden toen.
Lizard, ik heb je lime chair al binnen, maar ik had geen tijd om de code te gaan maken.
Dus dat komt morgen pas...
Maar hij komt eraan, dat is zeker .
pi_20600167
Laatst een reclame filmpje gezien van AC op de N64, precies hetzelfde zag het eruit!
Dat eilandje viel me ook tegen, staan maar 2huisjes! (waarvan er eentje van jouw is..)

Wat erg vet is is om de NES games op je GBA te laden, hoef je geen classic game meer te kopen :D!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:03:14 #87
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20600717
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:41 schreef Roi het volgende:
Laatst een reclame filmpje gezien van AC op de N64, precies hetzelfde zag het eruit!
no shit sherlock .
pi_20600850

Pas maar op, ik heb alles in de gaten!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:34:58 #89
12325 ThunderFly
Keep It Real..... Aight !!
pi_20606920
Sorry hoor, ik heb AC niet maar wil hem wel heel graag hebben...

Maar als ik het goed begrijp ken je dus ook ruilen (niet het hele topic doorgelezen alleen eerste pagina), moet je dan online ofzo ?
Is it a Bird ? A Plane ? Is it Superman ?? Nooo !! It's ThunderFly
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:37:56 #90
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20606983
Nee, voor ruilen hoef je niet online. Je moet alleen de naam van je poppetje en je dorp doorgeven aan een ander. In de winkel kan je dan een password krijgen. of het password dat je gekregen hebt zeggen.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:39:46 #91
12325 ThunderFly
Keep It Real..... Aight !!
pi_20607021
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, voor ruilen hoef je niet online. Je moet alleen de naam van je poppetje en je dorp doorgeven aan een ander. In de winkel kan je dan een password krijgen. of het password dat je gekregen hebt zeggen.
Hmmm grappig dat het ook zo kan
Maar gaat het spel op den duur niet vervelen ?
Is it a Bird ? A Plane ? Is it Superman ?? Nooo !! It's ThunderFly
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:44:58 #92
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20607147
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef ThunderFly het volgende:

[..]

geen idee, daarvoor moet ik het nog wat langer hebben.
Maar ik wil natuurlijk al mn collecties compleet hebben en daar doe ik nog een jaar over, zeker.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:01:08 #93
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20607494
Animal Crossing fans unite!
pi_20608301
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef ThunderFly het volgende:

[..]

Het spel gaat op den duur wel vervelen ja, maar het is een spel dat je een tijdje speelt, dan weer weglegt en vervolgens weer een tijd speelt. Er zit geen echt doel in het spel enkel geld verzamelen om je huis te betalen en vervolgens kan je proberen alle insecten, fossielen, vissen, meubels, gyroids en nes games te verzamelen, maar als je niet zo'n verzamelaar bent dan kan ik het je niet aanraden.
pi_20608521
Mijn vriend vanwie ik het spel heb geleend zegt precies hetzelfde, eerst speel je heel actief maar na een tijdje wordt het wel saai. Als je het een tijdje dan niet hebt gespeeld en dan weer opstart ben je weer een paar weken verslaafd.
  woensdag 14 juli 2004 @ 16:44:35 #96
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20621942
lizard, hier is de limechair
t@fXKP#yf6gPLH
FTdGrpEiczXIi5
pi_20622440
Als je iets naar iemand verstuurt (NES game ofzo) ben je hem dan zelf kwijt?
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:07:43 #98
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20622512
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 17:04 schreef Young_David het volgende:
Als je iets naar iemand verstuurt (NES game ofzo) ben je hem dan zelf kwijt?
Ja, ik ben mijn lime chair nu kwijt, maar kan hem altijd na bestellen bij tom nook.
Dit gaat overigens niet bij alle items.
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:10:08 #99
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20622549
Dank je wel! Ben nu nog aan het werk maar ga hem vanavond meteen ophalen bij Tom Nook!
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:18:03 #100
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20622730
Zou je dan voor mij zo'n apple clock kunnen bestellen, die zo leuk bij mijn interieur staan .

ik heb overigens inmiddels ook de meloen stoel, hebben? .
pi_20623261
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef Cutie het volgende:

[..]

* koei vangt ze errug vaak
Het regende wel vandaag maar de vissen wilden niet happen En een grote schaduw heb ik ook niet gezien... Misschien straks beter..
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:53:37 #102
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20623438
hee bij mij regende het net ook, nog effe een coelancanth eruit getrokken .
En die arapaima zwom in het beekje, maar ik trok er een oude band uit .
pi_20624376
Ik zie nooit van die grote schaduwen en het heeft tot nu toe nog altijd geregend in mijn dorp
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:12:47 #104
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20625538
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik zie nooit van die grote schaduwen en het heeft tot nu toe nog altijd geregend in mijn dorp
Hmm vreemd, ze zijn er ook niet zo vaak maar ik heb ze nu in totaal toch al een keer of 5 gezien en ik speel pas vanaf uh... zaterdag.

Oh, bianca hoe zit het met je Harvest Moon?
Ik zag hem namelijk dinsdag liggen bij de replay
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:57:22 #105
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20626580
Fliepke:

B6cPeKfdHss6Z5
IT9ISqsSR8pHMw
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:59:37 #106
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20626641
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:

B6cPeKfdHss6Z5
IT9ISqsSR8pHMw
Dank je!
ik zal het straks nog even uitproberen .
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:04:58 #107
11502 nipeng
The last ride is free
pi_20626795
Nee doe maar niet want die code is voor Venlo in Fliepke.

woensdag 14 juli 2004 @ 21:08:36 #108
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20626883

88shWnHpU02j64
oSApQoS8IMq#Vp

0 kan ook een O zijn.
pi_20633064
@fliepke: sinds deze week is harvest moon op een aantal plaatsen te krijgen. Een vriend van mij heeft hem voor me meegebracht van de mediamarkt (utrecht) en toen later liep ik bij de free record shop (rotterdam) daar hadden ze er ook een paar binnengehad. Dus inmiddels heb ik ook harvest moon alleen moet ik nog even wachten tot ik een nieuwe memorycard (1019) heb voordat ik kan spelen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:36:22 #110
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20637924
Ik wil ook Harvest Moon! Heb hem verkocht voor een prikkie destijds..

Maar Animal Crossing gaat vervelen omdat het soms ZO enorm lang duurt, en je contant hetzelfde doet..
pi_20639500
Zonde hoor.

Ik heb van animal crossing dus de amerikaanse versie, met freeloader. Werkt dat bij jullie een beetje goed??? De laatste tijd moet ik echt 3x die freeloader gebruiken om het spel normaal op te kunnen starten. Meestal krijg ik nadat de freeloader om de disc vraagt en ik die disc erin doe een blauw scherm
pi_20639957
Ik heb er geen problemen mee, maar ik gebruik de freeloader functie van de Action Replay, al zou die hetzelfde moeten werken. Ik heb volgens mij 1 keer gehad dat het niet in 1 keer werkte maar die keer daarna werkte hij weer zoals het moest.

Misschien heb je een freeloader 1.04 en werkt die niet zo goed met dit spel (volgens mij is dit niet zo, maar je weet maar nooit..)
pi_20640087
Nee ik heb echt 1.06b want ik zocht speciaal die versie. Gister deed ie weer raar want toen kreeg ik rare kleuren zoals een oranje nintendo logo en het spel zelf was in groen en paarse tinten. Na een paar x opnieuw opstarten deed ie het weer goed. Dus ik zit nu te twijfelen of ik em niet beter kan verkopen en wachten op de PAL versie want ik begin die freeloader nu goed zat te worden
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:06:15 #114
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20640136
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:04 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nee ik heb echt 1.06b want ik zocht speciaal die versie. Gister deed ie weer raar want toen kreeg ik rare kleuren zoals een oranje nintendo logo en het spel zelf was in groen en paarse tinten. Na een paar x opnieuw opstarten deed ie het weer goed. Dus ik zit nu te twijfelen of ik em niet beter kan verkopen en wachten op de PAL versie want ik begin die freeloader nu goed zat te worden
De PAL versie kun je ook nu al bestellen.
www.dvdcrave.com.
pi_20640276
Ik heb geen creditcard dus daar moet ik nog even wat op verzinnen. Tot die tijd hou ik deze wel, want ik krijg toch niet zoveel meer terug voor die US versie en freeloader denk ik.
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:05:17 #116
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20641474
Ik mis nog 10 vissen. Vandaag regent het, dus vanmiddag misschien de coelacanth.
Ik mis ook nog twee stukjes T-Rex, dan zijn mijn dinosaurussen compleet. Insecten en schilderijen heb ik nog niet zo veel aan gedaan.
pi_20643720
Geven jullie die dinousaurussen altijd aan het museum?? Krijg je daar dan wat voor ofzo?? Want tom nook betaald er grof geld voor
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:49:39 #118
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20643926
Nee, daar krijg je niks voor, maar ik vind het wel cool om mijn museum vol te krijgen. Je kan ieder ding toch maar één keer aan het museum geven, dus zo heel veel geld loop je niet mis. Bovendien heb ik mijn laatste verbouwing bijna afbetaald, dus wat moet je dan nog met dat geld.
pi_20644520
Ja dat is wel zo, dan ga ik later wel aan het museum geven
pi_20723048
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 16:20 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja dat is wel zo, dan ga ik later wel aan het museum geven
Ik heb alles meteen aan het museum gegeven.
Heb ik niet echt een reden voor, ik vond 't gewoon leuk
pi_20723314
Ik moet nog 2 stukjes Tricera, dan is mijn dino collectie vol. Een 2e T rex heb ik ook al in m'n huiskamer staan, daarmee gaat je huis score erg omhoog.

Van vissen moet ik er nog 9, waaronder nogsteeds de coelacanth. Van de insecten moet ik er ook nog 9 en van de schilderijen heb ik er pas 2.

Heeft er iemand trouwens tips voor het vangen van een bij?
pi_20723619
Ik heb vanmiddag voor het eerst een bij gezien (pas toen die wegvloog) ik wist niet dat die in bloemen konden zitten. Maar volgens mij zie je die echt supermoeilijk. Ik heb inmiddels al aardig wat aan het museum gegeven en het is idd nu best leuk. Alleen heb ik ook maar 1 schilderij.
pi_20723802
ik weet hoe je bijen moet vangen, nu alleen ff geen tijd dat te typen
help me herinneren!
  maandag 19 juli 2004 @ 16:30:27 #124
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20723948
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:13 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst een bij gezien (pas toen die wegvloog) ik wist niet dat die in bloemen konden zitten. Maar volgens mij zie je die echt supermoeilijk. Ik heb inmiddels al aardig wat aan het museum gegeven en het is idd nu best leuk. Alleen heb ik ook maar 1 schilderij.
Ik heb al 2 schilderijen, waar moet je die eigenlijk krijgen gewoon van die andere villagers?
zo heb ik ze iig tot nu toe gekregen.
  maandag 19 juli 2004 @ 16:36:20 #125
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20724090
Krijgen of kopen in de winkel.
Ik heb inmiddels een stukje T-Rex erbij (nu dus nog 1) en twee vissen (Coelacanth en AngelFish) nu dus nog 8).
Dan maar eens serieus aan de slag met insecten en schilderijen.

pi_20724672
Ik ben trouwens mijn huis fruitig in aan het richten. Ik heb al de citruswall en een meloen tafel en een sinaasappelparaplu
  maandag 19 juli 2004 @ 17:44:44 #127
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20725645
quote:
Op maandag 19 juli 2004 17:01 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik ben trouwens mijn huis fruitig in aan het richten. Ik heb al de citruswall en een meloen tafel en een sinaasappelparaplu
Ook al, het lijkt wel een rage
Ik zal deze week nog wel een pic posten van wat ik al heb
pi_20725917
die bijen moest je vangen als er zo'n bijennest uit een boom komt vallen, maar dat is echt heel erg moeilijk te zijn (Ik ben al heel vaak gestoken), dus vandaar dat ik om tips vroeg want misschien weet iemand hier een makkelijk truukje voor?
pi_20726285
Oh dat had ik wel gelezen ja dan moest je aan een bepaalde zijde van de boom gaan staan ofzo en dan die bijen 2 rondjes rond de boom laten draaien en ze dan opwachten met je net. Maar ik had dus wat van die plantjes rond het huis geplant en toen ik daar vanmiddag doorheen liep, vloog er opeens een insect weg. Dat was dus geen bij maar blijkbaar iets anders
  maandag 19 juli 2004 @ 18:25:57 #130
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20726650
O ja, ik had ook nog een ananasbed gekocht
pi_20728195
Cool!!!
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:39:35 #132
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20768828
Fliepke:

I5Pepk&jbTDVTr
jvNTPQq5dWQhOy

je bed
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:07:36 #133
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20769453
Woei, net een Arowana gevangen, dus nog 7 vissen, en een spin.
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:08:05 #134
78184 CyraxSnake
is de vierde
pi_20769464
nog maar 2 vissen
2 schilderijen
ik heb alle fossielen
nog een handevol insecten, ongeveer 11 ofzo
pi_20772283
Ik heb gister een spin gevangen, ik dacht al wat is dat nou. Ik heb em meteen maar naar het museum gebracht

Ik had trouwens echt mazzel vandaag. Ik heb 4 van die mega vissen gezien waarvan ik er 2 heb gevangen

[ Bericht 33% gewijzigd door o0-Bianca-0o op 21-07-2004 23:29:00 ]
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:27:38 #136
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20933790
hee lizard, sorry dat het zo lang duurde maar hier is de watermeloen stoel dan eindelijk.
wSms0k5gm@m06d
Y0bTvwyzT&&j&6
pi_20941792
Er was gisteren grote uitverkoop bij Nook (in mijn dorp). Ik heb een uur gewacht totdat de winkel eindelijk open ging in de hoop dat ik misschien wel wat schilderijen of NES games zou kunnen scoren of anders wat leuke meubels, maar het enige dat hij had was 1!! tapijt, en dan ook nog niet eens een hele bijzondere ofzo, gewoon een standaardkleedje voor een standaard prijs
pi_20941851
Ja dat had ik vorige week ook. Al die bewoners hadden het over een grote uitverkoop. Ik speciaal die dag en die tijd animal crossing spelen (duurde maar 1 uur) en bleek dat ie helemaal niks bijzonders had, echt balen
pi_20947348
Ik heb nu al 2 weken niet gespeeld, ben erg bang voor de puinhoop die ik ga aantreffen als ik dit weekend misschien een uurtje kan vinden om te gamen
  vrijdag 30 juli 2004 @ 08:52:27 #140
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20947528
Vooral veel onkruid en misschien wat kakkerlakken in je huis. Maar twee weken valt nog wel mee hoor.
  zondag 1 augustus 2004 @ 13:08:16 #141
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20988953
Sprinkhanen-seizoen is begonnen. Fossilscollection is compleet.
Giant Snakehead gevangen net dus nog maar 6 vissen.
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:49:40 #142
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21007773
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:50:43 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21007794
"300 bellen: Animal Crossing poliphonic ringtone voor mobiele telefoons"

Sweet! AC heeft een paar hele irirante niet te vergeten tunes hopelijk zijn het die.
pi_21008001
Ik heb een autoclicker! Ik heb een autoclicker! Ik heb een autoclicker!
* Thomper abused Nintendo.

http://www.animal-crossin(...)p?bannercdusuario=50
pi_21008359
Al bijna 3000 bells ofzo! (Met ambassador ding dus) Woehoe!
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:31:30 #146
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21008575
Als je mij effe uitnodigt als ambassadeur heb je nog meer bells
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:31:36 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21008580
Waar kun je zo'n autoclicker krijgen? ik wil me ringtones!
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:41:13 #148
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21008764
Jippie, kep me ringtone
pi_21010129
Posten hier die ringtone
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:43:19 #150
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21010133
Als iemand mij wil helpen, en ook ambassador wil worden. Roept u maar
pi_21010160
@fliepke: Ik wil ook wel ambassador worden
pi_21010462
Huer klikken dan:
www.animal-crossing-ambassadors.com/NH/index.asp?bannercdusuario=50
Ik heb al 8000 bells..:P Hele URL selecteren, hij pakt hem niet goed.
  maandag 2 augustus 2004 @ 14:23:31 #153
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21010889
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
@fliepke: Ik wil ook wel ambassador worden
mail!
pi_21013852
ehm neehoor...

-edit- mijn oude emailadres staat in mijn profiel. Dan lees ik daar mijn mail ff
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:58:10 #155
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21049344
Zo, alles is afbetaald, dus ik kan me nu volledig toe gaan leggen op het vullen van het museum.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 18:43:46 #156
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21123997
Jah Jah Jah Jah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk heb ik Animal Crossing... vandaag in de buis gevallen door een ruilactie met iemand....

Playername: EmJeej
Stadsnaam: Zaandam (jah lekker orgineel... mijn eigen woon plaats)

Ik ben ook al ambasadeur geworden via de site en ben dus ook in de race voor bellen (weet nog niet wat het is maar goed)

MIjn eerste indruk was:
Grappig spelletje, ziet er grappig uit en de besturing is ook uitermate makkelijk.
Echter ben ik nu dus hard aan het werk en ben ik dieren aan het helpen met dingen ophalen en wegbrengen, mijn eerste vraag is dan ook meteen: Blijft dit het hele spel zo ??

Tevens lees ik in dit topic (moet eerlijk bekenen, niet alles gelezen te hebben) over ruil acties.
Hoe gaat dit precies in zijn werk ? Met code's en waar moeten deze ingevuld worden? Wat kan er allemaal geruild worden ? Wat is het nut er van, is niet alles overal haalbaar ?

Helaas zit GVD het boekje niet bij het spel en moet ik dus alles via het internet lezen....
Kunnen de ervaren Crossers mij wat tips geven ?
pi_21130495
alleen de eerste tijd moet je verplicht wat klusjes voor Nook doen, daarna kan je zelf invullen wat je wil doen. Je kan doorgaan met ophalen en wegbrengen of je kan gaan vissen, insecten gaan vangen, schelpen verkopen of fruit gaan telen.

Ruilen kan via Tom Nook. Als je met hem praat kan je kiezen voor 'other things' of zoiets en dan kan je kiezen uit 'hear code' voor als je bijv. jouw bank aan pietje wil geven en 'say code' als je de bank die pietje naar jou heeft gestuurd op wil halen. Om te kunnen ruilen heb je elkaars nickname en stadsnaam nodig.

De tips die ik je kan geven is altijd een tapijt en behang bij je dragen om te kunnen ruilen en proberen om snel aan ander fruit te komen dan het standaardfruit dat in je stadje groeit en vervolgens bomen omhakken en daar een stukje van het nieuwe fruit in gooien en wachten totdat die boom gegroeid is. Normaal fruit levert 100 bells op, ander fruit levert 500 bells op.

Verder moet je proberen dagelijks 3 fossielen te vinden en deze naar het museum te sturen (meer versturen heeft geen zin, je krijgt er de dag erna maar 3 terug) en even rondkijken op de dump en het politiebureau.

Nog een laatste tip. Elke dag is er ergens een glowing spot waar je 1000 bells uit de grond kan halen. Als je deze gevonden hebt, begraaf hier dan ook wat bells en een paar dagen later staat er een geldboom met 3x het bedrag dat je begraven hebt. (overigens groeien bomen niet altijd dus je kan je geld ook kwijt zijn).
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:44:59 #158
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21130778
Ook elke dag met je schopje op alle stenen slaan. Er is iedere dag één steen die na het slaan rood wordt. Sla zo snel als je kunt nog een paar keer, er komt dan geld uit. Na een paar keer slaan wordt de steen weer grijs. Je kan ook aan bomen schudden om geld te krijgen, maar pas wel op want er kunnen ook bijen uitkomen en die steken.

Welk fruit heb jij in je dorp? Ik stuur je een ander soort fruit als je wilt, zodat je een boomgaard kunt beginnen.
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:20:34 #159
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21141510
Ik ben dus door mijn werk periode heen en ben vrij om te staan en gaan waar ik wil... (erg leuk spel moet ik zeggen)

Hoe kan ik mensen vinden die willen ruilen ofzo ? Alleen via fok of is er nog een site waar dit kan ?
Op die politiedump, kan ik daar gratis alle gevonden voorwerpen wegpakken en verkopen of gebruiken ?

Ik had vandaag al 3 fossielen gevonden voordat ik deze post las en ging naar het museam, maar moet wachten op een brief ofzo... dus even geduld hebben nog

Momenteel kan ik alleen maar appels vinden in mijn bomen, dus als iemand mijn andere vruchten wilt sturen, heel graag.

Naam: EmJeej
Stad: Zaandam

Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Sorry voor de beginner vragen
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:29:13 #160
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21141735
Op gamer.nl liep ook ooit een topic over Animal Crossing, misschien kan je die nieuw leven inblazen als je niet genoeg ruilers kan vinden hier (maar volgens mij zijn er genoeg actieve AC'ers op FOK!).

Alles wat je vindt op het politiebureau en op de vuilnishoop mag je gratis en voor niets meenemen. Altijd doen dus, als je het zelf niet nodig hebt of mooi vindt kan je het altijd verkopen voor een paar Bells.

Ja, voor je de fossielen kan opsturen moet je het adres hebben, en daarvoor moet je eerst een brief krijgen (en die krijg je als je in het museum bent geweest dus als het goed is kan je vanaf morgen beginnen met opsturen),

Ik stuur morgen wel wat fruit naar je toe.
Stel gerust zo veel vragen als je maar wil!
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:11:41 #161
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21148595
hW3@HH7Wr5#F0P
vf49kFrjpixUql
{kersen)

sWkHcGMiVMzpbA
gUpRYAJHFXvqky
{sinaasappel)

Dit zijn twee codes voor fruit. Ik heb nog andere soorten ook, als je niemand anders kan vinden om mee te ruilen dan stuur ik ze gewoon op.
  maandag 9 augustus 2004 @ 18:30:13 #162
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21160050
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:11 schreef lizardtattoo het volgende:
hW3@HH7Wr5#F0P
vf49kFrjpixUql
{kersen)

sWkHcGMiVMzpbA
gUpRYAJHFXvqky
{sinaasappel)

Dit zijn twee codes voor fruit. Ik heb nog andere soorten ook, als je niemand anders kan vinden om mee te ruilen dan stuur ik ze gewoon op.
Thxs dude, heb ze ontvangen en meteen in de grond geramt..
Heb vandaag ook een code gevonden van Nintendo Power.. Krijg je een de beruchte nintendo ster met melodie http://www.animal-crossing.com/special/delivery.jsp
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:33:43 #163
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21161404
Mochten de bomen nou niet willen groeien (gebeurt soms, kan je niks aan doen), dan kan je de codes gewoon nog een keer zeggen en krijg je het fruit opnieuw.
pi_21163783
Weet je wat ook handig is?? Dan moet je naar deze site gaan: http://www.animal-crossing.com/news.jsp en een paar x op pete en pelly klikken en dan krijg je een scherm waar je gegevens in kan vullen en de code krijgt voor een NES spel (soccer ofzo)
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:14:14 #165
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21165234
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 21:15 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Weet je wat ook handig is?? Dan moet je naar deze site gaan: http://www.animal-crossing.com/news.jsp en een paar x op pete en pelly klikken en dan krijg je een scherm waar je gegevens in kan vullen en de code krijgt voor een NES spel (soccer ofzo)
Hahah.. oke thxs voor deze handige truc
Heb de brief op de post gedaan... Dus eerdaags Soccer spelen ;-)
pi_21166191
Oh ik heb die code gewoon bij tom nook gezegd (gaat veel sneller)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:08:59 #167
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21237980
#)($*)#$* word er niet goed van... heb al 5 keer die vruchten geplant en geen 1 keer groeit die boom niet
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:33:11 #168
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21238538
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 18:08 schreef killermj het volgende:
#)($*)#$* word er niet goed van... heb al 5 keer die vruchten geplant en geen 1 keer groeit die boom niet
Tip van de dag
Kap een boom, graaf de stomp uit.
En plant de vrucht op die plek.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:33:40 #169
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21238551
Probeer eens het volgende:
Hak een boom om.
Graaf de stronk uit.
Gooi de vrucht in het ontstane gat.

Zorg er ook voor dat je niet te dicht bij andere bomen/hekken/huizen plant.
En de eerste dagen niet te dicht langs het boompje rennen.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:34:06 #170
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21238559
Woei Fliepke net iets eerder
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:49:37 #171
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21238950
Dat maar eens proberen dan....

En hoe kom ik aan muziek voor in mijn radio !?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:50:54 #172
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21238991
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 18:49 schreef killermj het volgende:
Dat maar eens proberen dan....

En hoe kom ik aan muziek voor in mijn radio !?
voordat lizard reageert
er komt een mannetje iedere zaterdagavond ( 8 uur) die je muziek geeft.
hij staat dan voor het station.
pi_21418999
Zo,

Sinds gister ook AC moet zeggen erg verslavend, ik ga vandaag maar eens wat tips proberen van de mensen hier zodat ik zo snel mogelijk nooks lening heb afbetaald, nog 11689 bells te gaan

Owja naam: silvr
Plaats: gamecube
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:08:31 #174
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21425992
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:45 schreef SilverBolt het volgende:
Zo,

Sinds gister ook AC moet zeggen erg verslavend, ik ga vandaag maar eens wat tips proberen van de mensen hier zodat ik zo snel mogelijk nooks lening heb afbetaald, nog 11689 bells te gaan

Owja naam: silvr
Plaats: gamecube
klein geheimpje, je gaat nog heel veel afbetalen aan noob .
pi_21432823
Handeld er iemand hier weleens met turnips?
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:25:40 #176
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21432926
Daar kan je, als je geluk hebt, heel veel geld mee verdienen.
Als je pech hebt kan je er ook veel geld mee verliezen.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:26:33 #177
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21432944
Silverbolt, wat voor fruit heb je standaard in je dorp? Dan stuur ik je dit weekend een andere soort zodat je een boomgaard kunt beginnen.
pi_21440376
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Silverbolt, wat voor fruit heb je standaard in je dorp? Dan stuur ik je dit weekend een andere soort zodat je een boomgaard kunt beginnen.
Standaard groeien er hier peren, ik heb mijn huis aan nook al afbetaald, en de remoddeling ook al half.
Krijg nu alleen de hele tijd het verzoek van doc of ik voor een cherry kan zorgen dus als je die toevallig hebt zodat ik die kan planten graag.
Trouwens wat kun je makkelijk en snel geld verdienen met het verkopen van sea shells, per dag zo'n 4500 bells aan nook
En niet te vergeten dat ik vandaag ff mijn gba link om wat kokosnoten te gaan halen/planten
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:47:24 #179
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21441072
Ik heb momenteel in mijn dorpie:

Kersen
Sinaasappels
Appels

Wie oh wie wilt mij er nog 2 verschillende dingen sturen en diegene word beloont met 10,000 bells.
(Kan je geld opsturen ???)
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:36:57 #180
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21445331
Silverbolt - perzik

6arKqg7pJt39UK
n3DQ32Cxu6ex4I (die laatste is een kleine letter L, geen hoofdletter I)

Silverbolt - Cherry

IWxUzyizemapxF --> eerste letter is kleine L, geen hoofdletter i
StPiEZKD8IuQ7d --> dit is wel een hoofdletter i
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:44:42 #181
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21445425
killermj - perzik

jrjmpUbj&Tymk9
jzPGpR4Y6zqXXB

killermj - peer
V3uvxmX6VQkreS
93GSUkEFubH3Mp

en geld hoef ik niet (kan je volgens mij ook niet opsturen) want ik heb alles afbetaald.
Als je een keer een schilderij tegenkomt hou ik me wel aanbevolen (ben het museum aan het vullen maar het schiet nog niet echt op).
pi_21445772
Hoe kan het dat er al een officiële Nederlandstalige AC-site is waar je zelfs bells kunt verdienen terwijl de pal-versie hier pas vanaf 24-9 in de winkels ligt?

Oh, en Lizard en Fliepke: is dit spel een aanrader?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:13:12 #183
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21445809
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:10 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hoe kan het dat er al een officiële Nederlandstalige AC-site is waar je zelfs bells kunt verdienen terwijl de pal-versie hier pas vanaf 24-9 in de winkels ligt?

Oh, en Lizard en Fliepke: is dit spel een aanrader?
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet echt .
maar die bells kun je gebruiken voor goodies, zoals een animal crossing ringtone en dergelijke.
Dit spel is op zich wel een aanrader, aangezien je het gewoon af en toe een poosje opzet om de boel eens te gaan verbeteren en benieuwd bent naar de huidige gebeurtenissen in je dorp.
Zoals je ziet moet je het niet om de graphics doen, maar vooral om een hele aparte gameervaring mee te maken.
pi_21445856
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:13 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja dat snap ik eigenlijk ook niet echt .
maar die bells kun je gebruiken voor goodies, zoals een animal crossing ringtone en dergelijke.
Dit spel is op zich wel een aanrader, aangezien je het gewoon af en toe een poosje opzet om de boel eens te gaan verbeteren en benieuwd bent naar de huidige gebeurtenissen in je dorp.
Zoals je ziet moet je het niet om de graphics doen, maar vooral om een hele aparte gameervaring mee te maken.
Heb jij de Amerikaanse versie? Op zich vind ik het spel nl. wel de moeite waard maar ben ik me aan het afvragen of ik op de Europese pal-versie moet wachten of dat ik een Amerikaanse moet importeren (bekeken vanuit het oogpunt van functionaliteit).
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:40:19 #185
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21446320
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:16 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Heb jij de Amerikaanse versie? Op zich vind ik het spel nl. wel de moeite waard maar ben ik me aan het afvragen of ik op de Europese pal-versie moet wachten of dat ik een Amerikaanse moet importeren (bekeken vanuit het oogpunt van functionaliteit).
ik heb geen amerikaanse versie, ik heb een PAL uit Australie.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:44:23 #186
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21446396
Er is ook een Australische PAL als je niet wilt wachten.
pi_21446494
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Silverbolt - perzik

6arKqg7pJt39UK
n3DQ32Cxu6ex4I (die laatste is een kleine letter L, geen hoofdletter I)

Silverbolt - Cherry

IWxUzyizemapxF --> eerste letter is kleine L, geen hoofdletter i
StPiEZKD8IuQ7d --> dit is wel een hoofdletter i
Mucho thnx
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:36:24 #188
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21451520
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef lizardtattoo het volgende:
killermj - perzik

jrjmpUbj&Tymk9
jzPGpR4Y6zqXXB

killermj - peer
V3uvxmX6VQkreS
93GSUkEFubH3Mp

en geld hoef ik niet (kan je volgens mij ook niet opsturen) want ik heb alles afbetaald.
Als je een keer een schilderij tegenkomt hou ik me wel aanbevolen (ben het museum aan het vullen maar het schiet nog niet echt op).
Thxs dude !!
Ik kan schilderijen kopen bij N00K, heb je daar wat aan !?
pi_21452711
Yep, dit spel blijft inderdaad eeuwig boeien. Ik heb het spel nu al bijna 1,5 jaar (eerst US-import, daarna PAL-import uit AUS) en om de zoveel tijd check ik m'n dorpje (Animali) weer eens om te kijken hoe het ervoor staat.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:34:03 #190
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21453239
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef killermj het volgende:

[..]

Thxs dude !!
Ik kan schilderijen kopen bij N00K, heb je daar wat aan !?
Zeker! Ik heb Rare en Perfect, als je een ander schilderij ziet, wil je hem dan voor me kopen?
Alvast bedankt!
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:17:16 #191
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21474421
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:34 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Zeker! Ik heb Rare en Perfect, als je een ander schilderij ziet, wil je hem dan voor me kopen?
Alvast bedankt!
Bah vandaag waren ze er niet meer......... zodra ik ze zie koop ik ze voor je

Echt vet... vannacht nog even gespeeld en er zijn gewoon spoken/geesten dan in je dorp.. ahhahaha alleen kan je er wat mee doen
Probeerde ze te vangen met me netje maar lukte niet

Ik moest ze volgen... lekker handig als je ze niet ziet
pi_21491916
Oh dat had ik ook, dat met dat spook was cool. Over het dorp waren er 5 verspreid. Ik had ze zo gevangen met mijn netje, was alleen ff zoeken waar ze precies zaten
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:41:07 #193
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21537724
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:34 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Alvast bedankt!
Fine Painting:

3Soskk5gm@M06d (dus een NUL en dan 6)
Yn0TvwhKT7%j&6 (en hier ook een NUL)

Hoop dat je deze nog niet hebt.. anders verkoop je hem maar
pi_21551819
Als ik die video's zo is bekijk op de AC site vind ik de graphics eerlijk gezegd nog wel meevallen. Of zouden ze deze hebben opgepoetst

In ieder geval, mijn interesse heeft het spel. Nu alleen nog even een maandje wachten
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:32:32 #195
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21566085
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:41 schreef killermj het volgende:

[..]

Fine Painting:

3Soskk5gm@M06d (dus een NUL en dan 6)
Yn0TvwhKT7%j&6 (en hier ook een NUL)

Hoop dat je deze nog niet hebt.. anders verkoop je hem maar
Nee, had ik nog niet. bedankt!
pi_21625538
Ik dacht net eindelijk mn coecalanth gevangen te hebben, maar het was maar een arapaima Gelukkig is zo'n arapaima nogwel 10.000 bells waard. Volgens mij had ik een geluksdag want toen ik tegen de steen aan sloeg kreeg ik uiteindelijk 3x100 en 1x1000 bells en later bij die glinsterende plek vond ik 10.000 bells in plaats van 1000. Ik hoef nu nog maar 500.000 af te betalen aan Nook!

Hoe ik aan dit geluk kom weet ik niet precies. Ik las ergens dat het geluk bracht om de hengelwedstrijd beker in een hoek te zetten, maar daar staat hij al een tijd. Ook heb ik sinds kort het hele tyrannosaurus skelet in mn kelder staan en dat schijnt ook geluk te brengen, dus als je toevallig een keer een tyrannosaurus over hebt zet 'm dan in je huis!
pi_21626115
Volgens mij moet ik blij zijn dat ik nog maar 123000 hoef af te betalen aan nook voor mijn verbouwing
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:35:17 #198
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_21627718
quote:
[b]Ik hoef nu nog maar 500.000 af te betalen aan Nook!
na welke verbouwing is dat ?
Ik heb morgen een 2e verdieping.. het is toch niet die he..
pi_21627758
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:35 schreef killermj het volgende:

[..]

na welke verbouwing is dat ?
Ik heb morgen een 2e verdieping.. het is toch niet die he..
Dat is na 2 kamer vergrotingen volgens mij en 1 bovenverdieping en 1 kelder. En dat is de maximale grootte van je huis. Na die 500.000 ben ik dus schuldvrij!

En silverbolt, waarschijnlijk ben je nu pas je eerste schuld aan het afbetalen. Reken er maar op dat je nog een flinke tijd bezig bent voordat je schuldvrij bent!
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:17:40 #200
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21630228
Als je je huis volgens de regels van Feng Shui inricht krijg je ook meer geluk. Misschien heb je per ongeluk de juiste kleur in de juiste hoek van je huis gezet.
pi_21677963
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:43 schreef Fliepke het volgende:
Als iemand mij wil helpen, en ook ambassador wil worden. Roept u maar
Roept!
pi_21680587
Zijn er nog mensen die me kunnen helpen met het vinden van kiddie meubulair ?
Ik heb de tafel, 2 kleine kasten en het behang al maar wil mijn hele huis inrichten met die vrolijke kleuren en tom nook kan me niet echt verder helpen.

Naam silvr
plaats: gamecube
  woensdag 1 september 2004 @ 12:38:36 #203
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21681412
Heb je al een kiddie boekenkast?
pi_21682075
Is er toevallig iemand die mij kan helpen aan een Kers.. ik kan ze nergens vinden en heb er een nodig

Naam: Danny
Plaats: Miami

pi_21682186
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:13 schreef TheTh1ng het volgende:
Is er toevallig iemand die mij kan helpen aan een Kers.. ik kan ze nergens vinden en heb er een nodig

Ik stuur je er vanavond/morgen 1! Heb er zat
pi_21682562
Tnx, wil je nog een reward ofzo? Detailz plz
pi_21683213
Neuh, hoef niet echt iets te hebben
Hooguit een NES game als je die over hebt
pi_21683274
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Heb je al een kiddie boekenkast?
Nee enkel de 2 kleine wardobe closets
  woensdag 1 september 2004 @ 14:10:57 #209
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21683320
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:09 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Nee enkel de 2 kleine wardobe closets
Okee, ga ik een boekenkast voor je bestellen, morgen krijg je de code.
pi_21684841
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:10 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Okee, ga ik een boekenkast voor je bestellen, morgen krijg je de code.
Thnx very very much
pi_21722874
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:18 schreef Cutie het volgende:

[..]

Ik stuur je er vanavond/morgen 1! Heb er zat
Vergeten....te druk met Wario Ware!
Maar je kersjes komen er aan!
  vrijdag 3 september 2004 @ 11:58:15 #212
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21724337
Silverbolt - kiddie bookcase

KSPoSE4EBO@K%Q <<-- volgens mij een nul en geen hoofdletter o
qxc8p6lDfAa7tt <<-- kleine letter L
pi_21728180
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 11:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Silverbolt - kiddie bookcase

KSPoSE4EBO@K%Q <<-- volgens mij een nul en geen hoofdletter o
qxc8p6lDfAa7tt <<-- kleine letter L
De boekenkast staat thnx, ik begreep dat jij schilderijen verzamelde, heb je de classic painting al ?
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:15:56 #214
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21729345
Nee, heb ik nog niet.
pi_21730192
Dan haal ik hem wel ff bij nook, zal je morgen de code ff posten
pi_21732920
Hoelang duurt dat bestellen eigenlijk?? Ik heb nog wel een kiddie stereo als silverbolt die nog niet heeft
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:05:54 #217
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21733664
Als je iets bestelt ligt het normaal gesproken de volgende dag in je brievenbus.
pi_21735049
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 19:31 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Hoelang duurt dat bestellen eigenlijk?? Ik heb nog wel een kiddie stereo als silverbolt die nog niet heeft
Oooohh kiddie stereo, die zou ik wel erg graag willen
  vrijdag 3 september 2004 @ 21:37:14 #219
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21735499
Ik heb via een andere memcard ook nog een kiddie couch voor je besteld.
pi_21735809
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb via een andere memcard ook nog een kiddie couch voor je besteld.
Mucho gracias
Ik zal morgen ff je code voor de classic painting posten
Damn moet maar snel weer gaan uitbreiden weet niet meer waar ik het straks laten moet dus maar snel ff 129000 bells verzamelen om mijn eerste remoddeling af te betalen.
pi_21736897
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef SilverBolt het volgende:
Oooohh kiddie stereo, die zou ik wel erg graag willen
Komt ie:
KSPoSE4EB0@K%Q
qxzNp6l(kleine L)DNI(grote i)&&tt

veel plezier ermee

[ Bericht 23% gewijzigd door o0-Bianca-0o op 03-09-2004 23:36:52 ]
pi_21742347
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef o0-Bianca-0o het volgende:

[..]

Komt ie:
KSPoSE4EB0@K%Q
qxzNp6l(kleine L)DNI(grote i)&&tt

veel plezier ermee
Damn das een grote stereo,heb maar ff wat anders meubulair opgeborgen voorlopig om ruimte te maken

lizardtattoo je classic painting:

T&zH&kqKFQKI(hoofdletter i)xM
Mp4UHNll(2x kleine letter L)pQW7Ur

Enjoy
  zondag 5 september 2004 @ 15:34:41 #223
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21766372
Kiddie Couch voor silverbolt

KSPoSE4EB0@K%Q
qxzNp6lDNJ&&tt <<-- (kleine letter L)

Kwam ook nog een kiddie carpet tegen
cMZ4#XpQxgX9aF
MxIRNDxcagNuRg <<-- hoofdletter i

Schilderij is gelukt
pi_21772607
Vergeet je m'n kersje niet cutie?
pi_21780932
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:07 schreef TheTh1ng het volgende:
Vergeet je m'n kersje niet cutie?
Uhm, nee, het briefje met de code ligt op te bank te wachten tot ik weer thuis ben!
Vanavond ga ik weer een poging wagen
Heb je nog iets anders nodig, om het goed te maken?

En is er nog iemand die me uit wil nodigen om ambassador te worden?
  maandag 6 september 2004 @ 13:49:51 #226
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21784327
Cutie, als je even je e-mail adres hier zet (of mailt naar lizardtattoo @ fok.nl) dan stuur ik je een uitnodiging.
pi_21784541
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Cutie, als je even je e-mail adres hier zet (of mailt naar lizardtattoo @ fok.nl) dan stuur ik je een uitnodiging.
Je hebt mail!
  maandag 6 september 2004 @ 14:15:41 #228
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21784764
Jij ook als het goed is. Ik kon geen eigen tekst invoeren, dan kreeg ik een foutmelding, dus je hebt nu een suf standaardtekstje gekregen.
pi_21785141
Wat houd dat ambasador gedoe in als ik vragen mag ?
  maandag 6 september 2004 @ 15:32:50 #230
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21786147
http://www.animal-crossing-ambassadors.com/NH/index.asp

Welkom bij Animal Crossing Ambassadeurs. Wil je op een makkelijke manier leuke prijzen winnen? Registreer je dan als Animal Crossing Ambassadeur! Je ontvangt dan een unieke code waarmee je vanuit je eigen site e-mails kunt versturen. Je kunt ook de speciale banners plaatsen waarmee je vrienden zich als ambassadeur kunnen registreren. Hiermee verdien je ‘bellen’ (de munteenheid in Animal Crossing)! Naarmate je meer bellen verzamelt, kun je mooiere prijzen winnen! Maar ook je vrienden kunnen in de prijzen vallen! En als je geen ambassadeurscode hebt? Dan vraag je gewoon een code aan met een e-mail.
Word vandaag nog ambassadeur en bekijk de prijzen in de prijzensectie . Klik op de spelregels om voorbeelden te bekijken van ambassadeurspagina's.
pi_21787012
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:23 schreef Cutie het volgende:

[..]

Uhm, nee, het briefje met de code ligt op te bank te wachten tot ik weer thuis ben!
Vanavond ga ik weer een poging wagen
Heb je nog iets anders nodig, om het goed te maken?

En is er nog iemand die me uit wil nodigen om ambassador te worden?
Nee hoor dank je
pi_21789116
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:13 schreef TheTh1ng het volgende:

Hier is je code dan eindelijk:

3 P p M f S G N @ h m h e &

t 7 m B X i d s R 3 & k z l

Succes!
pi_21808966
Over de ambassadeurs gesproken, ik ben vast niet de enige die dit mailtje heeft ontvangen van nintendo:

Beste Animal Crossing Ambassadeur,

We hebben je account gecontroleerd en gezien dat je een aantal bellen op een ongeldige manier hebt verdiend. We hebben deze bellen daarom verwijderd. Het gaat om de bellen die je met je banner hebt verdiend.

Erop vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
pi_21832991
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:00 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb de tafel, 2 kleine kasten en het behang al maar wil mijn hele huis inrichten met die vrolijke kleuren en tom nook kan me niet echt verder helpen.

Naam silvr
Shit....heb gister speciaal voor jou 't kiddie behang gekocht!!
Dacht dat je die nog niet had
Nah ja, wil je 'm alsnog hebben? Als reserve of ruilmiddel ofzo?

En mensen, ik ben op zoek naar schilderijen! Heb een hoop te ruil, dus misschien kunnen we een leuke deal maken!
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:44:53 #235
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21857564
Welke schilderijen heb je al? Ik heb rare, perfect, fine, classic en strange. Morgen komt Redd, dus ik hoop dat hij er één te koop heeft...
pi_21857783
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:01 schreef Cutie het volgende:

[..]

Hier is je code dan eindelijk:

3 P p M f S G N @ h m h e &

t 7 m B X i d s R 3 & k z l

Succes!
Dank je !!
pi_21858509
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Welke schilderijen heb je al? Ik heb rare, perfect, fine, classic en strange. Morgen komt Redd, dus ik hoop dat hij er één te koop heeft...
Volgens mij heb ik die allemaal al....
pi_21858519
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:55 schreef TheTh1ng het volgende:

[..]

Dank je !!
Laat even weten of het gelukt is!
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:26:28 #239
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21868520
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 13:32 schreef Cutie het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die allemaal al....
Worthy dan? Ik mis nog Classic, Dainty en Common (en nog een paar maar daar weet ik de naam niet van) dus als je er daar toevallig 1 van hebt kunnen we ruilen. Anders krijg je 'm gewoon van me.
pi_21876526
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:26 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Worthy dan? Ik mis nog Classic, Dainty en Common (en nog een paar maar daar weet ik de naam niet van) dus als je er daar toevallig 1 van hebt kunnen we ruilen. Anders krijg je 'm gewoon van me.
Ik kijk even wat ik heb, en dan krijg je ze van me
Ik heb ook nog een Kiddie Bookcase en een kiddie couch in de aanbieding voor de verzamelaar
helemaal gratis!
pi_21878429
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:26 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Ik heb classic voor je...mag ik van jou dan de rare? De rest heb ik al en de classic is de enige waar ik je aan kan helpen
Waar kan ik 't naar toe sturen?
Mijn info:"

Town: Delusion
Name: Marieke

dank je
  zaterdag 11 september 2004 @ 15:47:41 #242
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21881688
Ik ga een Rare Painting voor je aanvragen.
Als het goed is krijg ik vandaag of morgen nog een ontbrekend schilderij van iemand maar ik weet nog niet welke. Ik zal wel posten welke het is geworden, misschien heb je er iets aan.
Classic heb ik al, ik bedoelde Common die ik nog miste. Typefoutje...

pi_21881760
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 15:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ga een Rare Painting voor je aanvragen.
Als het goed is krijg ik vandaag of morgen nog een ontbrekend schilderij van iemand maar ik weet nog niet welke. Ik zal wel posten welke het is geworden, misschien heb je er iets aan.
Classic heb ik al, ik bedoelde Common die ik nog miste. Typefoutje...

Common heb ik nóg niet, maar ik hou 't in de gaten!
Enne, alvast bedankt voor Rare
  zaterdag 11 september 2004 @ 18:20:44 #244
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21884600
Heb vandaag Flowery Painting gekregen. Interesse?
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:09:56 #245
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_21886839
Rare:

8TDE#WroiD83W0
mUQhe2U7QLT9Yx
pi_21906257
Dank je [b]Lizzardtattoo[b]!! Rare hangt nu mooi te zijn in 't museum, en een kopietje voor thuis is besteld. Flowery zou ik ook erg graag hebben!
Is er iets anders wat jij miscchien wilt hebben?
pi_22004139
En een Flowery Painting

dUL%GQGpWHUAQR
V&8rK6AtBN&rmA
pi_22012308
Wooo!
Ik ga vanavond meteen kijken!
(heb de hele week nog niet gespeeld!
pi_22027955
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 13:32 schreef Cutie het volgende:

[..]

Laat even weten of het gelukt is!
Ja perfect... Gruwelijk Bedankt!!!
pi_22116912
krijg dit spel binnekort ook lijkt me erg leuk ;P eerts maar ff die klusjes voor die nook doen en dan zie je me hier wel weer om shit te ruilen enzo
Narf!
pi_22134728
Ik heb de pal versie nu in de pre-order. Nog een paar dagen wachten dus
pi_22137239
Ik weet het nog niet of ik m zal kopen. Lijkt me op zich wel leuk maar mn 60 euro niet waard
pi_22142160
bij gcshop kost ie 50 euro inclusief verzenden, scheelt er weer 10 he
  woensdag 22 september 2004 @ 23:39:28 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_22142221
Bij dvdsoon kost ie 24.63...
pi_22143103
Creditcard voor nodig zeker?
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:40:50 #256
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_22170189
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje:

Weet iemand hier inmiddels al een antwoord op?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:03:15 #257
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22170667
Ik mis er eerlijk gezegd niets aan. Wat is er dan zo ontzettend belangrijk aan dat e-reader gebeuren dat het het spel nog leuker maakt? Er zitten nu al genoeg meubeltjes en kledingstukken etc in, en ik zie mezelf sowieso geen zakjes met kaarten kopen en ruilen.

Wat mij betreft hoeft er dus niets opgelost te worden.
pi_22170697
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik mis er eerlijk gezegd niets aan. Wat is er dan zo ontzettend belangrijk aan dat e-reader gebeuren dat het het spel nog leuker maakt? Er zitten nu al genoeg meubeltjes en kledingstukken etc in, en ik zie mezelf sowieso geen zakjes met kaarten kopen en ruilen.

Wat mij betreft hoeft er dus niets opgelost te worden.
* Cutie helemaal mee eensch is!

bedenk me net dat ik nog een schilderij kan krijgen! helemaal vergeten op te halen! (Heb al 2 weken niet meer gespeeld)
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:26:20 #259
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22171206
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:04 schreef Cutie het volgende:

[..]
(Heb al 2 weken niet meer gespeeld)
Oei, dat wordt onkruid wieden... en kakkerlakken doodtrappen.
pi_22171921
I know....
En boze beestjes weer blij maken door allerlei rotklusjes op te knappen....
Daar gaat m'n weekend
pi_22180757
Ik had vandaag mijn pal versie al binnen met de post Ben meteen ff in mijn nieuwe dorpje gaan kijken. De memorycard die erbij zat gebruik ik niet want het lijkt me handiger om alles op 1 memorycard te hebben
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:21:32 #262
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22181802
Als je twee dorpjes op twee verschillende memorycards hebt, kun je in het andere dorp op bezoek. Ik weet niet of dat ook kan met twee dorpen op 1 card.
pi_22182973
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:37 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik had vandaag mijn pal versie al binnen met de post Ben meteen ff in mijn nieuwe dorpje gaan kijken. De memorycard die erbij zat gebruik ik niet want het lijkt me handiger om alles op 1 memorycard te hebben

Op de memorycard die erbij zit, zitten twee NES-games, dus das wel handig eerst.

Enneuh, iemand een idee hoe je een bijlage van een brief pakt?
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:29:33 #264
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22183219
Brief selecteren en dan "present" kiezen. Naar je inventory slepen en uitpakken.
pi_22192167
Ah, ja, sorry.
Excitebike en Clu Clu Land. Wel leuk, heb de game net een dag en nu al mijn schuld afbetaald.
pi_22192916
@thomper: ja ik weet van die 2 nes spellen maarja dat is dan pech want anders moet ik weer een dorp op die andere memorycard maken.
pi_22197011
Ah, ja, okee. Kan die *(#*($ trouwens niet wat sneller werken, ik wil een groter huis!
pi_22197866
Ik wil m wel , maar ik heb al 4 games gekocht deze maand
pi_22225656
Geldt ook voor de PAL versie dat de NES games die je als kadootje op je memorycard meekrijgt alleen aan de eerste 'bewoner' worden geschonken? Ik heb namelijk mijn eerste spel alweer gewist zonder die brief van Nintendo goed te lezen. (Kon niet zo snel de kadootjes vinden)
Ik wilde slechts het 1 en ander uitproberen (beetje Resetti treiteren, ff snel een suffe dorpsnaam verzonnen, jongetje/meisje uitproberen). Ik heb dit weekend verder niet kunnen spelen omdat ik op bezoek bij m'n ouders ben. Weet iemand dit?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_22230122
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:00 schreef SilverBolt het volgende:

Naam silvr
Wil je ook een kiddie shirt? Staat speciaal voor jou stoffig te worden in de kelder
pi_22242890
Ik heb sinds vandaag een mario shirt. Een rood shirt met die m van mario erop.
pi_22252789
Ja, die is ook cool! Ik spaar alle shirtjes, erg he
pi_22265785
Zou er ook zo'n shirtje van luigi zijn?
pi_22278498
Ik geloof het wel, denk dat ik die zelfs heb.
Áls ik 'm heb, wil jij er dan ook 1?
pi_22290267
Ja dat zou cool zijn als je die hebt.
Mijn naam is: Bianca
en mijn dorp heet: Cubetown
pi_22301695
Zal van 't weekend even kijken!
pi_22307043
iemand toevallig wat gewonnen met septembre raffle ticket lottery ?

ik helaas nix gewonnen
=]
pi_22307221
Ik heb een Pop-machine gewonnen (Frisdrankautomaat)
pi_22307428
OOO! Das vandaag he!
Ga vanavond ff kijken dan, heb de hele kelder vol liggen met tickets...
Vorige keer had ik 1 of ander schaakstuk gewonnen
pi_22307635
jammer gnoeg had ik maar precies 5 tickets
dus kon maar 1x proberen

verder het is wel klote dat nook heledag nix verkoopt/inkoopt
=]
pi_22307652
Als ik leuke dingen krijg deel ik ze hier wel uit
pi_22307713
iemand toevallig 'cherry' over ?
Name: yitsi
City: Teq-city

=]
=]
pi_22307726
Stuur ik je vanavond/morgen!
pi_22308270
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef Cutie het volgende:
Stuur ik je vanavond/morgen!
thnx

btw ik speel dit spel nog niet zo lang, maar wat heb je aan al die gyroids die je kunt opgraven?
Behalve dat je ze kunt sparen
=]
pi_22309468
Niks, ze maken wel leuke geluiden als je je hele kelder hebt volgebouwd.

Ik had vijftien tickets maar met mijn stomme kop stapte ik in de trein terwijl er op de B cartridge geen Animal Crossingdorp stond. Alles in mijn inventory en 100000 bells weg... gelukkig gebeurde dat op maandag en had ik zodat ik nog even snel vijf dingen kon kopen... en ik had in de kelder nog wat zakjes geld liggen dus verder niet zo'n probleem. Alleen die tickets dus, en de brieven die iemand gestuurd had...
pi_22309748
quote:
verhaal
Das niet zo slim!
pi_22315189
Ik had 3 tickets. Ik kon een arwing, een schaakstuk en een nes spel winnen. Ik wou dat nesspel eigenlijk maar ik had de arwing.
pi_22321328
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:09 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik had 3 tickets. Ik kon een arwing, een schaakstuk en een nes spel winnen. Ik wou dat nesspel eigenlijk maar ik had de arwing.
ik kon een grote witte piano eneuh.. nog paar dingen winnen
me huisgenoot won die witte piano
=]
pi_22325232
Ik heb een regal lamp, en een cement mixer.... Ik wou de huifkar damnit
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:55:22 #290
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22325999
tvp

Ik heb dit spel gisteren bij m'n zwager gespeeld en 't is best onwijs

Ik ga 'm dan vanmiddag ook effe bestellen
pi_22326505
Woohoo!
Welcome to the club QuietGuy!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:36:06 #292
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22326594
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:29 schreef Cutie het volgende:
Woohoo!
Welcome to the club QuietGuy!
En ik haat computerspellen

Maar da's omdat ik een hekel heb aan te realistische games waarvoor je je moet inspannen om een doel te behalen, en bij animal crossing is dat niet zo
pi_22326647
Mijn vriendje wilde vorig jaar een console kopen, omdat hij er van gamen houd.
Ik hoefde niet echt zo'n ding in huis, maar ach, ok, we kochten er 1. 't werd een cube, omdat ik wel into de mario's enzo ben, en je alle andere topgames van de andere consoles ook op de cube kan spelen...
Nu moet vriendje vragen of hij alsjeblieft ook even op de cube mag....

Tsja, Animals crossen & Harvest moon kost soms een beetje veel tijd
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:40:34 #294
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22326670
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:39 schreef Cutie het volgende:
Tsja, Animals crossen & Harvest moon kost soms een beetje veel tijd
Dan kan ik 'm beter maar niet halen

Maar heb je nog tips voor een n00b? Ik heb 't spel gister 2 uur gespeeld...
pi_22326780
Zorg dat je een hengel koopt, en ga vissen in de zee! Dát levert je snel een hoop geld op
pi_22326801
Btw, openingspost voor nieuwe topic is klaar! Wie weet er een leuke titel?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:59:45 #297
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22326970
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:48 schreef Cutie het volgende:
Zorg dat je een hengel koopt, en ga vissen in de zee! Dát levert je snel een hoop geld op
Tnx
Ik ga vanmiddag de boel ophalen, als ze het hebben liggen althans. Hopen hopen hopen
pi_22327036
Eerst moet je 'je schuld' afbetalen aan Tom Nook. Doe daar niet te veel over nadenken, gewoon snel doen. Scoor dan een Hengel en een schep, ga fossielen zoeken.
Oh, ga ook naar het museum en praat met Blatthers. De dag erna krijg je een brief van het museum. De dag dáárna kun je zelf je fossielen gaan versturen.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:12:45 #299
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22327214
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:03 schreef Cutie het volgende:
Eerst moet je 'je schuld' afbetalen aan Tom Nook. Doe daar niet te veel over nadenken, gewoon snel doen. Scoor dan een Hengel en een schep, ga fossielen zoeken.
Oh, ga ook naar het museum en praat met Blatthers. De dag erna krijg je een brief van het museum. De dag dáárna kun je zelf je fossielen gaan versturen.
Hehe ok dan Zal ik doen, zodra ik 't spel heb
pi_22327229
Ik weet zeker dat je er enorm veel lol mee gaat hebben!
Als je iets nodig hebt, post dan dan hier, dan proberen wij je te helpen
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:14:28 #301
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22327244
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:13 schreef Cutie het volgende:
Ik weet zeker dat je er enorm veel lol mee gaat hebben!
Als je iets nodig hebt, post dan dan hier, dan proberen wij je te helpen
Cool! ik ga wel eerst zelf even proberen hoor

Ps. dit topic zit nu vol denk ik

-edit- deel 2: Animal Crossing Topic Part 2!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')