Uhm nee denk het niet. Ik denk dat die in zoetermeer staat.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
staat die soms naast die winkel tegenover paleis noordeinde?
nou hier dan de fotoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:35 schreef ook_gek het volgende:
Hier bij ons staat ook weer een leuke auto voor de deur.
Alweer? Ja alweer
Daar hebben ze wat op bedacht... De rem.... En laat het nou zo zijn dat zo'n Continental GT heel hard kan remmen....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:22 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
Hmmm, Je mag daar maar 100 rijden, 200+ raad ik niet aan met zoveel verkeer op de weg, zeker niet als de weg van 4 naar 2 stroken veranderd. Ik ken de situatie toevallig.
in goede staat en origineel welquote:Op zondag 11 juli 2004 18:44 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind dat een super mooie jag en zijn niet eens zo geweldig duur.
beetje een kakkerwinkel als ik het zo mag noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee denk het niet. Ik denk dat die in zoetermeer staat.
Maar welke winkel is het?
nee dat is hij niet. Hij heeft een zwarte jag en de rest is niet belangrijkquote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef seto het volgende:
[..]
beetje een kakkerwinkel als ik het zo mag noemen![]()
vroeger was het een ralph lauren winkel volgens mij, maar heb nooit echt de moeite genomen om naar binnen te lopen
Whehehe, en dan zo hoppa de berm inquote:Op maandag 12 juli 2004 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
Turkse Fam. in een volgeladen Express.. zowel op het dak als in de laadruimte
Volgens mij is dat de 6 liter. En iemand die zo'n uitvoering kan betalen zal het niet nalaten om de nodige extra's erbij te kopenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zo hoppa de berm in.
A8 4.2 quattro met wat extra's schat ik zo?
[afbeelding]
Helaas wel, de S-klasse is in Chelsea een boodschappenauto.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:34 schreef ook_gek het volgende:
Rijden er in londen zo veel strakke bakken of zo
telefoonchick!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:53 schreef Parvus het volgende:
Na mijn foto's van de in Londen gespotte auto's in het vorige deel, hier nog een paar
[Bentley Arnage]
[afbeelding]
240 ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe hard gaat dat ding ?
Waarom koop je een low-pressure en ga je hem vervolgens weer extra vermogen geven?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
240 ofzo.
Is dát niet de nieuwe A8? of is het de nieuwe A6?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:47 schreef Mattt het volgende:
Ik was laast dus even een weekje in London met school , en daar heb ik wat mooie auto's
gespotHeerlijk !
[afbeelding]
Dit was een mooie audi , gespot bij filmpremiere jackie chan dacht ik
nieuwe A8 kijk maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:41 schreef menesis het volgende:
[..]
Is dát niet de nieuwe A8? of is het de nieuwe A6?
Geen TVR's gespot?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:47 schreef Mattt het volgende:
Ik was laast dus even een weekje in London met school , en daar heb ik wat mooie auto's
gespotHeerlijk !
Mooi hoor..!!
De A8quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:41 schreef menesis het volgende:
[..]
Is dát niet de nieuwe A8? of is het de nieuwe A6?
Hmm , Ik heb wel een paar TVR's gespot geloof ik ,quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:17 schreef Mert het volgende:
[..]
Geen TVR's gespot?
Me vriendin heeft daar een jaar gestudeerd en ik ben er regelmatig geweest, maar daar werd je echt mee dood gegooid.
Ben je bij het Arsenal stadion wezen kijken? De spelers daar rijden allemaal in Coopertjes S Works!
Maar er zijn daar weinig auto's die voor londense begrippen speciaal zijn.
Ik zag daar een keer een DB9 langsrijden, maar ik betrapte me eigen erop dat ik de enige was die de wagen nakeek.
Zeg ik tochquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:35 schreef Mattt het volgende:
[..]
De A8![]()
O jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ik toch![]()
je moet toch wat nu niemand meer durft op de A348quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:22 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
Hmmm, Je mag daar maar 100 rijden, 200+ raad ik niet aan met zoveel verkeer op de weg, zeker niet als de weg van 4 naar 2 stroken veranderd. Ik ken de situatie toevallig.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:53 schreef ook_gek het volgende:
JA was ik weer. De nieuwe audi A8 staat bij me in de straat
[afbeelding]
En een geluid dat er in zit
Van Arnhem richting Dieren/Zutphen en omgekeerdquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar is die A348?
Pas geleden ook gezien. Nog even praatje mee gemaakt, aangezien m'n pa ook een Audi 8 heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:56 schreef more het volgende:
De A8 12 cylinder heeft een mooiere gril.
Het Arsenal stadion ligt midden in een woonwijk, de ingang zit zelfs tussen 2 huizen in.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Hmm , Ik heb wel een paar TVR's gespot geloof ik ,
Maar helaas had ik niet altijd mn digitale cam bij dus.
Ben niet bij de Arsenal stadion wezen kijken , waar is
dat ongeveer ?
Ja , ik keek naar alle mooie auto's samen met
een vriend van me , maar al die andere echte stadmensen
geven er geen flikker op![]()
LONDON![]()
De enige die ik weleens tegen kom is een blauwe met Engelse nummerplaten, ik vind dat samen met grijs de mooiste kleur voor deze auto.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:55 schreef MewBie het volgende:
ik heb vandaag tijdens mn rijles een van de weingie Nissan Skyline's in Nederland gespot
in rijswijk op het industrie terrein bij het CBR daaro. De metallic blauwe, jullie zullen dan wel weten welke ik bedoelzal ff fotootje zoeken
Die hoop ik ooit nog eens tegen te komenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De enige die ik weleens tegen kom is een blauwe met Engelse nummerplaten, ik vind dat samen met grijs de mooiste kleur voor deze auto.
Heeft iemand op straat weleens de MvLaren F1 gespot?, want dat is een Kodak-moment waarschijnlijk!
Dat is oranjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:01 schreef StefanP het volgende:
Lamborghini Gallardo
Zelfde kleur als deze foto
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is oranje![]()
Vind ik zelf de mooieste kleur voor een GT2quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
"Mijn" GT2 was overigens zwart
Hehehequote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is oranje![]()
Dank je wel ! Volgend jaar weer naar London met school ben toch blijven zitten dus mag ik weer een reis kiezenquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:04 schreef Mert het volgende:
[..]
Het Arsenal stadion ligt midden in een woonwijk, de ingang zit zelfs tussen 2 huizen in.
Pak de metro naar het station (hoe kan het ook anders) Arsenal, sla linksaf als je het station uitloopt en dan zie je aan je rechterkant een grote rode poort, das het stadion.
Mooie stad Londen![]()
Nismo style getunede silvia s15?quote:
ik heb die ook gezien!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:58 schreef aKra het volgende:
Een Infinity FX45, serieus, ben verliefd op die bak geworden!
Jammer genoeg zijn mijn foto's mislukt ('s nachts + mobiel == slecht)
Dat ding had trouwens iets van 24" velgen ofzo, maar geen rare bewegende gewoon degelijke, zoals op deze foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eigenaar woont in scheveningen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb die ook gezien!
in scheveningen!
mooie bak hoor..
Het interieur ziet erzo uit:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:58 schreef aKra het volgende:
Dat ding had trouwens iets van 24" velgen ofzo, maar geen rare bewegende gewoon degelijke, zoals op deze foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind m niet echt mooi ofzo ..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:58 schreef aKra het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke dealer stond die nu ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:57 schreef vipergts het volgende:
Afgelopen woensdag EEn zilvergrijze bugatti eb110. Erg leuk om te zien.
Met 6 pijpen ?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:39 schreef Tarantino het volgende:
Zaterdagavond op de Tilburgse kermis: een Brabus K8 (opgefokte SL 55 AMG dus) met 6 knalpijpen!!en ook nog Nederlands kenteken.
Uhm...nee. Een Trasos ziet er wel ff anders uit. En er stond duidelijk Brabus K8 op z'n kont en ook de rest klopte. Wist alleen niet dat Brabus ook Sl's met 6 knalpijpen leverde.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met 6 pijpen ?
Kan ook een Trasos zijn dan.
zo zou het bij elk merk moeten zijn eigenlijk, zo lang het niet ten koste gaat van de uitstraling van dat merk.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:57 schreef Domi het volgende:
bij brabus kan je toch alles wel krijgen als je maar betaald
Roze RRquote:Op maandag 26 juli 2004 13:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
zo zou het bij elk merk moeten zijn eigenlijk, zo lang het niet ten koste gaat van de uitstraling van dat merk.
Ik ken dus iemand met een roze rolls royce, dit gaat mij te ver (als het door de fabriek is gedaan)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |