Ik wist niet dat jij communistische sympathiën had, Franky.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog snel een biertje, en dan richting een kameraad voor meer bier!
ahzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik wist btw niet of ik je naam goed had geschreven, hence the 'naam?'.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik zit me net op te winden. Kijk eens :
Kan iemand me uitleggen wie of wat een Nikky is ?
Ik ook - en ik heb een enorme hekel aan lieden die het vrije woord willen beteugelen, helemaal als het om one-liners van Tong gaat. Ik gebruik niet graag scheldwoorden, maar een begrip als 'domme doos' blijft zich maar opdringen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:36 schreef just me het volgende:ik heb gekeken
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:59 schreef Eilanden het volgende:
Hellooooooooooooo
Recensie volgt later of morgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:20 schreef Eilanden het volgende:
Uitbuiken van....?
Welke 'heerlijkheden' heb je vandaag weer gegeten? Of was het dit keer gewoon thuis?
Zeg dat tegen Nikky.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Recensie volgt later of morgen.
Oh en Tong: er komt per Olympische sport over enkele dagen een apart topic in sport zodat je daar terecht in kunt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Recensie volgt later of morgen.
Oh en Tong: er komt per Olympische sport over enkele dagen een apart topic in sport zodat je daar terecht in kunt.
Nee hoor, dat was vanmiddag al bekend, zie Bluezz' en golfer's restaurant-recensiesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:27 schreef Eilanden het volgende:Je kan toch wel vertellen waar je naar toe bent geweest? Of is dat top secret?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |