ook toevallig, ik wou er net naar vragenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:09 schreef babyfeet het volgende:
oh lady-wrb mijn moeder heeft een furby gevonden![]()
dezelfde die ik al had alleen met groene ogen..
Is het ookquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:07 schreef Luchtbel het volgende:
Is dat niet raar? Een kind met dezelfde naam als je eigen kind heeft?
Ik ken niemand van mijn leeftijd die dezelfde naam heeft als ik heb, alleen maar versies die nu een jaar of 8 zijn....
Lijkt me zo'n gek gevoel.
hij was 20 euro in een 2dehands winkeltje dus ze zegt nu dat vind ik een beetje te duur dus voor 10 euro mocht ze hem meenemen en hij ziet er nog zo mooi uit...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ook toevallig, ik wou er net naar vragen
heeft ze er nog veel voor moeten betalen?
ik heb er nu 5 twee nederlandstalige, twee duitstalige en een engelstalige.
die twee duitse had ik voor 1 euro (samen) op ebay....
wilde ik ook vragen maar wel heel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
Woooow dat is al helemaal raar!!! Weet je welke er ouder zijn?
Ja, die andere zijn ongeveer 3 jaar ouder. Ik vind het echt zo toevallig.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
Woooow dat is al helemaal raar!!! Weet je welke er ouder zijn?
ik spaar ze dus ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:17 schreef babyfeet het volgende:
[..]
hij was 20 euro in een 2dehands winkeltje dus ze zegt nu dat vind ik een beetje te duur dus voor 10 euro mocht ze hem meenemen en hij ziet er nog zo mooi uit...
ik heb nu iemand een mailtje geschreven voor een nl furby die wil ik graag ook hebben ben benieuwt
zijn wij nou de enigste die ze wil sparen?
en die koopjes kom ik nooit echt tegen zo goedkoop maar ja
zo komen ze er ook wel...
die groene is engeltalig.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik spaar ze dus ook!
is die groene nu een nederlandse of een engelse furby?
20 euro! poe dat ze dat durft te vragen. 10 euro vind ik al een stuk beter.
weet iemand of er toevallig in welke taal er nog meer furby's bestaan?
(btw babyfeet, die dingen vreten batterijen als je er veel mee speelt heb ik gemerkt! gelukkig heb ik een goedkope dealer)
ik weet niet beter. mijn naam moet rond 1965 een modenaam geweest zijn. er woonden er al 3 bij mij in de flat, ik zat vaak met meisjes met dezelfde naam in de klas.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ken niemand van mijn leeftijd die dezelfde naam heeft als ik heb, alleen maar versies die nu een jaar of 8 zijn....
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:36 schreef lady-wrb het volgende:
die zit vast gewoon mee te lezen en zich rot te lachen
Ik heb hem vanavond uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:04 schreef E.T. het volgende:
De eerste die me ooit nog eens de link naar Zuma geeft krijgt met de deegroller![]()
Ik heb nu van die vierkante oogjes![]()
Jezus, wat vliegt de tijd als je dat aan 't spelen bent.. (en wat is het eigenlijk een dom spelletje, maar o zo verslavend)
hoeveel levels zitten erin dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb hem vanavond uitgespeeld
Hoe heet je dan Luchtbel?? Daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:07 schreef Luchtbel het volgende:
Is dat niet raar? Een kind met dezelfde naam als je eigen kind heeft?
na level 10 stopte die er mee, maar volgens Peet moeten er nog levels zijn. Ik ga vanvond eens even kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:44 schreef babyfeet het volgende:
[..]
hoeveel levels zitten erin dan?
ik om niet verder als 5-2
Ja tuurlijk,quote:Op zondag 11 juli 2004 11:01 schreef bixister het volgende:
ja, maar je moet daarnaast ook bij de Kamer van Koophandel kijken lijkt me.
quote:prachtenkraal.nl vrij
prachtenkraal.com vrij
prachtenkraal.net vrij
prachtenkraal.org vrij
prachtenkraal.be vrij
prachtenkraal.nu vrij
prachtenkraal.biz vrij
prachtenkraal.info vrij
Kamer van koophandel misschien?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:34 schreef Sugar het volgende:
Bixis, tuurlijk heb je gelijk!![]()
Maar hoe ik dát moet uitzoeken?![]()
Site van Belana levert dit op:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2004 11:32 schreef bixister het volgende:
ik vind 't ook meer naam voor een mooi indianenmeisjedan voor een blondine.
Ik word door sommige mensen gnoom genoemdquote:en die van gnoompje, is dat niet Gnaomi?
http://www.popcap.comquote:Op zondag 11 juli 2004 12:44 schreef Troel het volgende:
En kan iemand me nu alsjeblieft uitleggen wat dat Zuma is, en waar ik dat kan doen?
Cool...gelijk ingeschrevenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers weer een site waar je Irischeques kunt verdienen: https://n15.noties.nl/invotes/
Die is een tijd geleden ook al genoemd. Dat is waar ik al zo'n 70 euro heb verdiend.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers weer een site waar je Irischeques kunt verdienen: https://n15.noties.nl/invotes/
Dat had ik dan even gemist. Krijg je vaak onderzoeken van ze?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Die is een tijd geleden ook al genoemd. Dat is waar ik al zo'n 70 euro heb verdiend.
En sturen ze een mailtje als ze een onderzoek voor je hebben?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik dan even gemist. Krijg je vaak onderzoeken van ze?
Volgens de site wel ja. Maar ik heb me ook net pas aangemeldquote:Op zondag 11 juli 2004 16:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En sturen ze een mailtje als ze een onderzoek voor je hebben?
Okee, dan wacht ik af. Van Ciao Surveys heb ik nog niks gehoord helaas...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens de site wel ja. Maar ik heb me ook net pas aangemeld
Niet zo heel vaak, maar bij de meeste onderzoeken verloten ze ook bonnen... Dan is het ineens 20 euro wat je krijgtquote:Op zondag 11 juli 2004 16:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik dan even gemist. Krijg je vaak onderzoeken van ze?
Ik ook nietquote:Op zondag 11 juli 2004 16:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Okee, dan wacht ik af. Van Ciao Surveys heb ik nog niks gehoord helaas...
Ah, heb ik al gedaan, ben begonnen met de koelkast !! *YUK*quote:Op zondag 11 juli 2004 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Hee Syrena, als je ouders bijna thuiskomen moet je nu dus het huis toonbaar gaan maken
Ben wel benieuwd naar de uitslag van die test...
Nou, mijn moeder maakt dus wel lekker uitziende saus. Mooi egaal van kleur, geen klonten, romig...quote:Op zondag 11 juli 2004 18:57 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_D fijn dat je het zo leuk gehad hebt!
Syrena, champignonsaus ziet er altijd smerig uit
Ik zelf heb net nog maar es geprobeerd of de snackbar hielp, milkshake gehaald, vliezen intact. Ik geef het op voor vandaag
bloemkoolsoep?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder maakt dus wel lekker uitziende saus. Mooi egaal van kleur, geen klonten, romig...
Maar goed, ik maak gewoon geen champignonsaus als ze eens bij me komt eten..
Mijn bloemkoolsoep zag er ook een beetje raar uit (beetje maar) maar die was wel lekker![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bloemkoolsoep?was je t vergeten af te gieten?
ik gebruik altijd zakjes saus. nooit klonten of iets dergelijks..
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef clauwheee het volgende:
:En hier nog steeds geen verse baby's begrijp ik![]()
Bestaat echt, bloemkoolsoep! Variaties daarop: broccolisoep en courgettesoep.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bloemkoolsoep?was je t vergeten af te gieten?
ik gebruik altijd zakjes saus. nooit klonten of iets dergelijks..
Leest Minibel mee door je navel of lees je alles hardop voor?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:54 schreef Luchtbel het volgende:
Sommige baby's vinden het vast ook niet leuk als er grappen over ze gemaakt word
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leest Minibel mee door je navel of lees je alles hardop voor?
Nou moet ie weer huilenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leest Minibel mee door je navel of lees je alles hardop voor?
maar het is zeker het wachten waard luchtbelquote:Op zondag 11 juli 2004 21:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en de baby mij, het heeft nu wel lang genoeg geduurd
Morgen is goedquote:Op zondag 11 juli 2004 21:22 schreef Luchtbel het volgende:Ja gelukkig valt het weer mee
Ja morgen met LadyS erbij, LadyS 2 dagen te vroeg, ik 2 te laat, goeie deal....
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Morgen is goedDan slaat de gel bij EW ook gewoon gelijk aan en krijgen we 3 verse babietjes morgenavond
ik hou je dan wel weer op de hoogte via je je werkemail Karin![]()
En mij ook? Want dat kan ik niet missen natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2004 21:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Morgen is goedDan slaat de gel bij EW ook gewoon gelijk aan en krijgen we 3 verse babietjes morgenavond
ik hou je dan wel weer op de hoogte via je je werkemail Karin![]()
Mooi!!!quote:Op zondag 11 juli 2004 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
12 juli 2004 it is
Ik vind andermans babietjes ook best leuk, maar tochquote:Op zondag 11 juli 2004 21:47 schreef Karin het volgende:
[..]
Al ben ik nog lang niet uitgekeken op de andere "verse" babietjes hoor, maar het is gewoon tijd voor een nieuwe lading
Het kan hard gaan ineens hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 05:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vrees bij mij weinig baby vandaag hoor........
Nee!! gewoon die andere er ook uit halenquote:Op maandag 12 juli 2004 10:45 schreef LadyS het volgende:
het weer werkt niet echt mee, he
ik kom er net achter dat de beugel van mijn BH gebroken is (hij prikte zo in mijn tiet) dus nu moet ik me weer naar boven slepen voor een andere BH
Veel plezier!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef LadyS het volgende:
Ik ben weg![]()
![]()
tot vanmiddag![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 12:58 schreef moussy het volgende:
Ik zit nu nog voor lul met een paars kwakkie op mn kop
volgens mijn handen nietquote:Op maandag 12 juli 2004 13:09 schreef Jelief het volgende:
ow maar dat spul heeft toch meestal een heftigere kleur dan er uiteindelijk in je haar zit?
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef clauwheee het volgende:
Vind ze het zelf ook leuk Mous?
Daar zeg je iets..ik heb het ook koud...Vriendlief komt net van zn werk en zei waarom doe je de verwarming niet heel eventjes aan...das dus niet raar?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb verdorie de verwarming aanGister ook al
Tis juli!
Dan horen verwarmingen niet aan te staan
<mpperdemopperstampvoet> *klote zomer* </mopperdemopperstampvoet>
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:32 schreef Luchtbel het volgende:
En de gordijnen dicht en de lampen aan en je hebt winter
Donequote:Op maandag 12 juli 2004 15:35 schreef Spindizzy het volgende:
Clauwheee, gewoon doen.
Fluitketel staat al opquote:Op maandag 12 juli 2004 15:37 schreef Luchtbel het volgende:
Spindizzy, neem een kopje thee en wat speculaas en je bent er helemaal klaar voor
ik ga even op zolder kijken of ik nog genoeg kerstballen heb...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:37 schreef Luchtbel het volgende:
Spindizzy, neem een kopje thee en wat speculaas en je bent er helemaal klaar voor
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb verdorie de verwarming aanGister ook al
Tis juli!
Dan horen verwarmingen niet aan te staan
<mpperdemopperstampvoet> *klote zomer* </mopperdemopperstampvoet>
Ken je www.gamesquare.nl? En kun je klaverjassen (Amsterdams, kraken)?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb Thunderchild gister zo ver gekregen dat ie online met me wou poolen, hoezo niks meer te doen
het mag niet te veel regenen deze week hoor. Mike Air is op kamp met de welpjes. Dat het niet zo warm is is niet zo erg maar als het pijpestelen regent kunnen ze geen programma doen, laat het dan maar 's nachts regenenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:49 schreef clauwheee het volgende:
Eerste vijf dagen, dinsdag 13 juli tot en met zaterdag 17 juli :
Nog steeds aanhoudend (licht) wisselvallig weer maar wel geleidelijk normale maximumtemperaturen van ongeveer 22 graden.
Lange termijn, zondag 18 juli tot en met woensdag 21 juli :
Grote kans op overgang naar een warmer weertype. Geregeld zon, ook kans op een (onweers)bui en middagtemperaturen tussen de 22 en 27 graden.
Bron: KNMI
Ik speel altijd op yahoo, kan zelfs bingo spelenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ken je www.gamesquare.nl? En kun je klaverjassen (Amsterdams, kraken)?
Oeh oeh oeh, heb je die besteld?? Heb je die van Mari Windsor?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hallo allemaal, heb vandaag mijn tel sell pakketje binnengehad. Zat me onderhand al te schamen dat ik die split ender besteld heb
, maar hij werkt gewoon goed
!!! Verder heb ik de dvd's van winsor pilates bestudeerd... volgens mij kan ik dat nooooooooooooooit
![]()
Ja, en hij werkt dus echtquote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
Hebbie hem gekocht joh
yep... maar volgens mij issie niet voor mijn lijf gemaakt hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, heb je die besteld?? Heb je die van Mari Windsor?
Ik heb er drie, de 20 minute workout en de bun & thigh dinges, en dan nog deadvanced bodyslimming, beetje illegaal geddowndingest, dus het beeld is slecht
Die 20 minute workout valt echt wel mee. Ik kreeg er alleen pijn van aan mijn stuitje, en dat is nu na drie maanden nog steeds niet weg
Ik let ook alleen maar op Dabney (of hoe ze heet). Moet je die 20 minute workout maar eens opzetten. Dan komt Mari aangehuppelt, en dan zegt ze heel lief dat als je begint enzo, dat je dan op Dabney moet letten.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
yep... maar volgens mij issie niet voor mijn lijf gemaakt hoor![]()
59,95 plus 7,95 verzendkosten... ach, ik ga toch niet op vakantiequote:Op maandag 12 juli 2004 16:08 schreef Syrena het volgende:
Hoe duur waren die DVD's trouwens? Viel het een beetje mee?
www.pogo.com is ook een leukequote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik speel altijd op yahoo, kan zelfs bingo spelen
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
59,95 plus 7,95 verzendkosten... ach, ik ga toch niet op vakantie
Gelukkig (even afkloppen) heb ik al zo'n ding. Echt geweldig, mocht het ooit nog mooi weer worden, dan kan ik lekker in de tuin computerenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:37 schreef Syrena het volgende:
[..]Dat zeg ik ook altijd. Tis nog waar ook
Maar ik wil nu dus een laptoppie. Heb me al aangemeld bij E-bay....![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:41 schreef Luchtbel het volgende:k-otic martijn heeft een liedje uitgebracht
Weinig kans bij Veronica, gelukkigquote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Maakt niet uit Rewimo, loop je ook geen risico dat k-otic martijn eruit komt
Ik kijk altijd de Box
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik ook. Zat daarnet met Christan in de auto: Mama, zet je Bob-muziek op? Ik: Nee, dat kan niet, de radio doet het niet. Christan: O, zet dan maar een ander muziekje op.Kostte nog aardig wat moeite om hem ervan te overtuigen dat hij echt niks meer deed...
Van je nieuwe stappers??quote:Op maandag 12 juli 2004 16:38 schreef moussy het volgende:
Wij zijn even een rondje dorp geweest en ik ben meteen 3 blaren rijker![]()
![]()
Echt dood of een stekkertje los ??quote:Op maandag 12 juli 2004 16:53 schreef Rewimo het volgende:
Mijn autoradio is doodHij doet helemaal niks meer.
"Minibel heeft een drukke agenda, dus wil je eerst even zijn/haar secretaresse bellen?"quote:Op maandag 12 juli 2004 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie thanks, maar daar krijg ik juist de kriebels van
Nee, de rest van de auto werkt allemaal nogquote:Op maandag 12 juli 2004 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
Waarschijnlijk stekkertje los, tenzij je ook vanochtend start problemen had.
Nee hoor, antwoord apparaat.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:37 schreef Rewimo het volgende:
"Minibel heeft een drukke agenda, dus wil je eerst even zijn/haar secretaresse bellen?"
Geeft niks, tis morgen ook rotweer. Zitten we weer klaar om aan te moedigenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:44 schreef LadyS het volgende:blijkbaar dus geen verse babies vandaag
De dag is nog niet omquote:Op maandag 12 juli 2004 19:44 schreef LadyS het volgende:blijkbaar dus geen verse babies vandaag
Jij misschien wel, ik niet . . .quote:Op maandag 12 juli 2004 19:46 schreef Spindizzy het volgende:
Geeft niks, tis morgen ook rotweer. Zitten we weer klaar om aan te moedigen
Ik welquote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij misschien wel, ik niet . . .
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:54 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wel![]()
Hoe dan? Rooksignalen?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Dan *eis* (jawel, ik eis!) ik dat je mij op de hoogte houdt . . .
Ik zat meer aan die toeters te denken. Goed doortoeteren want ik zit in een kelder . . .quote:Op maandag 12 juli 2004 19:59 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe dan? Rooksignalen?
Helemaal zonder internetverbinding?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zat meer aan die toeters te denken. Goed doortoeteren want ik zit in een kelder . . .
Ja, en zonder licht, water en die reutemeteut. Vandaag maar ff profisorisch wat lampjes aangelegen, want ik zag echt geen steek daar alles was zwart geverfd daar beneden (Grafisch Lyceum, A'dam) . . .quote:Op maandag 12 juli 2004 20:04 schreef Spindizzy het volgende:
Helemaal zonder internetverbinding?
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:12 schreef Spindizzy het volgende:
Dan moeten ze het maar ff ophouden tot je er weer bent
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:04 schreef beefcake het volgende:HOI!
Dat hadden wij twee weken geleden !! Zo erg, de hele dag deed niks het (behalve word idd).quote:Op maandag 12 juli 2004 21:15 schreef Karin het volgende:
De computer op mijn werk deed vandaag heel raarMijn email deed het pas weer om 3 uur en ik zat maar te wachten op babienieuws
Ik zat er nog wel zo op te hopen.
De airco in de serverruimte had het begeven. We konden pas om 9 uur inloggen en werden er tot 10 uur regelmatig uitgeknald. Tot 2 uur kon ik ook alleen maar in Word en niet in ons patientensysteem en laat ik nou net geen Wordklusjes meer hebben liggen
Nouja mijn "plakbak" zoals ze dat zo mooi op het werk noemen (bak met losse blaadjes die in de statussen moeten) is nog nooit zo leeg geweest. Leuk als je eigenlijk stapels met ander werk hebt liggen vanwege ziektes en vakanties van collega's.
Ik ga ook niet meer dan 500 euro spenderen (dat is al veeeeeel).quote:Op maandag 12 juli 2004 21:37 schreef Lois het volgende:
Ik ken het syrena, ik wil het ook (maar heb nog ff geen centjes).
Mous, ik vind je kapsel gaaf en het paars voor Toos ook
Please indulge us . . .quote:Op maandag 12 juli 2004 21:44 schreef Syrena het volgende:
Ik vond het superstoer... tot ik vorig jaar de polaroid vond.... ow men....![]()
Haaaaaa beide scanners zijn stuk !! (en blij dat ik benquote:Op maandag 12 juli 2004 21:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Please indulge us . . .![]()
Smoesjes, zo ken ik er ook wel 80 !!!quote:Op maandag 12 juli 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:
Haaaaaa beide scanners zijn stuk !! (en blij dat ik ben)
Ik weet trouwens niet eens meer waar ik die foto heb gelaten. Hmmmmzzz.
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb op de derde een 2?? voor Nederlands gehaald??? Waarom?? 4+ in de proefwerkweek.
En een negen voor wiskunde?????
Oke, welke alien heeft me toen ontvoerd?
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef beefcake het volgende:
Ha zo zijn kleren die vroeger echt heel erg koel waren, nu heel jakkie!!
die chiara en Kylian in het fototopic gezien hebben...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:09 schreef Syrena het volgende:
knip
Oke, welke alien heeft me toen ontvoerd?
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
die chiara en Kylian in het fototopic gezien hebben...
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Oooo DIE!quote:Op maandag 12 juli 2004 22:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef Luchtbel het volgende:
Syrenahield je dat in je agenda bij
Elk jaar 1. En ook nog van die dikke Garfield-agenda's (ook op de universiteit nog).quote:Op maandag 12 juli 2004 22:30 schreef Luchtbel het volgende:
OMGik had nooit een agenda
Ja en nee, ik had sinds 100 jaar weer eens sokken aan, ik weet nu weer waarom ik 100 jaar geen sokken gedragen hebquote:Op maandag 12 juli 2004 17:18 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Van je nieuwe stappers??
Mijn favo broek komt bij wibra vandaan, een super wijde rode katoenen broek van wel 6 euroquote:Ik ben ook ff wezen shoppen, heb een broek en een tshirt voor mezelf gescoord (bij Wibra)
toosie is er nog steeds héél erg blij mee.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moussy, ik vind je haar echt super zo! Heb ik weer helemaal gemist dat je ook een kuif hebt!
En Toossie is kewl met dat paars!
Ik mocht dat pas toen ik 13 was, mijn moeder was aan het verven, en toen deed ze voor de lol ook mijn kuif (andere kuif dan jij en ik nu hebben....). Ik vond het superstoer... tot ik vorig jaar de polaroid vond.... ow men....![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:20 schreef Rewimo het volgende:
* allerlei lekkere dingetjes neerzet voor iedereen, met en zonder calorieën, en zich opmaakt voor een dagje F5-en met minstens twee verse babytjes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |