quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben morgen weg tot zondag en als jullie maar wel weten dat ik bij thuiskomst versuitgepoepte babies verwacht, ja
quote:In het vorige deel schreef Sugar als laatste: Volgens mij, Luchtbelletje, gaat dát idee, dat beeld van een stel dolle hormoonzeekoeien jou absoluut door die bevalling heenslepen...!![]()
Sugar je link uit de OP werkt niet, de juiste is Zwangerschap en Geboorte deel 76quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:43 schreef Xanthe het volgende:
Luchtbel zet m op!
Ikke ... ???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Okidoki! Dus thunderchild, jij hebt ook een 'meldplicht'
16 weken en 4 dagen ben ikquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:56 schreef Martineke het volgende:
Texwowwwwwww dat lijkt me echt super om te voelen joh, ik leg nu al elke keer me hand op me buik, misschien is mijn kleintje wel zo supervroeg met duidelijk schoppenen me buikwand dun genoeg om te voelen maar kdenk dat ik toch nog even geduld moet hebben.
jij bent 17 weken nu ong toch?? ik vandaag 14
Had wel gelezen inderdaad dat het als "plopjes" zou voelen. Toch vond ik het veeel duidelijker dan wat ik me bij die plopjes had voorgesteldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:00 schreef snoopy het volgende:
Ik voelde de baby volgens mij ook met 17 weken hoor tex.
Een klein plopje was 't en ik zat in de busLeuk is dat hè?
Vanaf nu zal je het steeds vaker gaan voelen hoor![]()
Je hoeft niet de verf of behang van de muren te halen toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:55 schreef Sugar het volgende:
* texelonia is ook benieuwd!!!
Vandaag krijgen we nieuwe kozijnen en glas in slaap- en babykamer! Alles weer leeggehaald dus en afgedekt en straks hebben we sluitende, mooie, (nog steeds) houten kozijnen en dubbel glas!![]()
Wel raar om babykamer weer naar "nul" leeg te maken... Maar strakkies...!!!!
Doe ik, maar het hellupt niksquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:03 schreef beefcake het volgende:
Luchtbel ga es![]()
doen!!
Klinkt als nesteldrang........quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:04 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm ik heb al stofgezogen, wat ik gister ook al gedaan had, alle afwas gedaan, 2 bekersde douche schoongemaakt.... is dit een teken?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:04 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm ik heb al stofgezogen, wat ik gister ook al gedaan had, alle afwas gedaan, 2 bekersde douche schoongemaakt.... is dit een teken?
Fijn dat het bij jou zo snel weer in orde gekomen is. Ik weet uit ervaring hoe vervelend het is als er zoiets gebeurd en het thuis echt een zootje is. Toen Indy geboren werd zaten we midden in de verhuizing naar dit huis. Alles was ingepakt in dozen en het was erg ongezellig thuis.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:26 schreef Luchtbel het volgende:
Wooow Tinkepink! Een hele verbouwing dus nog!!!!
Best wel leuk toch!
Hier is alles nog goedgekomen hoor!
Ben ik toch niet helemaal met je oma eens hoor! De dag voor Melvins geboorte werd ik gestoken door een werkbij, terwijl ik de weken ervoor niet vooruit te branden was. Ik heb toen het hele huis van boven tot onder schoongemaakt. Had niks met verveling te maken, want ik had nog zat andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:24 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mijn oma bestaat nesteldrang niet, ze zegt dat het zwnagerschapsverveling is
Ja hallo wat heb ik daar nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:08 schreef easy-going het volgende:
Oja Luchtbel
NoNick had liever niet dat je vanavond bevalt, want ze is er namelijk niet.
Daar heb je nix mee te maken toch............dusse go babybel goquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja hallo wat heb ik daar nou weer mee te maken
Ik weet niet meer wat ik nou wil, eten, op de bank hangen, voor de pc blijven zitten![]()
Er komt deze week vast wel iemand waarvoor ze op F5 kan drukken, mits ik het zelf niet ben....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar heb je nix mee te maken toch............dusse go babybel go![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, hoe voel je je nu ondertussen???
Dan verplaats je de computer naar naast de bank. Kun je eten, op de bank hangen, en op de pc blijven tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet meer wat ik nou wil, eten, op de bank hangen, voor de pc blijven zitten![]()
Of misschien is het makkelijker om de bank naar de computer te verplaatsenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan verplaats je de computer naar naast de bank. Kun je eten, op de bank hangen, en op de pc blijven tegelijkertijd!
volgens mij zijn de ananassen deze week zo'n beetje overal in de aanbieding geweest, dus dat is ook al geen excuus.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
* E.T. schuift een krat tonic en een doos ananassen richting luchtbel
Pluisjes die steken heb ik ook gehad. Alleen had ik oplosbare hechtingen. Het kan gewoon een reactie van je lichaam zijn. Ik zal als ik jou was nog wel gewoon blijven spoelen voorlopig met water tijdens en na het plassen. En af en toe even met een spiegeltje kijken of je littekentje er rustig uit ziet. Gewoon voor je eigen geruststelling.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:05 schreef pluisje het volgende:
Vraag voor reeds bevallenen:
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:21 schreef Lois het volgende:
even een berichtje van EW en Digger, wat ik vanmorgen ontving:
baby komt 99% zeker niet vanzelf, de baarmoedermond is onrijp. Morgen krijgen we een CTG, maandag of dinsdag gel, inleiden dus. Pas dinsdag of woensdag opname ziekenhuis, maandag was al vol dus waarschijnlijk wordt het een dinsdag/woensdag combi.
![]()
Jawel hoor! zaterdagmorgen 10.33 voor het laatst. (in dit topic dan in elk geval)quote:Op zondag 11 juli 2004 01:03 schreef Martineke het volgende:
EW en Digger sterkte, en nu nog maximaal (met vandaag meegerekend) 3 daagjes of zo
LadyS en Luchtbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft ladys helemaal niet gemeld vandaag?
Als ik de foto zo zie dan kan je omschrijving van Steijn alleen maar kloppen. Wat een droppie zeg!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:08 schreef dolfg het volgende:
Jullie hebben nog het statieportret van onze Steijn tegoed.
Hij is superzoet en superlief... slapen, drinken, slapen, drinken, slapen.
Het is echt een enorme schat, happy met zichzelf en met zijn leventje.
Dus zijn wij ook blij.![]()
Ikke ook maar dat is iets minder spannend want ik moet nog 2 weken en 2 dagen (minimaal)quote:Op zondag 11 juli 2004 13:02 schreef LadyS het volgende:
Ow... en ik meld het nu maar vast:
Morgen meld ik me waarschijnlijk weer laat.
Tja 10 juli was ook geen 10 juli.....you never know......quote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ikke ook maar dat is iets minder spannend want ik moet nog 2 weken en 2 dagen (minimaal)![]()
Ja, jammer dat je je niet gewoon aan de afspraak houdtquote:Op zondag 11 juli 2004 15:12 schreef Luchtbel het volgende:
Tja 10 juli was ook geen 10 juli.....you never know......
Vind het wel humor hebbenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Pas nou mar op met wat je zegtquote:Op zondag 11 juli 2004 15:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je je niet gewoon aan de afspraak houdt![]()
Maar serieus: hoe voel je je nu? Nog steeds raar en koud?
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier gebeurt iig zeker weten niks, morgenochtend in het ziekenhuis maar weer afwachten (lekker zo, vrijwel elke dag een uur of 3 minimaal in het ziekenhuis spenderen, zonder enig resultaat).
Straks maakt een gezonde baby natuurlijk alles goed, maar het is momenteel gewoon stront vervelend.
jaaaaaaaa, raar hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:52 schreef Sjeen het volgende:
Snoopy, jij gaat ook al hard tegen de uitgerekende datum aan he (ik moet nog 3 weken en 5 dagen)
oei dat doet pijn aan de ogen op de vroege morgen!quote:Op maandag 12 juli 2004 08:05 schreef Sugar het volgende:
Mooi relaas, Luchtbel!![]()
Mocht iemand net als ik gek worden van al die cremekleurige meuk in de kleinste babymaatjes, dan is deze site super! Heb net besteld!![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 08:05 schreef Sugar het volgende:
Mooi relaas, Luchtbel!![]()
Mocht iemand net als ik gek worden van al die cremekleurige meuk in de kleinste babymaatjes, dan is deze site super! Heb net besteld!![]()
Christan niet meer hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oei dat doet pijn aan de ogen op de vroege morgen!
grappig, luca kan dr ook nog in!
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:43 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, jij hebt meldplicht, of die comp nou aanstaat of niet [afbeelding]
maar maar maar maar maar maar...quote:Op maandag 12 juli 2004 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die meldplicht is elk uur ja [afbeelding]
Fijn Sjeen dat alles weer ok wasquote:Op maandag 12 juli 2004 12:26 schreef Sjeen het volgende:
Alles was weer goed bij de verloskundige. Mijn bloeddruk 140/75 (kwam net binnenrennen)
I'm not gonna cry, I'm not gonna cry . . .quote:Op maandag 12 juli 2004 05:52 schreef Luchtbel het volgende:
Lief beebje, vandaag zit je 40 weken en 2 dagen in m’n buik en ik mag eigenlijk niet klagen want dit is nog maar de 2de nacht dat ik en ook jij klaarwakker ben.
Toch zou ik je willen vragen even naar m’n gezeur te luisteren. Je zit nu dus 40 weken en 2 dagen in m’n buik en volgens mij zit je er prima. Ik vind het ook vanaf het begin af aan al prettig dat je er bent geweest, die gekke bewegingen die je op een gegeven moment ging maken, ik kan me haast niet meer voorstellen hoe het is zonder je getrappel en gemep. Toen het winter was zat je lekker warm in m’n buik en ik hoop dat je toen niet te veel hebt meegekregen van de negatieve reacties van andere mensen en mijn getwijfel. Je bent hartstikke welkom hoor. Meer dan dat zelfs, ik zou niet weten of daar wel een woord voor is.
Er staat een bedje voor je klaar in de slaapkamer, wat na 8 verschillende manieren opmaken eindelijk goed ligt en in de huiskamer staat een wiegje, in de gang staat een kinderwagen waarvan ik me afvraag of ie ook een airbag heeft, zo spacy ziet ie eruit. Er is een kast vol met kleren voor je, er is zelfs een broek bij die ik ook heb, alleen dan 40 maten kleinerEr is een dozijn aan leuke knuffeltjes en andere zachte dingetjes waar je straks mee kan spelen. Het kan me niet meer schelen of ik dik wordt, al valt het allemaal best mee, ik heb er gewoon aan toegegeven. Eet gezond maar ook waar ik zin in heb, veel MacDonalds vooral
Borstvoeding geven ga ik gewoon proberen, ik twijfel er niet meer over, daar hebben we niks aan. Er is van de week al een leuk vriendinnetje voor je geboren en ik ben twee weken terug helemaal gestopt met werken. Al weken slapen ik op advies van het kdv met een gekke knuffel die ik voor je gekocht heb in bed, zodat ie straks goed naar mij ruikt en jij het lekker om je heen kan hebben. Ik heb een ton enge zwangerschapsverhalen gelezen, 3 namenboeken doorgespit, 7 kaartjes ontworpen en ga zo maar door. Maar nu, ik ben niet meer bang van de bevallingsverhalen, de juiste naam voor jou schoot me gewoon ineens te binnen en het kaartje is pas klaar als jij er echt bent….
[afbeelding]
Alleen, toen ik gisteravond m’n buik inwreef met die olie die zo lekker ruikt, begon je weer zo lief tegen m’n hand aan te draaien en ik vroeg me meteen af of je dat ook zou doen als je al geboren was…. Ik zou je zo graag even vast willen houden, kijken of je haar op je hoofd hebt en je huid voelen. Je hoeft niet per se vandaag geboren te worden, doe rustig aan, maar morgen of overmorgen zal best leuk zijn….Ik ben je nog lang niet zat hoor, in tegendeel zelfs, maar het lijkt me wel erg fijn als je nu gewoon geboren wordt. Dus bij deze wil ik je m’n oprechte excuses aanbieden voor het feit dat ik tijdens je innesteling met je naar een concert van Sean Paul geweest ben, want ik begrijp dat, dat de reden is waarom je zo goed en warm bent weggekropen daarbinnen, ik heb het nooit zo bedoeld………….beebje wordt je gauw geboren?
Last van je hormonenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
I'm not gonna cry, I'm not gonna cry . . .![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:26 schreef Luchtbel het volgende:
Last van je hormonen
de ergste die ik zo een beetje kon bedenken, was dat ik met vliegende vaart de OK werd ingereden voor een spoedkeizersnede.. En zelfs daar maakte ik me niet echt druk omquote:Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef melonovy het volgende:
Goed nieuws LadyS. Gelukkig was alles heerlijk in orde. Maar doorgestuurd worden vond ik altijd heel erg spannend. Al die scenarios die ik in mijn hoofd haalde... brrrMaar heerlijk joh, zou toch super zijn dat de gyn gelijk heeft, dat de kleine lekker vlot komt!
hoge harstslag duidt toch op een meisje?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oke, gewoon nieuwsgierig
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
hoge harstslag duidt toch op een meisje?![]()
http://www.babybrabbel.org/otheek/bakerpraatjes.htmlquote:Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
hoge harstslag duidt toch op een meisje?![]()
Ik zeg komend weekend . . .quote:Op maandag 12 juli 2004 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wanneer gaan we nou bevallen dan
Maar dan niet 's middags want dat is Brecht hier en kan ik niet F5enquote:Op maandag 12 juli 2004 19:54 schreef snoopy het volgende:
Doen jullie dan maar op de 14e bevallen.
Die tijdquote:Op maandag 12 juli 2004 06:02 schreef phluphy het volgende:
Jeetje Sjeen! Dat is inderdaad wat aan de vroege kant!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:48 schreef Sjeen het volgende:
Update:
Een klein uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken. We hebben net op ons dooie gemakje een tas ingepakt (lekker op tijd he). En gaan nu rustig terug naar bed om nog wat te slapen. Mocht er vannacht niks gebeuren, kom ik me nog even melden morgenochtend. Gebeurt er wel wat, dan zullen jullie moeten wachten tot dat vriendjelief hier komt melden![]()
Knuffels
Sjeen
Helaas pas 36 weken en 3 dagen... dus waarschijnlijk ziekenhuis![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:19 schreef rickmans het volgende:babies
.
ja ja, dr zit (eindelijk) beweging in!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:19 schreef rickmans het volgende:babies
.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:53 schreef Luchtbel het volgende:
Daar hoef ik ook niet echt op te rekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |