Dat denken de meeste Nederlanders. Zelfs in het noorden kan het boven de 20 graden worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:14 schreef De_Klusjesman het volgende:
Wat mij het blij verrast heeft was het mooie en warme weer, had ik namelijk niet zo warm verwacht.
Sterker nog, op het moment is het op vele plekken in Noord Noorwegen boven de 25 graden en in Oslo is het al een paar dagen rond de 30 graden. Volgens mijn buitenthermometer is het nu 31 graden (centrum Oslo), binnen is het 'maar' 27,5.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat denken de meeste Nederlanders. Zelfs in het noorden kan het boven de 20 graden worden.
waar woon je precies in oslo ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sterker nog, op het moment is het op vele plekken in Noord Noorwegen boven de 25 graden en in Oslo is het al een paar dagen rond de 30 graden. Volgens mijn buitenthermometer is het nu 31 graden (centrum Oslo), binnen is het 'maar' 27,5.....
Van mij mag het weer gaan regenen!
En om slowchat te voorkomen, nuttige info voor degenen die naar Oslo komen. Neem een kijkje op Hovedøya en Gressholmen. Je komt er met boot 91 van Oslo Sporveien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:25 schreef awsome het volgende:
[..]
waar woon je precies in oslo ?? Dronnigensgata, een zijstraat van Karl Johansgate.
ik ben nu 3 weken terug nadat ik 1,5 jaar in oslo heb gewerkt...
ik heb op de Doktor Holmsvei gewoont in Holmenkollen (Besserud station met de T-bane)
en op Grefsenveien vlakbij het Storo winkelcentrum.
heb bij Baker Hansen gewerkt...
wat doe jij daar ?? Uit Nederland gevlucht zijn & werken.
Keijs,quote:Op zondag 29 mei 2005 00:50 schreef Keijs het volgende:
Kjeragbolten daar wil ik idd ook nog een keer naartoe!!
[afbeelding]![]()
Klauterpartij ernaartoe schijnt echter veel langer te zijn dan naar Preekstoel (ong. 1,5 uur), om bij de Kjerag te komen is geloof ik iets van 4/5uur wandelen/klimmen. En dan dat teringend weer terug natuurlijk.
Oslo:quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:26 schreef Harmen1984 het volgende:
Mijn vraag aan jou is: weet je de namen van de betreffende campings nog?
Reis was niet al te duur, 750 euro ofzow kwam plaatselijk nog iets van 500 bij. Maar dit is natuurlijk niet te vergelijken.quote:En wat waren ongeveer de kosten?
Superquote:
Kamping voor Kopenhagen was in Vordingborg, doodsaaie plaats. Vandaar nog een uur rijden naar Kopenhagen. In de buurt zullen vast wel campings genoeg zijn. Slechts een paar uur gebleven om de toeristische trekpleisters te aanschouwen (zeemeermin en wisseling vd wacht). Daarna snel verder richting Zweden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Heb je bij Kopenhagen ook op een camping gestaan? Heb je daar ook gegevens van?
Oslo, Voss, en Jondal twee overnachtingen, de rest allemaal 1.quote:Hoe lang ben je (gemiddeld) op een camping gebleven, en vond je dat te kort/te lang om alles te kunnen zien in de omgeving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |