Een WK wil je toch niet missen denk ik. Toch het ultieme podium om je te tonen, zeker de Europees kampioen wil er gewoon bij zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, maar het zal me eigenlijk vrij weinig boeien als ze het niet halen.
Wel erg jammer natuurlijk, maar ze hebben nog flink wat krediet...
De nieuwe stand..
[..]
Woensdag winnen van Kazachstan en we staan weer 2de.
De turken moeten dan ook nog naar Oekraine. Als ze daar dan lekker verliezen dan is een gelijkspel in Denemarken genoeg..
Tuurlijk is het jammer.. Maar zeg nou zelf, dit was een eenmalige stunt..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een WK wil je toch niet missen denk ik. Toch het ultieme podium om je te tonen, zeker de Europees kampioen wil er gewoon bij zijn.
Kazachstan-uit moet te doen zijn. Ik ken Kazachstan niet echt goed, maar ze hebben nul punten, dus daar punten laten liggen zou erg onnodig zijn.
Turkije zie ik niet winnen in de Oekraďne.
Het EK winnen is een éénmalige stunt, toch kreeg ik het idee dat Griekenland wellicht een blijvertje kon worden qua deelname aan EK's en WK's.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk is het jammer.. Maar zeg nou zelf, dit was een eenmalige stunt..
De schwung is uit het team en Dellas wordt gewoon te erg gemist achterin. Zonde als zo'n blessuregevoelige speler zo bepalend is voor een team..
Oekraine wint gewoon van turkije, daar twijfel ik niet aan. Belangrijkste is de wedstrijd uit tegen de Denen.. Gelijkspel is genoeg als de turken punten laten liggen tegen Sheva en co.
En daarna nog de playoffs.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het EK winnen is een éénmalige stunt, toch kreeg ik het idee dat Griekenland wellicht een blijvertje kon worden qua deelname aan EK's en WK's.
Ik denk dat Griekenland het WK ook wel haalt. De Denen en Turken doen het nu ook niet bepaald geweldig en Turkije moet nog tegen Oekraďne, dat winnen ze zeker niet. Griekenland wint van Kazachstan en dan hoeven ze alleen maar niet te verliezen tegen Denemarken. Dat moet te doen zijn.
Dat zal een beetje van de loting afhangen. Een ploeg als Slowakije of Polen moet toch te kloppen zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En daarna nog de playoffs.
Zou het leuk vinden als ze die dan ook nog weten te winnen..
Oekraďne is toch al geplaatst en speelde vandaag al gelijk tegen Georgië, dus het is best mogelijk dat Turkije wint.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Turkije moet nog tegen Oekraďne, dat winnen ze zeker niet.
Ik zie het niet zo snel gebeuren inderdaad. Ik denk een overwinning voor Oekraďne of een gelijkspel. Dan heeft Griekenland het helemaal in eigen hand.quote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Oekraďne is toch al geplaatst en speelde vandaag al gelijk tegen Georgië, dus het is best mogelijk dat Turkije wint.
Zo zie je maar dat niet alleen nederland moeite heeft tegen de kleintjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pffff, ik ben blij dat Liberopoulos er weer bij zit.
Wat een drama... Maar goed, 3 punten zijn binnen en dat is het enige dat telt
Onderschatting is dodelijk ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef trepper het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat niet alleen nederland moeite heeft tegen de kleintjes.
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:29 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoop dat de Denen 2e worden.
We hebben nog steeds de beste papieren hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |