Ze hadden hem beter nu verkocht. Zoveel geld brengt hij nooit meer op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:21 schreef Leatherface het volgende:
De kou is dus uit de lucht.
Hij blijft.
Vroeg of laat gaat ie toch wel naar Spanje, maar voorlopig mogen ze in Manchester blijven genieten van deze wereldspeler.
Nee gek, die moet je niet verkopen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef pinow het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter nu verkocht. Zoveel geld brengt hij nooit meer op.
Die goal van hem gisteren was overigens een koud kunstje.
Hij stond volledig ongedekt en de voorzet was perfect.
Die penalty btw
Hij is briljant inderdaad. Ik hoop voor hem en zijn toekomstige teams dat ie zijn hoofd bij het voetbal kan houden en het maximale rendement uit zijn mogelijkheden haalt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee gek, die moet je niet verkopen.
Die kopbal was echt knap, in de lucht, geplaatst naast de paal in de hoek.
Prachtig!
En dan die supercoole akties van hem, niet meer zo extreem als dat ie vroeger deed, maar gewoon ff langs de linkervleugel oprukken en voorgeven.
Die gast kan je haten of mogen, als voetballer behoort ie tot de absolute top!!!
Als de bal onderweg is naar hem weet ie al wat ie gaat doen, waar die bal heen gaat en waar hij moet gaan lopen..
Als hij blessurevrij terugkomt van het EK is zijn waarde op z'n hoogst. Waarom niet verkopen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee gek, die moet je niet verkopen.
Ja maar Ronaldinho is wel ff 5 jaar ouder dan Ronaldo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:56 schreef pinow het volgende:
[..]
Als hij blessurevrij terugkomt van het EK is zijn waarde op z'n hoogst. Waarom niet verkopen?
Daarmee kunnen ze bij ManU dan een topspits (eentje die de goal weet staan) en een pak talenten kopen.
En voor Ronaldo zelf is het een nieuwe uitdaging en zo is er meer kans dat hij op hetzelfde niveau blijft presteren.
Kijk bv naar Ronaldinho. Die hebben ze bij Barça twee seizoenen te lang gehouden
Hij is meteen 100M minder waard
Nee geen gezwets, AC Milan wou toen 125M betalen, nu 25M.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef fuckbuddy het volgende:
En 2 jaar en 100 miljoen is gezwets...
Ik kan van het afgelopen seizoen eigenlijk geen betere bedenken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef Leatherface het volgende:
Is hij echt de beste ter wereld momenteel?
Of is zoiets een discussie waar je eigenlijk niet uit komt?
Dat laatste, Lionel Messi is namelijk ook geweldig. Zo zijn er wel meer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef Leatherface het volgende:
Gerrard, Torres, Cesc, Messi zijn allemaal ook absolute top. Maar kom op er steekt er dit seizoen toch echt één bovenuit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef Leatherface het volgende:
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gerrard, Torres, Cesc, Messi zijn allemaal ook absolute top. Maar kom op er steekt er dit seizoen toch echt één bovenuit.
Ik vind van wel, ik weet verder niemand die zo bepalend geweest is dit seizoen. Dus ik vind dat je dat kunt stellen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef Leatherface het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:14 schreef methodmich het volgende:
Kom op zeg, Dani was een veel betere voetballer. Dani was populairder in Portugal dan C. Ronaldo ooit geweest is en zal worden.
Ja dat heb ik inmiddels ook op meerdere sites gelezen maar dan kijk ik op Sportweek:quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:21 schreef Leatherface het volgende:
De kou is dus uit de lucht.
Hij blijft.
Geen 020-bash.. maar Sneijder zou ook blijven...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inmiddels ook op meerdere sites gelezen maar dan kijk ik op Sportweek:
http://www.sportweek.nl/v(...)d_over_mijn_toekomst
Ik volg het nou niet meer
Man zijn baltechniek is toch goddelijk? Godverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |