omdat gitaristes in non-girlbands moeilijk te vinden zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom begint iedereen spontaan bassistes op te sommen, terwijl de TS toch duidelijk meldt dat ie dat niet vraagt?
Misschien dat de TS het dan daarom vraagt?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat gitaristes in non-girlbands moeilijk te vinden zijn
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien dat de TS het dan daarom vraagt?
Die hebben dus geen zanger...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:15 schreef woediewokkie het volgende:
wat dacht je van de beide zusjes wilson....HEART
Alle drie voldoen ze dus niet aan de vraagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:50 schreef Robzilla het volgende:
Kittie, allemaal vrouwtjes.
Faithless heeft een vrouwelijke bassist
Lenny heeft een vrouwelijke drummer (daar gaat het nu niet om maarja)
Waarom moet jij dit soort dingen altijd melden in topics zonder zelf iets zinnigs bij te dragen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom begint iedereen spontaan bassistes op te sommen, terwijl de TS toch duidelijk meldt dat ie dat niet vraagt?
Ik zou als ik jou was deze zin nog even opnieuw lezen, Doc.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:43 schreef Doc het volgende:
Maar ik kwam niet op namen van band waarbij de de zang door een man gedaan wordt en gitaar door een man.
-Bij The Revolutoin wel, Wendy Melvoine op gitaar (Lisa op keyboards). Nu speelt hij volgens alleen nog maar zelf op gitaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:58 schreef drugsgebruiker het volgende:
Band van Prince.
Ik ben nochtans één van de weinigen die een groep heeft genoemd met een man op zang en een vrouw op gitaar, wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom moet jij dit soort dingen altijd melden in topics zonder zelf iets zinnigs bij te dragen?
Iemand, geef die jongen alsjeblieft een schouderklopje (hij heeft t nodigquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben nochtans één van de weinigen die een groep heeft genoemd met een man op zang en een vrouw op gitaar, wat de bedoeling was.
Je zat er dus inderdaad compleet naast met je opmerking, wat je dan ook op bewonderenswaardige en grootse manier toegeeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Iemand, geef die jongen alsjeblieft een schouderklopje (hij heeft t nodig)
Mea culpa, ik had beter moeten weten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:06 schreef Seborik het volgende:
Kama-SoK. Kap eens.
Goede usernaam, kama-sok! Die moeten we onthoudenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:06 schreef Seborik het volgende:
Kama-SoK. Kap eens.
quote:uit het publiek: Geef die meid een blokfluit !
Bedoel je niet links?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:59 schreef Kletz het volgende:
hier zie je de vrouw rechts in beeld.
[afbeelding]
haha helemaal mijn fout...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Bedoel je niet links?
Er staat nog steeds rechts.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:03 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha helemaal mijn fout...kheb em al geëdit
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:10 schreef Litpho het volgende:
The Cramps.
Die opmerking is een verademing tussen de posts met bassistesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was deze zin nog even opnieuw lezen, Doc.
Lezen blij(f)(k)t voor heel veel mensen toch lastig...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:03 schreef Doc het volgende:
Die opmerking is een verademing tussen de posts met bassistes
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Lezen blij(f)(k)t voor heel veel mensen toch lastig...
Gitaarspelen voor vrouwen blijkbaar ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Lezen blij(f)(k)t voor heel veel mensen toch lastig...
wat denk je zelf als je de OP leestquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:34 schreef niksan het volgende:
Krezip heeft ook vrouwlijke gitaristen...of telt dat niet mee
uhum.....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:35 schreef ranja het volgende:
[..]
wat denk je zelf als je de OP leest
- of de topictitel
Bovendien bestond LTC uit 5 mensen waarvan 2 mannelijke gitaristen. Ook niet helemaal de bedoeling van Doc geloof ik. Trouwens, nog afgezien van dat ze helemaal geen mannelijke zanger hebbenquote:Op maandag 12 juli 2004 07:27 schreef Ulx het volgende:
Letters to Cleo, maar daar zingt de gitariste weer.
wat een kuttopic.
maar je reageert wel... beetje tegenstrijdig vind je niet. En heel erg triest.quote:Op maandag 12 juli 2004 07:27 schreef Ulx het volgende:
Letters to Cleo, maar daar zingt de gitariste weer.
wat een kuttopic.
Die werd dan ook niet voor niks in post 10 van dit topic genoemdquote:Op maandag 12 juli 2004 10:28 schreef Boeman het volgende:
Bij de Von Bondies doet een man de zang (Jason Stollsteimer), en speelt een vrouw gitaar(Marcie Bolen)
Het is dat "doc" in de topictitel die het hem doetquote:Op maandag 12 juli 2004 10:13 schreef Kletz het volgende:
[..]
maar je reageert wel... beetje tegenstrijdig vind je niet. En heel erg triest.
Buitenlanders reageren daar nogal opquote:Op maandag 12 juli 2004 15:22 schreef kamagurka het volgende:
Het is dat "doc" in de topictitel die het hem doet![]()
Zo'n topic krijgt altijd meteen zo'n lading meequote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Buitenlanders reageren daar nogal op
Pas op, je kan elk moment uitgescholden worden nu...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef Onderbroek het volgende:
Bolt Thrower
Current Members:
Jo Bench : bass
Dave Ingram : vocals
Martin Kearns : drums
Barry Thomson : guitar
Gavin Ward : guitar
bron: http://www.metalmania.net/showband.asp?id=21
Jo Bench is dus de vrouw
Waarom dat dan? Dit topic was toch om naar vrouwen die basgitaar spelen te zoeken?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:14 schreef kamagurka het volgende:
Pas op, je kan elk moment uitgescholden worden nu...![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Pas op, je kan elk moment uitgescholden worden nu...![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:15 schreef Litpho het volgende:
Dit topic was toch om naar vrouwen die basgitaar spelen te zoeken?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:43 schreef Doc het volgende:
Maar ik kwam niet op namen van band waarbij de de zang door een man gedaan wordt en gitaar door een vrouw.
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Dit topic was toch om naar vrouwen die basgitaar spelen te zoeken?
Er heb er nog eentje toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:43 schreef Doc het volgende:
Als een vrouw in een band speelt en er zingt een (onder andere) een man dan speelt ze basgitaar (Smashing Pumpkins, Pixies, Sonic Youth) of drumt ze (White Stripes, Velvet Underground, Beaver), maar gitaar?
Maar ik kwam niet op namen van band waarbij de de zang door een man gedaan wordt en gitaar door een vrouw.
Welke bands zie ik nu over het hoofd?!
In het buitenland regeerde ook papa Doc. En hier in huis natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Buitenlanders reageren daar nogal op
Toch het PI vergeten dan.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee.
Niet dus.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:17 schreef Doc het volgende:
Ik weet nooit wat men nou bedoeld met![]()
Ik dacht in jouw geval "ik ben behoorlijk blind"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |