quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:32 schreef plunk het volgende:
1. Johann Sebastian Bach versus Pyotr Il'yich Tsjaikovski
2. Antonin Dvorák versus Ludwig von Beethoven
3. Franz Schubert versus Johannes Brahms
4. Igor Stravinsky versus Richard Wagner
5. Sergey Rachmaninov versus Georg Friedrich Händel
6. Wolfgang Amadeus Mozart versus Felix Mendelssohn
7. Frans Joseph Haydn versus Giuseppe Verdi
8. Frédéric Chopin versus Gustav Mahler
Maakt niet uit, je hebt alleen geen bonusstemmen opgebouwd in de voorgaande rondesquote:Op vrijdag 23 april 2004 06:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb in de voorrondes niet meegedaan, dus als ik dan eigenlijk niet mag stemmen moet je dit maar gewoon niet meetellen.
Daar zijn we het dan tenminste over eens, net als over Stravinsky. Maar Tsjaikovski, de notenkraker, die Bach van het podium bonjourt? Dachetochevenniet!quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:10 schreef Mister_Slide het volgende:
Hopelijk haalt Mahler de volgende ronde. Zijn symfoniën verslaan die pianoriedeltjes van Chopin met gemak!
Tsja, Bach is gewoon niet m'n een van m'n favo componisten. Muzikaal gezien zit het allemaal goed in elkaar, maar Tsjaikovski... tsja... daar krijg ik het gewoon helemaal warm van, van binnenquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:48 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan tenminste over eens, net als over Stravinsky. Maar Tsjaikovski, de notenkraker, die Bach van het podium bonjourt? Dachetochevenniet!
Ben je homo ofzo? Hup, gewoon Bach stemmen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:37 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Tsja, Bach is gewoon niet m'n een van m'n favo componisten. Muzikaal gezien zit het allemaal goed in elkaar, maar Tsjaikovski... tsja... daar krijg ik het gewoon helemaal warm van, van binnen
Neuh, ik hou gewoon van mooie muziekquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:31 schreef beeer het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo? Hup, gewoon Bach stemmen.
Een mooi politiek statement.quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:20 schreef zlapelooz het volgende:
1. Johann Sebastian Bach versus Pyotr Il'yich Tsjaikovski
2. Antonin Dvorák versus Ludwig von Beethoven
3. Franz Schubert versus Johannes Brahms
4. Igor Stravinsky versus Richard Wagner
5. Sergey Rachmaninov versus Georg Friedrich Händel
6. Wolfgang Amadeus Mozart versus Felix Mendelssohn
7. Frans Joseph Haydn versus Giuseppe Verdi
8. Frédéric Chopin versus Gustav Mahler
Alemaal links! en dan ben ik noq wel een romanticus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |