Wat is daar tegendraads aan? Een hoop lezers hier vonden A&D beter.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:21 schreef MightyV het volgende:
Tegendraads als ik ben vond ik, geheel tegen verwachting in, [i]Angels & Demons[/i[ veel beter dan TDC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS, iemand die 'puzzeltoch' op www.danbrown.com gedaan? Hij's leuk! En houdt je even van de straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierdoor heb ik geen behoefte aan nóg een Dan Brown."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de Da Vinci Code na Angels and Demons gelezen en ik vond beide boeken wel heel erg veel dezelfde ingrediënten hebben.Ben het helemaal met je eens (zie ook mijn reactie ergens hierboven). De twee boeken lijken qua opbouw wel ERG veel op elkaar! Met name in het begin irriteerde me dat, de eerste 50 bladzijden zijn zowat identiek aan elkaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierdoor heb ik geen behoefte aan nóg een Dan Brown.
Heb zelf alle Dan Brown boeken gelezen en in al die boeken komen bepaalde ingredienten steeds voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb daarom momenteel ook wel even genoeg van Dan Brown, hoewel ik van mening blijf dat zijn boeken spannend zijn en interessant. Alleen als je het trucje door hebt gaat het een beetje vervelen, vooral bij Angels and Demons en the Da Vinci Code: die lijken te veel op elkaar!NSJ & Lowlands still on my mind
Die 'diamant' en zijn 'compenenten' zijn inderdaad heel mooi gemaakt!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:42 schreef ASSpirine het volgende:
ik vond de illuminati tekens echt mooi gedaan
vooral het "diamant"
ik vroeg me ook al af hoe in godsnaam iemand een woord als water zo moest maken
hulde voor de maker
Ja precies... pageturners noemen ze dat.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Het feit dat ik de boeken in één adem heb uitgelezen wijt ik eigenlijk aan de cliffhangers: elk hoofdstuk lijkt wel te eindigen met een gebeurtenis waardoor je wel door moet lezen.
Het juvinalis dilemma moet ik nog lezen... vind het wel jammer dat Robert Langdon hier niet in voorkomt! Ben er al wel in begonnen, maar kom op de een of andere manier geen steek verderquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:00 schreef Thomas B. het volgende:
2 dagen??
Ik dacht dat ik rap was met 6
Vond Berninimysterie de beste van de drie, daarna da vinci code en dan juvenalisdilemma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel het concept zeker grappig is (ok understatement) zijn er naar mijn mening veel betere boeken verkrijgbaarquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:54 schreef Talietje het volgende:
ik heb bijna de Da vinci code uit! beste boek dat ik ooit gelezen heb![]()
Er staat echt niet op de achterkant dan Becker voor jan lul naar Spanje gaat hor...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:40 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dat is geen spoiler, dat staat achterop het boek :S Ik ben net begonnen, dus ik wist het ook zonder dat boek te lezen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben benieuwd waar Brown nu mee komt. Ik vind Michael Grichton een stuk beter schrijven, die schrijft ook over wetenschappelijke dingen en speurtochten, zoals Rising Sun, Disclosure Airframe, Prooi en Timeline, maar die blijft wel geloofwaardig. Dat lees veel lekkerder weg ook en tot het einde.
De titels zullen wel zo blijven in het Nedlerands, lidwoord, bijvoeglijk naamwoord zelfstandig naamwoord.
Ludlum moest trouwens van zijn Amerikaanse uitgever dergelijke titels maken omdat dat beter verkocht.
The Bourne Ultimatum - 1990
The Icarus Agenda - 1988
The Matlock Paper - 1987
The Bourne Supremacy - 1986
The Aquitaine Progression - 1984
The Parsifal Mosaic - 1982
The Bourne Identity - 1980
The Matarese Circle - 1979
The Holcroft Convenant - 1978
The Chancellor Manuscript - 1977
The Gemini Contenders - 1976
The Rhinemann Exchange - 1974
The Osterman Weekend - 1972
The Scalatti Inheritance - 1971
Idem...quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:28 schreef Showtime het volgende:
[..]
Same here, het Bernini mysterie bevat ook meer personages die regelmatig in het verhaal voorkomen. Het verhaal speelde zich op meer lokaties af, die afwisseling trok mij ook meer aan in het Bernini mysterie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Thomas B.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Stpan op 19-03-2005 18:15:26 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |