abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:56:13 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_20526230
Motorrijden is gewoon niet meer relaxed, zeker niet rond 5 uur als iedereen zo snel mogelijk naar huis wil jakkeren....moeten julie nu echt met je auto een halve meter achter me plakken?

En als ik afsla probeer dan alsjeblieft niet te gaan zitten douwen in de hoop dat ik de bocht wel afsnij dat je er net langs kan met 10 centimeter ruimte want zoiets kan toch niet en is gevaarlijk!

sjonge jonge...
pi_20526246
Maar waarom rijd 80% van de motorrijders dan ook op een halve meter van een auto? vaak rechts van de linker rijbaan, zodat ze goed in de spiegel te zien zijn.

Persoonlijk neem ik altijd afstand trouwens als er een motor voor me rijd.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:00:12 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_20526251
Rijd dan ook gewoon door

(ik ken het probleem ja... zie het ook vaak genoeg, maar motorrijders kunnen er zelf ook wat van)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_20526258
Gewoon ff je hoofd omdraaien en een gebaar maken met je hand dat ze ruimte moeten geven.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:08:03 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_20526290
Moterrijders die klagen over het verkeersgedrag van anderen...
Dat is zoiets als kampers die klagen over asociaal gedrag.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:09:04 #6
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_20526295
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
pi_20526333
quote:
De gemiddelde motorrijder heeft een socialer weggedrag dan de gemiddelde automobilist. Ik ben met je eens er is een klein deel dat echt asociaal rijdt maar die komen zichzelf vast wel een keer tegen.

Als je gewoon eens goed oplet op de weg zie je hoe gevaarlijk sommige automobilisten rijden, totaal niet anticiperen op het verkeer. Mensen die van links door alle stromen toch even de afrit trachten te pakken. Vlak voor je neus gaan inhalen als je mazzel hebt geven ze richting aan.

Het gevoel bedruipt je dat mensen met vanalles bezig zijn of aan andere dingen denken dan autorijden. In bunnik is onlangs nog een motorrijder dood gereden door een automobilist die ging inhalen. De tegemoet komende motorrijder reed vol in de motor kap van de inhalende auto.

Ps nee ik rij geen motor meer.
There's no place like 127.0.0.1
pi_20526388
Veel mensen vinden het gedrag van motorrijders asociaal omdat ze zo opvallend op de weg aanwezig zijn.

Maar voor een motorrijder is dat een kwestie van overleven: als je als motorrijder rustig met het verkeer meerijdt, dan zijn er veel verkeersdeelnemers die je echt niet zien.

Als je echter zorgt dat je duidelijk op de weg aanwezig bent, o.a. door te zorgen dat je altijd zichtbaar bent in de binnenspiegel, maar ook door links van het midden van de rijbaan te rijden, en door sneller te accelereren (want dan komt de voorkant omhoog en dat zorgt ervoor dat mensen de koplampen zien) dan is het voor de motorrijder een stuk veiliger.

Zelfde ook bij tussen een file door rijden: dat doe ik altijd accelererend van de ene naar de andere auto; het komt agressief over, maar zorgt er daardoor wel voor dat mensen je zien. En ik heb liever dat mensen me zien en denken:"wat een eikel" dan dat ze achteraf tegen de politie zeggen: "ik zag 'm helemaal niet aankomen en toen ik van baan wisselde had ik pas door dat 'ie er naast zat".

Voor de goede orde: ik probeer 't ook wel eens. Als ik rustig rij, constante snelheid, lekker go-with-the-flow, dan wordt ik zeker 1 x 5 km snelweg over het hoofd gezien.

Als ik o de bovenbeschreven manier rij (maar nog steeds redelijk de max. snelheid respecterend etc) dan kan ik het halve land doorkruisen zonder een bestuurder tegen te komen die me over het hoofd ziet.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:37:56 #9
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20526543
Als je rechterbuitenspiegel er in de file al 6 keer is afgereden door een motorrijder (zes keer iemand anders), ga je toch anders kijken. En nee, 't was niet 6 keer per ongeluk, je voet uitsteken naar de buitenspiegel van een auto die op de linkerbaan naar links voor je gaat noem ik niet normaal. Natuurlijk zijn ze wel te snel uit zicht om een nummerbord te noteren....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:53:19 #10
45206 Pietverdriet
pi_20526735
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:16 schreef harryharry het volgende:

[..]

De gemiddelde motorrijder heeft een socialer weggedrag dan de gemiddelde automobilist. Ik ben met je eens er is een klein deel dat echt asociaal rijdt maar die komen zichzelf vast wel een keer tegen.
Yep, sociaal naar motorrijders, dus ff als ze met een kudde aankomen van links, de weg blokeren zodat ze allemaal bij elkaar blijven kunnen. Zo zou ik tientalle voorbeelden kunnen noemen. En het is waar dat veel moterrijders keurige mensen zijn, net zoals veel mensen die op het kamp wonen keurige mensen zijn. Maar ze hebben het beeld tegen, omdat er veel te veel motorrijders zijn die zich niet gedragen. En dat motorrijders zichzelf tegen komen, of liever, iemand anders, dat is ook waar. Gemiddeld krijgt iedere motorrijder eens een ongeluk. Motorrijden is veel gevaarlijker dan auto rijden, en dat is niet minst zo omdat iedere sukkel met 16 lessen denk dat ie veel PK aankan, en een apparaat koopt dat een Power to Weight ratio heeft waar een piloot uit de Battle of Brittain een moord voor zou doen.
pi_20526820
Twee weken terug ging ik voor het laatst naar school. Ik reed op de snelweg, het was druk, een gangetje van 80. Dat was meneer met zijn race-motor niet hard genoeg en ging serieus(!) met beduidend hogere snelheid al zigzaggend tussen de auto's door. Wat een malloot!

Nog iets, blijf potverdomme uit mijn dodehoek. Ga in het midden achter mijn auto rijden dan zie ik je tenminste. En bij files niet zo hard mogelijk over de streep rijden, tussendoor ok, maar niet met 50-60 verschil. Mafketels.

Maar ja, motorrijders snijden of opjagen is ook niet normaal.
Wartaal.
pi_20526845
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Yep, sociaal naar motorrijders, dus ff als ze met een kudde aankomen van links, de weg blokeren zodat ze allemaal bij elkaar blijven kunnen. Zo zou ik tientalle voorbeelden kunnen noemen. En het is waar dat veel moterrijders keurige mensen zijn, net zoals veel mensen die op het kamp wonen keurige mensen zijn. Maar ze hebben het beeld tegen, omdat er veel te veel motorrijders zijn die zich niet gedragen. En dat motorrijders zichzelf tegen komen, of liever, iemand anders, dat is ook waar. Gemiddeld krijgt iedere motorrijder eens een ongeluk. Motorrijden is veel gevaarlijker dan auto rijden, en dat is niet minst zo omdat iedere sukkel met 16 lessen denk dat ie veel PK aankan, en een apparaat koopt dat een Power to Weight ratio heeft waar een piloot uit de Battle of Brittain een moord voor zou doen.
Het feit dat je als mottorrijder kwetsbaarder bent en dus sneller een ongelukt krijgt is een keuze van de motorrijder en een non-argument als het gaat om aan te tonen hoe asociaal motorrijders zouden zijn.
pi_20526865
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:23 schreef _-rally-_ het volgende:
Veel mensen vinden het gedrag van motorrijders asociaal omdat ze zo opvallend op de weg aanwezig zijn.

Maar voor een motorrijder is dat een kwestie van overleven: als je als motorrijder rustig met het verkeer meerijdt, dan zijn er veel verkeersdeelnemers die je echt niet zien.
zie mijn topic: Motors aso? Automobilisten, kijk wat vaker in de spiegel! dat krijg je der echt niet in bij koekblikrijders
quote:
Als je echter zorgt dat je duidelijk op de weg aanwezig bent, o.a. door te zorgen dat je altijd zichtbaar bent in de binnenspiegel, maar ook door links van het midden van de rijbaan te rijden, en door sneller te accelereren (want dan komt de voorkant omhoog en dat zorgt ervoor dat mensen de koplampen zien) dan is het voor de motorrijder een stuk veiliger.
plus af en toe aan het gas jengelen is puur en alleen maar om je aanwezigheid aan te duiden

en ach, koekblikrijders, doe nou niet zo scheinheilig hetzelfde geldt voor jullie bumperklevers je kunt haast ook niet anders, want anders komt er weer 1 tussen als je teveel (2 sec regel ) afstand houdt.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 11:15:21 #14
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20526956
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

zie mijn topic: Motors aso? Automobilisten, kijk wat vaker in de spiegel! dat krijg je der echt niet in bij koekblikrijders
Als jullie m'n buitenspiegel laten zitten, kijk ik er vaker in ok?

Hoelang 't duurt voor ik weer voor jullie opzij ga is een ander verhaal....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 11:23:18 #15
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_20527031

wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd

automobilisten zijn gevaarlijk bezig... maar zou toch nooit op je smoel gaan? je pappie rijdt toch ook al 30+ jaar zonder te vallen?
stumper
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_20527102
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:15 schreef DJ_Scuff het volgende:
Als jullie m'n buitenspiegel laten zitten, kijk ik er vaker in ok?
als jullie normaal rijden zal ik jullie spiegels laten zitten
quote:
rechts erlangs
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:29:37 #17
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_20527966
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:23 schreef Xtreem het volgende:

wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd

automobilisten zijn gevaarlijk bezig... maar zou toch nooit op je smoel gaan? je pappie rijdt toch ook al 30+ jaar zonder te vallen?
stumper
ja nou ik ben toch nog niet gevallen..foo
pi_20528869
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:15 schreef DJ_Scuff het volgende:

[..]

Les 1: motors accelereren veel sneller als auto's en hebben veel minder ruimte nodig om te passeren

En verder? Helaas wijs de praktijk uit dat veel automobilisten niet weten waarvoor die zilverkleurige beeld-reflecterende dingen in en naast zijn auto zijn en hoe dat gebruikt moet worden, en vergeten ook vaak dat er een nek tussen de romp en de hoofd zit waarmee ze hun hoofd kunnen verdraaien om in de dode hoek te kijken... Maar ach... gelukkig door mijn vrij vlotte reactie-vermogen heb ik al een hoop ongelukken weten te voorkomen Gister nog bijna door een Duitser in Den Haag plat gereden... kan me er eerlijk gezegd steeds minder druk om maken... alleen maar slecht voor me hart...
pi_20528886
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:29 schreef dvdk het volgende:

[..]

Ergens hoop ik voor je dat dat idd zo blijft...
pi_20529072
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:37 schreef DJ_Scuff het volgende:
Als je rechterbuitenspiegel er in de file al 6 keer is afgereden door een motorrijder (zes keer iemand anders), ga je toch anders kijken. En nee, 't was niet 6 keer per ongeluk, je voet uitsteken naar de buitenspiegel van een auto die op de linkerbaan naar links voor je gaat noem ik niet normaal. Natuurlijk zijn ze wel te snel uit zicht om een nummerbord te noteren....
Dan moet die automobilist snel zijn rijbewijs inleveren. Als iemand klaarblijkelijk volslagen stompzinnig of willens en wetens probeert motorrijders van de weg te drukken, dan heeft 'ie op de weg helemaal niets te zoeken..

(Kijk, dat je een keer een agressieveling treft die vindt dat je te kort voor hem naar links ging kan ik me voorstellen, maar zes keer ? Dan ben je dus echt bezig geweest mensen af te snijden !)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:37:49 #21
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_20529097
Net vlak voor en op een rotonde: het gaat allemaal niet snel genoeg voor meneer de motorrijder, daarom gaat hij maar tussen de 2 rijen auto's inrijden. Motorrijders
opgezegd@fok.nl
pi_20529118
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:37 schreef FoXje het volgende:
Net vlak voor en op een rotonde: het gaat allemaal niet snel genoeg voor meneer de motorrijder, daarom gaat hij maar tussen de 2 rijen auto's inrijden. Motorrijders
En wat is daar mis mee ? Als er ruimte voor is, zorgt íe alleen maar voor een betere doorstroming.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:43:10 #23
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_20529187
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:38 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee ? Als er ruimte voor is, zorgt íe alleen maar voor een betere doorstroming.
Die ruimte was er dus NIET. Auto's moesten opzij voor deze powerranger op grote brommer.
opgezegd@fok.nl
pi_20529323
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:37 schreef FoXje het volgende:
Motorrijders
Autorijders

Ik weet dat automobilisten het totaal niet snappen waarom motorrijders tussen verkeers'ophopingen' tussen het auto's en aanverwante artikelen gaan rijden, maar ik zal toch een poging doen...

1) Op een motor is, i.t.t. wat automobilisten denken, het bij lange na niet zo koel als dat je zou denken. Het is, zeker als de temperaturen wat hoger zijn, fucking heet op de motor.
2) Een auto heeft een kooiconstructie, dus als een auto op een auto klapt (beter bekend als kop-staart botsing) is het over het algemeen niet zo erg voor de inzittende. Als een auto op een motor klapt, is er geen enkele bescherming voor de motorrijder. Het is dus veiliger om nooit achteraan in de rij aan te sluiten (alleen laat helaas niet elke verkeerssituatie het toe om naar voren te rijden).
3) Een motor is veel smaller en kan dus optimaal gebruik van de weg maken binnen de marges van de regels.

Overigens is het zo dat het ook wettelijk is toegestaan sinds 1991 om tussen files door te rijden, mits gehouden aan de gedragscode die daar voor geldt.. Een automobilist is dan ook 100% aansprakelijk als hij een bij een maneuvre een filerende motorrijder aanrijdt!
pi_20529332
Erg he die bumperklevers? Vooral voor je
Moo
pi_20529346
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:43 schreef FoXje het volgende:

[..]

Die ruimte was er dus NIET. Auto's moesten opzij voor deze powerranger op grote brommer.
Omdat automobilisten hun auto's op de meest achtelijke manieren opstellen voor kruisingen, verkeerslichten en rotondes
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:51:43 #27
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_20529356
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:51 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Omdat automobilisten hun auto's op de meest achtelijke manieren opstellen voor kruisingen, verkeerslichten en rotondes
Er waren 2 rijbanen. Waarom moeten motorrijders er dan 3 van maken?
opgezegd@fok.nl
pi_20529372
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:51 schreef FoXje het volgende:

[..]

Kansloos
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:20:10 #29
45206 Pietverdriet
pi_20529942
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:51 schreef FoXje het volgende:

[..]

Motorrijders zeggen altijd net zoveel ruimte nodig te hebben als een auto, maar in de file geldt dat weer niet.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:21:06 #30
45206 Pietverdriet
pi_20529957
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:52 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Kansloos
En jij vindt het gek dat mensen vooroordelen hebben tegen motorrijders?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:24:00 #31
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_20530008
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Motorrijders zeggen altijd net zoveel ruimte nodig te hebben als een auto, maar in de file geldt dat weer niet.
Er was dus geen file. Was binnen bebouwde kom, en verkeer reed gewoon.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:25:58 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20530048
levensgevaarlijk om een motor te rijden en is zeker niet voor iedereen weggelegd. de mensen die echt kunnen motorrijden hoor je never zeiken, die rijden gewoon goed. verder voor al die anderen is het gewoon heel dom om te gaan doen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20530078
quote:
Hahahahahaha
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:32:53 #34
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_20530191
Over het algemeen erger ik me meer aan automobilisten omdat daar logischerwijs meer van rijden.

Maar ik heb altijd wel het idee dat motorrijders altijd net weer ff harder moeten rijden dan auto's. Ook bij de stoplichten wurmen ze zich altijd overal tussendoor om maar als eerste weg te zijn.

En van wat binnenbochtjes zijn ze ook niet vies. Moet ik uitwijken naar rechts ofzo als er weer eentje lekker plat op de grond door de bocht wil?!

Ik woon in Ommen en als ik daar 's zomers op 't terras zit, moeten die motorrijders altijd zo snel mogelijk bij de stoplichten wegtrekken. Is dat stoer? Dat wij dan zeggen van "zozo, da's cool, zo hard optrekken. Kon ik dat maar".
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:40:21 #35
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_20530311
Het is ook zo makkelijk om elkaar af te zeiken!!.
Let gewoon eens op je eigen rijgedrag en zorg dat je ook veilig rijdt voor een ander!
Tolerantie is tegenwoordig ver te zoeken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:43:30 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20530382
een motor moet je vooral gaan rijden als je je aan het overige verkeer stoort. let wel het is je eigen keus om op twee wielen over asfalt te scheuren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:01:18 #37
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_20530769
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:29 schreef dvdk het volgende:

[..]

Nee kneus, het gaat er om dat je nu loopt te piepen dat het zo gevaarlijk is, maar je zelf het vertikt om een basisvoorziening te nemen....
Ik hoop voor je dat je daar achter gaat komen... maar zo slim ben je volgens mij niet
Thucydides
pi_20530895
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:32 schreef cosmick het volgende:
Ook bij de stoplichten wurmen ze zich altijd overal tussendoor om maar als eerste weg te zijn.
kijk, PatM probeerde het al eerder uit te leggen en ik ga nog een poging wagen:

een motor heeft veel meer acceleratievermogen, is dus veel sneller weg. zelfs als een motorrijder gewoon rustig optrekt is ie nog 10 keer sneller dan het overige verkeer. vergelijkbaar voor auto's als je bij een stoplicht aankomt rijden en er staan op allbei de stroken 2 traktors vooraan.
quote:
En van wat binnenbochtjes zijn ze ook niet vies. Moet ik uitwijken naar rechts ofzo als er weer eentje lekker plat op de grond door de bocht wil?!
vreemd genoeg kom ik dat regelmatig tegen, rijd ik achter een auto gaan ze op een weg met 1 rijbaan helemaal naar rechts alsof ik er per se langs zou moeten. op zich wel goed bedoeld maar beter dat ze dat niet doen want dat lokt een niet zo veilige inhaalmanoevre uit.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:22:22 #39
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_20531179
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]
een motor heeft veel meer acceleratievermogen, is dus veel sneller weg. zelfs als een motorrijder gewoon rustig optrekt is ie nog 10 keer sneller dan het overige verkeer. vergelijkbaar voor auto's als je bij een stoplicht aankomt rijden en er staan op allbei de stroken 2 traktors vooraan.
[..]
Het wil toch niet zeggen dat je altijd gebruik moet maken van je acceleratievermogen? Dus omdat jij toevallig sneller optrekt moet je overal tussendoor om als eerder weg te zijn?

Ik denk als jullie voor de stoplichten gewoon, zoals het hoort, in de rij aansluiten, er minder irritaties tussen jullie en de automobilisten zijn.

Het voordeel van een motor is natuurlijk dat je wendbaarder bent en overal makkelijker tussendoor kan. Ook op plekken waar het eigenlijk niet kan en mag. Logischerwijs houden niet alle automobilisten hier rekening mee.
pi_20531294
Tyf naar het motor-forum naar de rest van die domme kutkneuzen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:29:35 #41
45206 Pietverdriet
pi_20531318
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Mijn auto heeft ook meer acceleratievermogen dan de meeste auto´s, maar ik dring ook niet voor bij het stoplicht.
pi_20531371
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef cosmick het volgende:
Het wil toch niet zeggen dat je altijd gebruik moet maken van je acceleratievermogen? Dus omdat jij toevallig sneller optrekt moet je overal tussendoor om als eerder weg te zijn?
het valt ook niet mee, he lezen wat er staat ook al trekt een motor gewoon op (dus zonder flink gas te geven) dan is ie nog tig keer sneller dan een auto

echt moeilijk, lezen...lees anders ook ff dat voorbeeld met die traktors...alle auto's zijn traktors voor motoren (ok, niet alle maar verreweg wel de meeste)
quote:
Ik denk als jullie voor de stoplichten gewoon, zoals het hoort, in de rij aansluiten, er minder irritaties tussen jullie en de automobilisten zijn.

ik denk, als jullie wat toleranter zijn in het algemeen (dus ook naar elkaar) dan er minder irritatie zal zijn op de weg.
pi_20531386
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn auto heeft ook meer acceleratievermogen dan de meeste auto´s, maar ik dring ook niet voor bij het stoplicht.
wow, vette bak zal je hebben dan . maar is niet vergelijkbaar met het acceleratievermogen van een motor
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:33:14 #44
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_20531395
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

ik denk, als jullie wat toleranter zijn in het algemeen (dus ook naar elkaar) dan er minder irritatie zal zijn op de weg.
Dat geld voor alles en iedereen.... dus ook voor motoren...

Maar ben ik dan de enige die TS een provocerende, niet serieus te nemen kut kneus vind???
Thucydides
pi_20531407
Als ze zo vlak achter je zitten terwijl jij op de motor zit is dat echt doodeng. Levensgevaarlijk ook bovendien. Bumperkleven doe je maar bij collega-auto's, niet bij motoren.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20531423
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Xtreem het volgende:
Dat geld voor alles en iedereen.... dus ook voor motoren...
dat is waar.
quote:
Maar ben ik dan de enige die TS een provocerende, niet serieus te nemen kut kneus vind???
dat wel neemt niet weg dat automobilisten niks van motorrijden snappen. en daar heb je als motorrijder rekening mee te houden.
pi_20531448
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Als ze zo vlak achter je zitten terwijl jij op de motor zit is dat echt doodeng. Levensgevaarlijk ook bovendien. Bumperkleven doe je maar bij collega-auto's, niet bij motoren.
een motor kan niet alleen sneller optrekken, maar ook later remmen...levensgevaarlijk idd maar daar wordt vaak niet aan gedacht.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:37:49 #48
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_20531489
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat wel neemt niet weg dat automobilisten niks van motorrijden snappen.
en vice versa
Met 1 kanttekening. Automobilisten weten niet waar ze mee bezig zijn. Autoliefhebbers snappen al een stuk meer van motorrijders, omdat ze actief met het verkeer bezig zijn, en het niet alleen zien als van A naar B komen... De overige automobilisten, die snappen niets van motorrijders, maar ook niet van autorijden
Thucydides
pi_20531590
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:37 schreef Xtreem het volgende:
en vice versa
weet nog zo net niet, de meeste motorrijders hebben ook hun B rbw, met het beetje extra inzicht dat je als motorrijder nodig hebt denk ik dat ze wel degelijk goede autorijders zijn.
quote:
De overige automobilisten, die snappen niets van motorrijders, maar ook niet van autorijden
jij snapt het iig wel
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:43:27 #50
45206 Pietverdriet
pi_20531609
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wow, vette bak zal je hebben dan . maar is niet vergelijkbaar met het acceleratievermogen van een motor
Ja ik heb een vette bak, maar ik heb ook manieren.
En ik zie niet in waarom jij voor moet dringen bij het stoplicht.
Of ben jij zo eentje die ook oude vrouwtjes wegdrukt om voor hen aan de kassa te zijn, en een grote bek op zet als iemand daar wat van zegt?
Lijkt me wel, want dit is precies wat je in het verkeer wilt doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')