quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:50 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik snap niet dat Moulin Splooge zover komt, die film was echt de waardeloos, echt een aanfluiting voor de muziekfilms!
Door de slechtste film die er nu nog in staat,quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:42 schreef Hare het volgende:
Waar is Singin in the Rain dan gebleven?
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Gorro het volgende:
[..]
Door de slechtste film die er nu nog in staat,Grease
, eruit gegooid.
Ik ook.. Is juist verreweg de beste!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Hare het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Hier moet ik ff van bekomen hoor
Oeeeeh, nu moet ik toch ook ff tot tien tellen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:39 schreef scanman01 het volgende:
* Ronde 6 (Kwartfinale)
1) Beide bagger
Dat was idd wat overdreven...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:53 schreef Hare het volgende:
Oeeeeh, nu moet ik toch ook ff tot tien tellen hoor.![]()
Almost famous bagger
Als je een echte musicalnicht ben misschien wel, als film is SNF echter 100x beter!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:46 schreef dolle_hond het volgende:
grease is nog 100x zo goed als SNF
Zijn ook wel twee totaal verschillende films. Grease is natuurlijk een musical, dus totaal verschillend van de toch heel wat serieuzere SNF. Ook vind ik Grease wel heel erg in dit tournament passen. SNF al weer veel minder. SNF scoort trouwens een 6.5 op IMDB... Grease een 6.8quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:46 schreef dolle_hond het volgende:
grease is nog 100x zo goed als SNF
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was idd wat overdreven...
ik vind dat hoge stemmetje van mijn geboortedatumgenoot in SNF juist heel nichterig, al mijn hele leven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je een echte musicalnicht ben misschien wel, als film is SNF echter 100x beter!
Ik denk dat Travolta's personage in SNF ook eigenlijk homo is, maar het alleen zelf nog niet door heeft....quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind dat hoge stemmetje van mijn geboortedatumgenoot in SNF juist heel nichterig, al mijn hele leven.
Ik vind al die blije roze hollyhobbies uit grease juist uitermate geschikt voor een voorstelling tijdens de gayparade.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind dat hoge stemmetje van mijn geboortedatumgenoot in SNF juist heel nichterig, al mijn hele leven.
Grease en SNF beide natuurlijk (de muziek blijft heerlijk). Moulin Rouge is bagger.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:07 schreef GFP het volgende:
Hmm, hoeveel mensen kunnen Grease mee zingen en hoeveel mensen SNF of MoulinRouge
Ik bedoel maar...
Een van de coolste openingen van een film, die muziek, dat loopjequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:15 schreef Frollo het volgende:
Hah hah hah hah staying alive, staying alive![]()
ik haaaat musicalsquote:1) This is Spinal Tap (2000) (damn!moeilijk)
2) Duck soup (1933)
3) 24 Hour party people (2002) (= fantastisch)
4) Moulin Rouge! (2001)
[ b ] en [ /b ] maar dan zonder spatiesquote:Op zondag 11 juli 2004 23:29 schreef la-nina het volgende:
vraag: hoe maak ik iets vetgedrukt?![]()
Het zou onverteerbaar zijn als Almost Famous Spinal Tap er in deze ronde niet uit gooitquote:Op maandag 12 juli 2004 09:55 schreef Frollo het volgende:
Zelf ook even meedoen...
* Ronde 6 (Kwartfinale)
1) This is Spinal Tap (1984) vs Almost famous (2000) Het zou toch onverteerbaar zijn als Spinal Tap niet minstens de finale zou halen?
2)
3) 24 Hour party people (2002) vs Saturday night fever (1977) Al moet ik toegeven dat ik SNF al een jaar of 10 niet meer heb gezien.
4) Grease (1978) vs Moulin Rouge! (2001) Ja echt!
Andersom zou gekker zijn.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:55 schreef Frollo het volgende:
4) Grease (1978) vs Moulin Rouge! (2001) Ja echt!
Omdat Grease volgens velen bagger is en Moulin Rouge een meesterwerk. Maar toch vind ik Grease leuker. Vandaar.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Andersom zou gekker zijn.
Wow, helemaal niet mee eens, Ik vind Grease heel leuk, en blijf het leuk vinden, maar toch vind ik Moulin Rouge beter. Ziet er prachtig uit, en erg leuke dingen met bestaande muziek gedaan. Wervelende show!!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:18 schreef bramos-elvis het volgende:
Moulin Rouge is absoluut geen meesterwerk, meer een aanfluiting
Tja, ik vind de liedjes van Grease wel leuk om mee te zingen, maar geweldige muziek is het nu ook weer niet. Ik vind eigenlijk alleen het titelnummer goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:23 schreef bramos-elvis het volgende:
Grease heeft eigen nummers, de nummers die in Moulin Rouge voorkomen is jatwerk! Opzich heb ik daar geen problemen mee, mits ze goed gejat worden cq. gecovered. Ik kon me van Moulin Rouge herinneren dat dit niet zo was, en het (liefdes)verhaal vond ik ook zeer matig.
En de jaren 50 spreken me meer aan dan de 19e eeuw of wanneer die film van Moulin Rouge zich ook afspeelt!
Ook typisch, het titelnummer is juist het enige dat speciaal voor de film is geschreven en dus niet uit de oorspronkelijke musical komtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:42 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Tja, ik vind de liedjes van Grease wel leuk om mee te zingen, maar geweldige muziek is het nu ook weer niet. Ik vind eigenlijk alleen het titelnummer goed.
Zucht, nee hoor, Frollo, dan zou ik er een ronde eerder natuurlijk niet op gestemd hebben. Ik vind Moulin Rouge alleen beter.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ook typisch, het titelnummer is juist het enige dat speciaal voor de film is geschreven en dus niet uit de oorspronkelijke musical komt
Eigenlijk kunnen we dus stellen dat je Grease gewoon niks vindt. Nou okay, dat kan
Ok, ik begrijp.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:30 schreef Sasandra het volgende:
Zucht, nee hoor, Frollo, dan zou ik er een ronde eerder natuurlijk niet op gestemd hebben. Ik vind Moulin Rouge alleen beter.
Dat wist ik niet, misschien vind ik de film dan wel leuker dan de oorspronkelijke musical, dat kan natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ook typisch, het titelnummer is juist het enige dat speciaal voor de film is geschreven en dus niet uit de oorspronkelijke musical komt
Zoals je ziet staat dat ook in mijn ondertitel! Mart Smeets is overigens ook niet akelig maar een zeer goede commentator en iemand met meer smaak voor muziek dan jij!quote:Offtopic: Zie ik dat goed, heb jij die nare Mart Smeets werkelijk als avater?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:02 schreef Frollo het volgende:
* Uitslag Kwartfinale!
Filmsmaak heb je doorgaans wel, maar gevoel voor humor blijkbaar nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:16 schreef Hare het volgende:
Wat is er toch zo goed aan Spinal Tap,
Toch vind ik het jammer van duck soup, de op-een-na leukste film van dit tournamentquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:25 schreef Frollo het volgende:
Wat er zo goed is aan West Side Story? Och, bijvoorbeeld dat alles, werkelijk álles klopt aan deze film: het verhaal, de liedjes, de choreografie, de kleding, de kleuren...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Filmsmaak heb je doorgaans wel, maar gevoel voor humor blijkbaar niet![]()
Ik snap hem wel, ik vind het een van de leukste films ooit gemaaktquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:39 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
Ben wel een beetje bevooroordeeld moet ik zeggen, want Almost Famous vind ik echt een geweldige film.
Binnenkort nog maar eens Spinal Tap kijken. Laatste keer was een jaar of 3 geleden met een Engelsman die hem echt helemaal geweldig vond. Het was leuker naar hem te kijken dan naar de film. Die gast was echt niet goed
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:02 schreef Frollo het volgende:
* Uitslag Kwartfinale!
1) This is Spinal Tap (38) - Almost famous (35)
4) Grease (42) - Moulin Rouge! (50)![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer jouw mening. De mijne iig niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:03 schreef Hare het volgende:
Maar ach, dit toernooi kan toch niet eens serieus meer genomen worden als Singin' in the Rain verliest van Grease
Wilde ik eerst ook maar ik wil proberen te voorkomen dat Moulin rouge wint.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:36 schreef scanman01 het volgende:
dus ik nok af.
Dan blijf ik nog even rondhangen om te zorgen dat Moulin Rouge wel wintquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook maar ik wil proberen te voorkomen dat Moulin rouge wint.
Mart Smeets goede commentator.....In welk opzicht? Hij praat alsof ie literaire aspiraties heeft, de manier waarop ie iets zegt lijkt ie belangrijker te vinden dan wat ie zegt, ergo, hij zegt niks. Bovendien legt hij de klemtoon op elke lettergreep die hij uitspreekt. Vreselijk irritant. Gelukkig maar dat hij zo'n goede muzieksmaak heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:05 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Zoals je ziet staat dat ook in mijn ondertitel! Mart Smeets is overigens ook niet akelig maar een zeer goede commentator en iemand met meer smaak voor muziek dan jij!
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:39 schreef Oakey het volgende:
1) Almost famous (2000)
2) West Side story (1961)
3) 24 Hour party people (2002)
4) Moulin Rouge! (2001)
Zo, vanuit Australie dan maar...
Ja ja, my bad. Ik was vergeten hem de link naar de nieuwe ronde te mailenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:43 schreef Hare het volgende:
[..]
We zijn al in de halve finale hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |