Nou, een hoop Turken toch wel vermoed ik!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Op Turkije zit ook niemand te wachten.
Ja, dat is juist wat me tegenstaat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, een hoop Turken toch wel vermoed ik!
Wat zijn die Grieken stil,Wat zijn die Grieken stil,Wat zijn die Grieken stil,Wat zijn die Grieken stil............quote:
Waarom, we hebben gewoon 3 punten gepakt hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Wat zijn die Grieken stil,Wat zijn die Grieken stil,Wat zijn die Grieken stil,Wat zijn die Grieken stil............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hoop niet-Turken zitten er dan weer niet op te wachten. Heerlijk dat ze het EK hebben gemist, nu ook het WK, net zoals Marokko.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, een hoop Turken toch wel vermoed ik!
Het was toch Nederland wat niet aanwezig was op het WK in 2002quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een hoop niet-Turken zitten er dan weer niet op te wachten. Heerlijk dat ze het EK hebben gemist, nu ook het WK, net zoals Marokko.
Volgens mij was turkije er ook niet toen GRIEKENLAND Europees kampioen werd.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Het was toch Nederland wat niet aanwezig was op het WK in 2002![]()
.Het was toen wel akelig stil in Nederland terwijl Turkije toch 3rde werd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef dvdfreak het volgende:
Volgens mij gaan de eerste 2 door 3de en 4de gaan voor playofss
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Griekenland haakt af door 't verlies van Ukraine dus.
Denemarken nog een kleine kans.
Ukraine heeft er veel minder.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nee hoor, we hebben nog steeds de minste verliespunten van de 3..
Ik bedoelde van het rijtje Griekenland-Denemarken-turkije.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ukraine heeft er veel minder.
Dan zijn de standen half ge-update, was ik iets te snel.
Denemarken laat op een eindtoernooi meestal wel aardig voetbal zien. Ze missen alleen kwaliteit om een echt topteam te zijn, maar ze zijn een aardige subtopper.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor levensles Griekenland heeft geleerd: een eindtoernooi haal je niet zomaar op basis van puur geluk. De spelers moeten er ook staan.
Ik hoop dat ze woensdag niet winnen, Turkije doet het geen haar beter. Logische optie is Denemarken. Maar ook van dat land kan ik niet warm worden.
Dat is enkel een argument als alle continenten met een gelijk aantal deelnemers aan een WK meededen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef Ixnay het volgende:
Hier even per WK per ronde hoeveel % er Europees is.
2002:
Finale 50%
Halve Finale 50%
Kwartfinale 50%
Achtste Finale 56,25 %
1998:
Finale 50%
Halve Finale 75%
Kwartfinale 75%
Achtste Finale 62,5%
1994:
Finale 50%
Halve Finale 75%
Kwartfinale 87,5%
Achtste Finale 62,5%
1990:
Finale 50%
Halve Finale 75%
Kwartfinale 75%
Achtste Finale 62,5%
1986:
Finale 50%
Halve Finale 75%
Kwartfinale 62,5%
Achtste Finale 62,5%
Duidelijk dat de Europese teams beter presteren dan de overige
Dan mag er toch aan de eerste ronde ook wel minimaal 50% Europese landen meedoen vind ik.
Wat vond je van de hoeveelheid ruimte die ie kreeg om in te koppen? Alle verdedigers liepen bij hem weg alsof ie een extreme scheet gelaten had of zo, terwijl de Griekse goalie met z'n gedachten eerder op het strand van Kos leek te zitten, zo afwezig was hij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Gravgaard, nog redelijk onbekend, dompelt de Harry-loze Grieken in diepe rouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |