Komkommertijd op werkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:35 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
Hee GFP-tje, ge bent weer volop in de strijd hè?
Ik snap dan ineens weer wel waarom deze film maar 2 stemmen heeft in het FLT tot nu toequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:41 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik neem het jou dan ook erg kwalijk dat je deze vraag 27 uur hebt laten staan
Omdat je smaak hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik snap dan ineens weer wel waarom deze film maar 2 stemmen heeft in het FLT tot nu toe
Waarom ken ik altijd films die niemand anders kent en ken ik geen films die iedereen kent
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:49 schreef GFP het volgende:
[..]
Omdat je smaak hebt
hij zorgt ervoor dat hij die bom uit de postbus haalt. hij wilde de dood van het meisje voorkomenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef hornage het volgende:
yeah! mmm, ff intelectueel vraagje van mij..
The Butterfly Effect, wat verandert Evan om in de realiteit te komen dat Lenny vastgesnoerd in een gesticht zit en wat was eigenlijk zijn bedoeling?
Timetravel is op zich al paradoxaalquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Phennim het volgende:
"voordat hij daarna" ?
yep heel goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef Phennim het volgende:
Lenny vermoord Kayleigh's broer, toen hij eigelijk de hond moest redden
quote:The Butterfly Effect, wat verandert Evan om in de realiteit te komen dat Lenny vastgesnoerd in een gesticht zit en wat was eigenlijk zijn bedoeling?
De vraag is wat verandert Evan en het antwoord is Lenny vermoord(t).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef Phennim het volgende:
Lenny vermoord Kayleigh's broer, toen hij eigelijk de hond moest redden
Je hebt gelijk, maar jij vergat het originele motief van Evan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:37 schreef Omega het volgende:
De vraag is wat verandert Evan en het antwoord is Lenny vermoord(t).
..
Ja ik ben een pietje precies![]()
![]()
animatig?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het er 'animatie-achtig' uitzien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |