Vind je het gek, ik offer me op voor mijn medemens. Ik zorg dat die oetlul zich weghoudt bij topics die WEL boeiend zijn.. It's a heavy job, but someone's gotta do it.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef qizl het volgende:
tja moeilijk om dat onbevooroordeeld te doen veel van kasta gezienen nog niet zoveel van camoth
Politie die niet wil luisterenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:30 schreef Houzer het volgende:
Wat was het orginele topic waar alles begon?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:30 schreef Houzer het volgende:
Wat was het orginele topic waar alles begon?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:26 schreef Insomaniac het volgende:
Feedback Moderatie Topic Klaagbaak.
Beslissen jullie maar wie er voor staat.
ja slaat de spijker op de kopquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:33 schreef bigore het volgende:
Kasta is gewoon een aandacht zoeker die het stoer vind om vrouwen absoluut respectloos te behandelen, in mijn ogen gewoon een trieste vent, maar goed,das mijn mening natuurlijk!
Dolletjes!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:33 schreef bigore het volgende:
Kasta is gewoon een aandacht zoeker die het stoer vind om vrouwen absoluut respectloos te behandelen, in mijn ogen gewoon een trieste vent, maar goed,das mijn mening natuurlijk!
Is niet speciaal geopend. DIt is gewoon ter vervanging van het KLBfb topic die ze aan het vol etteren waren.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef MUUS het volgende:
Je moet iemand spontaan affikken of niet.
Speciaal daarvoor geopende topics lopen nooit, aangezien iemand op commando affikken gewoon eigenlijk niet leuk is.
Weet ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is niet speciaal geopend. DIt is gewoon ter vervanging van het KLBfb topic die ze aan het vol etteren waren.
Ja, je kunt beter hebben dat die galbak andere topics verneukt dan deze natuurlijk... veel leukerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar de vaart en de lol is er wel uit nu.
ja iddquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter hebben dat die galbak andere topics verneukt dan deze natuurlijk... veel leuker![]()
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik.
ben jij het speeltje danquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:39 schreef Camoth het volgende:
Zoals ik gister ook al zei: je geeft het kind een speeltje en het laat het zo liggen...ondankbaar verwend kutjong.![]()
Maar dat snapt ze niet, zo helpt ze iedere leuke rel om zeep..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik.
Ja volgens mij is het niet goed begrepen; ik zei gister: kom maar op, scheld maar op mij, blijkbaar is dat lollig ofzo. Ik heb niet bepaald m'n best gedaan om "intilligent" terug te reageren ofzo hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ben jij het speeltje dan
Jij noemt jezelf een speeltje?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:39 schreef Camoth het volgende:
Zoals ik gister ook al zei: je geeft het kind een speeltje en het laat het zo liggen...ondankbaar verwend kutjong.![]()
okquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het niet goed begrepen; ik zei gister: kom maar op, scheld maar op mij, blijkbaar is dat lollig ofzo. Ik heb niet bepaald m'n best gedaan om "intilligent" terug te reageren ofzo hoor...![]()
Gut, heb je dat figuur ook weer hoor. Kun jij niet even invallen voor meneer "ik ben te arrogant om in dit topic te posten" ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:41 schreef Xennia het volgende:
hoi camoth![]()
Doe eens wel dan! En trouwens ik heb je nergens uitgescholden hoor, dus trek je aanklacht maar weer in, zo bespaar je de politie weer tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het niet goed begrepen; ik zei gister: kom maar op, scheld maar op mij, blijkbaar is dat lollig ofzo. Ik heb niet bepaald m'n best gedaan om "intilligent" terug te reageren ofzo hoor...![]()
Klopt, minstens drie keer per week.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Maar dat snapt ze niet, zo helpt ze iedere leuke rel om zeep..
Als het nie meer is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, minstens drie keer per dag.
Ik boodt mezelf aan als scheldmuur. Gisteren vond ie dat nog bijzonder amusant... en nu ineens blijkbaar niet meer...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een speeltje?
maar hij kan wel goed dichtenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef bigore het volgende:
Net ff dat topic over die politie shit gelezen, OMG wat een trieste kerel is die kasta zeg, oeeeh ik ga die topicstarter wel eens in elkaar schoppen. Kerel heeft waarschijnlijk geen vrienden omdat het een ongelooflijke lul is, vandaar dat ie ze leven wijd aan forums en chatrooms.
Praise the lord.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
maar hij kan wel goed dichten
Lol, maar dat ken ik ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
maar hij kan wel goed dichten
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:53 schreef bigore het volgende:
[..]
Lol, maar dat ken ik ook!
Kasta is een nul
Een hele grote lul
Hij is onwijs arrogant
Dom gelul is bij hem garant
Hij is zo stoer
z'n moeder is een hoer
Laat die gozer de kanker krijgen
en voor altijd ze gore bek zwijgen
De dag dat kasta niks meer weet te zeggen, is de dag dat ze hem van de beademing afhalen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik boodt mezelf aan als scheldmuur. Gisteren vond ie dat nog bijzonder amusant... en nu ineens blijkbaar niet meer...Misschien moet iemand anders me even overnemen, ik denk dat hij niks meer weet om tegen mij te schelden.
![]()
Dit kan die niet over z'n kant laten gaan zou ik zo zeggen....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:53 schreef bigore het volgende:
[..]
Lol, maar dat ken ik ook!
Kasta is een nul
Een hele grote lul
Hij is onwijs arrogant
Dom gelul staat bij hem garant
Hij is zo stoer
z'n moeder is een hoer
Laat die gozer de kanker krijgen
en voor altijd z'n gore bek zwijgen/
ik ben psycholoog lieve schatquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:48 schreef Camoth het volgende:
Nu missen we alleen nog de "creatief met scheldwoorden" en de psycholoog.![]()
Dat ben ik met je eens, hij heeft altijd wel een achterlijk tegen woord. En als ie er niet uitkomt, dan gaat ie je afstraffen op je taalfouten, heel zielig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
De dag dat kasta niks meer weet te zeggen, is de dag dat ze hem van de beademing afhalen.
dat kan ik alleen maar bevestigenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
De dag dat kasta niks meer weet te zeggen, is de dag dat ze hem van de beademing afhalen.
Kijk, die bedoelde ik. Jeej, nu alleen die scheldzieke schijtluis nog en dan is het feestje weer compleet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet mij blijkbaar inso.
Deed iedereen dat maar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet mij blijkbaar inso.
Je bedoeld Laffer?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk, die bedoelde ik. Jeej, nu alleen die scheldzieke schijtluis nog en dan is het feestje weer compleet.
Doe niet alsof je dom bent, ik ben hier toevallig degene met het laagste IQ ja?!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bedoeld Laffer?
Gut, je bent haar vriendje?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:12 schreef bigore het volgende:
Is xebro ook zo'n josti figuur?
chromosoom teveel op het 21e paarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gut, je bent haar vriendje?
<knip>
een chromosoom teveel of zoek je wanhopig contact met Camoth.
En in je topic van gisteren zei je ook al:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:30 schreef Camoth het volgende:
Vind je het gek, ik offer me op voor mijn medemens. Ik zorg dat die oetlul zich weghoudt bij topics die WEL boeiend zijn.. It's a heavy job, but someone's gotta do it.![]()
Tja, als je binnen een dag jequote:Op vrijdag 9 juli 2004 @ 03:24 schreef Camoth het volgende:
Ach, hebben de kinders ook weer wat te doen. Houdt ze weg van de boeiendere topics. Ik offer me graag op voor een goed doel.
Kijk, zo kennen we je weer...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gut, je bent haar vriendje?
Als je dat topic over de politie daadwerkelijk had gelezen had je gezien dat ik daar ook in meedeed.
Blijkbaar heb je een selectief geheugen, een chromosoom teveel of zoek je wanhopig contact met Camoth.
ITS ALIVE!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
En in je topic van gisteren zei je ook al:
[..]
Tja, als je binnen een dag je"grappen"
al gaat recyclen wordt het natuurlijk nooit wat met je hé
.
Hoezo, weer?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we je weer...![]()
Je begon weer met je psycho analise gedoe, maar stoor je niet aan mij. Ga door!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hoezo, weer?
b.t.w. misschien moet je je eens laten checken door onze huis psycholoog. JIJ was hier de grappenmaker, ik was slechts de goedkope hoer zonder IQ, je haalt de rollen een beetje door elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
En in je topic van gisteren zei je ook al:
[..]
al gaat recyclen wordt het natuurlijk nooit wat met je hé
.
analyse! welke josti heeft jou toch op het vwo geplaatst?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Je begon weer met je psycho analise gedoe, maar stoor je niet aan mij. Ga door!
Kunnen ze dan alle topics waarin je gepost hebt even flaggen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:21 schreef Camoth het volgende:
maar stoor je niet aan mij.
Dan moet je toch echt bij Xennia zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Je begon weer met je psycho analise gedoe, maar stoor je niet aan mij. Ga door!
Mijn TTO afdelingsleider, why that?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
analyse! welke josti heeft jou toch op het vwo geplaatst?
hij woont samen met een psycholoog dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
b.t.w. misschien moet je je eens laten checken door onze huis psycholoog. JIJ was hier de grappenmaker, ik was slechts de goedkope hoer zonder IQ, je haalt de rollen een beetje door elkaar.![]()
Geen idee wie, zal wel uit medelijden zijn...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:
Als je dat topic over de politie daadwerkelijk had gelezen had je gezien dat ik daar ook in meedeed.
Nu alleen me leeftijd nog en dan hebben we alle makkelijke targets weer gehad.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Xennia zijn.
En ten tweede hoef je geen gediplomeerd psycholoog te zijn om te zien dat jij een domme newbie bent.
Hee! Er is niets mis met het levend houden van klassiekers!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef kastanova het volgende:
al gaat recyclen wordt het natuurlijk nooit wat met je hè
.
ik werk met kinderen die op een MLK-school zitten en die maken nog minder spelfouten dan jijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn TTO afdelingsleider, why that?![]()
Maken de scholen minder spelfouten?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:29 schreef Xennia het volgende:
ik werk met kinderen die op een MLK-school zitten en die maken nog minder spelfouten dan jij
Ah , het is verbaal zwakke newbies tegen de assertieve uber users.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]dat was wel het minst leuke gedeelte
Kun je nagaan! Arme kinderen, zitten helemaal voor niks daar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik werk met kinderen die op een MLK-school zitten en die maken nog minder spelfouten dan jij
Dat snappen die kutnewbies niet Muus, vandaar al die kneuzige kuttopics tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef MUUS het volgende:
Je moet iemand spontaan affikken of niet.
Speciaal daarvoor geopende topics lopen nooit, aangezien iemand op commando affikken gewoon eigenlijk niet leuk is.
Nee, de kinderen die op LMK-scholen zitten. Ik was een ster in begrijpend lezen tijdens mijn MAVO.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maken de scholen minder spelfouten?
Thank Goddes hebben we een onpartijdige scheids hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah , het is verbaal zwakke newbies tegen de assertieve uber users.
Geil.
Ik zet alvast een poule op.
uitgeluld:
Camoth 43
devzero 27
Kasta 0
Xennia 0
Xebro 0
ik sluit me aan bij deze diagnose. Al eens een carriere als psycholoog overwogen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Xennia zijn.
En ten tweede hoef je geen gediplomeerd psycholoog te zijn om te zien dat jij een domme newbie bent.
Kun je nou niets anders verzinnen dan jezelf herhalen? Ik dacht dat je 10x beter wasquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:31 schreef Xebrozius het volgende:
Ah , het is verbaal zwakke newbies tegen de assertieve uber users.
Tja dit levert minpunten op natuurlijk. Nobody loves a smartassquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik offer me op voor mijn medemens. Ik zorg dat die oetlul zich weghoudt bij topics die WEL boeiend zijn.. It's a heavy job, but someone's gotta do it.![]()
Mijn vader is psychiater, en je moet je toch enigzins tegen je ouders afzetten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik sluit me aan bij deze diagnose. Al eens een carriere als psycholoog overwogen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef bigore het volgende:
Net ff dat topic over die politie shit gelezen, OMG wat een trieste kerel is die kasta zeg, oeeeh ik ga die topicstarter wel eens in elkaar schoppen. Kerel heeft waarschijnlijk geen vrienden omdat het een ongelooflijke lul is, vandaar dat ie ze leven wijd aan forums en chatrooms.
nee, zoals ik al zei de kinderen die op die school zitten. Begrijpend lezen, ook een vakquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maken de scholen minder spelfouten?
Ik boodtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef Camoth het volgende:
Ik boodt mezelf aan als scheldmuur.
Ik kan me uberhaupt niet herinneren dat ik dit eerder heb gezegdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je nou niets anders verzinnen dan jezelf herhalen? Ik dacht dat je 10x beter was![]()
mooie alliteratie!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat snappen die kutnewbies niet Muus, vandaar al die kneuzige kuttopics tegenwoordig.
Gelukkig weet jij het nooit beter.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:36 schreef qizl het volgende:
[..]
Tja dit levert minpunten op natuurlijk. Nobody loves a smartass
Ja hallo, we zitten hier in een geforceerde rel en dat levert nou eenmaal nooit de beste resultaten op.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je nou niets anders verzinnen dan jezelf herhalen? Ik dacht dat je 10x beter was![]()
Ambiguiteit heet dat, krijg je dat soort begrippen niet meer op school?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee, zoals ik al zei de kinderen die op die school zitten. Begrijpend lezen, ook een vak![]()
Ik probeer een steentje bij te dragen aan deze leuke discussiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:39 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, we zitten hier in een geforceerde rel en dat levert nou eenmaal nooit de beste resultaten op.
Nederlands is kennelijk niet de enige taal waar je moeite mee hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
ITS ALIVE!!!!
ik zou het niet weten, ben al ruim twee jaar drsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ambiguiteit heet dat, krijg je dat soort begrippen niet meer op school?
Nu de knipoog nog even weglaten en mijn respect voor je komt al uit de minquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:23 schreef Camoth het volgende:
b.t.w. misschien moet je je eens laten checken door onze huis psycholoog. JIJ was hier de grappenmaker, ik was slechts de goedkope hoer zonder IQ, je haalt de rollen een beetje door elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nederlands is kennelijk niet de enige taal waar je moeite mee hebt.
' <====
De mensheid zou van een zware last verlost zijn als jij in het vervolg alleen door middel van gebarentaal zou communiceren...
En zelfs daarbij zou je waarschijnlijk nog fouten maken.
Daar doe ik het voor, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu de knipoog nog even weglaten en mijn respect voor je komt al uit de min.
Verkeerd (al dan niet expres) lezen is iets heel anders.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ambiguiteit heet dat, krijg je dat soort begrippen niet meer op school?
inderdaad camoth, stop maar met typenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat ik een type/taal-gebrek heb, op een gegeven moment word dat ook saai weet je....
![]()
Superman, wat ben je toch een lul als je gezopen hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Sorry, maar dat soort opmerkingen raken mij (iemand die zelden een week voorbij laat gaan zonder de Superman-mop te vertellen) persoonlijk.
Nou, omdat je het zo aardig vraagt...zal ik erover nadenkenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
inderdaad camoth, stop maar met typen(sorry MUUS)
!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Superman, wat ben je toch een lul als je gezopen hebt
en we weten allemaal hoe lang jouw cognitieve processen duren...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:47 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, omdat je het zo aardig vraagt...zal ik erover nadenken
Nadenken is anders niet je meest sterke kant.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:47 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, omdat je het zo aardig vraagt...zal ik erover nadenken
Precies, dus das kut voor jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe lang jouw cognitieve processen duren...
Als je mijn leerling zou zijn, zou ik bij iedere taalfout van je met een breinaald in je plasgaatje gaan porrenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat ik een type/taal-gebrek heb, op een gegeven moment word dat ook saai weet je....
![]()
Uiterlijk bedriegt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nadenken is anders niet je meest sterke kant.
Althans als het uit jouw mond komt lijkt het net alsof je een mongooltje bent die een studenten soiciteit binnen komt lopen.
Ga jij eerst maar eens nadenken voor je iets schrijftquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef Xebrozius het volgende:
studenten soiciteit
oké, dat was echt een ranzige opmerkingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je mijn leerling zou zijn, zou ik bij iedere taalfout van je met een breinaald in je plasgaatje gaan porren.
Wordt met een t trouwens
God, verlos mij van mijn kwelgeesten amenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
Precies, dus das kut voor jou.![]()
Ja, laten we elkaar allemaal op elkaars spelfouten gaan wijzen!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens nadenken voor je iets schrijft
Het is niet alsof iemand je dwingt hier te lezen hoor, je kan ook gewoon "optyfen"quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
God, verlos mij van mijn kwelgeesten amen
Och ja, 1 foutje.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens nadenken voor je iets schrijft
dat slaat werkelijkwaar als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Uiterlijk bedriegt...
Zeik niet huilie, je hebt een centraa l" ik doe hier stoer" topic waar je onbeperkt mag spelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat snappen die kutnewbies niet Muus, vandaar al die kneuzige kuttopics tegenwoordig.
Het wordt inderdaad een beetje een slap element in deze woordenwisseling.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ja, laten we elkaar allemaal op elkaars spelfouten gaan wijzen!!
het is sterker dan mezelf! Bovendien is de aanleiding van dit topic een topic waarbij ook ik (en laffer en xebro) betrokken waren dus ik moet welquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand je dwingt hier te lezen hoor, je kan ook gewoon "optyfen"
nee hoor, te vroegquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:56 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben weer redelijk laat zie ik.
Die negeert me al zo'n 30 posts, dus die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
Als Honingflopje zich ook nog zou komen mengen in de discussie zou het helemaal mooi worden![]()
*zucht* Misschien moet je jezelf eens onderzoeken om erachter te komen hoe je jezelf uit deze crisis kan redden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
het is sterker dan mezelf! Bovendien is de aanleiding van dit topic een topic waarbij ook ik (en laffer en xebro) betrokken waren dus ik moet wel
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:57 schreef Steve-O het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit een semi-matige rel
Ja het niveau is een beetje onder een fatsoenlijk peil geraakt, helaas.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:57 schreef Steve-O het volgende:
Dat heb ik vrijwel iedere week en toch zeik ik al 5 jaar, trek je conclusies eensquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zeik niet huilie, je hebt een centraa l" ik doe hier stoer" topic waar je onbeperkt mag spelen.
heb ik al gedaan, maar de sleutel ligt bij de medemens. Ik ben gedoemd om met verre van perfecte wezens te trachten in harmonie samen te leven. Tot nog toe valt me dat erg zwaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
*zucht* Misschien moet je jezelf eens onderzoeken om erachter te komen hoe je jezelf uit deze crisis kan redden?
Dit is niet eens grappig, niet eens een glimlach op m'n gezicht. Niks!quote:
Ik heb ze ook wel eens beter gezien, jammer dat er geen tegenstand isquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:57 schreef Steve-O het volgende:
Ik zie het ja...arme zielquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, maar de sleutel ligt bij de medemens. Ik ben gedoemd om met verre van perfecte wezens te trachten in harmonie samen te leven. Tot nog toe valt me dat erg zwaar
Sociale filosofie is een mooi ietsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, maar de sleutel ligt bij de medemens. Ik ben gedoemd om met verre van perfecte wezens te trachten in harmonie samen te leven. Tot nog toe valt me dat erg zwaar
psst; t is ken, niet kan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, laten we elkaar allemaal op elkaars spelfouten gaan wijzen!!
ik blij dat ik wel Nederlands kan![]()
En dan TOCH nog VWO doen! Onvoorstelbaar, niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik noem Camoth voortaan Don Quichottes.
Die vocht ook tegen de molens.
Er is echter 1 verschil, Camoth heeft al een klap van een molenwiek te pakken gehad.
De permanente hersenbeschadiging is dan ook duidelijk merkbaar in haar posts.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik zie het ja...arme ziel![]()
En jij meldt je aan als Sancho Panza?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik noem Camoth voortaan Don Quichottes.
Die vocht ook tegen de molens.
Tegenstand waarvoor, kan me niks interessants herinneren dat jij hier gepost heb in dit topic. It's just the usual crap as always.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens beter gezien, jammer dat er geen tegenstand is.
Flikker toch op homo! Het is "kan"!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:01 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
psst; t is ken, niet kan.![]()
Correctie, het gaat over mij, Camoth is slechts een bijproduct, zoals een gezwel bij teelbalkankerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef bigore het volgende:
dat stuk wat ik gelezen had las ik alleen camoth en kasta, het gaat tenslotte over hen.
Uhm Xebro, over je derde zin... Waardoor denk dat de heer van la Mancha het idee heeft gekregen dat molens wreedaardige reuzen die bestreden dienen te worden zijn vandaan heeft gehaald?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik noem Camoth voortaan Don Quichotte.
Die vocht ook tegen de molens :').
Er is echter 1 verschil, Camoth heeft al een klap van een molenwiek te pakken gehad.
De permanente hersenbeschadiging is dan ook duidelijk merkbaar in haar posts.
Kun je wel uberhaupt iets interessants in je leven opnoemen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Tegenstand waarvoor, kan me niks interessants herinneren dat jij hier gepost heb in dit topic. It's just the usual crap as always.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En jij meldt je aan als Sancho Panza?
Had ik het tegen jou dan? Of voel je je gewoon aangesproken als iemand het heeft over arme zielen? Het zal dat laatste wel zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:02 schreef T1andonly het volgende:
[..]
enige arme ziel die ik tegengekomen ben, ben jij...
Eerst huilend bij de politie staan en daarna maar de stoere bitch uithangen.
Als je mij wijst op spelfouten, wel consequent zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En jij meldt je aan als Sancho Panza?
dus je ziet wel dat jij, onvolmaakt wezen, een vlek bent op mijn blazoen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik zie het ja...arme ziel![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef Camoth het volgende:
Is het inmiddels niet weer eens tijd voor een van jouw g e w e l d i g e plaatjes Kastasnofja?![]()
Ben er al voor in therapiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Camoth het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou dan? Of voel je je gewoon aangesproken als iemand het heeft over arme zielen? Het zal dat laatste wel zijn.![]()
Ik kan wel weggaan hoor, kun je tegen lege lucht schelden... als je dat liever doet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Correctie, het gaat over mij, Camoth is slechts een bijproduct, zoals een gezwel bij teelbalkanker.
Het vult, maar je wordt er niet blijer van...
Ja, dat ene, wat was dat nou, OH ja, ik heb toen die hoer bijna dood geslagen, bleek later je moeder te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kun je wel uberhaupt iets interessants in je leven opnoemen?
Kind, ik ben niet meer te redden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ben er al voor in therapiezou je ook eens moeten proberen
Verdomd, da's waar ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Uhm Xebro, over je derde zin... Waardoor denk dat de heer van la Mancha het idee heeft gekregen dat molens wreedaardige reuzen die bestreden dienen te worden zijn vandaan heeft gehaald?
Ergens in bovenstaande horen nog wat leestekens. Gelieve die zelf mentaal te plaatsen.
Wederkerend werkwoord: zich melden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
'je' ná het werkwoord -> de t vervalt
Tsja als je al naar de hoeren moet om interessanten dingen mee te maken heb je inderdaad gelijk. Je bent gewoon best wel zielig...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja, dat ene, wat was dat nou, OH ja, ik heb toen die hoer bijna dood geslagen, bleek later je moeder te zijn.![]()
Ben je haar vader die de schade wil beperken ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Tegenstand waarvoor, kan me niks interessants herinneren dat jij hier gepost heb in dit topic. It's just the usual crap as always.
Daar heb je het dan zelf naar gemaakt, had je je er maar niet mee moeten bemoeien... eigen schuld...twee dikke bultenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
dus je ziet wel dat jij, onvolmaakt wezen, een vlek bent op mijn blazoen?
Het was een vragende zin, aap.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wederkerend werkwoord: zich melden.
Ik meld me
jij meldt je
hoezo zonder t?
ja heel goed, *klapklap*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wederkerend werkwoord: zich melden.
Ik meld me
jij meldt je
hoezo zonder t?
Kan was correct Nederlands geweest indien er "spreken" , "schrijven" oid achter gestaan zou hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Flikker toch op homo! Het is "kan"!
Vuile gore kutamsterdammers, die halen kennen en kannen en kunnen en weet ik veel wat door elkaar.
Ik scheld niet, ik noem het beestje slechts bij de naam; achterlijke stinksnolquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik kan wel weggaan hoor, kun je tegen lege lucht schelden... als je dat liever doet.
Nou, om eerlijk te zijn dacht ik de hele tijd dat het een gozer was, totdat iemand daarnet zei dat het een vrouwtje was, boeit me niks, ik heb gewoon wat tegen jou. Je hebt zulke superieure capaciteiten:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben je haar vader die de schade wil beperken ofzo
Of wil je gewoon met haar neuken
Of allebei?.
Bah, ze hebben me doorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
Je probeerde ons in het ootje te nemen hè? Boefje.
Zo steek ik nog eens iets op! Wie weet komt het dan toch nog goed met m'n Nederlandsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Kan was correct Nederlands geweest indien er "spreken" , "schrijven" oid achter gestaan zou hebben.
Overigens ben in ook geen homo, maar ja, waar je hart van vol is he..
In deze vorm is en blijft het "ken"
En je frustratie jegens Amsterdammers mag je hier best uiten hoor, als jij je daardoor weer wat beter voelt, maar in de context naar mijn persoon is het toch volledig uit de lucht gegrepen.
Maar ja, t is moeilijk om de "profielknop" te vinden voor iemand van jou niveau natuurlijk, dus no offence.![]()
jij opende een topic en stond dus open voor een discussie, dat is geen bemoeienis maar een discussiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Daar heb je het dan zelf naar gemaakt, had je je er maar niet mee moeten bemoeien... eigen schuld...twee dikke bulten
Je vergeet dat hij een vriendin en een leven heeft :') maarja daar heb jij nog geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:10 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn dacht ik de hele tijd dat het een gozer was, totdat iemand daarnet zei dat het een vrouwtje was, boeit me niks, ik heb gewoon wat tegen jou. Je hebt zulke superieure capaciteiten:
- iemand wijzen op ze spelfouten, maar zelf ze ook regelmatig maken.
- Hele nutteloze zogenaamd toepasselijke plaatjes laten zien
- en ehhh ja....dat waren ze!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:10 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kap ermee
Deze 'rel' is verzand in een spellings topic.
Je dwong jezelf zeker om mee te doen met de discussie. Hoe noemde dat kind dat ookal weer op die t.v. reclame? Oja, een dwangneurosequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij opende een topic en stond dus open voor een discussie, dat is geen bemoeienis maar een discussie
jouwquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef BlueEyed het volgende:
Maar ja, t is moeilijk om de "profielknop" te vinden voor iemand van jou niveau natuurlijk, dus no offence.![]()
Ik had al gezien dat je een stinkende Limburger bent, maar ik had geen zin om dat nog te gaan editten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Kan was correct Nederlands geweest indien er "spreken" , "schrijven" oid achter gestaan zou hebben.
In deze vorm is en blijft het "ken"
En je frustratie jegens Amsterdammers mag je hier best uiten hoor, als jij je daardoor weer wat beter voelt, maar in de context naar mijn persoon is het toch volledig uit de lucht gegrepen.
Overigens ben in ook geen homo, maar ja, waar je hart van vol is he..
Get a life man.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij een vriendin en een leven heeftmaarja daar heb jij nog geen kaas van gegeten
Ga a.u.b. op het spoor spelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Je dwong jezelf zeker om mee te doen met de discussie. Hoe noemde dat kind dat ookal weer op die t.v. reclame? Oja, een dwangneurose
Die tieten had ze al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Daar heb je het dan zelf naar gemaakt, had je je er maar niet mee moeten bemoeien... eigen schuld...twee dikke bulten
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga a.u.b. op het spoor spelen.
Een dwangneurose is een wederkerig gegeven dat al opkomt in je jeugd.
Dwangneuroses zijn compulsieve herhalingen, en dus niet reageren in 1 ander topic van je.
En als je echt denkt/dacht dat Camoth een man is/was ben je kennelijk een latente homo, gezien je reacties waarbij je met je tong al bij haar slokdarm zit:{.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:10 schreef bigore het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn dacht ik de hele tijd dat het een gozer was, totdat iemand daarnet zei dat het een vrouwtje was, boeit me niks, ik heb gewoon wat tegen jou. Je hebt zulke superieure capaciteiten:
- iemand wijzen op ze spelfouten, maar zelf ze ook regelmatig maken.
- Hele nutteloze zogenaamd toepasselijke plaatjes laten zien
- en ehhh ja....dat waren ze!
Wat betreft" jouw" heb je gelijk, maar goedaardig als wij limbo's zijn wilde ik je toch nog een inkoppertje meegeven!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat je een stinkende Limburger bent, maar ik had geen zin om dat nog te gaan editten.
Bovendien is het "jouw niveau"
Of je wel of geen homo bent interesseert me niet.
En ik blijf erbij dat 'kan' goed is.
En nu houd ik op met spellingscorrecties e.d.
zoals ik al zei ben ik gedoemd om deze frustraties aangaande de medemens te ondergaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Je dwong jezelf zeker om mee te doen met de discussie. Hoe noemde dat kind dat ookal weer op die t.v. reclame? Oja, een dwangneurose
Of ze denkt dat Xennia een kameel is. Iets wat vrij makkelijk kan in haar zelfgeschapen micro cosmos.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die tieten had ze al een tijdje hoor.
jezus wat een slap excuusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:15 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wat betreft" jouw" heb je gelijk, maar goedaardig als wij limbo's zijn wilde ik je toch nog een inkoppertje meegeven!![]()
Slaap lekker!
Je hebt me door...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:14 schreef bigore het volgende:
[..]
Get a life man.![]()
Jij woont waarschijnlijk nog bij mammie op schoot en gaat elke week bij z'n pappie zakgeld vragen
Zeg...mijn cosmos is verre van micro hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Of ze denkt dat Xennia een kameel is. Iets wat vrij makkelijk kan in haar zelfgeschapen micro cosmos.
Veel verschil zal er niet zijn dus...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik kan wel weggaan hoor, kun je tegen lege lucht schelden... als je dat liever doet.
houdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:16 schreef FlowDesign het volgende:
Houdt nou eens op met die spellingscorrecties g.v.d.
Ik heb het hier dus niet over de dubbel-dikke zomeruitgave van de cosmopolitanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zeg...mijn cosmos is verre van micro hoor![]()
jouw cosmos is wel macro dus?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zeg...mijn cosmos is verre van micro hoor![]()
Deze topic zou overigens best wel gebaat zijn bij enkele tietenplaatjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die tieten had ze al een tijdje hoor.
Ow, toch niet, damn...zat ik er ALWEER naast zegquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb het hier dus niet over de dubbel-dikke zomeruitgave van de cosmopolitan
Hoop dat je je lidmaatschapsgeld betaalt hebt dan!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jezus wat een slap excuus
*vraagt maar weer eens de status aan bij Stichting P.O.L.
owja. gebiedende wijs zonder de tquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
houd![]()
Uh-oh, nu ga je weer verbeterd worden door onze wandelende woordenboeken omdat er "deze" staatquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Deze topic zou overigens best wel gebaat zijn bij enkele tietenplaatjes.
I don't give a fuck.... ik schijt op alles wat met geloof te maken heeft dus ik weiger om jezus met een hoofdletter te schrijvenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoop dat je je lidmaatschapsgeld betaalt hebt dan!
Jezus wordt normaal gesproken trouwens met een hoofdletter geschreven
jequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als je echt denkt/dacht dat Camoth een man is/was ben je kennelijk een latente homo, gezien je reacties waarbij je met je tong al bij haar slokdarm zit:{.
Oh, trouwens, "Ze spelfouten"
Nu mag jij mij op m'n taalfouten wijzen.
betaalD. Weet je, als je zelf niet kunt spellen, staat het nogal dom als je anderen op hun foutjes gaat wijzenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoop dat je je lidmaatschapsgeld betaalt hebt dan!
Jezus wordt normaal gesproken trouwens met een hoofdletter geschreven
Ja, blablablablabla.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:20 schreef Camoth het volgende:
[..]
Uh-oh, nu ga je weer verbeterd worden door onze wandelende woordenboeken omdat er "deze" staat![]()
Het is uberhaupt dom naar mijn meningquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
betaalD. Weet je, als je zelf niet kunt spellen, staat het nogal dom als je anderen op hun foutjes gaat wijzen
http://fotoboek.fok.nl/userpics/67224_fleurinevacostuum.jpgquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, blablablablabla.
Post eens wat foto's van je tieten.
Ja, maar jij vindt dat omdat je ècht niet kunt spellenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het is uberhaupt dom naar mijn mening![]()
Precies, en?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt dat omdat je ècht niet kunt spellen![]()
Heb jij die ziekte of zo, waarbij je onwijs perfectionistisch bent? Vandaar dat letten op de spelfouten, ik weet zeker dat elke keer als je wat post, je toch even snel je zinnetje leest of je geen foutje heb gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als je echt denkt/dacht dat Camoth een man is/was ben je kennelijk een latente homo, gezien je reacties waarbij je met je tong al bij haar slokdarm zit:{.
Oh, trouwens, "Ze spelfouten"
Nu mag jij mij op m'n taalfouten wijzen.
Wellicht, maar niet door lieden die het schone Nederlands beheersen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:20 schreef Camoth het volgende:
[..]
Uh-oh, nu ga je weer verbeterd worden door onze wandelende woordenboeken omdat er "deze" staat![]()
ja het is vreselijk dom als je wel correct kunt spellen en de mensheid wilt helpen in het streven naar perfectie door op spelfouten te wijzenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het is uberhaupt dom naar mijn mening![]()
Valt behoorlijk tegen ja, ik ga maar eens schijten, is vast een stuk boeiender...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:24 schreef LostFormat het volgende:
*popcorn wegzet.
De aanzet van het topic was goed. Uitvoering is wat matig.
Tot aan vervelens toequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja het is vreselijk dom als je wel correct kunt spellen en de mensheid wilt helpen in het streven naar perfectie door op spelfouten te wijzen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef MUUS het volgende:
Ja, blablablablabla.
Post eens wat foto's van je tieten.
Als je klaar bent zou ik meteen doorspoelen, anders heb je kans dat je kasta recht in de ogen kijktquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt behoorlijk tegen ja, ik ga maar eens schijten, is vast een stuk boeiender...
de beste stuurlui zullen wel weer aan wal staan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:24 schreef LostFormat het volgende:
*popcorn wegzet.
De aanzet van het topic was goed. Uitvoering is wat matig.
Euh ja en dat is erg ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:24 schreef bigore het volgende:
ik weet zeker dat elke keer als je wat post, je toch even snel je zinnetje leest of je geen foutje heb gemaakt.
Gelukkig ben jij wel erg stoer...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euh ja en dat is erg ofzo?
Goh, nu snap ik waarom de jeugd tegenwoordig zo stupide is, iets correct typen/schrijven is niet stoer.
lamaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:32 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel erg stoer...![]()
Georganiseerde reltopics vallen altijd tegen, is toch anders dan spontaan nachtelijk gescheld.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
de beste stuurlui zullen wel weer aan wal staan?
Thanks man, ik stel het zeker op prijs, maar het leek me leuk als Camoth wat foto's van haar tieten zou posten.quote:
Na de pubertijd kan er een hoop mee gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
Wat zou er in dat jaar zoal met haar tieten kunnen gebeuren muus?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
Over een jaar is zij nog niet uit de pubertijd hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Na de pubertijd kan er een hoop mee gebeuren hoor.
-edit- Weird bugje..
Hihihihiquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:28 schreef bigore het volgende:
[..]
Als je klaar bent zou ik meteen doorspoelen, anders heb je kans dat je kasta recht in de ogen kijkt
Daar moet je doorheen kijken...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Altijd leuk die kijk mij is super stoer zijn kasta topics![]()
Gewoon je hersenfunctie uitschakelen bedoel je? Aaah.. ok, zal het eens proberen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken...
Maar dat vergt enige kennis en ervaring.
oh het is vrij amusant wel altijd hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken...
Maar dat vergt enige kennis en ervaring.
Alsof dat enig verschil maakt bij jou?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:39 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gewoon je hersenfunctie uitschakelen bedoel je? Aaah.. ok, zal het eens proberen...
ja dat wel...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh het is vrij amusant wel altijd hoor
Dat was wel een inkoppertje he? Jammer, jammer...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alsof dat enig verschil maakt bij jou?
Kaasschaaf, donker steegje, you do the mathquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
Gosh, ga je nu ook al wiskunde aan ons leren?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kaasschaaf, donker steegje, you do the math.
Wie zegt dat er geen inkoppertjes gemaakt mogen worden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:40 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat was wel een inkoppertje he? Jammer, jammer...![]()
Kaasschaaf heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kaasschaaf, donker steegje, you do the math.
Beetje jammer dat je dat pas achteraf door hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:40 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat was wel een inkoppertje he? Jammer, jammer...![]()
Ik zou ahoy afhuren met die sesamstraathumor van julliequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kaasschaaf heb je niet nodig.
Die erwten rollen vanzelf wel van die plank af![]()
Volle zalen jongen! ô mèn ô mènquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou ahoy afhuren met die sesamstraathumor van jullie![]()
Vertel, wie heeft het voor je vertaald?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gosh, ga je nu ook al wiskunde aan ons leren?
Ik bedoel hiermee dat sommige mensen dat niet doen(ik bijvoorbeeld) en daardoor fouten maken, waar jij heel zielig op inspeelt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euh ja en dat is erg ofzo?
Goh, nu snap ik waarom de jeugd tegenwoordig zo stupide is, iets correct typen/schrijven is niet stoer.
Mijn andere wandelende woordenboekquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vertel, wie heeft het voor je vertaald?
nee dat is de ander kant opquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:45 schreef Posdnous het volgende:
Is dit het [centraal] doodsverwensingentopic?
Bijnaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:45 schreef Posdnous het volgende:
Is dit het [centraal] doodsverwensingentopic?
Oeh stoer, weer een plaatje, hoeveel tijd heb je er wel niet ingestoken om die plaatjes te laten zienquote:
Jammerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
nee dat is de ander kant op
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou ahoy afhuren met die sesamstraathumor van jullie![]()
Daar waar Honingflopje danwel Shirley zich begeeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
nee dat is de ander kant op
bijna ja...heb er al een aantal voorbij zien komen, zoals:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bijna![]()
Ongeveer net zolang als jouw verwekking...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:47 schreef bigore het volgende:
Oeh stoer, weer een plaatje, hoeveel tijd heb je er wel niet ingestoken om die plaatjes te laten zien![]()
Wat goed is komt snelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ongeveer net zolang als jouw verwekking....
Toch te lang dusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier, een tip die ik kreeg na jaren tussen de monniken gestudeerd te hebben, je krijgt hem zomaar van me: Maak dan geen fouten klittebandjosti!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:45 schreef bigore het volgende:
Ik bedoel hiermee dat sommige mensen dat niet doen(ik bijvoorbeeld) en daardoor fouten maken, waar jij heel zielig op inspeelt.![]()
misschien openen we wel een 2e deel: Camoth vs Kasta #2quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:51 schreef FlowDesign het volgende:
Dames en Heren, we breien er een eind aan...
Werd tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:51 schreef FlowDesign het volgende:
Dames en Heren, we breien er een eind aan...
Aangezien je er behoorlijk lang mee bezig ben geweest, denk ik niet dat je begrijpt dat wat je zegt eigenlijk een positieve kant naar mij toe is.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarom doen we dat dus ook niet en gaan we gewoon gezellig bier drinken...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:52 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
misschien openen we wel een 2e deel: Camoth vs Kasta #2
maar dat lijkt me niet zinvol omdat deze vrij matig was
Goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:52 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
misschien openen we wel een 2e deel: Camoth vs Kasta #2
Inderdaad... Ik ga zo even m'n vriendin de kamer doorschoppen, omdat ze me uit m'n Star Wars Knights of the Old Republic haalde vanwege dit pleuristopicquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:52 schreef Onderbroek het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En daarom doen we dat dus ook niet en gaan we gewoon gezellig bier drinken...
*checkt*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:53 schreef bigore het volgende:
[..]
Aangezien je er behoorlijk lang mee bezig ben geweest, denk ik niet dat je begrijpt dat wat je zegt eigenlijk een positieve kant naar mij toe is.![]()
*schrik* het leeft nog!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
*kras kras*
Uiteraard in JPG formaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*checkt*
Beroep: systeembeheerder
Hobbies/interesses: Computers,vrouwen
o m g
how sad![]()
toepasselijk topic: Tweakers in de liefde :)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uiteraard in JPG formaat.
Ik was Frank Zappa aan het beluisteren. Daar heb ik meer tijd en waardering voor over, dan voor jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
*schrik* het leeft nog!
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik was Frank Zappa aan het beluisteren. Daar heb ik meer tijd en waardering voor over, dan voor jou.
Dat je het uploaden van een 30 kb plaatje als "lang" beschouwd, in vergelijking met de daad, is veelzeggend voor je (gebrek aan een) sexlevenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:53 schreef bigore het volgende:
Aangezien je er behoorlijk lang mee bezig ben geweest, denk ik niet dat je begrijpt dat wat je zegt eigenlijk een positieve kant naar mij toe is.![]()
TIEF OP!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:57 schreef devzero het volgende:
is die nou nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |