Ja! Gelukkig iemand die om me geeft :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:02 schreef mat_herben het volgende:
IK!
ik kom je bewaken!
Donderdag?
Wat voor bedreigingen zijn het (wat zeggen ze exact?)? Wat voor mensen bedreigen je (ken je ze?)?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Gisteren vonden twee freakshows uit Landgraaf het nodig mij middels internet te bedreigen met de dood die dan donderdag zou worden toegebracht door beiden.
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \\\\\\\"Dit is niet GENOEG bewijs\\\\\\\"En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
![]()
Natuurlijk is dat niet genoeg bewijs. Elke kloddermongool kan zoiets in elkaar flansen. Zo zou je iedereen van bedreiging kunnen beschuldigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\"
Hehe ik zou zeggen trommel de Exclipse-sturmabteilung eens opquote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Gisteren vonden twee freakshows uit Landgraaf het nodig mij middels internet te bedreigen met de dood die dan donderdag zou worden toegebracht door beiden.
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\"En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
![]()
Ik kan donderdag niet sorry!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:49 schreef DABAMaster het volgende:
Mja, ik geloof dat Fok! achter je staat.... dus je hebt een mannetje/vrouwtje of 82000 donderdag... Waar en wanneer?
Behalve als het om JP gaatquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet genoeg bewijs. Elke kloddermongool kan zoiets in elkaar flansen. Zo zou je iedereen van bedreiging kunnen beschuldigen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stuur die dan gelijk even door naar abuse@'provider van die mensen'.nl
Ik heb wel eens een mailtje naar een provider gestuurd over misbruik, ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:14 schreef AltamirA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij kent dat wereldje zo te horen he![]()
leuk ja zo'n actiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef Toeps het volgende:
Het minste wat de politie zou kunnen doen is toch die gastjes even aan de tand voelen.
Ik ben ook ooit als 16-jarige door de recherche gebeld wegens diefstal en bedreiging met geweld.
Wat werkelijk gebeurd was: Patserig leeftijdsgenootje (type Antilliaan, groot) liep te patsen met zijn nieuwe horloge. Een vriendin van mij en ik vroegen of we even mochten kijken en liepen toen weg met het horloge. Hij begon te roepen "geef terug!", waarop wij zeiden "Kom hier dan.". hij kwam niet, mijn vriendin stopte het horloge in haar tas en we dachten dat hij nog wel zou komen. Maar nee, dezelfde avond stond de politie op mijn antwoordapparaat. Je had die kop van mijn moeder moeten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |