Moet ik nog even afwachten, weet al wel dat ik minimaal 125 stuks in 1 keer af moet nemen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kostta ???
Ghe ghe .. kunnen we dan ook een 1:3replica bestellen i.p.v. die minibike .. foto ziet er wel erg klein uit .. is dat een Aziaat op niet .. die benne nog kleiner.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]Moet ik nog even afwachten, weet al wel dat ik minimaal 125 stuks in 1 keer af moet nemen.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]voor de illegale straatraces reserveer ik zo 1
Ze kunnen ongeveer 110kg hebben, zeg jij het maar of je het redt of niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:09 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij stort zo'n ding in als ik daar op gaat zitten![]()
Nee dat is een amerikaan van normale lengte. Als een Chinees erop gaat zitten past ie goed.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe .. kunnen we dan ook een 1:3replica bestellen i.p.v. die minibike .. foto ziet er wel erg klein uit .. is dat een Aziaat op niet .. die benne nog kleiner.
Dan wordt het deze:quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef PatrickM het volgende:
volgens mij momenteel net aan niet
Weeg ergens tussen de 110 en 115 kg iig
Ik zet je wel even aan een mini bike atletendieet en dito training..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef PatrickM het volgende:
volgens mij momenteel net aan niet
Weeg ergens tussen de 110 en 115 kg iig
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er nu echt 1 bestellen dan
Ik heb nu centjes op de bank voor 17.64 minibike's en excl. verzenden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]Nee dat is een amerikaan van normale lengte. Als een Chinees erop gaat zitten past ie goed.![]()
Meteen even aangevraagd wat een sample moet kosten inclusief verzenden e.d.
Wil jij d'r niet toevallig ook 60 hebben?Dan moet het financieel wel lukken.
Dan moeten we er dus nog iemand bijhebben voor ongeveer 50 minibikes incl. verzending...quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zet je wel even aan een mini bike atletendieet en dito training..![]()
Ok .. samen dan.
[..]
![]()
Maar die coureurs uit de mini bike competitie nationaal wat ik wel eens gezien heb waren ook geen kleine jongens ..
[..]
Ik heb nu centjes op de bank voor 17.64 minibike's en excl. verzenden.![]()
Maar als je een eigen onderneming begint schijn je gratiz startkapitaal te krijgen.(is een regeling..)![]()
kan zomaarquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Imitatie nieuw 30 euro ofzo
Why do you ask..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan zomaarals je 60 euro had gezegd had ik je ook geloofd...
Net zo stil ..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lijkt ook nog eens op een VFR [afbeelding]
Ik heb een bedrijf gevonden die oa spiegels heeft voor verschillende motoren. Dan kan ik een beetje inschatten of zijn prijs redelijk is, ik bel hem zo terug.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
Why do you ask..
tja, 2ehands vind ik ook best…quote:www.motozoom.nl www.louise.de
oja?quote:En Luc woont om de hoek van een motorsloop ..
welke is dat?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik ga dan voor de AGB-18
Lijkt ook nog eens op een VFR [afbeelding]
Moet je persee originelen hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
33 euro per stuk, hij kan alleen zx6r, zx7r en zx9r spiegels bestellen. moest ik es kijken of dat gaat passen
Volgens vrij veel mensen op Motor-forum is motozoom erg slecht met service en bezorgen e.dquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Volgens mij gaan deze wel passen...maar dan wil ik toch eerst mijn groene met verlengstuk (89 euro) kwijtraken...
Motorrijders zijn allemaal consumenten, dus zeikerds.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens vrij veel mensen op Motor-forum is motozoom erg slecht met service en bezorgen e.d
dus wees gewaarschuwd,
er werd al tips gegeven om nooit vooruit te betalen,
enne plaatje van die AGB-18 kan ik niet kopieren dus ook niet linken![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Motozoom is van Louis.... geloof ikWeet niet hoe het precies zit
Service van Louis is gewoon vele malen beter.
ok ben ik mee eens,quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
Motorrijders zijn allemaal consumenten, dus zeikerds.![]()
Vergeef mij als ik wat te nieuwsgierig ben:quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Volgens mij gaan deze wel passen...maar dan wil ik toch eerst mijn groene met verlengstuk (89 euro) kwijtraken...
Ducati heeft het financieel wat beter op de rit dan Aprillia en alle anderen blijkbaar in de Laars..quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef Gerako het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1631
WTF gaat jou dat nou aan!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeef mij als ik wat te nieuwsgierig ben:
Waarom moet je trouwens rekening met je vriendin houden als je er niet eens mee samenwoont??
Even afgezien van de spiegels nu .. je had toen wat mot over de motor ..![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]WTF gaat jou dat nou aan!![]()
Krijg jij daar die vlekken van op je broek dan ..motorrijden..quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik snap niet dat je sowieso aan de vrouw gaat als je motorrijdt
Of je moet er 1tje hebben die het allemaal wel leuk en aardig vindt...
Meer financieel gezienquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg jij daar die vlekken van op je broek dan ..motorrijden..
Ikke nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:37 schreef PatrickM het volgende:
Gaat er nog iemand hiero naar de Grote Markt in Den Haag vanavond? (North Sea Heats The Hague)
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:37 schreef PatrickM het volgende:
Gaat er nog iemand hiero naar de Grote Markt in Den Haag vanavond? (North Sea Heats The Hague)
* PatrickM hoopte er naar toe te gaan, maar als ie naar buiten kijkt wordt het niksquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Geen lekker weer voor een ritje. Sfeer proeven leek mij wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PatrickM op 08-07-2004 18:52:55 ]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Meer financieel gezien
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, heb jij je avatar bewerkt zodat het lijkt dat je schuiner gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:54 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 gaat bij nader inzien toch maar niet naar de Grote Markt
't giet hier op het moment pijpenstelen
Niet echt het ideale weer om in de stad te gaan hangenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hier komt een wolkbreuk met gepaard gaande donder overzeilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je haar kan in ieder geval niet nat worden..quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Niet echt het ideale weer om in de stad te gaan hangen
Alleen wel jammer, ik had nu eindelijk kans een leuke dame wat beter te leren kennen dan van alleen maar gedag in de gang van het werk :'
Neu, niet echt een uitje... ben min of meer gevraagd door collega's, en zij zou misschien komen ofzo zeiden zequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach je haar kan in ieder geval niet nat worden..
Ohhh een uitje mm laat je in dat geval niet tegen houden.![]()
![]()
Neem wel een paraplu mee voor'dr .. lekker knus.![]()
Ja dat lijkt zo...quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:43 schreef Patrick281 het volgende:Hoe kom je daar nou bij.
zo kun je het noemen jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Samenwoon-Wannabee's
ik zou zeggen, dat is zo want hij is vager maar die lamp is wel cool gedaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo...
Je had gewoon geen zin hequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Neu, niet echt een uitje... gevraagd door collega's en zij zou misschien komen ofzo
Enniewee... ik blijf lekker thuis
Heb het niet zo erg met jazz en stad (koopavond) enzoquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je had gewoon geen zin he
Ik ook niet. Ik weet nog wel dat ik het altijd vreselijk vond om met mn ma naar de stad te gaan..... bij elke kledingwinkel naar binnen en ik maar wachtenquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb het niet zo erg met jazz en stad (koopavond) enzo
Maar als het redelijk weer had geweest had ik wel ff gegaan
En als het dan geen koopavond had geweest had ik iig m'n motor nog veilig daar neer kunnen zetten
Hoii schatje ik wil een andere motor..op deze ben ik uitgekeken..quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we wonen dan wel niet samen maar voor de rest gaat het wel alsof we samenwonen
Je kan beter kopen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]zo kun je het noemen jawe zijn er btw wel druk mee bezig, maar schiet niet echt op. huren in omg arnhem is een ramp...
Kledingwinkel zijn klerewinkels zei ik vroeger altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet nog wel dat ik het altijd vreselijk vond om met mn ma naar de stad te gaan..... bij elke kledingwinkel naar binnen en ik maar wachten![]()
Jij pakt NU de telefoon.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:21 schreef PatrickM het volgende:
En voor dat meisje had ik het in die omstandigheden zeker overgehad, zelfs in deze omstandigheden, maar aangezien het allemaal maar heel vaag en via via is...
Moet denk maar eens gewoon de moed bij elkaar rapen om haar eens mee uit te vragen... maar ja, van nature ben ik op dat vlak een chicken![]()
![]()
Als ik haar nummer hadquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij pakt NU de telefoon.
Belt haar op en....
Vraagt of ze naar de Grote Markt gaat en zo ja,
Of ze daar met jou naartoe wil!![]()
heb alleen maar haar voornaamquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:11 schreef ZX9R het volgende:
www.detelefoongids.nl
En straks neemt haar vader op.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
heb alleen maar haar voornaam
Dat zou nie boeiequote:Op donderdag 8 juli 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En straks neemt haar vader op.![]()
Misschien weet een collega wel haar achternaam?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
heb alleen maar haar voornaam
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Misschien weet een collega wel haar achternaam?
Be creative!!!!!!!!
Vast een andere collega.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:25 schreef ZX9R het volgende:
Dan heb je nu d'r nummer!
En zie je dat ik ook bijna mijn linkerknie aan de grond heb ..quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:25 schreef ZX9R het volgende:
Dan heb je nu d'r nummer!
Idd een andere collega...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vast een andere collega.![]()
Tjonge jonge jonge...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]Had ik d'r nummer maar... is makkelijker dan full face contact te vragen...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:00 schreef PatrickM het volgende:
Daarbij komt, dat ik nog steeds in een fase zit (of lijkt te zitten) waarin ik nog helemaal geen zin heb in relaties enzo... maar dat meiske lijkt me dus wel heel erg liev
Die collega heeft haar nummer ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die collega weet dat ze niet komt, dus die collega kent jou én haar.
Als ze maar niet teveel lullen met elkaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:53 schreef PatrickM het volgende:
[..] Die collega heeft haar nummer ook niet
En hij heeft het weer van een andere collega die haar heeft gesproken
Tja is idd wel vaag, maar ja, daar hebben er hier meer mensen last vanquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dus voor haar maak je een uitzondering ..
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen.
Dat is een ding wat zeker is, maar het feit blijft dat ik absoluut niet zoekende ben...quote:Maar ga eens lekker stappen, kan je alvast een beetje oefenen in gesprekken met andere dames.
Een afwijzing komt dan wat minder hard aan .. gebeurt nou eenmaal .. keus genoeg .. leer je van ..en wie weet ontmoet je (ondertussen) wel iemand die net zo leuk is!![]()
Beide collega's zijn al bezetquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel lullen met elkaar.![]()
Wie dan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:56 schreef PatrickM het volgende:
Tja is idd wel vaag, maar ja, daar hebben er hier meer mensen last van
[..]
Mwoah... doe is een gokjequote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie dan.![]()
Ghe ghe .. ik had precies 10 jaar geleden ook een telefoonnummer van een meisje gehad tijdens het stappen. Heb er een week over gedaan voordat ik durfde te bellen .. toen kreeg ik dus 3 avonden achter elkaar haar vader. Wist niets te zeggen zowat .. affijn vierde avond sprak ik haar, maar veel kwam er niet uit. Affijn we zijn 2 keer uit geweest maar het is niets geworden..quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:02 schreef ZX9R het volgende:
Maar dan weten ze ws alsnog de achternaam.
en dan de telefoongids in en random bellen maar.
Ik zal eens vragenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:02 schreef ZX9R het volgende:
Maar dan weten ze ws alsnog de achternaam.
en dan de telefoongids in en random bellen maar.
Als je hem NOG een beetje schuiner gooi met PhotoShop dan wel jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En zie je dat ik ook bijna mijn linkerknie aan de grond heb ..![]()
Wat denk je zelf... als er alleen nog maar benzine in je vlotter zit, draait ie stationair misschien nog 10 secondenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraag: als ie op reserve moet en je schudt de tank heen en weer, kun je dan nog wat benz zien of niet?
net een stukje gereden (wat ophalen in lunteren) en op de terugweg kapt ie ermee120 ml (ca. 190 km) gereden...op reservestand gezet voor de zekerheid en na even wachten startte ie weer.
serieus. ik ben echt een leekquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:Meen je dat nou?
okquote:Dat is het bakje onder je carb... zeg maar het resevoir. Net als bij een toilet !
missch was er een aparte ruimte (gescheiden van de gewone inhoud) voor de reserve, hoe kan ie anders weten dat hij moet worden overgeschakeld naar reserve? of is dat gewoon bij een bepaald peil?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk dat je tank eerder leeg was dan dat je benzine leeg was
En bij een BMW gaat er een geel lampje branden dat je nodig naar de benzinepomp moet voor nieuwe levenselixer voor de motor... zit geen reserve op. Volgens mij zit er op injectiemotoren uberhaupt geen reserve, Riet zit er op je pa z'n fiets een reserve stand oid voor de benzine?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij gaat ie gewoon inhouden en haperen, net als dat je benzine dus ECHT op is, teken dat je op reserve verder moet........
Bij mij is het dus idd bij een bepaald peil.
Bezine kan niet leeg zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bij mij blijft de benzine de eerste ca. 150 km op vol staan... vervolgens heb ik dus nog zo'n 150 km + een beetje om een benzine pomp op te zoeken overquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:07 schreef ZX9R het volgende:
Bij mij zit er gelukkig een echt benzinemetertje op!
Kan ik zien hoeveel er nog in de tank zit.
Alhoewel....
De eerste 100 kilometer blijft dat ding op full staan.
Dan gaat ie als een speer naar de empty.en moet is snel gaan tanken (na zo'n 50 km)
Als je weet hoe het werkt en hoe je het moet inschatten welquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:daar heb je wat aan
Mijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoii schatje ik wil een andere motor..op deze ben ik uitgekeken..![]()
[afbeelding]
Bij iedere motor begint het met haperen .. en als je een beetje handig bent zet je hem gelijk onder het rijden op reserve .. over het algemeen houd een beetje heen-en weer schudden de boel nog wel eens op gang/rijdende.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij gaat ie gewoon inhouden en haperen, net als dat je benzine dus ECHT op is, teken dat je op reserve verder moet........
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of is dat gewoon bij een bepaald peil?
Logisch, als je stilstaat kan de aandrijving niet haperen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weinig haperen toen ie ermee kapteik stopte voor het stoplicht en toen ik stilstond was ie afgeslagen
Ik hoop voor je van wel .. dat het dus slechts de benzine is ..quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ik ben er toch niet helemaal zeker van dat het de benz was...ik heb 1 van mijn vorige auto's weleens leeg gereden en dat ging toch anders...
Bij mij gaat ie pas branden bij de laatste liter (schijnt instelbaar te zijn door BMW dealers, zal ws. gedaan zijn omdat het voor wouten irri is op een dienst lang met een brandende benzine lamp te rijdenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij iedere motor begint het met haperen .. en als je een beetje handig bent zet je hem gelijk onder het rijden op reserve .. over het algemeen houd een beetje heen-en weer schudden de boel nog wel eens op gang/rijdende.
Ik oefende altijd op iedere motor tot vervelens toe met de benzineknop om erop voorbereidt te zijn..![]()
[..]
En de Beemer heeft inderdaad geen echte reserve PatrickM.
Er gaat bij mij ook een geel lampje branden als er dan nog 5 liter van de 18 inzit.
BMW speelt op safe met zijn berijders.![]()
Eigenlijk wel lachen dat uitgerekend jij een ex'politemotor rijdt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie pas branden bij de laatste liter (schijnt instelbaar te zijn door BMW dealers, zal ws. gedaan zijn omdat het voor wouten irri is op een dienst lang met een brandende benzine lamp te rijden)
ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van wel .. dat het dus slechts de benzine is ..
ja, dat moest ik wel doen idd. na een paar keer starten deed ie het weer, dus dan liep er weer benz door de leidingen...quote:Maar als je er dan te laat bij bent met op reserve zetten moet je hem daarna wel aardig doorstarten .. was dat het geval of niet??!
Kan ik jou misschien ook een benzinemeter aansmeren? Ik ben nu bezig met die van mij, vind het echt verrekte onhandig om telkens in die tank te gaan loeren. Dat moet beter kunnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja, dat moest ik wel doen idd. na een paar keer starten deed ie het weer, dus dan liep er weer benz door de leidingen...
Vervelend als je straks echt op het verkeerde moment met pecht staat, het net weer na de garantieperiode terugkomt, of ze de storing niet goed kunnen localiseren of repareren..quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ook1 troost als het niet zo is: garantie
quote:ja, dat moest ik wel doen idd. na een paar keer starten deed ie het weer, dus dan liep er weer benz door de leidingen...
Hoedatzo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lachen dat uitgerekend jij een ex'politemotor rijdt.
Ik vaar blind op de dagteller, en anders was ik dus altijd rapido met de reserveknop.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]Kan ik jou misschien ook een benzinemeter aansmeren? Ik ben nu bezig met die van mij, vind het echt verrekte onhandig om telkens in die tank te gaan loeren. Dat moet beter kunnen.
Gewoon het idee dat er zoveel bekeuringen mee uitgedeeld zijn, en dat er waarschijnlijk een matennaaier op gereden heeft. Hopelijk is het niet besmettelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]Hoedatzo?
Ik heb net teveel "fun" ritjes tussendoor om dat goed in de gaten te houden. Verbruik is trouwens ook geen peil op te trekken met die van mij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vaar blind op de dagteller, en anders was ik dus altijd rapido met de reserveknop.
Als je iedere dag woon-werk doet dan krijg je een zekere regelmaat met beiden.
Voor de actieradius reed ik de tank trouwens 9 van de 10 keer zo goed als leeg via deze manier.![]()
Mwoah... heb al genoeg overtredingen begaan met de politiemotor (niets nieuws voor die motor overigens met die matenaaiers erop) en nee, het is zeker niet besmettelijk... ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat er zoveel bekeuringen mee uitgedeeld zijn, en dat er waarschijnlijk een matennaaier op gereden heeft. Hopelijk is het niet besmettelijk.![]()
ff snel gedaan..quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je hem NOG een beetje schuiner gooi met PhotoShop dan wel ja
We zagen jullie al even niet hier.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef ZX9R het volgende:
Jullie zien ons hier de komende 2 weken niet!!! [afbeelding]
Je kan toch gewoon op de dagteller kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan ik jou misschien ook een benzinemeter aansmeren? Ik ben nu bezig met die van mij, vind het echt verrekte onhandig om telkens in die tank te gaan loeren. Dat moet beter kunnen.
Ik wil een digitale dan, of zou dat niet staan op een nakedquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb net teveel "fun" ritjes tussendoor om dat goed in de gaten te houden. Verbruik is trouwens ook geen peil op te trekken met die van mij.
Ik heb liever een lampje dat aan gaat als het weer tijd is om Shell/BP/Texaco etc. te sponsoren.
Heb het gedeelte met de vlotter nu af, nu nog beslissen of ik een analoge of digitale wil hebben.Moeilijk kiezen.
Veel plezier !quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef ZX9R het volgende:
Zo jongens,
Nu heb ik echt VAKANTIE.
Net nog een rapport afgeleverd bij de baas (via mail) dus ben vandaag vanaf 6.00 uur bezig geweest om alles af te ronden.
Jullie zien ons hier de komende 2 weken niet!!! [afbeelding]
Vaarwel.![]()
Hmm.. toch nog ff op reageren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Niet alle vrouwen kosten geld ..
op zich red ik me wel met de dagteller want ik kijk er regelmatig op, sowieso elke keer voor en tijdens het warmrijden. maar de oorzaak van het helemaal leegrijden gisteren was omdat ik ervan uitging dat ie de 200 km wel zou redden en ws. wel meer. niet dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:46 schreef hollander172 het volgende:
Kan ik jou misschien ook een benzinemeter aansmeren? Ik ben nu bezig met die van mij, vind het echt verrekte onhandig om telkens in die tank te gaan loeren. Dat moet beter kunnen.
tis altijd vervelend als je stil komt te staan, gisteren gebeurde het 3 min rijden van mijn huis vandaan maar ik zag er enorm tegenop om dat end te moeten duwen...maar ik heb nu de geruststelling dat het me alleen maar tijd kost mocht er iets mis zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Vervelend als je straks echt op het verkeerde moment met pecht staat, het net weer na de garantieperiode terugkomt, of ze de storing niet goed kunnen localiseren of repareren..
das waar! er moet dan iig de max inhoud ingaan, als het weer meezit (het regent echt hard hier nuquote:Dat is hoopvol. Morgen/overmorgen weet je het als je gaat tanken door de hoeveelheid die erin gaat ..
Wel lekker generaliserend .. maar hoe kom je erop.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrouwen?
Laat mij effe lekker lid worden van AlQuaida of de Intifada; ik wil rust aan m'n kop, en mensen waarvan ik WEET dat ze me een poot lichten
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]jij ging echt hard met die beemer, zo hard dat je gewoon lost komt van de grond![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hier is het tegenovergestelde, nouja…het is wel druk maar dat moet ook zo blijvenik wil dit zo lang mogelijk rekken…dus zit er niets anders op dan de hele dag fokken
plus dat er maar 1 collega vd 9 aanwezig is maakt het lekker rustig hier.
Die dagteller dat werkt bij mij niet echt best, soms maak ik dik 240 km op een tank en zo sta ik na 180 km al op zijn reserve.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
op zich red ik me wel met de dagteller want ik kijk er regelmatig op, sowieso elke keer voor en tijdens het warmrijden. maar de oorzaak van het helemaal leegrijden gisteren was omdat ik ervan uitging dat ie de 200 km wel zou redden en ws. wel meer. niet dus
maar als je er 1 kunt fiksen voor rond de 50 euro dan houd ik me aanbevolen want dat vind ik geen geld voor het gemak wat je ervoor terugkrijgt. of is dit niet realistisch (je had nog geen antwoorde gegeven op riet zijn vraag)
En aansluiten op je claxon..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, mocht het wel lukken en je hebt er ook zin in laat maar wetenen idd, een lampje is genoeg.
Is wel een goed idee...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En aansluiten op je claxon..![]()
Voor het geval dat je het lampje over het hoofd ziet..9
Ik leef nog.![]()
Wel "mot" met een dochteronderneming die willen een offerte vandaag die ze bij die collega van mij hebben aangevraagd .. moet nu de deur uit .. en ik kan hem niet vinden.
Gisteren had ik die eikel al gewaarschuwd dat mijn collega er niet is vandaag .. en dat hij dus alles eruit moest gooien qua vragen gisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft mijn pakkie'an volgens hem ..Zoek me de pleuris en zonder dat al genoeg te doen.
Als je die Belg altijd hoort .. moord en brand .. krijg je er bijna een schuld gevoel van.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]Is wel een goed idee...![]()
Nee is nee toch, laat ze lekker barsten daar bij die dochteronderneming. Wat is er nou zo belangrijk dat het op vrijdag nog even geregeld moet worden?Gaat toch niemand dood van?
Tip van Flip, houdt het knopje wat langer ingedrukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je die Belg altijd hoort .. moord en brand .. krijg je er bijna een schuld gevoel van.![]()
Hij heeft ook een kastje op zijn rug met morfine, voor als'tie het even te kwaad krijgt.
Belgen zijn altijd zeikerds, alles moet gisteren, betalen doen ze niet graag en als ze niet hebben geneukt de vorige avond zijn ze helemaal niet meer te genieten.quote:Ramp is wel dat het de directeur is .. die man is echt een dwingende persoonlijkheid.
Niet dat ik makkelijk ben zakelijk gezien.Maar probeer wel alles. Die man waardeert alleen 0%.
![]()
![]()
Precies waar ik absoluut niet tegen kan, iets 100% goed doen en dan toch commentaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hij bleef stug volhouden dat het probleem bij ons lag en dat wij slecht betaalden![]()
bekend fenomeen hierquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon laten barsten, 9 van de 10 keer heeft het allemaal niet zo'n haast maar willen ze gewoon kijken hoever ze kunnen gaan. Even de machtsverhoudingen weer testen.![]()
Ik heb zelfs een keer commentaar gekregen op een factuur die ik met spoed verstuurt had, ze begrepen niet waarom ik hun adres erop had geschreven ipv dat ik een adressticker erop had geplakt. (zoals we dat normaal deden.)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies waar ik absoluut niet tegen kan, iets 100% goed doen en dan toch commentaar.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef hollander172 het volgende:
Belgen zijn altijd zeikerds, alles moet gisteren, betalen doen ze niet graag en als ze niet hebben geneukt de vorige avond zijn ze helemaal niet meer te genieten.
Gewoon laten barsten, 9 van de 10 keer heeft het allemaal niet zo'n haast maar willen ze gewoon kijken hoever ze kunnen gaan. Even de machtsverhoudingen weer testen.![]()
Ik maakte me er zelf ook schuldig aan hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bekend fenomeen hier
als het je vaker overkomt dan krijg je op een gegeven moment zoiets van, ach laat maar. maar idd, dat is zwaar irriquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
Precies waar ik absoluut niet tegen kan, iets 100% goed doen en dan toch commentaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, zo hebben ze zelf ook hun ideeen over ons "Ollanders".quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
100% waar .. ik dacht altijd dat het zo'n relaxed volkje was met dat taaltje.
Zijn echt de maffioso's van noord Europa.![]()
![]()
Mijn nichtje was getrouwd met een Belg.. ik had hun trouwreportage gemaakt.
Ook de nodige betalingsproblemen mee gehad, en het was inderdaad ook al niet snel genoeg klaar het boek met collage's, plak en sierwerk. Mooiste boek van de wereld, maar het enige belangrjike was de prijs en de levertijd.![]()
Nee, dat gaat niet over .. ik wil werken met Teletubbie's .. niet met Gargamel van de smurfen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het je vaker overkomt dan krijg je op een gegeven moment zoiets van, ach laat maar. maar idd, dat is zwaar irri
Ga nou eens aan het werk, zo vindt je die offerte natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet over .. ik wil werken met Teletubbie's .. niet met Gargamel van de smurfen...
Anders ben ik echt weg als er na een tijdje geen wederzijds respect is. Probeer het wel altijd even.
FOKquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weten jullie nog leuke sites waar ik me kan vermaken vandaag? ik heb echt geen fuck zin in deze dooie tent...iedereen is op vakantie, het hoofdgebouw is bijna verlaten
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
FOKwij houden je wel bezig vandaag
quote:
Ghe ghe ik zit met een klant aan de telefoon dus kan niet zoeken. Ben wel aardig bij met orders .. alleen een paar uitzoekdingen. Voorbeeldje: moet jou bekend voorkomen .. 1x pakking vlg. ANSI 1" norm 01167799 en dan geen materiaal en maten erbij.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga nou eens aan het werk, zo vindt je die offerte natuurlijk nooit.![]()
![]()
na na na na ik heb het lekker drukker dan jij...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
Welke?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:strakke actie pepijn!
welke categorie?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:45 schreef Rausdouwer het volgende:
bedankt - ik probeer van die oefenexamens, maar heb steeds wel 3 fouten teveel
ene 1'ne of 2'e ene..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die ene, pepijn
Dat is wel iets .. een Cagiva.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn, is dit niet iets?
Kwestie van logisch nadenken .. en dat is bij vrouwen wel eens lastig..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef Rausdouwer het volgende:
klote theorie, had 10 vaud!!
Snap echt niks van sommige dingen, op het ene blad is het zus en op het andere blad weer zo, spreekt elkaar allemaal tegen![]()
Uhm..mannen die hun vrouwelijke kant laten zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef Rausdouwer het volgende:
kun je nagaan hoe moeilijk het is!!!
(maarruh zowel mannen als vrouwen zakken, foutje zeker?)
als je met het woordje 'fout' precies 1 letter goed spelt geef ik je weinig kansquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef Rausdouwer het volgende:
klote theorie, had 10 vaud!!
yeah rightquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het gewoon gehaald zonder te leren ..![]()
Dat is volgens mij niet logisch nadenken,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwestie van logisch nadenken .. en dat is bij vrouwen wel eens lastig..![]()
![]()
Ik heb het gewoon gehaald zonder te leren ..![]()
Ghe ghe .. bij een meet waren we eens bij het vrij circuit rijden op Assen .. zei Ondeugend heel enthousiast:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet logisch nadenken,
maar iets van ruimtelijk inzicht, daar is een groot verschil tussen mannen en vrouwen,
ja ik weet dat ik mij op heel glad ijs begeef
Theorie.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]yeah right![]()
ik heb trouwens 1 keer gedaan over alle examensA en B, theorie en praktijk
Jij heb wel lef hoor,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe .. bij een meet waren we eens bij het vrij circuit rijden op Assen .. zei Ondeugend heel enthousiast:
"Moet je goedkijken, er rijden ook 2 vrouwen mee!!..
Ik: nou die vallen zo wel makkelijk op hoor, zie je gewoon aan de parkeerschade ..![]()
![]()
is dat het ruimtelijke inzicht waar jij het over had Mercy ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:06 schreef Rausdouwer het volgende:
vrouwen gebruiken tenminste alleen de weg om in te parkeren,
de mannen rijden eerst verticaal de stoep op om dan in stilstand de wielen terug te draaien totdat ze van de stoep op het parkeervlak vallen, heel geniaal![]()
Jah dat is het,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
is dat het ruimtelijke inzicht waar jij het over had Mercy ?![]()
Duh!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:06 schreef Rausdouwer het volgende:
vrouwen gebruiken tenminste alleen de weg om in te parkeren,
de mannen rijden eerst verticaal de stoep op om dan in stilstand de wielen terug te draaien totdat ze van de stoep op het parkeervlak vallen, heel geniaal![]()
Paar spatjes regen gehad, verder zonnetje en 21 gradenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
veel plezier! wordt een natte dag vandaag
Hier was het iig kutweer. Opzich redelijk droog gehouden tot dat ik van m'n werk weggingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Paar spatjes regen gehad, verder zonnetje en 21 graden
Was weer een mooie dag
Volgens mij wordt de zomer dit jaar overgeslagenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik snap niet waar die zomer blijft
zo te zien vind je ze zelf niks aanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe vinden jullie nu mn nieuwe laarzen.......
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:Veel plezier OPM .. leuke he een vriendin.
![]()
Ik vind die grijs/zwarte eerlijk gezegt mooier dan die blauw/zwartequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Kewl..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
* heeft achternaamquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
Patje al al iets aan dat nummertje gedaan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]Ik vind die grijs/zwarte eerlijk gezegt mooier dan die blauw/zwarte
m.i. prima keuze
Of een Blackbirdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kewl..
Past ook bij iedere andere motor ipv dat blauw.. zoals die zwarte Fireblade die wel eens gepost is.![]()
Ik moet mijn laarzen en helm al 3 weken ophalen bij Martijns.![]()
Als'tie ze nog heeft..
Ach ja.... zit ik straks met blauwe laarzen onder een zwart pakquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vond die blauwe ook wel wat hebben anders, in combi met zijn pakdat zijn sowieso mooie laarzen
Ik zei ook niet dat ze lelijk waren.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vond die blauwe ook wel wat hebben anders, in combi met zijn pakdat zijn sowieso mooie laarzen
Dream on.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of een Blackbird
Dan maar een iets neutralere kleur.... voor als ik straks ander pak ga kopen.
Vertel, dan help ik wel zoeken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* heeft achternaam
* heeft al gezocht en gevondenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertel, dan help ik wel zoeken.![]()
niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeveel centjes zijn er nog over voor die minibike.![]()
Waarom dream on... Blackbird werd al in 96 gemaakt, 96/97-er kost nu nog ongeveer 5500-6000 euro...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze lelijk waren.Dit type laarzen zijn inderdaad altijd wel mooi.
Die zwarte zijn echter gewoon nog mooier. Slijtstripje is ook wel stoer.![]()
[..]
Dream on.Maar verstandig idd, past overal bij.
![]()
Ik heb nog steeds geen antwoord terug, ik dacht dat die chinezen zo hard werkten?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet onbelangrijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Waarom dream on... Blackbird werd al in 96 gemaakt, 96/97-er kost nu nog ongeveer 5500-6000 euro...
Oh? Je denkt wel een hoop van mij te weten he...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Voorlopig rijd je nog 35 kw .. voorlopig ga je na de zomer weer naar school.. voorlopig dus weinig extra geld ..
Deze zin snap ik niet helemaal.....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Want school gaat niet door omdat ik geen werkgever heb kunnen vinden. Dus ik ga nog een jaartje werken
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh? Je denkt wel een hoop van mij te weten he...
School gaat niet door namelijk :')
Werkt mij altijd een beetje op de zenuwen als mensen denken dat ze beter weten hoe jouw leven in elkaar zit dan jijzelf...
Want school gaat niet door omdat ik geen werkgever heb kunnen vinden. Dus ik ga nog een jaartje werken
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:10 schreef hollander172 het volgende:
Voor de rest, mensen om je heen (hoe je deze ook kent) weten vaak meer over je dan jijzelf, klinkt raar maar gaat vaak wel op. Erger je er maar niet aan maar lees tussen de regels door hoe jij overkomt op anderen, kan best heel leerzaam zijn en is goed voor je persoonlijke ontwikkeling.
Nee tuurlijk niet..... ik wil voor altijd bij de gemeente blijven werkenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je nog wel iets aan werving gedaan dan de laatste maanden!!:'(
Dachtut nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:10 schreef hollander172 het volgende:
Voor de rest, mensen om je heen (hoe je deze ook kent) weten vaak meer over je dan jijzelf
Ja, best wel. Ik baal namelijk behoorlijk dat ik geen fatsoenlijke opleiding kan gaan doen....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:lachen.. beetje moeilijk onderwerp voor je..?
Doe er mee wat je wil, je bent namelijk wie je bent maar vooral hoe je op je anderen overkomt. Kijk voor de grap maar eens naar mensen die geen (goed) referentiekader hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dachtut niet
Nee, maar Riet hapte zo lekker.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
En Ik was toch helemaal niet zo serieus ..![]()
Is verkochtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:14 schreef PatrickM het volgende:
Met een beetje geluk heb ik m'n kaduukke HP DJ 3820 met volle patronen verkocht
(voor ¤ 20,- heb ik iig 2/5e deel van de aanschaf van de patronen terugiig weer een volle tank voor m'n motor
)
Netjes, wat was/is er mis mee?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is verkocht
Moet ook weer een laser aanschaffen, gebruik nu ook zo'n inkjetje tijdelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:05 schreef PatrickM het volgende:
Wagen waarin de inktpatronen zaten liep niet goed op een of andere manier...
Kut-inkjet... ben blij dat ik nu een laser heb... (+ een stuk minder herrie bij het printen)
Je hebt idd mensen die er veel om geven hoe ze over komen op hun medemens.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wil, je bent namelijk wie je bent maar vooral hoe je op je anderen overkomt. Kijk voor de grap maar eens naar mensen die geen (goed) referentiekader hebben.
dat zou triest zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:25 schreef hollander172 het volgende:
Als je in je eentje op een (verder) onbewoond eiland zit heb je gelijk.
of zoiets, iets in die geest iig dan was dit wel een carrieregerichte 1-liner maar dit is ook hier toepasselijk.quote:verder komen doe je met anderen[
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] antwoord? wtf
? van mij
?
chinees??
10 min na mijn editquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:53 schreef Patrick281 het volgende:![]()
De minibike fabriek waar Lars een offerte heeft aangevraagd.
ik bedoelde ook niet over de rug van anderen, jammer dat ik de quote niet exact weet...quote:En verder komen met anderen ..
Verder komen doe je met anderen inderdaad, komt uit de natuur: Survival of the fittest .. alleen dan wat beschaafder ..
quote:Door naar anderen te luisteren, en te leren- van iedereen kan je wel iets leren .. kan je jezelf beter maken.
dat is wat ik bedoeldequote:Maar wel open op wat andere mensen te zeggen hebben. En wie weet kom je ineens tot inzichten of gaan er deuren voor je open die je eerder nog niet kende.
veel plezierquote:Ik ga met de kleine naar Slagharen dus ik ben weg.![]()
de eeuwige oorlog tussen de motorrijders en jaloerse automobilistenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Tering moet je nou zo dicht achter me rijden?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:36 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.thinkroadsafet(...)nload/perfectday.mpg
edit: Riet meende zich persoonlijk aangevallen te moeten voelen door de posts van Pat en mij terwijl ik zelf alleen Pat quote. MSN discussie is op niks uitgelopen dus bij deze weg is het verhaaltje weer weg.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Apart van dit hele verhaal wat uit zijn verband is gerukt: soms wel grappig hoe je tot bepaalde dingen komt.
Verder komen doe je met anderen inderdaad, komt uit de natuur: Survival of the fittest .. alleen dan wat beschaafder ..
"It is not the strongest or most intelligent who will survive, but the one most adaptive to change."
Door naar anderen te luisteren, en te leren- van iedereen kan je wel iets leren .. kan je jezelf beter maken.![]()
Dat wil niet zeggen dat je totaal geen karakter moet tonen, een twijfelaar is ook weer niet goed. Maar wel open op wat andere mensen te zeggen hebben. En wie weet kom je ineens tot inzichten of gaan er deuren voor je open die je eerder nog niet kende.![]()
Kan je niks voor mij regelenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:18 schreef PatrickM het volgende:
Ach... je kan je hele leven nog leren... alleen is het wel verstandig op asap leuke papieren te halen... hoe ouder je wordt hoe minder je aan leren toe zal komen (en ook minder makkelijk doet).
Je kan natuurlijk ook bij een verzekeringsmaatschappij gaan werken![]()
Mooi toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, ben terug van een stukje sturen. 100 km achter rug en geen enkel probleem, hij is niet meer afgeslagen. toen ik ging tanken ging er 13 liter in...
zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi toch?
daar zit ik ook ongeveer op, tegen de 200 km moet ik wel gaan tanken...quote:Wat is jouw verbruik ongeveer? Ik rij gemiddeld 1:14.... Ga meestal in de buurt van de 200km tanken, maar als ik echt wil haal ik de 260km wel...... bij 240km ofzo moet ik de reserve aan gaan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft 55.000 km gelopen, maar bijna alles is nog niet zo lang geleden gereviseerd....
Hij heeft officieel vanaf fabriek 75 pk (maar door de modificaties eraan, zal ie ws. een pk of 80 aan het achterwiel hebben) en weegt rijklaar 196 kilogram (en dat voor een motor uit '90)
Heb er ook ff een stuk op gereden, maar dat rijdt echt fantastisch... de hele machine leeft gewoonEn het geluid is ook fantastisch (2 laser blerpijpen
). Het is dat m'n geld op is en m'n zwager 'm wou kopen, anders had ik 'm absoluut gekocht (is werkelijk in nieuwstaat gezien z'n leeftijd). Wel een ervaring om op een Stukgaatie te rijden
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij vindt alles gaaf, is het niet?
Typisch een beginner![]()
![]()
Rookt de motor ook meer? (walmen die er eerst niet waren?)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt me ook niet nee. Maar echt nergens lekkage..... hij staat op een vaste plek en ligt nooit olie onder..... maar zie ook geen olie onder het blok ofzo
Ik hoop voor je dat ie nooit op Fok! komt om te zien wat z'n zoon allemaal aan het uitspoken isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar mn pa is raar
Tja, alleen dat sommige onderdelen in het blok een opdonder hebben gekregen kunnen hebben waardoor ze iets onder bepaalde marges kunnen zitten (iets in die richting, affijn je begrijp wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Half
Maar ik leg de link niet zo..... schuiver > olie verbruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |