abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20447081
Gisteren vonden twee freakshows uit Landgraaf het nodig mij middels internet te bedreigen met de dood die dan donderdag zou worden toegebracht door beiden.

Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\" En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
pi_20447112
IK!

ik kom je bewaken!

Donderdag?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_20447134
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 19:02 schreef mat_herben het volgende:
IK!

ik kom je bewaken!

Donderdag?
Ja! Gelukkig iemand die om me geeft :\')
pi_20447135
Ik klus nog wel eens bij in de beveiliging. Mail staat in m\'n profiel
pi_20447144
Konden ze aan het handschrift niets afleiden ? Nepagenten.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_20447372
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Gisteren vonden twee freakshows uit Landgraaf het nodig mij middels internet te bedreigen met de dood die dan donderdag zou worden toegebracht door beiden.

Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \\\\\\\"Dit is niet GENOEG bewijs\\\\\\\" En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
Wat voor bedreigingen zijn het (wat zeggen ze exact?)? Wat voor mensen bedreigen je (ken je ze?)?
Lyrics. Wasted time between solos
pi_20447422
Je zal voor een nobel doel overlijden.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_20447432
Wat heb je hun gedaan dan? Lijkt me niet dat 2 "freakshows" zomaar jou aanspreken en je bedriegen.

En als het echt zo is met "te weinig bewijs" moet je de namen van die agent(en) noteren voor rechtszaak.
pi_20447616
Vanaf 35 euro per uur kunnen we praten
Live it!
pi_20447646
Een verstandig iemand drukt op de blockeer knop en heeft schijt aan die onzin
Jupiler is goed
pi_20447730
ze doen toch nix denk ik
pi_20447741
Haha.. Eemnes is maar een kwartiertje rijden! Ik kom!

Nee, even serieus... Ik zou die bedreiging nou niet gelijk tot jezelf aantrekken. Ik denk dat die 'freakshows' ook een jaar of 16/17/18 zijn? Hoop bla bla bla maar weinig actie... ..en dat is in dit geval maar goed ook!
pi_20447745
quote:
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\"
Natuurlijk is dat niet genoeg bewijs. Elke kloddermongool kan zoiets in elkaar flansen. Zo zou je iedereen van bedreiging kunnen beschuldigen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:49:49 #14
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_20447870
Mja, ik geloof dat Fok! achter je staat.... dus je hebt een mannetje/vrouwtje of 82000 donderdag... Waar en wanneer?
pi_20448202
quote:

Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\" En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
Hehe ik zou zeggen trommel de Exclipse-sturmabteilung eens op
pi_20448250
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 20:49 schreef DABAMaster het volgende:
Mja, ik geloof dat Fok! achter je staat.... dus je hebt een mannetje/vrouwtje of 82000 donderdag... Waar en wanneer?
Ik kan donderdag niet sorry!
Kunnen we het niet verplaatsen naar vrijdag?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:06:29 #17
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_20448257
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet genoeg bewijs. Elke kloddermongool kan zoiets in elkaar flansen. Zo zou je iedereen van bedreiging kunnen beschuldigen.
Behalve als het om JP gaat
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:07:36 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_20448279
Probeer het eens met de header van de mailtjes. Stuur die dan gelijk even door naar abuse@'provider van die mensen'.nl
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:12:48 #19
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_20448424
Even kijken. Je bent toevallig kamerlid? Dan gaan die "freakshows" voor een jaartje of wat de cel in.
Oh, je bent GEEN politicus! Tja, dan is de begrafenis voor eigen rekening. We zien wel of je na donderdag nog post. Mazzel
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_20448464
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stuur die dan gelijk even door naar abuse@'provider van die mensen'.nl

Jij kent dat wereldje zo te horen he
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:15:31 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_20448486
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:14 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Jij kent dat wereldje zo te horen he
Ik heb wel eens een mailtje naar een provider gestuurd over misbruik, ja.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_20448553
Het minste wat de politie zou kunnen doen is toch die gastjes even aan de tand voelen.

Ik ben ook ooit als 16-jarige door de recherche gebeld wegens diefstal en bedreiging met geweld.
Wat werkelijk gebeurd was: Patserig leeftijdsgenootje (type Antilliaan, groot) liep te patsen met zijn nieuwe horloge. Een vriendin van mij en ik vroegen of we even mochten kijken en liepen toen weg met het horloge. Hij begon te roepen "geef terug!", waarop wij zeiden "Kom hier dan.". hij kwam niet, mijn vriendin stopte het horloge in haar tas en we dachten dat hij nog wel zou komen. Maar nee, dezelfde avond stond de politie op mijn antwoordapparaat. Je had die kop van mijn moeder moeten zien.
pi_20448567
Ach, ze weten Eemnes waarschijnlijk niet eens te vinden joh.. Allemaal stoere praat
pi_20448598
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef Toeps het volgende:
Het minste wat de politie zou kunnen doen is toch die gastjes even aan de tand voelen.

Ik ben ook ooit als 16-jarige door de recherche gebeld wegens diefstal en bedreiging met geweld.
Wat werkelijk gebeurd was: Patserig leeftijdsgenootje (type Antilliaan, groot) liep te patsen met zijn nieuwe horloge. Een vriendin van mij en ik vroegen of we even mochten kijken en liepen toen weg met het horloge. Hij begon te roepen "geef terug!", waarop wij zeiden "Kom hier dan.". hij kwam niet, mijn vriendin stopte het horloge in haar tas en we dachten dat hij nog wel zou komen. Maar nee, dezelfde avond stond de politie op mijn antwoordapparaat. Je had die kop van mijn moeder moeten zien.
leuk ja zo'n actie
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:27:49 #25
52191 DABAMaster