't was laat vannacht jah...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef Posdnous het volgende:
's ochtends vroeg........iets over 11.
Fijn leventje heb jij![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Anti Jehova stickers aan de deur. Waarom bestaan die niet?
Da's inderdaad belachelijk, want z'n zoon is helemaal geen bastaard. Ik neem aan dat hij verwekt en geboren is tijdens het huwelijk, dus is het kind rechtmatig. Maar afgezien daarvan is het inderdaad idioot dat die lui dit soort dingen gewoon durven te zeggen, net als die opmerking tegen de TS dat het ook wel tijd werd dat hij z'n bed uit kwam. Moeten ze een keer bij m'n vriendin flikken als ze nachtdienst heeft gehad, die schopt ze verrot (ze is verder best lief, maar niet het eerste kwartier dat ze wakker isquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef Thomas B. het volgende:
Weet je wat ze een keer bij iemand van mij werk geflikt hadden??
Ze hadden zo aangebeld en hij doet open.
Zijn zoontje staat ook in de deuropening en de jehova vroeg op een gegeven moment waar de moeder was. Hij is gescheiden dus dat zei die tegen die jevoha. Zegt die kerel: "Ow dus uw zoon is eigenlijk een bastaard". Ik had em helemaal de tyfus ingemept, maar hij heeft zich kunnen kalmeren.
Dood aan die lui!
Meer een bumpersticker met:quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..].... dan een NEE/NEE/NEE-sticker
NEE geen huis aan huis bladen NEE geen ongeadresseerd reclamedrukwerk NEE geen jehova's.
Of zo'n sticker op je auto... "ik rem soms voor jehova's"
Bestaan wel: "Jehova's getuigen worden verzocht niet aan te bellen"quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mail je adres maar, stuur ik je de volgende keer een paar fijna oude verlebberde jehova's...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef Posdnous het volgende:
Ik wil ook Jehova's!![]()
Volgens mij hebben ze die alleen in urkquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef babba het volgende:
[..]
Bestaan wel: "Jehova's getuigen worden verzocht niet aan te bellen"
staat erop
Geweldigquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Lodi het volgende:
[afbeelding]
Of maak er zelf een: http://www.volkomenkut.com/archives/00001018.htm
God heeft geen achternaamquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Smoved het volgende:Godverdomme
Mooie crossman 1077 man. Waar heb je die vandaan? zijn nogal zeldzaam heb ik het idee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Smoved het volgende:
[..]
't was laat vannacht jah...![]()
Eigenlijk had ik met onderstaande naar beneden moeten lopen, maarja, wist ik veel dat het jehova's waren
[afbeelding]
Die bestaan wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens. Til je luie aars op en gaat werken!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Smoved het volgende:
Zij : Ow, belden we je wakker ofzo?
ik : Ja![]()
Zij : Nouja, zou ook eens tijd worden.
stoerquote:Ik : ...godverdomme...
Of stenigenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef Megumi het volgende:
Eigenlijk zou je er op moeten mogen schieten op die lui.
Fout! Er staat: "Jehova's Getuigen wordt verzocht niet aan te bellen" (en niet worden verzocht)quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef babba het volgende:
[..]
Bestaan wel: "Jehova's getuigen worden verzocht niet aan te bellen"
staat erop
In zwolle gekocht, bremer sport ofzo heette dat zaakje...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:32 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Mooie crossman 1077 man. Waar heb je die vandaan? zijn nogal zeldzaam heb ik het idee.
Jah of niet he, mag ik ook eens vakantie houdenquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:43 schreef Fearlezz het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens. Til je luie aars op en gaat werken!!
Die wil ik ook!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:38 schreef ErikT het volgende:
Ik zag in mijn krantenwijk jaren geleden ergens een bordje:
"Beste Jehova's, wij mogen uitslapen van God."
Die vond ik eigenlijk wel briljant
ik heb er een uitgeprint, jehova niet gewenst.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n bordje had ik ook in m'n vorige huis... hij is nu helaas kwijtquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:38 schreef ErikT het volgende:
Ik zag in mijn krantenwijk jaren geleden ergens een bordje:
"Beste Jehova's, wij mogen uitslapen van God."
Die vond ik eigenlijk wel briljant
Tuurlijk joh, tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:32 schreef tuut84 het volgende:
die moet je kapot schoppen die lui
je had beter je alarmpistool uit de kast kunnen halen en ze een paar kogels 't gat in moeten rossenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Smoved het volgende:
Ok, topic 145.325.000 over de jehova's...
Ik lig dus net om iets over 11 nog lekker te slapen, word er aan de deur gebeld, ik dus opendoen en wat denk je? Jazeker Jehova's![]()
Zij : Goedemorgen, wij komen om mensen over god te vertellen.
(Op dit moment had ik dus al zin om die deur kneiterhard dicht te knallen)
Ik : Ik houd me daar niet mee bezig en ben dat niet van plan ook.
Zij : Ow, belden we je wakker ofzo?
ik : Ja![]()
(Toen vond ik het wel genoeg zo op de vroege ochtend)
Ik : Jah ik maak godverdomme zelf wel uit wanneer het tijd is om van me bed af te komen, aju!
Op dat moment heb ik dus die deur kneiterhard dichtgeklapt en heb geprobeerd nog ff te slapen, mooi niet dus![]()
Tyfus jehova's![]()
ik heb hem op het nachtkastje liggen je weet maar nooitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je had beter je alarmpistool uit de kast kunnen halen en ze een paar kogels 't gat in moeten rossen
En dit getuigt van jouw gebrekkige kennis: met een alarmpistool kun je immers geen kogels afvuren (zolang die niet gemodificeerd is).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je had beter je alarmpistool uit de kast kunnen halen en ze een paar kogels 't gat in moeten rossen
Mooi Milagro, zoals jij het doet vind ik het netjes. Compliment!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:40 schreef milagro het volgende:
klagen over Jehova's getuigen ?
Nee, dan Mormonen aan je deur, da's pas eng
Ik heb totaal geen slechte ervaringen met Jehova's getuigen eigenlijk
Ik doe ze of niet open of indien wel bedank ik ze vriendelijk en gaan zij even vriendelijk weer weg, zonder aandringen of wat dan ook.
ja leuk .quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:42 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Mooi Milagro, zoals jij het doet vind ik het netjes. Compliment!
Dat getuigt tenminste van een besef van normen, waarden en omgangsvomen.
Chapeau!
IMijn post was ook niet sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja leuk .
maar ik meen het echt, ik lees zo vaak gebash en geklaag over Jehova's maar ik ben echt nog nooit vervelend benaderden ik zit vlak bij een Koningszaal en ze blijven proberen
Heb 2 maal een getuige als collega gehad en nooit begonnen zij zelf over hun geloof, enkel als het ter sprake kwam nav vragen van mij of anderen.
En ze zijn uitermate geduldig, hoeveel onbegrip ze ook tegenover zich zien, en dat 'bewonder' ik dan weer wel in zekere zin.
Het opdringerige is iets wat ze volgens mij al jaaaren geleden hebben laten varen omdat dat gewoon geen zoden aan de dijk zette
ik durf te wedden dat het gros vd mensen nog nooit die stoere taal tegen een getuige aan de deur heeft gebruikt , het alleen van horen zeggen heeft
Ik hou niet van ongenuanceerde postsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:58 schreef Chirma het volgende:
Jehova's zijn okay
kriijg ik nu een ban??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:59 schreef MouseOver het volgende:
Ik hou niet van ongenuanceerde posts
Ik ben geen modquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
kriijg ik nu een ban??
ik ook nie, ik heb wel eens zin in een scheldpartij tegen hunquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:47 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb er nog nooit 1 aan de deur gehad![]()
Jammer![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:28 schreef Tuvai het volgende:
* Megumi heeft aan alle waanideeën wat ook maar met geloof en God te maken heeft een hekel
jawel van die rooie knalpatoren bedoel ik, zijn hier over de grens verkrijgbaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:38 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
En dit getuigt van jouw gebrekkige kennis: met een alarmpistool kun je immers geen kogels afvuren (zolang die niet gemodificeerd is).
Waar koop ik die ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:05 schreef BlackDraco het volgende:
Plak een stikker op de deur die wij ook hebben: Wij kopen niet aan de deur en bekeert zijn we gvd ook al!!
Of je leest het topic voor het posten even doorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:46 schreef Ctz het volgende:
Ik was bij men opa (ja die leeft nog) kwamen er ook van die jehova sletjes...
Ze zeiden "Wij komen God brengen"
waarop mijn opa antwoorden "Mooi, zet hem maar in de achtertuin"
En de deur dichtgooide...kmoest eg fucking lachen
Da's een beetje zwak.. ik doorsta de beproevingen die de Heer op me afstuurtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:56 schreef Natalie het volgende:
Eerst kijken wie er voor je deur staat voor je hem open doet, is vaak ook een goed advies
Als er mensen staan die je niet mag, of -in dit geval- mensen die je over God willen vertellen, dan doe je gewoon of je de bel niet gehoord hebt.
Hebben ze je bij het raam zien staan? Geen probleem. Je bepaalt nog altijd zelf of je de deur open doet. Dus gewoon je nest weer inkruipen en er verder niet teveel over nadenken.
Had ik moeten zeggen toen ik 2 vrouwelijke mormonen aan de deur krijg.... die zijn nog van de polygamie ook! Gemiste kans.... jammer jammer jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:22 schreef Swolly het volgende:
Broer van een kennis van mij tegen 2 vrouwelijke Jehova's Getuigen:
"Als je wilt neuken moet je binnenkomen en anders donder je maar op"
Ja want als Jehova's getuige kun je natuurlijk geen goede baan hebben!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:39 schreef Syd het volgende:
Bij ons op de hoek wonen johova's :S verder geen last van hun ...maar als je ziet hoe die lui wonen :| 2 zoons allebei een nieuwe golf 4 vader in een dikke mercedus SL en moeder in een Bwm z4 d8 ik :S en een kast van een huis "vergelijkbaar met 3 rijtjes huizen" en hoe komen ze er aan ...mensen vroeg wakker maken en overtuigen dat ze ons het licht kunnen brengen :S
Ik dacht dat ik de enige was die het verband niet zag.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want als Jehova's getuige kun je natuurlijk geen goede baan hebben!
Opdringerig is inderdaad een beetje een understatement bij deze mensen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:59 schreef FuifDuif het volgende:
Wat ik altijd zo erg vind is dat ik ze vaak zie met een zielig oud omaatje in een rolstoel. Die vrouw zegt dan verder niets, maar die zit er gewoon bij om zieltjes te winnen. Ik heb het al vier keer meegemaakt dat er zo eentje bij was. Hoewel ik het geloof respecteer (ik ben zelf overtuigd christen) irriteer ik mij vaak wel aan het gedrag en het voorkomen van de Jehova's.
He works in mysterious ways.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:13 schreef harryharry het volgende:
nja hier zijn ze de laatste tijd erg lastig, in tegenstelling tot vroeger waarbij twee langs de deur gingen die een normale leeftijd hebben, bijvoorbeeld een jongere met een oudere, komen ze de laatste tijd iedere keer langs met een klein kind in de leeftijd van begin basis school. Je kunt het dan bijna niet maken om ze met wat krachttermen de straat te wijzen.
Als ik de deur nog niet dichtgetrapt had, had ik hem bij dat antwoord al lang dicht geflikkerd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Smoved het volgende:
Nee, dat kun jij niet. Je kunt ze wel beschermen tegen dit soort mensen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:41 schreef dVTB het volgende:
Ik kan er ontzettend slecht tegen dat mensen (ongeacht welk geloof) hun geloof aan anderen opdringen. Jehova's zijn daar erg goed in, maar ook op straat proberen gelovigen het. Ik heb het eens in een zijsteegje van een drukke winkelstraat meegemaakt. Gaan ze aan twee kanten staan, en dan kun je ze bijna niet ontwijken.
Ik heb een aantal jaren terug ooit eens een paar Jehova's aan de deur gehad, duidelijk gemaakt dat ik geen enkele belangstelling had, waarna ze gingen vragen of mijn ouders ook belangstelling hadden, waarop ik (uiteraard) nee antwoordde. Daarna kwam de vraag of ik dat wel voor mijn ouders kon bepalen. Ja dat kan ik welen nu opzouten.
In dit geval kan ik dat zeker WEL, omdat mijn ouders eveneens verre van gesteld zijn op bezoek van Jehova's. Ze hebben zelfs al eens aangegeven om ons nadrukkelijk te schrappen van de bezoeklijst, wat ook gebeurde, totdat we waren verhuisd en ze op het nieuwe adres wel weer langskwamen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat kun jij niet. Je kunt ze wel beschermen tegen dit soort mensen.
Dan krijg je een beetje dit soort taferelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jehova's!! Heerlijk, ik heb ze helaas al jaren niet meer aan de deur gezien, maar, oh mijn god, wat zou ik graag nog eens met die mensen willen in "discussie" willen gaan.
Als je het een beetje leuk aanpakt kan je je kapot lachen.
Wie heeft het hier over oplossingen? Ik wil gewoon ff wat goedkoop vermaak!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan krijg je een beetje dit soort taferelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus in principe is dat geen oplossing.
Dat is natuurlijk zeker te doen. Ik kan uren slijten met een verstokte gelovige, laat staan een jehova's getuige.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over oplossingen? Ik wil gewoon ff wat goedkoop vermaak!
Dat bedoel ik maar!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zeker te doen. Ik kan uren slijten met een verstokte gelovige, laat staan een jehova's getuige.
* Grrrrrrrr heeft daar veel ervaring mee
Ik heb ook diverse malen verzocht of ik van de bezoeklijst kon, begin werkte dit prima tot voor kort ze iedere keer komen controleren of de informatie juist is.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:56 schreef dVTB het volgende:
[..]
In dit geval kan ik dat zeker WEL, omdat mijn ouders eveneens verre van gesteld zijn op bezoek van Jehova's. Ze hebben zelfs al eens aangegeven om ons nadrukkelijk te schrappen van de bezoeklijst, wat ook gebeurde, totdat we waren verhuisd en ze op het nieuwe adres wel weer langskwamen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:37 schreef Sportguy het volgende:
Van mij mogen dat soort lui met hun gestapo methoden aan het gas.
Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Mag dat überhaupt allemaal?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:37 schreef Sportguy het volgende:
Ik heb er op zich niet zo'n last van wel walg van hun "geregistreer".
Ieder persoon met een handicap of een andere "straf van god" zien ze als zwakkeling en potentieel zieltje want gewonnen moet worden.
Die flikkers registreren alles van medeleerlingen op basis- en middelbare scholen, verenigingen etc. Bellen ze aan je deur dan confronteren ze jou daarmee op een onaangename en zieke manier, een vriend van mij heeft daar veel last van.
Van mij mogen dat soort lui met hun gestapo methoden aan het gas. Leef dan lekker zelf in de leer van de heer maar laat een ander in zijn waarde en met rust.
Dit soort dingen worden dus aan allerlei anderen doorgegeven zodat die kunnen "helpen". Walgelijke luiquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:04 schreef Marczilla het volgende:
Die honden hebben een tijd geleden mijn moeder gestalkt. Ze was toen wegens haar werk niet helemaal meer stabiel. En alsof ze het ruiken "Zat ook een Jehova bij mijn moeder op de club bleek later". Mijn moeder heeft ze ooit eens binnen gelaten, tja als je niet helemaal geestelijk in balans bent, vind je het fijn als er iemand wie dan ook naar je luistert. Op een gegeven moment kwamen ze iedere week. Toen heb ik eens een zeer verhelderend gesprek met deze lui gehad. Waarna ze nooit meer zijn langsgekomen. Het schijnt zelf zo te zijn geweest. Dat ze het nog wel een paar keer hebben geprobeert. Maar toen ze mijn fiets voor de deur zagen staan, maakten ze snel rechtsomkeer.
Het was wel heeeeeeeeeeeeeel toevallig, een paar dagen nadat mijn moeder was ingestort. stonden die gekken plots voor de deur.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:06 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Dit soort dingen worden dus aan allerlei anderen doorgegeven zodat die kunnen "helpen". Walgelijke lui![]()
.
HAHAHAHAHAHA WHAHAHAHAHA sukkeltje, dat zeg je wel in meer topics, verzin is iets anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:04 schreef kippiej het volgende:
ik lach je uit
In de VS mag dat. Tenminste, zolang Boes president is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef Megumi het volgende:
Eigenlijk zou je er op moeten mogen schieten op die lui.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:18 schreef CrazyMike het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA WHAHAHAHAHA sukkeltje, dat zeg je wel in meer topics, verzin is iets anders.
Ziekelijk. Jij trapt natuurlijk nergens in mag ik aannemen, maar denk eens aan dat kind, hoe geïndoctrineerd zal ze zijn denk je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:57 schreef Moonchildje het volgende:
Er komt ineens weer wat boven borrelen...
Bij mijn nicht stond een huilend meisje (6 jaar of zo) voor de deur.
Ineens dook er een vent op die zei:
"Dit kind huilt om uw zonden"
We vragen ons nog af of dat kind heel goed op commando kon huilen
of eens flink geknepen werd voor elke deur.
Wij denken het laatste...
Hij doelt op het verband tussen het geld van de Jehova's en de tijd die ze besteden aan Jehova zijn. Met andere woorden: waar halen ze in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel geld te verdienen als ze zo vaak langs alle deuren gaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het verband niet zag.
Lang leve de heidenen, desondanks.
Vind ik ook, maar het probleem met dit soort zaken is dat de gevolgen voor de kinderen in de ogen van de ouders nogal groot zijn; niet in de hemel komen. Geen enkele ouder zal willen dat hun kind in een eventueel volgend leven voor altijd ultiem ongelukkig zal zijn. Want dat is simpel vertaald waar het op neerkomt.quote:Imho mag het allemaal wel wat minder streng, al is het alleen al zodat kids wat minder hinder van ondervinden.
bestaan wel, van loesje dacht ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat zie je natuurlijk bij alle streng gelovigen, dat ze hun kids allerlei (wmb) onzinregeltjes voorhouden en opleggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:21 schreef Natalie het volgende:
't Is voor een kind nooit leuk om buitengesloten te worden.... die wil lekker met haar vriendjes en vriendinnetjes meedoen. En het geloof van haar ouders zorgt ervoor dat het niet kan.
Ja, ik zeg het geloof van haar ouders. Zo'n kind kiest er niet voor om te geloven. Het zijn de ouders die erin geloven en dat er met de paplepel bij hun grut ingieten.
Vaak kom je geen problemen tegen, maar soms ook wel. En dat vind ik serieus triest voor zo'n kind.
Kinderen van mensen die niet geloven, zingen ook gewoon mee met de paas- en kerstliedjes (ik wel tenminste). Maar tussen verschillende geloven is dat niet mogelijk?
Imho mag het allemaal wel wat minder streng, al is het alleen al zodat kids wat minder hinder van ondervinden.
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alsof hij zicht heeft op de manier waarop ze hun tijd indelen, het werk dat ze doen, de familie waar ze uit komen (misschien wel heel rijk), etcquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:38 schreef Silencer666 het volgende:
[..]
Hij doelt op het verband tussen het geld van de Jehova's en de tijd die ze besteden aan Jehova zijn. Met andere woorden: waar halen ze in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel geld te verdienen als ze zo vaak langs alle deuren gaan?
Lucky you.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:18 schreef Karina het volgende:
Maar als ik wel open deed zei ik gewoon netjes dat ik geen interesse had en dan gingen ze gewoon weer weg.
Ons geloof? Zie mijn signature.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Begin gewoon voor de grap een discussie met hun? Waarom hun geloof beter zou zijn als ons 'geloof' waarom ze ons ''geloof' niet zouden respecteren? Waarom hun zielig doen met die oma etc. Tenminste dat zou ik dan doen, hun compleet plat lullen, hun proberen om te praten
Bij ons kwamen altijd vriendelijk mensen, als mijn moeder zei sorry maar wij hebben al een geloof was dat genoeg voor hun.
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:59 schreef joshus_cat het volgende:
Kunt zeggen wat je wilt, maar als je er van houdt, is er natuurlijk niets *leukers* als mensen op zondagmorgen uit hun bed te bellen en een zwamverhaal te houden over wat-dan-nog.
Iemand een lijst met adressen van jehova's getuigen?![]()
Whehehehehequote:Op zondag 18 juli 2004 00:59 schreef joshus_cat het volgende:
Iemand een lijst met adressen van jehova's getuigen?![]()
Das wel een beetje waar, zometeen krijg ik een ban wegens doodverwensingen. Ik neem het terugquote:Op zondag 18 juli 2004 01:29 schreef heiden6 het volgende:
Nee, dat is ook weer zo gewelddadig...
Ding dong (om ongeveer 7:00)
Goedemorgen, wij wilden u graag meenemen om Satan te dienen.
Klik klik, bam. En met zelfmoord kom je ook niet in de hemel geloof ik
X-actquote:Op zondag 18 juli 2004 01:38 schreef heiden6 het volgende:
Ja, dat is inderdaad iets meer to the point. Anders denkt men een keus te hebben, en liegen is natuurlijk sowieso een zonde.
niet in de ochtend om 11 uurquote:Op zondag 18 juli 2004 00:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Begin gewoon voor de grap een discussie met hun? Waarom hun geloof beter zou zijn als ons 'geloof' waarom ze ons ''geloof' niet zouden respecteren? Waarom hun zielig doen met die oma etc. Tenminste dat zou ik dan doen, hun compleet plat lullen, hun proberen om te praten
Bij ons kwamen altijd vriendelijk mensen, als mijn moeder zei sorry maar wij hebben al een geloof was dat genoeg voor hun.
Dat word dus nooit van je leven gezegt door Jehovah's. Het is altijd zo typisch dat je dan die mensen op hun bek wil meppen en iedereen kan zich altijd beheersen. Fuck toch een end op manquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef Thomas B. het volgende:
Weet je wat ze een keer bij iemand van mij werk geflikt hadden??
Ze hadden zo aangebeld en hij doet open.
Zijn zoontje staat ook in de deuropening en de jehova vroeg op een gegeven moment waar de moeder was. Hij is gescheiden dus dat zei die tegen die jevoha. Zegt die kerel: "Ow dus uw zoon is eigenlijk een bastaard". Ik had em helemaal de tyfus ingemept, maar hij heeft zich kunnen kalmeren.
Dood aan die lui!
Zei de grote boze Kloonquote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:28 schreef Sonof het volgende:
[..]
Dat word dus nooit van je leven gezegt door Jehovah's. Het is altijd zo typisch dat je dan die mensen op hun bek wil meppen en iedereen kan zich altijd beheersen. Fuck toch een end op man
De smeerlappen!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:04 schreef Marczilla het volgende:
Die honden hebben een tijd geleden mijn moeder gestalkt. Ze was toen wegens haar werk niet helemaal meer stabiel. En alsof ze het ruiken "Zat ook een Jehova bij mijn moeder op de club bleek later". Mijn moeder heeft ze ooit eens binnen gelaten, tja als je niet helemaal geestelijk in balans bent, vind je het fijn als er iemand wie dan ook naar je luistert. Op een gegeven moment kwamen ze iedere week. Toen heb ik eens een zeer verhelderend gesprek met deze lui gehad. Waarna ze nooit meer zijn langsgekomen. Het schijnt zelf zo te zijn geweest. Dat ze het nog wel een paar keer hebben geprobeert. Maar toen ze mijn fiets voor de deur zagen staan, maakten ze snel rechtsomkeer.
Ik hoorde later van mijn moeder dat die jehova op haar club had gezegt, dat ik ze bang had gemaakt.
whehehehehehe
Textielclub "Naaiclub" Maar dat klinkt zo SM.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De smeerlappen!
Maar over wat voor een club heb jij het eigenlijk?
T vervelende is dat die mensen idd vaak zo opdringerig zijn. Hun mening is de enige juiste, en jij moet en zal bekeerd wordenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik zat er al over te twijfelen..
maar ik weet nog steeds niet of ik het nou vervelend of lachwekkend vind
dat is Opus Dei toch? of ook Jehova's?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:58 schreef DocB het volgende:
Als mensen zich met ijzeren kettingen op hun rug willen slaan gaan ze maar lekker hun gang
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Lodi het volgende:
[afbeelding]
Of maak er zelf een: http://www.volkomenkut.com/archives/00001018.htm
Wat ze verkondigen is dat niet zeker ?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:18 schreef Eye_of_god het volgende:
Dat zijn gewoon broodje-aap verhalen.
Als ik zie waartoe mensen allemaal bereid zijn voor hun geloof, dan vind ik een voet tussen de deur echt niet zo ongeloofwaardig klinken.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:18 schreef Eye_of_god het volgende:
Dat met die voet-tussen-de-deur enzo, daar geloof ik niks van dat Jehova's dat doen.
Dat zijn gewoon broodje-aap verhalen.
Weet je, ik ben toch altijd te eerlijk om zoiets te zeggen. Allesbehalve geloofwaardig sowieso, maar daar maken Jehova's Getuigen zich dan natuurlijk weer niet druk om he.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Voor de eerste keer Jehova's aan de deur, zondag om een uur of tien stonden ze voor de deur.
Die man zegt: "Goed u thuis te vinden"
Ik: "Als ik wist dat jullie kwamen, was ik naar de kerk gegaan"
En de deur dicht gegooid![]()
En toen was je zeker erg trots op jezelf.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Voor de eerste keer Jehova's aan de deur, zondag om een uur of tien stonden ze voor de deur.
Die man zegt: "Goed u thuis te vinden"
Ik: "Als ik wist dat jullie kwamen, was ik naar de kerk gegaan"
En de deur dicht gegooid![]()
Zeker als ze zoals je zegt bij jou maar incidenteel komen, dan kun je het best netjes afhandelen. Pas als ze wekelijks komen dan wordt het tijd voor overtuigendere actiesquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:39 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
En toen was je zeker erg trots op jezelf.
Ik vind je gedrag van weinig fatsoen getuigen.
pssst, Jehovah's getuigen geloven niet in een hel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Mijn opa heeft ze wel eens achterna gezeten met een bijl; vlak voor WOII lag zijn moeder op sterven, en kwamen die lui aan de deur met de mededeling dat als ze niet toegelaten zouden worden om zijn moeder te bekeren haar ziel verloren zou zijn en ze eeuwig zou branden in de hel. Toen is mijn opa nogal doorgeslagen en heeft ze de straat uit gejaagd, zwaaiend met een kloofbijl
Hahahaha! Das echt een goede!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heb een keer in een ( nog ) dronken bui op zondagochtend ( 0900 uur !!! ) zo'n boekje van ze aangepakt om er snel vanaf te zijn.....NOOIT DOEN!!!!...toen heb ik ze drie weken lang elke zondag aan de deur gehad. om te vragen of ik de boekjes al had gelezen en wat ik ervan vond.....
Uiteindelijk zijn ze daarme gestopt toen ik naakt de deur open deed met een grote jodenster om mijn nek...nooit meer wat gehoord...
Hé vriend, ben je zelf een Jehova?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:42 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Mooi Milagro, zoals jij het doet vind ik het netjes. Compliment!
Dat getuigt tenminste van een besef van normen, waarden en omgangsvomen.
Chapeau!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |