abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23921898
Erg jammer voor mijn geliefde Saints.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 13 december 2004 @ 22:21:36 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_23954390
Na Le Tissier is het toch niks meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23970153
We hebben wel een voormalig Europees topscorer in de spits anders!
www.thuisuiteten.nl
pi_23970449
Hoe komt het dat je een voorkeur voor The Saints hebt?
pi_23971207
Ben er een paar keer geweest, één keer bij een uitduel tegen West Ham. Toen zeiden de Saints al dat we de volgende keer eens naar hen moesten komen, veel leuker. En het was leuk, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_23975464
Heb jij Le God in het echt zien spelen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 december 2004 @ 21:21:21 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_23975765
MM is nog maar een broekie. Toen was Le Tis al jaren gestopt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23975933
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
MM is nog maar een broekie. Toen was Le Tis al jaren gestopt.

Dat is jammer, want Le God is een van de beste Engelse spelers ooit (helaas was hij niet populair bij de bondscoaches). De man die geen lelijke doelpunten kon maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 december 2004 @ 02:16:12 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23981814
Le Tis heb k nog zien spelen. Niet in t stadion maar altijd op de BBC bij MotD. Maar hij was

maar dit is het Boro topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23990666
Toen ik ze bekeek deed ie nog mee, maar was ie steeds geblesseerd. Dat was nog op The Dell.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2004 @ 18:14:07 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_24062258
En weer gewonnen

pi_24063980
En Reiziger gescoord...voor het eerst in jaaaaren in de competitie
Hasselbaink nu op 8.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2004 @ 19:35:31 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_24063993
Ja Jerrel gaat weer ouderwets naar de 20 doelpunten.

pi_24064070
Nou, dan loopt ie ietsje achter op schema. 8 uit 17.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2004 @ 19:43:26 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_24064238
Hij komt nu pas echt op schot.

pi_24071174
hasselbaink heeft zo een nasty uitstraling, alsof hij je echt elk moment kan gaan beroven

Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 19 december 2004 @ 05:23:34 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24075744
k zou in iedergeval geen geld lenen als k m zomaar tegenkwam.... maar gewonnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24081162
quote:
Op zondag 19 december 2004 05:23 schreef rubbereend het volgende:
k zou in iedergeval geen geld lenen als k m zomaar tegenkwam.... maar gewonnen
Jimmy is best kredietwaardig hoor.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24647834
quote:
Boudewijn Zenden is door leden van de supportersvereniging van Middlesbrough gekozen tot Speler van het Jaar. De Nederlander bezorgde zijn club vorig jaar februari de eerste prijs ooit door in de finale van de Carling Cup tegen Bolton Wanderers (2-1) in de eerste zeven minuten uit een penalty te scoren en een assist te geven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 januari 2005 @ 18:15:55 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_24818612
C'me on Borooooooo !

pi_24818623
Kansloos.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 januari 2005 @ 19:18:15 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_24819831
0-1 achter.We zitten niet echt in de wedstrijd. Maar er is nog hoop want Zenden kreeg een niet te missen kans.

pi_24829282
Veels te laf begonnen. Had gewoon gespeeld zoals na de 1-0, dan had er mijns inziens veel meer ingezeten, want toen had ManU het toch moeilijk.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 14:38:45 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_24832884
Ja geen schijn van kans gehad helaas.

pi_24852907
dan de uefa cup maar . Overigens zijn er wel erg veel blessures...
A smile is all you need
pi_29178252
Na een hele tijd geen posts meer gezien te hebben hier ( ook niet van mij )
Even weer wat opfrissen met Middlesbrough en de nieuwe aanwinsten e.d.

Nieuwe spelers:

Emanuel Pogatetz - Leverkusen
Aiyegbeni Yakubu - Portsmouth

Vertrokken:

Boudewijn Zenden - Liverpool
Andrew Davies - Derby (huur)

Niet echt veel nieuwe gezichten, maar dat hoeft ook niet aangezien eigenlijk alleen Boudewijn Zenden van de basiself van vorig jaar weg is gegaan, ook is nu Massimo Maccarone terug, maar aangezien we Yakubu hebben gekocht, en ook al Viduka, Hasselbaink, Nemeth, Job, Christie en Graham hebben zal die wel weer verhuurd (of verkocht) worden, wat mij ook het beste voor hem lijkt, vind het persoonlijk wel een leuke speler, in 1e jaar was ie vrij goed... maar daarna minder, er zijn eigenlijk ook te veel spitsen, we kunnen beter wat spelers verkopen, er waren geruchten over eventueel vertrek van Viduka naar Newcastle en van Hasselbaink naar Fulham en Nemeth naar WBA of Wigan, maar daar is het nog niet van gekomen

Ik denk wel dat we het dit jaar redelijk goed gaan doen, hoop op Uefa Cup Voetbal
pi_29179242
Pogatetz heeft een schorsing te pakken toch?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 27 juli 2005 @ 19:59:53 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_29179982
Jammer dat Zenden weg is deed het erg goed.

pi_29181214
Hier een site van Pogatetz http://www.pogatetz.at/

Heb niks gelezen van een schorsing eigenlijk van hem??
pi_29183545
De Russische bond heeft hem een schorsing van een half jaar opgelegd vanwege een zware overtreding op z'n tegenstander die hierbij een dubbele beenbreuk opliep. De Fifa zal deze schorsing waarschijnlijk overnemen.
That's all folks!
pi_29183590
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De Russische bond heeft hem een schorsing van een half jaar opgelegd vanwege een zware overtreding op z'n tegenstander die hierbij een dubbele beenbreuk opliep. De Fifa zal deze schorsing waarschijnlijk overnemen.
Nou dat is minder heb je een nieuwe speler is ie een half jaar geschorst
pi_29183632
Dat zijn pas schorsingen.
pi_29186426
Er staat een fout in de banner

Boro won de League cup in 2004 niet 2003

Leuke club trouwens
pi_29195134
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Er staat een fout in de banner

Boro won de League cup in 2004 niet 2003

Leuke club trouwens
Je hebt inderdaad gelijk, was me niet eens opgevallen

2004 Middlesbrough 2 v 1 Bolton Wanderers

Met toen o.m. een doelpunt van Bolo
pi_29199391
Een penal !
pi_29199469
Hij ging toen toch onderuit toen hij die pingel nam...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29199579
Peter Lovenkrands komt dus niet, hij kon niet voldoende overtuigen tijdens zijn stage.
That's all folks!
pi_29203612
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef dndiek het volgende:
Hij ging toen toch onderuit toen hij die pingel nam...
pi_29204456
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Peter Lovenkrands komt dus niet, hij kon niet voldoende overtuigen tijdens zijn stage.
hmm, is miss wel jammer, maarja is volgens mij toch een spits, en daar hebben we er eigenlijk toch genoeg van, kunnen eerder wat spitsen weg...
pi_29228068
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft ie een dopeschorsing. Pogatetz heeft nooit in Rusland gevoetbald.

Waar vond je dit?
www.thuisuiteten.nl
pi_29228384
Middlesbrough heeft weinig geluk met z'n aankopen. Werd Aiyegbeni Yakubu een vergunning geweigerd, Emanuel Pogatetz hangt een wereldwijde schorsing van een half jaar boven het hoofd.
Middlesbrough betaalde Bayer Leverkusen bijna drie miljoen euro voor Pogatetz, die zijn handtekening zette onder een contract voor vier jaar. Maar voorlopig lijkt de Oostenrijkse international, die het laatste half jaar was verhuurd aan Spartak Moskou, niet in actie te kunnen komen voor de zijn nieuwe club.

De Russische bond heeft Pogatetz een schorsing van een half jaar opgelegd. De Oostenrijkse back krijgt deze straf voor zijn rode kaart in zijn laatste wedstrijd voor Spartak Moskou. Tegen Shinnik Yaroslavl moest hij al na tien minuten van het veld na een zware overtreding op Kharitonski, die een dubbele beenbreuk opliep.

De FIFA neemt waarschijnlijk deze schorsing over, zodat Pogatetz met zijn overgang naar het Premiership zijn straf niet ontloopt. 'Het spijt me dat ik hem heb geblesseerd, maar ik tackelde hem niet van achter. Ik kan niet geloven dat de consequenties zo zwaar zijn', aldus Pogatetz.

Over de problemen met de werkvergunning van de andere aanwinst Aiyegbeni Yakubu zit Middlesbrough minder in. De Nigeriaanse aanvaller, die voor ruim elf miljoen euro werd overgenomen van Portsmouth, krijgt geen toestemming omdat hij niet voldoet aan de eisen voor spelers van buiten de Europese Unie.

Een speler komt voor een werkvergunning in aanmerking als hij in de laatste twee jaar voor minimaal 75% van de interlands wordt opgeroepen. Middlesbrough verwacht met succes beroep aan te tekenen tegen de eerste uitspraak van de Engelse autoriteiten. Een officiële uitleg van de Nigeriaanse bond verklaart Aiyegbeni's afwezigheid bij de laatste interlands.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29229095
Bizar! Ik dacht de man alleen maar aan Grazer AK was verhuurd. Vreemd dat je blijkbaar dan toch 3 clubs in één seizoen mag hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_29229673
Massimo Maccarone's return to Middlesbrough put paid to Peter Lovenkrands' hopes of a move from Rangers, the Dane's agent has said.
Lovenkrands spent two days at the English club after being given permission to hold signing talks.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:55:13 #94
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29374797
Middlesbrough

Volg ze sinds ik begon te rommelen met CM '96 /'97 met Juninho . Ik heb nog steeds een zwak voor de club en probeer ook te volgen wat ze doen. Nooit geweten dat er een special Boro-topic is.

Wat Boro-dingetjes

Andrew Davies staat in de lijst van de BBC van spelers op wie we moeten letten in de Championship dit seizoen. Hij is verhuurd aan Derby County.
quote:
With his distinctive blond hairstyle Davies, 20, is an easily recognisable figure, but it is his footballing ability that really catches the eye.

The Stockton-born defender made his debut for Middlesbrough as a 17-year-old in January 2003 and made 10 first-team appearances the following season.

But his progress was hindered when he suffered a broken leg in March 2004 playing for the reserves. A series of assured performances while on loan at QPR last season underlined Davies' return to fitness and form.

Standing 6ft 3 in, Davies is a commanding figure in the centre of defence, good in the air and tidy with the ball at his feet - though he is by no means the finished article.

A loan move to Derby should bring with it a season of regular first-team football and help Davies mature as a footballer.
Hij is 1 van de vele toptalenten uit de jeugdopleiding van Middlesbrough. Hopen dat hij een goed seizoen draait in Derby.

Ander nieuws (quotes van Steve Gibson):
quote:
"Middlesbrough Football Club have not made an approach to Newcastle United about Nicky Butt and nor do we intend to do so. Neither myself, Steve McClaren nor Keith Lamb have received an approach from Newcastle for Mark Viduka.

"We are building a team at Middlesbrough in the hope of producing the best season in the club's history. To lose Mark Viduka would seriously weaken us and we are not prepared to do that."

"Now we are very active in further strengthening and Steve McClaren, Keith Lamb and Don Mackay are working their socks off to bring in at least one quality midfielder before the start of the new season, and possibly two."

Gibson indicated that negotiations are at an advanced stage, but declined to name the targets.
1 van die middenvelders is mogelijk Anatoliy Tymoshchuck van Shaktar Donetsk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29375676
Zou wel leuk zijn, zo iemand met een ruig uiterlijk bij Middlesbrough. Weet je misschien hoe Yakubu het doet in de voorbereiding?
That's all folks!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:42:13 #96
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29376820
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel leuk zijn, zo iemand met een ruig uiterlijk bij Middlesbrough. Weet je misschien hoe Yakubu het doet in de voorbereiding?
Als het goed is speelt hij morgen tegen Atletico Madrid (vriendschappelijk).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29380356
Oke, dan weten we meer.
That's all folks!
pi_29395812
Toch een mannetje dat er 15 kan maken, die Yakubu. Hoewel hij zal gaan rouleren dit seizoen met Jerrel en Marko.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:29:19 #99
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29401241
De volgende spelers doen vanavond zeker niet mee:

De spitsen Joseph Job, Massimo Maccarone en Malcolm Christie zijn allemaal nog herstellende van blessures of gewoon niet fit. Chris Riggott is nog steeds herstellende van zijn knie-operatie.

Selectie voor vanavond: Schwarzer, Reiziger, Boateng, Doriva, Hasselbaink, Kennedy, Southgate, Parnaby, Parlour, Yakubu, Mendieta, Nemeth, Morrison, Ehiogu, Queudrue, Downing, Viduka, Johnson, Bates en Jones.

Nog wat geruchten wie de andere nieuwe middenvelder wordt. Boro wil Geremi graag hebben,maar Geremi wil vooralsnog zelf niet

[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 03-08-2005 19:56:05 ]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:17:59 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29405004
En waarom zie ik dit topic niet meer in mijn active topics...grmbll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')