quote:1. Johann Sebastian Bach versus Wolfgang Amadeus Mozart
2. Ludwig von Beethoven versus Franz Schubert.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:39 schreef Hugo_ het volgende:
... terwijl queen en direstraits er al uit zijn gestemt...
Dan moet je toch werkelijk eens naar één van zijn werken luisteren.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:07 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb nooit die verafgoding begrepen van Bach
Die prutsers zijn er voor de verlenigng al uitgetrapt, St.G. Welke Tchaikovsky of Chopin had je precies verwacht trouwens? Die ene? Of die andere?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:50 schreef St.Germain het volgende:
Ik had veeleer een Tchaikovsky of een Chopin verwacht in plaats van Schubert hier. Of zijn die al naar huis gestemd?
Ja, natuurlijk. Die mogen best even meedoen (wij zijn de beroerdste niet), maar als de grote jongens aan het woord zijn moeten ze toch echt hun plaats kennen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:50 schreef St.Germain het volgende:
Ik had veeleer een Tchaikovsky of een Chopin verwacht in plaats van Schubert hier. Of zijn die al naar huis gestemd?
Kom zeg. Dat is ook alleen maar om d'n Sjuub van een klinkende eindzege te houden. Niet fraai van je, Mister_Slide.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind het wel tijd voor de finale.
Ach, zolang de organisatie nog niks van zich laat horen, heb je nog een kansquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kom zeg. Dat is ook alleen maar om d'n Sjuub van een klinkende eindzege te houden. Niet fraai van je, Mister_Slide.
Ach, laten we Franzl nog een eindsprintje gunnen, die komt immers altijd wat langzaam op gang. Moeilijke voeten, wedden?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:38 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ach, zolang de organisatie nog niks van zich laat horen, heb je nog een kans
Jawel, zal ik het maar even doen?quote:Op zondag 11 juli 2004 01:48 schreef Gellius het volgende:
Openen we overigens voor deze grote finale niet even een aparte topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |