quote:ik hoop het eind van deze week allemaal in huis te hebben,
zodat ik het dan ook naar jullie kan verzenden... maar goed,
zolang a&f niet op mail reageert en online nog niets meer
bekend is, is het nog even afwachten
ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:45 schreef postman het volgende:
bah, ik dacht dat er een nieuwe actie kwam
authorisatie van mijn CC is dus het probleem niet en blijkbaarquote:hi
Thanks for contacting A&F. Your order will be shipped pending authorization of your credit card and the availability of your items. For any additional questions, hit us back with another email and we’ll be happy to help. Thanks again for contacting us at A&F!
Justin
A&F Customer Service
hopelijk kunnen ze nu wat sneller dat order afhandelenquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:40 schreef Adelante het volgende:
en even de reply die ik vanmorgen al had van A&F:
[..]
authorisatie van mijn CC is dus het probleem niet en blijkbaar
zijn er dus enkele items niet beschikbaar....
oh we zijn dus op jouw spullen aan het wachten!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:45 schreef JAY-T het volgende:
Van de 3 dingen die ik had besteld staat er ok nog maar 1 mvan op de site.. mooi kut is dat![]()
Quanta costa?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef Chillmeister het volgende:
was net in de bijenkorf, hadden ze RL cutom fit polo's in de uitverkoop.
40 euri. Kleuren die ze hadden (in Den Haag) waren zwart, wit, donkerblauw, grijs en nog een kleur, 'Light Mango' wat tevens degene is die ik gekocht ebquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:38 schreef Mighty het volgende:
[..]
Quanta costa?
shit, had ik toch maar maatje L besteld voor de polo.... alhoewel de L mij ook paste (weinig verschil tussen medium en large vond ik).quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Adelante het volgende:
klopt van de RL bij Bijnekorf, ik heb een wit exemplaar gekocht
maat L custom fit en dat komt aardig overeen met A&F maat
XL muscle fit
moet zeggen dat custon fit, muscle fit, stretch hoe je het wilt benoemen toch mooi staatquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:13 schreef Adelante het volgende:
qua breedte niet, alleen valt de L wat langer bij RL
biceps iig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:19 schreef Adelante het volgende:
jups, nu alleen dat muscle lichaam nog even kweken
FedExx is altijd vet sneller dan die 10-14 dagen, dus ik gok dat het allemaal volgendequote:Your order ******* should ship on July 12th and you can expect it within 10-14 business days.
zeg maar wanneer je het spul binnen hebt, want als het woensdag bij jouw binnenkomt denk ik niet dat het bij mij op tijd aan kan komenquote:Op maandag 12 juli 2004 00:37 schreef Adelante het volgende:
ik weet niet voor hoe lang een zending op het
postkantoor kan blijven liggen, eer het retour
afzender gaat
maar ik ga pas eind augustus met vakantie, dus
als ik het later moet verzenden hoor ik dat wel...
cool, die tracking systeem.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
volgens de order tracking is alles vandaag "shipped"
via de Fed Ex site kun je nu de order tracken over de
hele wereld, het staat nu nog in Ohio
toch jammer dat ik donderdag op vakantie ga, anders had ik de spullen zo meegenomenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
ik hoop dat het morgen overdag wordt bezorgd,
de estimated delivery date staat op 20:00 uur
weet je wat pas jammer: leuke t-shirts besteld enquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:04 schreef Chillmeister het volgende:
toch jammer dat ik donderdag op vakantie ga, anders had ik de spullen zo meegenomen
ja, beetje heel kut de zomer tot nu toe. zeker t.o.v. vorig jaarquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet je wat pas jammer: leuke t-shirts besteld en
dan weer in NL waarbij je truien kunt dragen
net zoals met sinterklaas, je kan niet wachten totdat hij langskomt met zijn zak vol pakjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:10 schreef Adelante het volgende:
nog geen koerier gezien.... *wacht*
ik verwacht uiteraard een nominatie voor "het schouderklopjes topic"quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:30 schreef markie112 het volgende:
Goed bezig, Adelante!
ik neem genoegen met een enorme doos met netjes verpaktequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:31 schreef Chillmeister het volgende:
net zoals met sinterklaas, je kan niet wachten totdat hij langskomt met zijn zak vol pakjes
lol. Domme amerikanen kunnen de weg niet vindenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik neem genoegen met een enorme doos met netjes verpakte
kleding inside... maar dan moet die goedheiligman wel wat
opschieten.... tis niet zo dat het uit Spanje moet komen,
gewoon uit Amersfoort en dat had al lang afgelegd kunnen zijn
aangezien ik morgen om 9 uur wegga en pas 5 augustus terug ben, kan bij mij tenminste beter wachten. Kan je anders begin augustus mijn spullen op de post doen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:46 schreef Adelante het volgende:
ik zal proberen vanavond alles op de post te doen,
in ieder geval van de mensen die op vakantie gaan.
de rest volgt dan morgenmiddag, zodat iedereen
voor het weekend zijn spullen thuis heeft.
quote:Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de zending voor de tweede keer wordt aangeboden?
Het pakket wordt dan nogmaals bij de buren aangeboden. Als het pakket ook daar niet afgeleverd kan worden, vindt u een bericht van de postbode in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt afhalen. U heeft daarvoor drie weken de tijd.
3 weken. perfectquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
voor de vakantiegangers:
[..]
ja dat vraag ik me dus ook af, ik heb ook wel interessen in in een paar spijkerbroeken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
wil diegene voor wie de spijkerbroek neerzetten hoe die valt en hoe de kwaliteit iswil er ook eentje bestellen maar twijfel over die rare maten
Anders familie/vrienden misschien.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:29 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
aangezien ik morgen om 9 uur wegga en pas 5 augustus terug ben, kan bij mij tenminste beter wachten. Kan je anders begin augustus mijn spullen op de post doen?
Ik heb een A&F spijkerbroek...Chugger geloof ik...maatje 32/32...past goed bij mij..maar ik had hem gekocht van iemand waarbij hij te groot uitviel.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
wil diegene voor wie de spijkerbroek neerzetten hoe die valt en hoe de kwaliteit iswil er ook eentje bestellen maar twijfel over die rare maten
Inderdaad ik wil ook wel bestellen deze keer (heb trouwens ook nog geen creditkaartquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:18 schreef wasda het volgende:
wanneer is de volgende inkoop-actie? ik ben helemaal enthousiast geraakt door jullie![]()
Tja wat mij betreft kunnen we wel weer bestellen gaan hoor, nu alleen nog iemand met een creditcard die ook nog wil bestellenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:32 schreef JAY-T het volgende:
Nee, de shirts vallen erg mooi vind ik zelf.. het zijn musclefit schirts, dus ze vallen redelijk strak![]()
ze hebben nu btw veel meer, en mooiere spullen als toen wij bestelden![]()
jep. ik was zelfs de eerste die riep in het polo topic om een inkoopactiequote:Op maandag 19 juli 2004 23:05 schreef Adelante het volgende:
had jij niet met de 2e actie meegedaan postman?
Vroeg ik op de vorige pagina ook en ze vielen dus mooi. Muscle-fit staat er ook bij dus het zullen wel geen losse dingen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:52 schreef itsontoday het volgende:
Hoe vallen die t-shirts, ik heb zelf maat 46/small, maar dat heb ik bij italiaanse shirts, die vallen vrij klein. Ik wil dus niet zo groot lomp shirt, het moet wel een beetje getailleerd zitten. Hoe zit dat bij deze t-shirts?
Wat bedoel je, de inschrijvingen enzo allemaal op orde maken?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:10 schreef Euc- het volgende:
Ik wil best nog een inkoop actie organiseren, ik heb er alleen geen zin in ALLES alleen te doen. Dus als iemand me wilt helpen is kan er een nieuwe gestart worden
mailen naar robert _ greijmans apestaartje hotmeel punt kom
En wat voor maat heb je normaal gesproken bij andere merken?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:44 schreef Mighty het volgende:
[..]
Ik heb een A&F spijkerbroek...Chugger geloof ik...maatje 32/32...past goed bij mij..maar ik had hem gekocht van iemand waarbij hij te groot uitviel.
Damn..ik heb meer geld nodig.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:22 schreef MrHoogeveen het volgende:
BTW: wat vinden jullie hier van:
http://a1008.g.akamai.net(...)ection/5368_01_l.jpg
Die heb ik dus.. alleen die met een rood tekentje..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:23 schreef AltamirA het volgende:
Even voor de mensen die in het verleden Sentinel polo's hebben besteld:
Er staat wat bij van een Vintage look, maar is daar wat van te merken?
op deze foto: [afbeelding] ziet de kraag (en de rest) er zeker niet fijn uit, maar op andere foto's zie je e rweer nauwelijks wat van.. hoe was dit bij jullie?
dus gewoon zoals de meeste ook op de site staan en niet zoals dit verneukt exemplaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:40 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Die heb ik dus.. alleen die met een rood tekentje..
er zit in de kraag een klein inkepinkje, net als op 1 mouw.. en dat is het eigenlijk..![]()
da's bullshit FD...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga geen actie opstarten, ik heb al een shirt van AF.
Maar laat ik dit zeggen: In Nederland heb ik maat M of L bij T-shirts.
Bij AF moet ik dus een XL hebben (dat is de grootste maat verkrijgbaar).
Ik ben zelf 1m85. Mensen die 1m90 of langer zijn, kan ik afraden om iets te bestellen van AF.
jij had ook dat rose shirt toch? ik vond die kleur iig erg mooiquote:Op maandag 26 juli 2004 13:42 schreef Wank3r het volgende:
Ben net terug uit Kreta en heb ook mijn spullen ontvangen!
De polo heeft inderdaad maar 1 of 2 inkepingen ofzo dat valt echt reuze mee! De 2 t-shirts zijn ook mooi maar vallen qua kleur wat tegen met wat ik op de site zag staan..maar dat maakt ook niet zo veel uit. Het enigste waar ik teleurgesteld over ben ik de broek, die zit echt totaal niet lekker en is ook nog een andere kleur dan op de site stond en de slijtplekken zijn echt té maarja daar is ook niets aan te doen... Verder ben ik wel redelijk tevreden over dit, al zal ik het niet snel nog een keer doen.
Ik ben 1,85 en weeg 73 kilo. Dus een grote omvang heb ik nietquote:Op maandag 26 juli 2004 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's bullshit FD...
ik ben langer dan 1m90 en de polo's en t-shirts XL passen prima
van A&F, misschien heeft het meer met breedte/omvang te maken dan
met lengte
heb ook een sarong moeten dragen op bepaalde momenten.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:57 schreef Adelante het volgende:
zo'n polo staat vast prima op een sarong![]()
Wou zelf ook een Mucle Fit M halen. Maar heb geen idee of dit de goede maat is. Heb normaal bijna bij alle merken M (Bijv. Energie, H&M etc.) Waarmee is deze maat M te vergelijken?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:28 schreef xela het volgende:
Hello all,
Heb tijd geleden muscle fit polo maat M gekregen en deze zit perfect bij schouders nu wil ik zelf wat gaan bestellen maar zie dat alle polos classic fit zijn... Merk je dit alleen bij de spierballen of is rest ook anders?
Ik ben heeeeel geinteresseerdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:30 schreef seto het volgende:
ik heb nu iemand in amerika gevonden die bij een vestiging van abercrombie werkt, en 30/40% korting krijgt
+ hij kan het goedkoper opsturen en dan komt er waarschijnlijk ook nog geen belasting bij![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:44 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik ben heeeeel geinteresseerd![]()
dennis_schellekensAThotmail.com
mooi zo, dan heeft iedereen zijn spullen en is de actie volledig afgerondquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:59 schreef Chillmeister het volgende:
heb mijn kleren. en ze passen allebei perfect!! L voor de shirt en XL voor de polo
Dus je was alleen maar aan het patsen, jammer hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef seto het volgende:
[..]
![]()
hij doet het alleen voor mij, sorry dat het verkeerd overkwam![]()
Heb ik. Mail staat iets hier boven...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:01 schreef D-MIXXX het volgende:
Vandaag mijn broek binnen gekregen... ben er alleen niet zo blij mee
Vind hem niet echt mooi, als iemand belangstelling heeft.....
[afbeelding]
Maat: 28 x 32
zit hier nog schot in ? anders bestel ik maar alleen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:30 schreef seto het volgende:
ik heb nu iemand in amerika gevonden die bij een vestiging van abercrombie werkt, en 30/40% korting krijgt
+ hij kan het goedkoper opsturen en dan komt er waarschijnlijk ook nog geen belasting bij![]()
Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:39 schreef postman het volgende:
[..]
zit hier nog schot in ? anders bestel ik maar alleen.
afhalen als gewoon pakketje ophalen wel, afhalen als inquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:25 schreef Lucske het volgende:
Is evt. ergens afhalen bij de " organisatie"ook mogelijk? Overigens wil ik zelf ook best meehelpen met iets op touw zetten, ik heb alleen geen CC...
ik gok er eigenlijk een beetje op dat begin september de SALE weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:52 schreef JopJuh het volgende:
Als er een weer een inkoopactie komt, hoop ik wel dat alles er rond eind September/ begin oktober is. Aangezien het weer nu al bes wel fucked up is.
Dat eerste natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
afhalen als gewoon pakketje ophalen wel, afhalen als in
veredelde showroom en paskamer niet![]()
okay dan! dan heb ik mijn keuze wel gemaakt uit al die humor tees.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:28 schreef Adelante het volgende:
voor dinsdag 7 september graag!
jawel, is alleen niet op voorraad bij A&F, dus moet besteld worden....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef JAY-T het volgende:
Als er "backordered" staat bij de maattabel van een kledingstuk is het niet meer te verkrijgen ofzo?
Ik heb vanmiddag A&F een mailtje gestuurd waarin ik vraag wat de maten zijn van een humor tees maatje S, M en L. Het gaat dan om de maten van het shirtje wat ik hierboven heb gepost.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef Adelante het volgende:
muscle fits vallen juist klein, sluitend aan je (gespierde lichaam)
classic fit is redelijk vergelijkbaar met NL maten en vallen hooguit iets kleiner uit
thx dan wacht ik daar even op en daarna word het bestellenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:25 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag A&F een mailtje gestuurd waarin ik vraag wat de maten zijn van een humor tees maatje S, M en L. Het gaat dan om de maten van het shirtje wat ik hierboven heb gepost.
Zou ik ook wel is willen weten. Rare amerikaanse maten altijd. Die (humor) tees van H&M zijn trouwens ook altijd muscle fit/slim fit. Adelante, ik heb wel interesse om wat te bestellen. Kan dat nog? Ik ga ff site checken van A&F.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:38 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
okay dan! dan heb ik mijn keuze wel gemaakt uit al die humor tees.
Heeft iemand toevallig zo'n shirt en kan wat meer vertellen over de maten van zo'n shirt en dan bedoel ik zo:
[afbeelding]
dus van de hals voorzijde naar beneden en onder de oksel in de breedte. Liefst in centimeters.
Draag normaal bijvoorbeeld van humor tees van h&m maatje M maja hoe zit dat bij Abercrombie?
Ik was 2 min eerderquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
@ Adelante, heb je ajb nog plaats voor 1 persoon?
Laat het me even weten in dit topic, om mail hoedjevanpapier(AT)hotmail
Oh, ik zag je al in POL en vroeg me al van wie dat nou weer een kloontje zou zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 04:09 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
Ik het nog een Otter Pond Bue Striped overhemd in de aanbieding, maar S. Dus mocht er iemand intresse hebben.
[TK] Abercrombie & Fitch overhemd.
ow, wacht, ik ben dus Steijn
Bestel een Large, lijkt me beter voor jouquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef exec het volgende:
Maargoed , heren ik heb nu even een serieuze vraag want ik had in me mailtje geschreven naar Adelante dat ik M heb normaal maar dat ik XL bestel ivm met size chart en die vertelde dat ik beter een L kan nemen dan.
Maar nu mijn vraag want zou het slimmer zijn om L te bestellen ipv XL? Ik heb liever dat me shirts een beetje strak zitten dan dat ik in een soort van jurk loop :x. Ik heb bij een polo van TH en die is medium en die zit precies goed.
(chest size is ergens rond de 87, maar ik ben niet breed of dik ofzo en ben 1.85)
T-Shirt: XL nemenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef exec het volgende:
Maargoed , heren ik heb nu even een serieuze vraag want ik had in me mailtje geschreven naar Adelante dat ik M heb normaal maar dat ik XL bestel ivm met size chart en die vertelde dat ik beter een L kan nemen dan.
Maar nu mijn vraag want zou het slimmer zijn om L te bestellen ipv XL? Ik heb liever dat me shirts een beetje strak zitten dan dat ik in een soort van jurk loop :x. Ik heb bij een polo van TH en die is medium en die zit precies goed.
(chest size is ergens rond de 87, maar ik ben niet breed of dik ofzo en ben 1.85)
Zou je niet een maatje groter nemen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:50 schreef DeadKnight het volgende:
Mijnes nu ook besteld:
1x Deer pond striped polo- blue/green maat: M (Dan maar M genomen)
1x Deer brook baseball Tee- green maat: L (Die dan maar proberen in L)
![]()
Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef Mighty het volgende:
kan ik ook nog meedoen?? Ik wil graag drie dingen...
ach ja..er vallen bijna altijd wel mensen af aan het eind..en ik heb al ervaring ....dusseh..vragen kan geen kwaad....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:15 schreef exec het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
moet toch wat zeggen he
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Euc- het volgende:
niet lullig bedoeld ofzo, maar ik was eerder?
tis tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Euc- het volgende:
niet lullig bedoeld ofzo, maar ik was eerder?
heb ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef Adelante het volgende:
daarom moet je ook gewoon een creditcard aanschaffen![]()
goh, inspiratie ineens?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:45 schreef postman het volgende:
bestelling gedaan
yadayadayada....quote:Op woensdag 1 september 2004 15:47 schreef Euc- het volgende:
ik wil ooooowk![]()
heb ik allangquote:Op woensdag 1 september 2004 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
yadayadayada....
komt wel goed, maark je lijstje maar vast klaar
hoe zit het nou eigenlijk, mag ik meebestellen offe?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
yadayadayada....
komt wel goed, maark je lijstje maar vast klaar
idd, huftersquote:Op zondag 5 september 2004 16:41 schreef Lucske het volgende:
Die deer pond striped-dinges is weg![]()
![]()
![]()
![]()
als je een bescheiden bestelling hebt, mag je me nog mailen euc-quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:00 schreef Euc- het volgende:
ARG, HELEMAAL niet meer aan dit topic gedacht. k*t. Naja volgende keer beter dan maar
edit: ook echt precies om 2300 uur he.. Ik ga maar vals spelen en toch nog even op de valreep een mailtje sturen
Wat moem je bescheiden? (heb 3 dingetjes besteldquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je een bescheiden bestelling hebt, mag je me nog mailen euc-
Argh gelukkig, was al bang dat ik niet zo beleefd was. Zou 2 shirtjes bestellen, maar een goede vriend kwam van de week langs om te vragen of hij wat A&F spullen voor mij moest nemen uit de states. Dus dat is allemaal wat goedkoper en wilde ik afhaken.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:49 schreef Adelante het volgende:
probleem: we gaan over de kreditlimiet van mijn CC heen (1000 euro)
dit betekent dat een aantal mensen niet mee kunnen doen of dat anderen minder
kunnen bestellen... iemand ideëen/tips/oplossingen?
Op welk bedrag teveel zit je nu nog?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:44 schreef Adelante het volgende:
één iemand heeft vrijwillig afgehaakt inmiddels en de meesten dringen aan op
een maximum bestelgrootte qua aantal dan wel bedrag van de artikelen
helaas, moeder zegt nee dan is het neequote:Op donderdag 9 september 2004 10:31 schreef Mighty het volgende:
Hehe...EUC heeft gewoon een grotere kredietcapaciteit. Nu maar hopen dat de bestelling er snel uit kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |