quote:Op zondag 11 juli 2004 16:53 schreef Fugie het volgende:
mooie op
puss on boots roeleert, maar ik kan niet fotosjoppe en ze hebbe hier van die rare limieten dat ie maar zoveel kbyte mag zijnquote:Op zondag 11 juli 2004 16:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je avatar
ja/nee sticker toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:59 schreef ook_gek het volgende:
Die van boink is mooi
Kom je lekker op tijd mee spuit 11quote:Op zondag 11 juli 2004 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[pta slowchat] Mercedes-Benz 219
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[pta slowchat] Mercedes-Benz 219
Die heb ik wel eens in het echt gezien gehoord en in gezeten.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
mag jij volgende x Jag XJ220 maken
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:03 schreef Xtreem het volgende:
thnx tf
tot m'n ellebogen is het strevenquote:Op zondag 11 juli 2004 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]slijmbal
EN IK WIL WETEN HOE JULLIE WISTEN DAT IK DAAR OM 13UUR WAS!!!!!
Het zal toch niet zo zijn dat ik gespot ben he![]()
JA hoe weet LWaS dat nou danquote:Op zondag 11 juli 2004 17:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tot m'n ellebogen is het streven
weet ik veel... lwas kwam daar mee... lees t vorige topic zou ik zeggen...
Er was op het laatst wel een homoquote:Op zondag 11 juli 2004 17:21 schreef Xtreem het volgende:
ikke nie doen hebben.
Duidelijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er was op het laatst wel een homo
Zou hij dat geweest zijn
slagroom....... af likken of op spuitenquote:Op zondag 11 juli 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Zo daar werkte een jong meisje in de bediening daar. Die had best lekkere tieten
Daar had ik best wel wat poedersuiker van af willen likken
nee.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:31 schreef ook_gek het volgende:
stroop
* ook_gek grote tong heeft en goed kan likkenquote:Op zondag 11 juli 2004 17:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee.
bah.
vies.
plakkerig.
*mental imagequote:Op zondag 11 juli 2004 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Xtreem grote tong heeft en goed kan likken![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:38 schreef Thermo het volgende:
* Xtreem z'n auto is met ze pa mee
Dus ik ga rijden met de C70 cabrio
Die vaders van tegen woordig ook hequote:Op zondag 11 juli 2004 17:38 schreef Thermo het volgende:
* ook_gek z'n auto is met ze pa mee
Dus ik ga rijden met de C70 cabrio
dat zou ik vooral doen als je moeder er mee gereden heeftquote:Op zondag 11 juli 2004 17:43 schreef Thermo het volgende:
zonder het te zeggen![]()
Maar hij is net terug...
* Xtreem gaat op krassen controleren
Sterkte er meequote:Op zondag 11 juli 2004 17:43 schreef Thermo het volgende:
zonder het te zeggen![]()
Maar hij is net terug...
* ook_gek gaat op krassen controleren
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sterkte er mee
En ben je nog helemaal blij met je auto? Of heb je toch nog wat min puntjes kunnen vinden.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Maar voor de rest?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:29 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nu een 2.0 JTS met 165pk in me GT, de 6 cillinder heeft 240 pk..
[begin miereneukermodus]quote:Op zondag 11 juli 2004 16:52 schreef Xtreem het volgende:
Airbus A310, 219 m2 vleugel oppervlak
Omdat je lomp ben als je alsmaar die alt code gaat indrukken.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:43 schreef The_vice het volgende:
[..]
[begin miereneukermodus]
Waarom schrijven mensen mog steeds m2 als je met Alt+0178 ook gewoon m² ervan kan maken.
Dat staat een stuk netter.
[end miereneuker modus]
dan ben je een lulquote:Op zondag 11 juli 2004 20:47 schreef Xtreem het volgende:
vriendenzit je net met je ex te msn'en, eindelijk weer 'ns een 'leuk' gesprek... komt een vriend langs... blijft ie gvd dik een half uur lang je hints dat-ie op moet rotten negeren... is-ie weg, is je ex offline
nee, ik ben de lul...quote:Op zondag 11 juli 2004 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan ben je een lul
goedkoper toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 21:43 schreef Xtreem het volgende:
db9 = vanaf 202000
Das veel, verdomt veel zelfs.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:10 schreef rmi het volgende:
7L/pax/100km
ik vind het een kut stadquote:Op maandag 12 juli 2004 00:14 schreef Domi het volgende:
is een lekkere stad
ben je snel klaar. Want dat heeft zoetermeer nietquote:Op maandag 12 juli 2004 00:21 schreef Domi het volgende:
je moet de charme van zoetermeer leren waarderen
hoiquote:Op maandag 12 juli 2004 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zoetermeer 's bagger.
Hoi trouwens, eindelijk weer Fokken zonder crashende browser... geen idee wat ie had, maar nu doet ie 't weer..
ik moet nog 6 weken 6 dagen per week werken als alles een beetje naar wens gaatquote:Op maandag 12 juli 2004 08:09 schreef ook_gek het volgende:
hier ook regen.
En ik moet ook werken.
En als ik nu ergens GEEN zin in heb is dat het wel
heb je al een rolla?quote:Op maandag 12 juli 2004 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zoetermeer 's bagger.
Hoi trouwens, eindelijk weer Fokken zonder crashende browser... geen idee wat ie had, maar nu doet ie 't weer..
das toch geen geheim..quote:Op maandag 12 juli 2004 10:18 schreef ook_gek het volgende:
LWaS hoe wist jij dat ik gisteren om 13 uur in het pannenkoekenhuis moest zijn
Het gaat me meer om het feit dat er een homo was. En ik verdenk LWaS er van dat hij dat was. Hij weet te veel info over mijquote:Op maandag 12 juli 2004 10:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
das toch geen geheim..
je huis is "gebuged"
je msn wordt gesniffed
je GSM afgeluisterd
je vrinden uitgehoord..
geheimen heb je hier niet meer in PTA![]()
is LWaS homo?quote:Op maandag 12 juli 2004 10:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat er een homo was. En ik verdenk LWaS er van dat hij dat was. Hij weet te veel info over mij
En er werkte daar een leuke meisje met lekkere tieten![]()
Hoe wist je dat ik daar om 13uur zou zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
NEE
logisch nadenkenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik daar om 13uur zou zijn![]()
Even serieus![]()
tomz!quote:Op maandag 12 juli 2004 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja ook_gek, logisch nadenken
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:09 schreef LWaS het volgende:
ook_gek: hoe weet je eik of die gozer homo was? Heb je hem geprobeerd?![]()
tjabboquote:Op maandag 12 juli 2004 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tomz!
Dus als ik om half 12 weg ga naar ridderkerk van uit scheveningen wat beduidend minder lang rijden is dan een uur weet jij het toch voor elkaar te krijgen om te zeggen dat ik om 13uur moet eten daarquote:Op maandag 12 juli 2004 11:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
logisch nadenken
ik had mezelf verbeterd...lees nog maar een keerquote:Op maandag 12 juli 2004 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus als ik om half 12 weg ga naar ridderkerk van uit scheveningen wat beduidend minder lang rijden is dan een uur weet jij het toch voor elkaar te krijgen om te zeggen dat ik om 13uur moet eten daarJe geeft zelf aan dat het zeer zeker geen 1,5 uur rijden is.
* Steve-O bidquote:Op maandag 12 juli 2004 13:20 schreef ook_gek het volgende:
Het begint donker te worden
Bidden jullie mee voor mij
ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:53 schreef Steve-O het volgende:
ontopic in slowchat![]()
Helaas was de lotus er nietquote:Op maandag 12 juli 2004 16:16 schreef Domi het volgende:
aan het zoetermeerse weer te zien zal hij wel een rondje rjiden zjin
ik woon in zaandam en heb er nog nooit 1 gezienquote:Op maandag 12 juli 2004 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helaas was de lotus er niet
Het was te slecht weer. Hij moet uit zaandam komen en z,n zij ruitjes waren een beetje grijs bruin geworden na al die jaren in de zon en regen gestaan te hebben. Met als gevolg dat je bijna niks er meer door heen ziet. En om nou met open kap te rijden was net even te koud
MAAAAAR ik heb foto,s gezien en dat ligt er zeer zeker niet om. 600 kilo met 240PK nou ja tot nu toe dan. Want hij wil er een grotere motor inHij trek van 0 naar 100 in 3,9 sec en van 0 naar 200 in iets minder dan 9 sec.
Oh en bochten nemen is totaal geen probleem. Hij plakt gewoon aan de weg. Bochtje met 160 is een makkie
Hij komt zeer snel met mooi weer een keer langs. En dan ga ik een blokje mee rijden![]()
Hij is donker blauwquote:Op maandag 12 juli 2004 18:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik woon in zaandam en heb er nog nooit 1 gezien![]()
ik zal dan wel is ff een keer langs rijden voor wat foto'squote:Op maandag 12 juli 2004 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is donker blauw
En wat ik begreep was dat hij in zaandam woont. Ik ga het morgen effe vragen voor je![]()
Ik ga je op de hoogte houden
Hij is niet te missen. Het is een echte lotus super 7 donker blauw zwart dakje.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik zal dan wel is ff een keer langs rijden voor wat foto's
hehehe idd al had ik een geldboompje had ik er ook zoiets in mijn wagenpark staanquote:Op maandag 12 juli 2004 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is niet te missen. Het is een echte lotus super 7 donker blauw zwart dakje.
Zit een klein ventje in en die kent eigelijk maar 1 snelheid. En dat is de top
Hij vind het geweldig om motoren er uit te trekkenDat lukt hem over het algemeen wel
met 3,9 sec naar de 100En hij vind verkeerspleintjes nemen met een leuke snelheid ook erg intreresant wat ik begreep van m,n collega.
Nou hij ziet er anders strak uit manquote:Op maandag 12 juli 2004 18:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hehehe idd al had ik een geldboompje had ik er ook zoiets in mijn wagenpark staan
ziet er niet uit maar het gaat hard![]()
!
Nee daar heb ik geen foto vanquote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef Domi het volgende:
is dat je pannekoekenchick?
Halfbloedjequote:
Dubbele airbags, en grote ookquote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Halfbloedje
dikke tieten
wat dacht je van deze ...
Niet super knap maar Geil
[afbeelding]
en dat zonder BH, dat is nog best stevig dan!quote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Halfbloedje
dikke tieten
[afbeelding]
daar zou jij zeker wel eens met je hoofd op af willen remmen of niet?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dubbele airbags, en grote ook.
onder het mom van: Niemand is perfectquote:Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef Steve-O het volgende:
Ze is zo Geil dat ze bijna niet lief kan zijn
Met mijn hoofd?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
daar zou jij zeker wel eens met je hoofd op af willen remmen of niet?![]()
Niet? Prutser.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Met mijn hoofd?. Nee joh
.
Ik heb wel een ander onderdeel wat doorop mag petsen hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 22:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Niet? Prutser.
ze heeft wel een bh aan hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 22:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dat zonder BH, dat is nog best stevig dan!
Op zich is die niet zo heel erg lelijk IMO
who caresquote:Op maandag 12 juli 2004 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze heeft wel een bh aan hoor
criminelenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:13 schreef Steve-O het volgende:
ik ben tokkies kijken later
euh..quote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef ook_gek het volgende:
http://www.sugababes.nl/sweetylesjuh/pics
veel plezier
het ging toch om de tietenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
euh..
ze heeft er tieten omhoog gepompt met een push-up bh ofzo
ik vind dat ze een rot kop heeft
als je op je knieeen voor de deur gaat zitten en dat op internet post ben je gek
Tietvlieg is altijd nepquote:Op maandag 12 juli 2004 22:18 schreef BazzoS het volgende:
die nieuwe CD van Tiësto: Just Be is wel leuk voor de zondagochtend, maar echt niet voor de zaterdag avondBeetje te soft IMO
Toch geen pannenkoek hequote:Op maandag 12 juli 2004 23:37 schreef LWaS het volgende:
ik ga ff eten
* ook_gek opeens gek gaat bewegenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:33 schreef LWaS het volgende:
http://www.teamdead.net/gentoo/e-shrooms/
dit is trouwens NIET goed voor je
Dus voor jou is het niet slecht/quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* LWaS opeens gek gaat bewegen
Zo de hoeretoeterteringquote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Halfbloedje
dikke tieten
[afbeelding]
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Zo de hoeretoetertering
Daar wil jij wel eens je leuter tussen leggen hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Zo de hoeretoetertering
doen jullie daaraan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar wil jij wel eens je leuter tussen leggen he![]()
wat lul je?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Gister zat een brommobiel een beetje te fucken met me...
Staat er achter op 50 en wat rijd ie 52 !
Fucker
Een brommobielairbus?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Gister zat een brommobiel een beetje te fucken met me...
Staat er achter op 50 en wat rijd ie 52 !
Fucker
in de SC is alles off-topic herr.flick von ze gestapoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Een brommobielairbus?
![]()
In de auto lulquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat lul je?
ging je 50 op je fiets dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zat ie je vader/mama te fokkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de auto lul
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zat ie je vader/mama te fokken
0quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoorHij ree op de rechterbaan en ik zit rechts
1 : I know,maar vond het een leuk moment om in te stappenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1 : in de SC is alles off-topic herr.flick von ze gestapo
2 : b.t.w. word jij niet moe om alles 43x uit te leggen..
3 : je hebt meer geduld dan ik heb
1. veel plezier @ SCquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
1 : I know,maar vond het een leuk moment om in te stappen![]()
2 : ik vind het gewoon geweldig wat sommoge mensen uitbrallen!
3 :
Met de aankoop goed,alleen ^*^$$$@$# komt het er steeds nie van om er weer opnieuw aan te beginnen.En nu is het weer zomer,en dan wil ik weer elke maand op vakantie met m'n motur.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Welkom Herr Flick
Hoe is het met je treinbaan ?
Ja dat heb ik ook....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Met de aankoop goed,alleen ^*^$$$@$# komt het er steeds nie van om er weer opnieuw aan te beginnen.En nu is het weer zomer,en dan wil ik weer elke maand op vakantie met m'n motur.
Hoeren veel beterquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:46 schreef LWaS het volgende:
Opel dealers zuigen
maar die naaistreek vandaag van de opel kostte nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hoeren veel beter
![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
opel zuigt ook![]()
Jij wilt er in rijden ...sjahquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:46 schreef LWaS het volgende:
Opel dealers zuigen
eupfelquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Al voel ik in m'n astraatje er weinig van...
Jeps een astraF station met een isuzu dieseltje,ik kan er weinig aan doen, maar het rijd gewoon goed,tja geen 130 peekaa's maar wel een verbruik van 1:17 met gewoon vlot rijden, en met de kinderwagen achterin is het ook geen enkel probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
eupfel
astra
je hebt wel een Eupfel met jappe diesel toch?
b.t.w. binnenkort een filmpje + de foto's van mijn dagje sleepboot
1 op 16~17 doe ik ook met mijn Expressquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jeps een astraF station met een isuzu dieseltje,ik kan er weinig aan doen, maar het rijd gewoon goed,tja geen 130 peekaa's maar wel een verbruik van 1:17 met gewoon vlot rijden, en met de kinderwagen achterin is het ook geen enkel probleem
My fuckin eyeballsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:33 schreef LWaS het volgende:
http://www.teamdead.net/gentoo/e-shrooms/
dit is trouwens NIET goed voor je
Ik ben bang van wel,schakelen doet zo'n ding gewoon goed,remt ook goed,al moet je standaart bij een opeltje wel wat harder stampen,bij de zwaardere is het wel beter,die hebben geventileerde schijven en reageren feller op het rempedaal.Wegligging zal wel te maken hebben met de schokkertjes,die zijn bij opel nog altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1 op 16~17 doe ik ook met mijn Express
maar ik vind een AstraF zooo kut rijden he.. schakelt verrot, remt kut, wegligging is kut.
maar misschien komt het omdat ik in een geragte versione heb gereden (ze hebben nu de nieuwe Corolla verso)
wat voor merk dynamo? Die denso dingen gaan in geen 2387182 jaar stuk (maar die zitten vooral op Toyota's aangezien dat een dochter van toyota is)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel,schakelen doet zo'n ding gewoon goed,remt ook goed,al moet je standaart bij een opeltje wel wat harder stampen,bij de zwaardere is het wel beter,die hebben geventileerde schijven en reageren feller op het rempedaal.Wegligging zal wel te maken hebben met de schokkertjes,die zijn bij opel nog altijdgeweest,verslijten vlug.M'n moeder heeft er ook 1 uit '96 ,220.000 km gereden ,en alleen 2 wielremcilinders stuk gehad en een dynamo(kwaaltje,krijg je met die kuntjappendingen).
Het ligt er gewoon aan hoe er mee omgegaan word.
Volgens Hbase is het Hitachi,zou eigenlijk geen meuk moeten zijn,maar ze gaan zelden 250.000km mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor merk dynamo? Die denso dingen gaan in geen 2387182 jaar stuk (maar die zitten vooral op Toyota's aangezien dat een dochter van toyota is)
naja.. ik heb zelden in een Eupfel van voor 2000 gereden die goed schakelt.. roerbakken zijn het.. als je de 1 activeerd is het net alsof alles afbreekt..
bij Reno is het schakelen ook niet alles..
Echt groot zijn ze niet nee, er zit an de 8erzijde een vacuumpomp voor de rembekrachtiger (kutsysteem),ik had veel liever een bosch lader erop gehad,daar zijn lang niet zoveel problemen mee,en half zo duur.Maarja,je ziet wel dat onze jappenvrienden ook niet feilloos zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is dat zo'n groot lomp ding.. zoals je altijd in die EU otoo's ziet?
of zo'n mooie kleinezoals je altijd in Toyota's ziet?
maar dat ze geen 250k mee gaan is wel erg verrot, geen Denso's dus
Fanboyquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
geen Denso dus
Toyota is feilloos
de rest van de jappen niet
in die sleepboot zat ook veel jappenspul..
overbrenging en de schroeven shit..ging ook nooooit stuk is alleen wel complex..
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toyota is feilloos
daarom gaat er ook wel eens wat stuk bij Toyotaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
en wat kan mij dat trouwens een ruk intreseren,ik heb hetliefste dat het wel eens stuk gaat, anders is er geen ruk te verdienen.![]()
hehe okayquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:22 schreef ThaFreak het volgende:
TOMMY
was niet zo streng bedoelt in lambda topic![]()
msn gaat niet zo goed met software van werk.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe okay![]()
was ook maar een geintje (ivm stukkende Toyota pic's)![]()
b.t.w. je hebt nogsteeds je msn niet aangezet.. of mij geblocked
Ben benieuwd....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:13 schreef t0n het volgende:
ik heb ijsmeis gespot, meerdere malen
binnekort (vunzige) pics.
ok wanneer kunnen ze verwachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:13 schreef t0n het volgende:
ik heb ijsmeis gespot, meerdere malen
binnekort (vunzige) pics.
quote:
een bravo vind ik mooierquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:24 schreef ook_gek het volgende:
Hoooooi
zeg mensen die mee gedacht hebben aan een auto voor mij.
Een Fiat brava is ook erg leuk om in te rijden. En bloed snel ook als je het toppie model neemt![]()
nouja, daar is toch wel wat op te vinden? op dat radioprobleem?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef ook_gek het volgende:
ja sorry die bedoelde ik dus ook
En ik heb in de 16 klepper gereden als ik me niet vergis en dat ding was echt lekker snel op de snelweg. En een leuk geluidje als je serieus door trekt in de toeren
Alleen 1 groot minpunt. Geinteregeerde radio. En dat is bagger om daar een andere radio in te zetten
radio is geen probleem, simpel een adapter erbij kopen en er kan iedere autoradio in die je maar wil.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef ook_gek het volgende:
ja sorry die bedoelde ik dus ook
En ik heb in de 16 klepper gereden als ik me niet vergis en dat ding was echt lekker snel op de snelweg. En een leuk geluidje als je serieus door trekt in de toeren
Alleen 1 groot minpunt. Geinteregeerde radio. En dat is bagger om daar een andere radio in te zetten
Ah dat is mooooiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
radio is geen probleem, simpel een adapter erbij kopen en er kan iedere autoradio in die je maar wil.....
adapter kan zowel van aftermarket merken als van fiat origineel!
Ja leuk ga jij mee betalen danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:09 schreef Steve-O het volgende:
oude maserati
een oude hoeft niet veel te kosten hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja leuk ga jij mee betalen dan
Ik heb net de nieuwe maserati gespot. Die 4 deur ding.
Wat een geweldige bak is dat zeg![]()
Nee die zijn zeker goedkoop jha.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
een oude hoeft niet veel te kosten hoor
Die nieuwe quattroporte
ja dan koop je maar een golf TDIquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee die zijn zeker goedkoop jha.
MAar het onderhoud is dan net even wat minder.
En dan maar niet te spreken over het verbruik![]()
Ja maar ik verdien niet zo veel om dat stukje emotioneel gevoel te betalenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja dan koop je maar een golf TDI
is de keuze tussen rationeel en emotioneel
HEEL VEEL = 1 stilo?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Is wel goed Jofunu.
Iedereen zeikt op Fiat maar wij hebben er HEEL VEEL gehad en haast nooit problemen.
Nee.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
HEEL VEEL = 1 stilo?
6 is niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee.
Niet zo bijdehand als ik zeg HEEL VEEL is dat HEEL VEEL.
Om te beginnen de autos die IK mijn KAN herrineren
Tipo,Coupe,Bravo,Stilo
(En ik weet dat me ouders er hiervoor nog 2 hebben gehad).
word er veel vis mee vervoerd danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:28 schreef Steve-O het volgende:
'T blijven kut auto's
Ja jij kent zoveel mensen dat betekent niet dat iedereen het zo heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
6 is niet zo veel hoor
ik ken mensen met 6 auto,s in hun bezit. En hebben elk 2 jaar een nieuwe auto
En jij rijdt ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:28 schreef Steve-O het volgende:
'T blijven kut auto's
Hangt er vanaf welke dag het isquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En jij rijdt ?
in het weekend welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En jij rijdt ?
wij doen gemiddeld 5 jaar met 1 auto.. dus als jullie met 1 auto maar 2 jaar en 2 maanden gemiddeld doen, dan doen je ouders iets niet goedquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jij kent zoveel mensen dat betekent niet dat iedereen het zo heeft.
Maar 6 autos van 1 merk is wel veel volgens mij.
Vergeleken met de rest wat ik mij kan herrineren :
1 Renault
1 Volkswagen.
Dus6 autos sinds mijn geboorte is ongeveer 2 jaar en 2 maanden per auto
m,n vader rijd van af z,n 18de mercedes.Hi is nu 49. Elke 2 a 3 jaar koopt hij een nieuwe mercedes. Reken zelf maar hoe veel dat er geweest zijn danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jij kent zoveel mensen dat betekent niet dat iedereen het zo heeft.
Maar 6 autos van 1 merk is wel veel volgens mij.
Vergeleken met de rest wat ik mij kan herrineren :
1 Renault
1 Volkswagen.
Dus6 autos sinds mijn geboorte is ongeveer 2 jaar en 2 maanden per auto
nee dat betekend dat jullie arm zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wij doen gemiddeld 5 jaar met 1 auto.. dus als jullie met 1 auto maar 2 jaar en 2 maanden gemiddeld doen, dan doen je ouders iets niet goedOf rijd je moeder veel auto?
Ja jij mag ook uitrekenen dat in zoon 20 jaar 6 Fiats best veel is...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
m,n vader rijd van af z,n 18de mercedes.Hi is nu 49. Elke 2 a 3 jaar koopt hij een nieuwe mercedes. Reken zelf maar hoe veel dat er geweest zijn dan
Dan valt die 6 opeens in het niets he
Nee maar me pa heeft na zoon 2 jaar genoeg van zijn autoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wij doen gemiddeld 5 jaar met 1 auto.. dus als jullie met 1 auto maar 2 jaar en 2 maanden gemiddeld doen, dan doen je ouders iets niet goedOf rijd je moeder veel auto?
idd mijn pa heeft ook al 30 jaar zo ongeveer elke 2 jaar een andere auto gehadquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
m,n vader rijd van af z,n 18de mercedes.Hi is nu 49. Elke 2 a 3 jaar koopt hij een nieuwe mercedes. Reken zelf maar hoe veel dat er geweest zijn dan
Dan valt die 6 opeens in het niets he
wij ook maar dat waren leenbakken voor 2 wekenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:40 schreef Steve-O het volgende:
der waren tijden dat we 4 verschillende hadden in een paar maanden
die bakken kosten niksquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jij mag ook uitrekenen dat in zoon 20 jaar 6 Fiats best veel is...
idd maar opscheppen is okquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij ook maar dat waren leenbakken voor 2 weken
[..]
die bakken kosten niks
Buurman aan de overkant hier heeft iedere 3 maanden een andere autoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd mijn pa heeft ook al 30 jaar zo ongeveer elke 2 jaar een andere auto gehad
der waren tijden dat we 4 verschillende hadden in een paar maanden
Jij bent goed in afkraken he ? Jonge jonge mensen in hun waarde laten is ook erg moeilijk maar goed als ze niks kosten :quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij ook maar dat waren leenbakken voor 2 weken
[..]
die bakken kosten niks
Is ie autohandelaar ja?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Buurman aan de overkant hier heeft iedere 3 maanden een andere auto
jij begint met je 6 auto,squote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij bent goed in afkraken he ? Jonge jonge mensen in hun waarde laten is ook erg moeilijk maar goed als ze niks kosten :
Koop er even 6 dan voor me jij kan ze toch makkelijk betalen zo te zien.
jhaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:44 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd maar opscheppen is ok
Hey! laten we elkaar nou niet gaan afzeikenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij begint met je 6 auto,s
ik kan er niks aan doen dat m,n vader er meer heeft. Hoef je niet boos te worden
ken der ook nix aan doenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef ook_gek het volgende:
steve-o je hebt te veel gepatst. Nu is hij boos
nee je hebt gelijk. Want wij zijn toch wel stoerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hey! laten we elkaar nou niet gaan afzeiken
en gekquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk. Want wij zijn toch wel stoer![]()
baas boven baas hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ken der ook nix aan doen
mental image is okquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:03 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij is GotenSSJ aan het vragen wanneer z,n papa een nieuwe auto gaan kopen
of zijn we al klaar met dit verhaal?
ik moet hem opnieuw downloadenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
excuseer mij ik ga gumball 3000 dvd kijken
waarom 6 kut auto,s kopen als je er 1 goeie van kan halenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben niet boos,jaloers of whatever.
Maar blijkbaar zijn jullie zo rijk dat jullie wel even 6 Stilo Abarths oid kunnen kopen
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom 6 kut auto,s kopen als je er 1 goeie van kan halen
Nee, die ben ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:02 schreef Steve-O het volgende:
ok ik ben wel de stoerste PTA'r zonder rijbewijs
quattroporte klaar is keesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom 6 kut auto,s kopen als je er 1 goeie van kan halen
Is die 25k ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
quattroporte klaar is kees
dream on x 5quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is die 25k ?
hahah nu haat je mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Jij bent lachen weet je dat
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken ook trouwens.
Tjahquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dream on x 5
diep in je hart weet je dat fiat bagger auto's maaktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Jij bent lachen weet je dat
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken ook trouwens.
Nee hoor ik zal nog net zo hard lachen als je is een grappige opmerking maakt...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahah nu haat je me
6x 1 kutauto(stilo) = 6 kutauto's (stilo)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is die 25k ?
Nee ik dacht dat jullie bedoelde 1 goeie auto ala Mercedes C180(quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
6x 1 kutauto(stilo) = 6 kutauto's (stilo)
1x 1 goeie (quattroporte) = 1 goeie auto(quattroporte)
1 quattroporte volgens jou is 25k
25k gedeeld door 6 kutauto's(stilo) = ¤4166.67 per stilo?
bewijs es dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor ik zal nog net zo hard lachen als je is een grappige opmerking maakt...
Maar als jij vind dat Fiat kut autos zijn en Mercedes top autos moet jij dat vooral denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |