quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz,
Je kan je eigen post toch editten?quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]is toch geen mod
Staat ook al op de FP.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:06 schreef manny het volgende:
lekkere op idd.. ik hoor net op de radio dat er ook een rapgroepje is dat vervolgd gaat worden voor een liedje over vd vaart...
tis nog vroeg...je hebt gelijk !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je kan je eigen post toch editten?
Tering Bluezz.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe ik fout
Paar woorden:quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe ik fout
quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe ik fout
voordat je dat doet, zet nog ff de vorige Hools in je OP !!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:29 schreef Bluezz het volgende:
*veegt zweet af*
adem in adem uitquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:29 schreef Bluezz het volgende:
*veegt zweet af*
http://members.home.nl/elbow/DIGGER.gif is not availablequote:Op woensdag 7 juli 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
DIGGER, je icoontje is al een tijdje foetsie.
Ja!quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:35 schreef Bjoro het volgende:
voordat je dat doet, zet nog ff de vorige Hools in je OP !!!!!!
Die van m'n vrouw dus ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
DIGGER, je icoontje is al een tijdje foetsie.
Hools is nog hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2004 10:27 schreef Bluezz het volgende:
nieuwe werkplek, echt wennen![]()
edit lukt niet die vorige hools topics
Nee, kan het zijn dat het aan deze verbinding ligt?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:38 schreef Bjoro het volgende:
Hools is nog hetzelfde
blont ?????
Schroefdraad dolquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
Ik krijg gvd dat vingerhoedje er niet meer af![]()
![]()
![]()
Broeder Koen had hem goed vast gezetquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schroefdraad dol
Na uw bezoekje geheel verzadigd uiteraardquote:![]()
Hoe voeluzich?
Thnx.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:59 schreef Suijk het volgende:
Wat had je dan eigenlijk? Beterschap in ieder geval!
gister geopereerdquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:10 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen.
Rondje op kosten van Advocaat.
Is SCH ziek?
Joh!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gister geopereerd
Ze is nu weer hetero.......onze "kelly" valt nog steeds op mannen !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Joh!
Dat heb je met al die storingen op FOK!, helemaal gemist.
Operatie succesvol verlopen hoop ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ze is nu weer hetero.......onze "kelly" valt nog steeds op mannen !!
*snelt zich richting hospitaal en geeft broeder Koen een schop*quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom je me even wassen, het lekt zo.
![]()
Ik geef het opquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz, de hoolslist is geen plaatje.
yo, swa....quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef methodmich het volgende:
Bjoro als broeder.
kopieer deze maar ff schat !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geef het op
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:22 schreef pascalheister het volgende:
bluezz is helemaal van dr aprepo
die rechten moet je verdienen lieverd - callcentertrutjes hebben nou eenmaal minder rechtenquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:33 schreef Bluezz het volgende:
* SCH kan niet meer editten, dat werkt hier niet... ik heb geen rechten om dit bericht te wijzigen zegt ie![]()
Lief van je, maar ik ben alweer thuisquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*snelt zich richting hospitaal en geeft broeder Koen een schop*
"dit is mijn patient, Koen, ga jij maar oude vrouwtjes wassen !!!"
Kom me redden hier van die k*tkamertje!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
die rechten moet je verdienen lieverd - callcentertrutjes hebben nou eenmaal minder rechten
Leuk, hoeveel autootjes heb je al?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:38 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding] Wellicht wil ik deze aanschaffen.
Ik kom er aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom me redden hier van die k*tkamertje!!!!!!!!!!!!
0 nog.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk, hoeveel autootjes heb je al?![]()
Idd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
378 topics, dat gaat hard
Veel te duur 2e hands , VW.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:38 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding] Wellicht wil ik deze aanschaffen.
Renault Clio is ook wel ok, maar dan heb je wel een Franse auto.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:49 schreef methodmich het volgende:
Ik wil iets niet al te groots (gaan er toch met max. 2 personen in voorlopig) en ik heb nog geen inruilwagen. Maar jij vindt VW te duur dus?
Citroën roulez!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Renault Clio is ook wel ok, maar dan heb je wel een Franse auto.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Citroën roulez!
Ja, dat zei DD net ook al op MSN. Ik zou hem eerst eens in het echt moeten zien, op de foto valt het mee.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:55 schreef Thetallguy het volgende:
Ik vind die Deawoo een beetje een koekblik, dat je het gevoel hebt dat de auto in elkaar stort als je de deur te hard dicht trekt
Ja, ook in onderhoud (m'n vader betaald voor zijn Previa minder aan onderhoud dan z'n vrouw voor een even oude Polo, om even een voorbeeld uit mijn omgeveing te nemen).quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:49 schreef methodmich het volgende:
Ik wil iets niet al te groots (gaan er toch met max. 2 personen in voorlopig) en ik heb nog geen inruilwagen. Maar jij vindt VW te duur dus?
En ik weet hoe oud.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje op kosten van de moeder van de mascotte: ze is jarig vandaag.
Ik hoor het al: een Toyota Yaris lijkt me een prima auto voor je, klein (dus niet te veel wegenbelasting), zuinig, rete betrouwbaar, goedkoop in onderhoud en nog een leuk (en afhankelijk van motor type etc.) nog een uiterst hip en sportief bakkie ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:06 schreef methodmich het volgende:
Hij mag vrij klein zijn, betrouwbaarheid & lage onderhoudskosten gaan boven looks en type. Budget zal rond de 10000 liggen.
Bah, kliekjes.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
En ik weet hoe oud.
is het dan mamamascotte of mascottemama ????quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
je klinkt een beetje als Dennis vd Ven, die Citroen verkoper van de reclame !!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik hoor het al: een Toyota Yaris lijkt me een prima auto voor je, klein (dus niet te veel wegenbelasting), zuinig, rete betrouwbaar, goedkoop in onderhoud en nog een leuk (en afhankelijk van motor type etc.) nog een uiterst hip en sportief bakkie ook.
Mazzel man.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
zjroentje, ze was vegetarisch
net of niet haal ik in het fries ook altijd door elkaar !!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:17 schreef SCH het volgende:Ik wou het niet zeggen Bjorreman
zo'n deawoo dinges?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:39 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding] Of deze.
gaat de voorkeur wel naar uit, ja !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, knal jij ook altijd graag je x en y weg op de 2 of 3 x woordwaarde ipv de letterwaarde?
Onderwatervoetbal?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:23 schreef pfaf het volgende:
k Ga lekker voetballen/zwemmen![]()
ligt het veld er zooo slecht bij ???quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:23 schreef pfaf het volgende:
k Ga lekker voetballen/zwemmen![]()
En ik rijdt zelf geeneens een Toyotaquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je klinkt een beetje als Dennis vd Ven, die Citroen verkoper van de reclame !!!!![]()
![]()
Heb jij nog geluk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:25 schreef methodmich het volgende:
Saai, heb ik 6 weken vakantie, werkt mijn vriendin er 3 van de 6.
Tis kwalitatief de beste kleine auto die er is, Toyota scoort al jaren achtereen ongehoord goed in de Duitse TUV rapporten, ook met de kleinere, goedkopere modellen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:18 schreef Suijk het volgende:
Tnx DIGGER, heb ongeveer dezelfde wensen en voorkeuren als mm.
Jij leeft dus op de zak van je vriendin (en je vriendin spendeert af en toe wat tijd op jouw zak)quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb jij nog geluk.
Ik heb 45 weken vakantie, en daarvan werkt mijn vriendin er 42.![]()
Maar goed dat we geen familie zijn, dan hadden we nu 3 keer per week een verjaardag.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, ik leef op jouw zak.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij leeft dus op de zak van je vriendin (en je vriendin spendeert af en toe wat tijd op jouw zak)
Plus pfaf, ErikT en Vom.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:33 schreef methodmich het volgende:
Wij onderhouden hier allemaal Zjroentje. Nu ja, het is je gegund jongen.
Klopt!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Plus pfaf, ErikT en Vom.
Vandaar ook dat je naar het ziekenhuis moestquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
mijn zak staat belangeloos ter beschikking hoor
Goed, dank je.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
En SCH, hoest gegaan gisteren?
Ik heb ruim een half jaar geleden een royale Toyota Yaris moeten betalen aan de IBG Groepquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Klopt!
Maar als ik nu niet even m'n best ga doen moet ik het weer terug betalen![]()
Kom maar kijkuhquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef ErikT het volgende:
Hee SCH, hoe is t nou met je pimpie? Zit ie er nog aan?
Dat laat ik me geen 2x zeggen. Je adres?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar kijkuh![]()
2 x linksaf en dan die straat helemaal uitrijen en dan nog maar eens vragenquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2x zeggen. Je adres?
Is dat nou Mr. Pink in je icon?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2x zeggen. Je adres?
Yepquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat nou Mr. Pink in je icon?
en doodquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb dat draadje over de toer van gisteren nog even doorgelezen.
Sandmannetje had natuurlijk ongelijk,het was een kolerestreek. Zeker na wat er vorig jaar is gebeurd. Dat die hele ploeg van Armstrong vandaag over elkaar heen mag vallen
golfer to the rescue.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik geef het op
Idd, wat zal Ulrich een spijt hebben dat ie vorig jaar op zo'n lijer als Armstrong gewacht heeft, als ie ziet hoe ie nu met een valpartij van een concurrerende renner omgaat. Alsof alle goeie waarden en normen van Armstrong nou net in die ene teelbal gezeten hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb dat draadje over de toer van gisteren nog even doorgelezen.
Sandmannetje had natuurlijk ongelijk,het was een kolerestreek. Zeker na wat er vorig jaar is gebeurd. Dat die hele ploeg van Armstrong vandaag over elkaar heen mag vallen
Dat was uit schuldgevoel om die vrouwelijke uroloogquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef SCH het volgende:
Goed, dank je.
Moet je ook us doen, heb je zomaar Bluezz aan je bed
Mijn heldquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:19 schreef golfer het volgende:
golfer to the rescue.Aangepast.
Ik zie liever een Baywatch temeijer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
golfer to the rescue.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie liever een Baywatch temeijer.
Bier op?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
en bevalt het als call-girl zijnde ???quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Nieuw beeldscherm onder
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:03 schreef Bjoro het volgende:
en bevalt het als call-girl zijnde ???
wat voor ??quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:24 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen tosti's vandaag.
Wel appels.
zijn zeker door een boze stiefmoeder gebracht ????quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:39 schreef Suijk het volgende:
Sorry dat staat er niet op. Ze zijn groen.
volgens mij alleen spannend als je zelf de tussen tijden een beetje bij houdt, anders is hety oersaai iddquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo'n ploegentijdrit is voorlopig weer erg saai.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:11 schreef rubbereend het volgende:
herbert dijkstra![]()
mijn moeder is ook tof wil toch niet zeggen dat ik dan ook tof ben ???quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:23 schreef tuindwerg het volgende:
[..]Herbert Dijkstra is tof! Hij heeft een hele toffe moeder (jaar lang les van gehad op de basisschool) en een toffe broer die mij ooit eens van een op hol geslagen ezel heeft gered. Herbert vroeg toen nog hoe het met me ging!
en verder vind ik hem wel om aan te horen...
Dan heb je waarschijnlijk wel een toffe opvoeding gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn moeder is ook tof wil toch niet zeggen dat ik dan ook tof ben ???
onze brabantse vrienden zouden zeggen .....kei-tof !!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk wel een toffe opvoeding gehad.En Herbert kwam trouwens nog wel even vragen hoe het met me ging he...
![]()
de kiloos vliegen eraf ????quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:23 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van de sportschool.
Was een beetje warm daar, heb flink gezweet.
Niet zo nodig bij mij, was al niet dik. Maar de spieren vliegen er aan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:25 schreef Bjoro het volgende:
de kiloos vliegen eraf ????
Heel fijn voor hem, maar het is echt met afstand de meest irritante commentator, sinds hem kijk ik altijd de tour op een buitenlandse zender, liefst de Belg, alleen sinds Sporza ben je wel weer verplicht naar die enorme zeikdoos te luisteren (of je moet Eurosport opzetten).quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:23 schreef tuindwerg het volgende:Herbert Dijkstra is tof! Hij heeft een hele toffe moeder (jaar lang les van gehad op de basisschool) en een toffe broer die mij ooit eens van een op hol geslagen ezel heeft gered.
Philip Cooke is ook janken with the hat onquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel fijn voor hem, maar het is echt met afstand de meest irritante commentator, sinds hem kijk ik altijd de tour op een buitenlandse zender, liefst de Belg, alleen sinds Sporza ben je wel weer verplicht naar die enorme zeikdoos te luisteren (of je moet Eurosport opzetten).
Hij valt in de categorie "Nog erger dan Evert ten Napel" (en is meteen de enige in die categorie).![]()
![]()
![]()
![]()
die man is echt in staat om een leuke wedstrijd met zijn commentaar te vergallen !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Philip Cooke is ook janken with the hat on
Om even het stoere-mannen gehalte voor Bluezz op te schroeven.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef pfaf het volgende:
Ik ben trouwens vanmiddag weer door m'n knie gegaan. Het enige wat nu nog rest is een operatie.
Loopt u maar even mee naar achteren danquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef pfaf het volgende:
Ik ben trouwens vanmiddag weer door m'n knie gegaan. Het enige wat nu nog rest is een operatie.
SCH weet nog een goede uroloog voor je.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef pfaf het volgende:
Dat was een vrouwelijke, en nu kijkt ie me nooit meer aan, heeft me ook al op msn geblockedquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:36 schreef golfer het volgende:
SCH weet nog een goede uroloog voor je.
* SCH roept Broeder Koenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef pfaf het volgende:
En het geven van de tussentijden dan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel fijn voor hem, maar het is echt met afstand de meest irritante commentator, sinds hem kijk ik altijd de tour op een buitenlandse zender, liefst de Belg, alleen sinds Sporza ben je wel weer verplicht naar die enorme zeikdoos te luisteren (of je moet Eurosport opzetten).
Hij valt in de categorie "Nog erger dan Evert ten Napel" (en is meteen de enige in die categorie).![]()
![]()
![]()
![]()
Het gras bij de buren is altijd groener, dat weet jij ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:51 schreef SCH het volgende:
En als alles in het buitenland beter is dan zout je toch lekker op![]()
Nou, als je sommige stukken van Wimbledon zagquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het gras bij de buren is altijd groener, dat weet jij ook.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:11 schreef Suijk het volgende:
![]()
Het EK forum is weg...
ik mis Hugo Walkerquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:14 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens dol op slechte commentatoren, is toch camp
top 3:
1. Ria Visser (toen ik in 1624 zelf nog aan schaatsen deed)
2. Heinze Bakker (hij zit in een dipje, oh nee,hij heeft gewonnen)
3. Jean Nelissen (80 jaar geleden was ik er ook al bij, toen regende het hier)
Hierbij gefeliciteerd voor Vinc !!!!!quote:Vinc 87
Raptorix 83
Da_Sandman 83
Tony_Montana67 83
Keano 81
Vaduz 80
methodmich 79
FritsVanEgters 76
Barca 76
Zioppa 75
AirRaid 74
pfaf 72
PogueMahone 72
Bonobo11 70
Lionheaad 63
Zjroentje 62
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is wel een klote tour voorlopig voor je zjroen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:37 schreef SCH het volgende:
Zie je wel dat heaumeaus goed zijn in voetbalvoorspellingen, ik tel er 5 bij de eerste 5
Ik heb de hele ether al twee keer afgezocht, maar tevergeefs.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee maar jij als Limburger kan misschien toch wel Sporza ontvangen?
Whehehe.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:37 schreef SCH het volgende:
Zie je wel dat heaumeaus goed zijn in voetbalvoorspellingen, ik tel er 5 bij de eerste 5
Hier ook niet...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb de hele ether al twee keer afgezocht, maar tevergeefs.![]()
Wat een zooi idd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook niet...
Aan de andere kant van het water verdorie wel
Polstokverspringen klinkt zo dom.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijkbaar Frank
Verbreed je horizon. Be all you can be.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Ok dan!
Wordt het toch tijd dat ik mijn interesse eens gaan verleggen!
* FrankyMcG moet nog 3 weken wachten!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:52 schreef zjroentje het volgende:
Zjroen gaat zo z'n koffer maar eens inpakken.
Vrijdagquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG moet nog 3 weken wachten!![]()
BITCH!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:57 schreef zjroentje het volgende:
Vrijdag
Kroatië. 30+ graden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar ga je heen? Naar de zon hoop ik voor je!
HIER AAN DE KUST, DE ZEEUWSE KUST!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je naar Zeeland op vakantie zjroen
Heb je wat te huur voor 100 euro voor 2 weken voor 2 personen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je naar Zeeland op vakantie zjroen
Hooizolder!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij de Hooizolder staat nog wel een caravan achter.
Ik ga naar een niet gekwalificeerd land!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga naar een kwartfinale-land zjroentje, in plaats van die losers uit de voorronde
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:06 schreef Suijk het volgende:
Ik vertrek zondag naar Ierland.
Ach, iemand moet op Myrna Goossen en Frans Bauer lettenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf in het land van de die kale kutbondscoach.
Myrna = Geil!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:28 schreef SCH het volgende:
Ach, iemand moet op Myrna Goossen en Frans Bauer letten
Letland?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga naar een eerste ronde-land.![]()
ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga naar een eerste ronde-land.![]()
Italiëquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Letland?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik ook
gutemorgen Deutschland
Ik ook, petekindje opzoekenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
ik ook
gutemorgen Deutschland
Waar?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ook, petekindje opzoeken
zo he, das progressiefquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Letland heeft een presidente.
Zo hou ik de presidentes en premièresquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:16 schreef SCH het volgende:
Engeland had zo'n ijzeren geval
ja hier ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:34 schreef methodmich het volgende:
Fijne avond nog!
Nörvenichquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:56 schreef PogueMahone het volgende:
Waar?
ah waar in france?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:53 schreef Bjoro het volgende:
bonne nuit
ik ga naar france
over 2 weken
geloof ergens in de Champagne (is toch een streek ??)quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah waar in france?
u wilt bestellen ????quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef Bluezz het volgende:
Golfert is aan het formatteren
En het lukt niet erg
Wie neemt zijn bardienst over
ik zei vorige keer ook al dat een commodore 64 zijn beste tijd wel heeft gehad !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:09 schreef zjroentje het volgende:
Jeutje wat gaat dat cd's rippen langzaam.![]()
gaat ook niet lekker met zijn pc de laatste tijd of wel ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef Bluezz het volgende:
En het lukt niet erg
ongetwijfeldquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof ergens in de Champagne (is toch een streek ??)
bier zou beter uitkomen hoor !!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ongetwijfeld
zou er toevallig ook champagne te krijgen zijn
Niet bepaald goed, zo te zien.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat ook niet lekker met zijn pc de laatste tijd of wel ?
those were the days....een computer met een cassette bandjequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Da_Sandman het volgende:
commodore64
Idd zeg. En dan valt Simoni 10 meter voor de meet, gaat ie roepen dat ie op moet schietenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En het geven van de tussentijden dan.
Begint ie te roepen dat Saeco sneller is dan Euskaltel, komen ze langs de tijdmeting, zijn ze 6 seconden langzamer. Dan zegt ie maar dat Saeco tijd heeft goed gemaakt, hebben ze in praktijk tijd verloren.Herbert
en dat voor mensen die vaker een wielerkoers hebben gereden dan wij met z´n allen bijelkaar !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd zeg. En dan valt Simoni 10 meter voor de meet, gaat ie roepen dat ie op moet schieten. Die gasten kennen serieus gewoon de regels niet.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
those were the days....een computer met een cassette bandje![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi was die tijd
Zet CD speler op repeat en laat Bluezz karaoke doenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]corry konings
![]()
![]()
Doping tast dus toch de hersens aan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat voor mensen die vaker een wielerkoers hebben gereden dan wij met z´n allen bijelkaar !!
houd eens even lekker op terwijl de werkende klasse hier nog aanwezig is !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Doping tast dus toch de hersens aan.
Wat is vakantie trouwens heerlijk. Vandaag echt NIKS gedaan. Helaas was het weer niet mooi genoeg om naar t zwembad te gaan.
ut beste PH !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:43 schreef pascalheister het volgende:
zo maar is me nest in
kut verkoudheid
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zet CD speler op repeat en laat Bluezz karaoke doen
Mooooooooooooooooooooooooooooooi was die tijjjjjjjjjjjjjjjd
woont die ook in Utrecht ??quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bluezz kijkt Stephen King![]()
Daar hadden ze wel gelijk trouwens, Simoni heeft nu meer dan 1 minuut extraaan z'n broek terwijl Comesso bleef doorbeulen, de tijd van de nummer 5 telt, de nummer 6 krijgt de officiële tijd als hij op achterstand binnenkomtquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef ErikT het volgende:
Idd zeg. En dan valt Simoni 10 meter voor de meet, gaat ie roepen dat ie op moet schieten. Die gasten kennen serieus gewoon de regels niet.
Nee hij viel binnen een kilometer. Toch? Ik word er niet goed van, kunnen ze het niet eens 1 keer goed uitleggen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel gelijk trouwens, Simoni heeft nu meer dan 1 minuut extraaan z'n broek terwijl Comesso bleef doorbeulen, de tijd van de nummer 5 telt, de nummer 6 krijgt de officiële tijd als hij op achterstand binnenkomt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
houd eens even lekker op terwijl de werkende klasse hier nog aanwezig is !!!
Dat posten gaat sneller dan het breken van de vliezen....hoewel ik beide al een tijdje niet heb gelezenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:57 schreef SCH het volgende:
BeSCHnijdenis is even wakker geworden om de Hooltjes een fijne nacht te wensen en gaat weer snel verder dromen van broeder Koen
(p.s. topic bijna vol en nog steeds geen vruchtwater?)
Jou is het gegunt...hoewel, dan wordt alleen maar dronken en vervelend tegen portiers heb ik ergens gelezen !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
En bedankt voor mn stufi van deze maand waar ik bier van kon kopen
![]()
De tijd van de eerste 5 telt, als de nummer 6 niet in dezelfde tijd binnenkomt dan krijgt die de officiële tijd, terwijl de eerste 5 de afgesproken tijd kregen. Simoni kwam 5 seconden later binnen, maar kreeg bijna anderhalve minuut extra aan z'n broek.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef ErikT het volgende:
Nee hij viel binnen een kilometer. Toch? Ik word er niet goed van, kunnen ze het niet eens 1 keer goed uitleggen?
Ik vind t sowieso een domme regel met dat 10 seconden gedoe. Maar vorig jaar had t dus niks uitgemaakt? Hebben ze daarom die regel gemaakt?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De tijd van de eerste 5 telt, als de nummer 6 niet in dezelfde tijd binnenkomt dan krijgt die de officiële tijd, terwijl de eerste 5 de afgesproken tijd kregen. Simoni kwam 5 seconden later binnen, maar kreeg bijna anderhalve minuut extra aan z'n broek.
Dus Herbert en Maarten hadden het bij het juiste eind
dat mag ook wel want ik denk dat ze er dik voor betaald krijgen !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dus Herbert en Maarten hadden het bij het juiste eind
Dank jequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:02 schreef Bjoro het volgende:
Jou is het gegunt...hoewel, dan wordt alleen maar dronken en vervelend tegen portiers heb ik ergens gelezen !!!
Uit bescherming voor de klimmers. Armstrong zal zich wel genaaid voelen nu. Hij rijdt iedereen op grote achterstand, maar pakt erg weinig tijdquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:03 schreef ErikT het volgende:
Ik vind t sowieso een domme regel met dat 10 seconden gedoe. Maar vorig jaar had t dus niks uitgemaakt? Hebben ze daarom die regel gemaakt?
Ze hebben vaak gelijk, maar er wordt graag gescholden op Herbert omdat hij betweterig overkomt, maar hij ziet het beter dan de Duitsers en Eurosportquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
dat mag ook wel want ik denk dat ze er dik voor betaald krijgen !!
Terecht dat die gast genaaid wordt. Wat een misselijke man is dat zegquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Uit bescherming voor de klimmers. Armstrong zal zich wel genaaid voelen nu. Hij rijdt iedereen op grote achterstand, maar pakt erg weinig tijd
valpartijen enger dan Stephen King ???quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Arggg, die valpartijen, ik durf bijna niet te kijken dan
Ze zagen niet dat Kirsipuu (of Nazon, maar ik dacht Kirsipuu) eergister twee gasten omver reed door onreglementair sprinten. Niemand zag dat. Had gestrafd moeten worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ze hebben vaak gelijk, maar er wordt graag gescholden op Herbert omdat hij betweterig overkomt, maar hij ziet het beter dan de Duitsers en Eurosport
ach ja dat moet ook wel .......... verwar ik je weer met zo´n utrechtse brallende student die alleen maar dronken tegen mensen loopt te schreeuwen als hij zijn jas niet mag halen.....sorry voor de verwisseling hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dank jeMaarreh...
waar heb je dat dan gelezen? Lijkt me een sterk verhaal, zal wel iemand anders geweest zijn...
Eeehhh... weet je wat?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Bjoro het volgende:
valpartijen enger dan Stephen King ???
Of is Stephen King een wielrenner van US Postal die vandaag plat tegen het asfalt is gegaan
Ga je toch in t eggie naar m toequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Golfert kannie online komen![]()
*schenkt ZA in*quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eeehhh... weet je wat?
Doe mij maar een lekkere ZA.
Golfert kannie online komen![]()
heeeeee dit heb ik ook ...heb alleen het idee dattie iedere keer de zelfde bestanden opspoort en verwijdertquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Haha, we hangen al continue aan de foon... internet is goedkoper
Enneh... Erik, spybot spoort meer op hoor
Nee dat zijn die kerels aan de deur bij een discotheek of kroeg !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:24 schreef ErikT het volgende:
Spybot?Kan je dat drinken?
Ja, ga hier maar onder hangenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:24 schreef ErikT het volgende:
Spybot?Kan je dat drinken?
Het is gelukt, nu nog even al mijn programma's er weer op krijgen, dus voorlopig ben ik nog even afwezig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef Bluezz het volgende:
En het lukt niet erg
sterktequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
Het is gelukt, nu nog even al mijn programma's er weer op krijgen, dus voorlopig ben ik nog even afwezig.
Jij laat ook maar altijd iedereen overal onder hangen he ???quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ga hier maar onder hangen
http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=34310
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |