quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef mitt het volgende:
Bach-BEETHOVEN
Foei!quote:Op maandag 12 juli 2004 11:44 schreef Mister_Slide het volgende:
Bacher
En weer één die stemt op Bach. Gaat goed zo.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:44 schreef Mister_Slide het volgende:
Bacher
Wat is precies het belang van 'weer eens wat anders zien'? De gelegenheid om aan de wereld te tonen dat je niet van de straat bent? Want dan stel ik voor een toernooi te houden met alleen linkshandige componisten die voor hun dertiende een muilezel hebben zien poepen in de Rue de Diderot te Straatsburg, tussen 12 mei 1815 en 26 april 1878.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:46 schreef Mister_Slide het volgende:
Is het niet een leuk idee om een componisten tournooi te houden met alleen componisten van componisten die na 1830 zijn geboren.
Dan zien we eens wat anders dan Beethoven - Bach - Mozart...
Waarvoor mijn dank.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:02 schreef sweek het volgende:
Bij afwezigheid vanplunk
opent de logistieke afdeling van dit tournoi even de finale.
.
Das leukquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat is precies het belang van 'weer eens wat anders zien'?
Ach, dat is weer eens wat anders, namelijk.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:42 schreef Hugo_ het volgende:
uiteraard bach...
ik snap niet wat beethoven hier in de finale doet...
Think harder !quote:Op maandag 26 juli 2004 12:42 schreef Hugo_ het volgende:
uiteraard bach...
ik snap niet wat beethoven hier in de finale doet...
quote:Ludwig Heet van Boven, dit vanwege zijn uitermate non-Klassieke benadering van de Klassieke stijl en de betekenis die dit had voor het ontstaan van de Romantiek (waar alles helemaal goedkomt
Is dat met het ingewikkelde puntensysteem?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:50 schreef Gellius het volgende:
Een korte telling levert op dat Johann een redelijke voorsprong heeft op Ludwig.
... nee, met het ingewikkelde systeem ligt Schubert reeds vele straatlengten voor het peloton, en terecht.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:13 schreef sweek het volgende:
[..]
Is dat met het ingewikkelde puntensysteem?
Ach, ik ga binnenkort wel eens rekenen..
Wat bedoel je precies met 43 3 55?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:33 schreef sweek het volgende:
Johann Sebastian Bach vs. Ludwig van Beethoven 43 3 55
Die ja. Heeft 'ie er wat voor?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:
Bach
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |