Eens 1 der beste middenvelders ter wereld, helaas is hij steeds slechter gaan spelenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:40 schreef gras het volgende:
Middlesborough volg ik liever om de verrichtingen van Gaizka Mendieta.
Zeker weten. Met dit team komen ze zeker bij de eerst 5 !quote:Viduka en Hasselbaink lijken me wel een sterk duo voorin. Garant voor vele goals; 15+ voor beide.
Ja, om als Spanjool naar Italië te gaan dat vraagt ook om problemen. Is hij overigens nog steeds eigendom van Lazyo of heeft Boro hem inmiddels definitief overgenomen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eens 1 der beste middenvelders ter wereld, helaas is hij steeds slechter gaan spelen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
Vandaag een hattrick van Jimmy Floyd Hasselbaink.
Klopt, te veel alternatieven inderdaad. Alleen zou ik hem liever hebben in plaats van lassiehond van Hooydonk, maar goed dat is mijn meningquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat zijn tijden in Oranje geweest zijn. Te veel alternatieven voor hem.
Yep, deze week in de UEFA cup kan hij weer meedoenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:33 schreef The_Hives het volgende:
is Reiziger al weer inzetbaar?
Idd, dat is hun basis, een goed uitgebalanceerd team, deels gekocht, deels eigen talent, daar zijn slimme mensen bezig geweest die verder gekeken hebben dan naar louter 1 of 2 grote namen.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Middlesbrough doet het netjes met een 5de stek goed ingekocht goed team, kanidaat voor een voorronde CL plaats
leukquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
Boro wint met 2-0 van Liverpool.
[FB] #14 Schop een mod zo hard je kanquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef mitt het volgende:
ook leuk dat Zenden zo goed bezig is.
En in de 89e minuut pas 2-1 door een eigen doelpunt van Southamptonquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:53 schreef tong80 het volgende:
Boro maakt in blessuretijd de 2-2 uit tegen Southampton.
Dat is jammer, want Le God is een van de beste Engelse spelers ooit (helaas was hij niet populair bij de bondscoaches). De man die geen lelijke doelpunten kon makenquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
MM is nog maar een broekie. Toen was Le Tis al jaren gestopt.
Jimmy is best kredietwaardig hoor.quote:Op zondag 19 december 2004 05:23 schreef rubbereend het volgende:
k zou in iedergeval geen geld lenen als k m zomaar tegenkwam.... maar gewonnen
quote:Boudewijn Zenden is door leden van de supportersvereniging van Middlesbrough gekozen tot Speler van het Jaar. De Nederlander bezorgde zijn club vorig jaar februari de eerste prijs ooit door in de finale van de Carling Cup tegen Bolton Wanderers (2-1) in de eerste zeven minuten uit een penalty te scoren en een assist te geven.
Nou dat is minderquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De Russische bond heeft hem een schorsing van een half jaar opgelegd vanwege een zware overtreding op z'n tegenstander die hierbij een dubbele beenbreuk opliep. De Fifa zal deze schorsing waarschijnlijk overnemen.
Je hebt inderdaad gelijk, was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Er staat een fout in de banner
Boro won de League cup in 2004 niet 2003
Leuke club trouwens
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef dndiek het volgende:
Hij ging toen toch onderuit toen hij die pingel nam...
hmm, is miss wel jammer, maarja is volgens mij toch een spits, en daar hebben we er eigenlijk toch genoeg van, kunnen eerder wat spitsen weg...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Peter Lovenkrands komt dus niet, hij kon niet voldoende overtuigen tijdens zijn stage.
Volgens mij heeft ie een dopeschorsing. Pogatetz heeft nooit in Rusland gevoetbald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De Russische bond heeft hem een schorsing van een half jaar opgelegd vanwege een zware overtreding op z'n tegenstander die hierbij een dubbele beenbreuk opliep. De Fifa zal deze schorsing waarschijnlijk overnemen.
Hij is 1 van de vele toptalenten uit de jeugdopleiding van Middlesbrough. Hopen dat hij een goed seizoen draait in Derby.quote:With his distinctive blond hairstyle Davies, 20, is an easily recognisable figure, but it is his footballing ability that really catches the eye.
The Stockton-born defender made his debut for Middlesbrough as a 17-year-old in January 2003 and made 10 first-team appearances the following season.
But his progress was hindered when he suffered a broken leg in March 2004 playing for the reserves. A series of assured performances while on loan at QPR last season underlined Davies' return to fitness and form.
Standing 6ft 3 in, Davies is a commanding figure in the centre of defence, good in the air and tidy with the ball at his feet - though he is by no means the finished article.
A loan move to Derby should bring with it a season of regular first-team football and help Davies mature as a footballer.
1 van die middenvelders is mogelijk Anatoliy Tymoshchuck van Shaktar Donetsk.quote:"Middlesbrough Football Club have not made an approach to Newcastle United about Nicky Butt and nor do we intend to do so. Neither myself, Steve McClaren nor Keith Lamb have received an approach from Newcastle for Mark Viduka.
"We are building a team at Middlesbrough in the hope of producing the best season in the club's history. To lose Mark Viduka would seriously weaken us and we are not prepared to do that."
"Now we are very active in further strengthening and Steve McClaren, Keith Lamb and Don Mackay are working their socks off to bring in at least one quality midfielder before the start of the new season, and possibly two."
Gibson indicated that negotiations are at an advanced stage, but declined to name the targets.
Als het goed is speelt hij morgen tegen Atletico Madrid (vriendschappelijk).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel leuk zijn, zo iemand met een ruig uiterlijk bij Middlesbrough. Weet je misschien hoe Yakubu het doet in de voorbereiding?
En nog een gerucht, maar Boro kan hem volgens mij nooit betalen:quote:Steve McClaren's summer-long quest to strengthen the Middlesbrough midfield has led him to Rudolph Douala and Fabio Rochemback, the Sporting Lisbon players. Keith Lamb, the Middlesbrough chief executive, returned to Teesside yesterday after a round of negotiations in Portugal and the club are confident of further progress, particularly regarding Doula. Despite competing with a clutch of Premiership rivals, Middlesbrough believe they have a deal in place to complete a transfer that is estimated will cost them £4m. The position regarding Rochemback, 24, another creative player, is described by a Middlesbrough source as "more complex".
quote:Newcastle are bracing themselves for a transfer request from their England midfielder Jermaine Jenas and there is an expectation within St James' Park that Tottenham will offer the necessary money - £10m - to secure the 22-year-old's signature. With Newcastle willing to sell at a lower fee than the £20m quoted to Arsenal, they can anticipate an approach from neighbours Middlesbrough. Steve McClaren is a well-known admirer of Jenas.
quote:Boro Confirm Douala Interest
STEVE McCLAREN has confirmed that Boro have been in talks with Sporting Lisbon over flying winger Roudolphe Douala.
The lightning-quick 27-year-old Cameroon international impressed in the Portuguese club's two-legged UEFA Cup win over Boro last season and again in their recent 4-0 friendly victory.
"We made an approach and had talks and we've come away from it," he said. "It's still ongoing."
McClaren remains hopeful of making a breakthrough before the transfer deadline at the end of the month.
He said: "I'm very happy with the squad we've got and if we can add to it I'll be even more delighted."
Douala can play on either flank or up front.
En Maccarone. Hij lijkt de man in de vorm te zijn op dit moment. Ik denk dat Job 5e spits zal worden als hij niet vertrekt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Jimmy en Yakubu lijkt me een mooi duo, maar dan heb je ook Viduka en Job nog. Een luxeprobleem. Job zal wel aan weinig minuten komen denk ik.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Ludacriss het volgende:
Gefeli PirE... van mij mogen ze hem winnen ook. Echt leuk voetbal gezien
Je kan de Carling Cup niet echt een prijs noemen maar als het lukt de uefa cup binnen te halen dan word dit inderdaad de tweede prijs die ze binnen halen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Dat is de tweede indrukwekkende Europese inhaalrace in korte rijd van ze.
Zou wat zijn als ze de UEFA Cup winnen, volgens mij is dat dan pas de tweede prijs in de historie van de club.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |