Bijna goed, tegen vermenging van mensen uit verschillende cultuur gebieden. Dat dit als resultaat geeft dat ik er bijvoorbeeld niet achter sta dat een Nederlander met een Turk een relatie begint, betekend niet gelijk dat ik in het bestaan van menselijke rassen geloof.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent tegen de vermenging van rassen?
Wat je dus zegt is dat het arische ras, cultuur, superieur is aan andere culturen? Dan heb je gelijk en kun je beter maar niets meer zeggen en je heil zoeken op fora waar ze je wel graag zien komen.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:01 schreef Acient het volgende:
[..]
Bijna goed, tegen vermenging van mensen uit verschillende cultuur gebieden. Dat dit als resultaat geeft dat ik er bijvoorbeeld niet achter sta dat een Nederlander met een Turk een relatie begint, betekend niet gelijk dat ik in het bestaan van menselijke rassen geloof.
IK GELOOF NIET IN HET BESTAAN VAN RASSEN, snap je me nu? Of moet ik het nog een paar keer herhalen.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat je dus zegt is dat het arische ras, cultuur, superieur is aan andere culturen? Dan heb je gelijk en kun je beter maar niets meer zeggen en je heil zoeken op fora waar ze je wel graag zien komen.
Want? Omdat het arische ras superieur is aan andere culturen en dat dat dus niet met elkaar vermengd mag wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:15 schreef Acient het volgende:
[..]
IK ben tegen het mengen van culturen op grote schaal.
Oei, da's lastig zoiets als cultuur omschrijven. Ik moet zo weg maar ik ga hier zeker op terugkomen.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Oke. Misschien weet je mij dan te vertellen wat jouw cultuur precies inhoudt, aangezien je het graag wilt behouden. Dan kan ik voor mezelf bekijken welke onderdelen nou botsen met andere culturen.
En wel van marsmannetjes? Rassen bestaan, dat heeft niks met geloof te maken. Of geloof je ook niet in het bestaan van stroopwafels?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:15 schreef Acient het volgende:
IK GELOOF NIET IN HET BESTAAN VAN RASSEN
Ik had het over menselijk rassen, in mijn optiek bestaat er een ras, het menselijke.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
En wel van marsmannetjes? Rassen bestaan, dat heeft niks met geloof te maken. Of geloof je ook niet in het bestaan van stroopwafels?![]()
Ik wacht met smart. Al denk ik dat het niet meer zal lukken in FB en zul je er een topic over moeten openen. "Dit is de nederlandse cultuur" Zou dit een goede titel zijn?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Acient het volgende:
[..]
Oei, da's lastig zoiets als cultuur omschrijven. Ik moet zo weg maar ik ga hier zeker op terugkomen.
Ja, dat kan wel zijn. Maar het heeft niks met geloof of jouw optiek te maken. Er bestaan gewoon meerdere rassen.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:50 schreef Acient het volgende:
[..]
Ik had het over menselijk rassen, in mijn optiek bestaat er een ras, het menselijke.
De FP van welk forum? Zo tussen de regels doorlezend vermoed ik Stormfront. Wees dan een vent en zeg gewoon wat je bedoelt, in plaats van te gaan lopen hinten en het vervolgde slachtoffer te spelen vanwege je overtuigingen mbt bepaalde groepen in de samenleving. Als die mening dusdanig is dat je vreest voor het CDI (en dus artikel 137 WvS) dan lijkt me dat je hier sowieso niet thuishoort.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:33 schreef Acient het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuw, geen kloon van wie dan ook.
Ik ben van af de FP hierheen overgewaait.
Voor Ancient. FP? Ik bedoelde FB, Feedback dus. En LV, Ancient is een vrouw, dus een vent zal ze moeilijk worden.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De FP van welk forum? Zo tussen de regels doorlezend vermoed ik Stormfront. Wees dan een vent en zeg gewoon wat je bedoelt, in plaats van te gaan lopen hinten en het vervolgde slachtoffer te spelen vanwege je overtuigingen mbt bepaalde groepen in de samenleving. Als die mening dusdanig is dat je vreest voor het CDI (en dus artikel 137 WvS) dan lijkt me dat je hier sowieso niet thuishoort.
Acient is echt geen vrouw.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor Ancient. FP? Ik bedoelde FB, Feedback dus. En LV, Ancient is een vrouw, dus een vent zal ze moeilijk worden.
Voor de rest heb je helaas gelijk.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zijn. Maar het heeft niks met geloof of jouw optiek te maken. Er bestaan gewoon meerdere rassen.
Waarom denk je dat hij/zij geen vrouw is of kan zijn? Omdat ze semi-racistische denkbeelden heeft? Daar zijn er wel meer van hoor, ook op dit forum.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Acient is echt geen vrouw.Heus niet. Misschien volgens het profiel, maar het is gewoon een relkloon.
Neuh, meer de manier van schrijven, zinsbouw, woordgebruik en zo. Moeilijk uit te leggen. Dat is iets wat je oppikt als je heel veel werkstukken en zo leestquote:Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij/zij geen vrouw is of kan zijn? Omdat ze semi-racistische denkbeelden heeft? Daar zijn er wel meer van hoor, ook op dit forum.
reuze interessant allemaal.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:34 schreef Acient het volgende:
Laten we het zo stellen dat ik wat creatieve oplossingen heb voor problemen als halfbloedjes...
(Hun ouders trouwens ook)
Ik denk dat het eerlijke antwoord iets van 'deporteren' of 'de gaskamer' zal zijn, maar de persoon is te schijterig om dat eerlijk te zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
reuze interessant allemaal.
waar dacht je aan ?
kieteldood?
tegen de muur ?
lobotomie ?
steriliseren?
Frontpage.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor Ancient. FP? Ik bedoelde FB, Feedback dus. En LV, Ancient is een vrouw, dus een vent zal ze moeilijk worden.
Voor de rest heb je helaas gelijk.
Acient is wel een vrouw.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Acient is echt geen vrouw.Heus niet. Misschien volgens het profiel, maar het is gewoon een relkloon.
Slachtofferrol zit niet in mijn aard en ik zeg ook wat ik bedoel, ik ben gewoon nationalist, als je daar een probleem mee hebt dan mag je het melden, ik ga gaarne de discussie aan. Over het Stormfront gedeelte, ik lees het wel, ik post er niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De FP van welk forum? Zo tussen de regels doorlezend vermoed ik Stormfront. Wees dan een vent en zeg gewoon wat je bedoelt, in plaats van te gaan lopen hinten en het vervolgde slachtoffer te spelen vanwege je overtuigingen mbt bepaalde groepen in de samenleving. Als die mening dusdanig is dat je vreest voor het CDI (en dus artikel 137 WvS) dan lijkt me dat je hier sowieso niet thuishoort.
Dus vrouwen kunnen volgens jouw niet veel werkstukken lezen. IK moet je teleurstellen vriend, ik doe bijna niet anders in mijn vrije tijd.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Neuh, meer de manier van schrijven, zinsbouw, woordgebruik en zo. Moeilijk uit te leggen. Dat is iets wat je oppikt als je heel veel werkstukken en zo leest
Misgegokt, ik ben tegen de doodstraf en als je ze wil deporteren, waarheen? Beide zijn geen optie.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerlijke antwoord iets van 'deporteren' of 'de gaskamer' zal zijn, maar de persoon is te schijterig om dat eerlijk te zeggen.
Daarbuiten blijven weinig andere opties meer over waar je voor geband zou kunnen worden. Ik zou het in ieder geval niet weten. Maar denk je niet dat er iets aan je schort als je er dergelijke meningen op nahoudt dat je bang bent ervoor geband te worden? Een beetje nationalist zegt waar het op staat. Als je een echte nationalist ben, zeg je gewoon wat je wilt. Niet dat schijnheilige. Waarom zou je namelijk op een forum willen blijven waar je ideëen toch niet worden geaccepteerd?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef Acient het volgende:
[..]
Misgegokt, ik ben tegen de doodstraf en als je ze wil deporteren, waarheen? Beide zijn geen optie.
(Ancient vraagt of een of andere mod deze draad even kan splitsen.)
Dan heb ik medelijden met degenen wiens werkstukken je lest als je die net zo begrijpend leest als mijn post hierover, want wat jij hier concludeert zeg ik dus duidelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:50 schreef Acient het volgende:
[..]
Dus vrouwen kunnen volgens jouw niet veel werkstukken lezen. IK moet je teleurstellen vriend, ik doe bijna niet anders in mijn vrije tijd.
Jij je zin, castratie.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Daarbuiten blijven weinig andere opties meer over waar je voor geband zou kunnen worden. Ik zou het in ieder geval niet weten. Maar denk je niet dat er iets aan je schort als je er dergelijke meningen op nahoudt dat je bang bent ervoor geband te worden? Een beetje nationalist zegt waar het op staat. Als je een echte nationalist ben, zeg je gewoon wat je wilt. Niet dat schijnheilige. Waarom zou je namelijk op een forum willen blijven waar je ideëen toch niet worden geaccepteerd?
Dan moet je ook geen problemen hebben met posten wat je gelooft. Je kunt niet verwachten een volwaardige discussie te krijgen als je bepaalde elementen van je overtuiging niet bij de discussie betrekt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:49 schreef Acient het volgende:
[..]
Slachtofferrol zit niet in mijn aard en ik zeg ook wat ik bedoel, ik ben gewoon nationalist, als je daar een probleem mee hebt dan mag je het melden, ik ga gaarne de discussie aan. Over het Stormfront gedeelte, ik lees het wel, ik post er niet.
Tuurlijk. Maar ga dan niet zielig lopen doen dat je eigenlijk niet je HELE mening kunt geven, want dan maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.quote:Dat deel van mijn mening waar het CDI een probleem mee zou kunnen hebben (ik ga het in ieder geval niet testen) houd ik hier ook gewoon voor me en zolang ik daar in slaag kan ik hier net als ieder ander gewoon mee discusieren.
Hmm, da's jammer, dan zullen ze maar op m'n woord moeten geloven.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Ehm, kan deze discussie ergens anders plaatsvinden? Dit topic is voor feedback.
Ancient, een mod kan je IP niet bekijken, dus ik weet dus ook niet of je een kloon bent. Maar goed, dat doet er ook niet toe. Ik hoop dat anderen, en in het bijzonder Lord_Vetinari, dat soort kloonhunting achterwege laten.
Castratie voor wie? Alle allochtonen? Alle moslims? Alle criminele moslims? Alle criminele allochtonen? Kun je wat concreter zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef Acient het volgende:
[..]
Jij je zin, castratie.
Gaat even een topic openen, antwoord aldaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Castratie voor wie? Alle allochtonen? Alle moslims? Alle criminele moslims? Alle criminele allochtonen? Kun je wat concreter zijn?
Oke, daar wacht ik dan wel op.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:08 schreef Acient het volgende:
[..]
Gaat even een topic openen, antwoord aldaar.
Bij dezequote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Oke, daar wacht ik dan wel op.
Nou, dan zeg ik het wel. Tenzij we de naam hier willen veranderen in StormFok, uiteraard...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Nationalisme
Ik zeg niet dat het dicht moet maar wil jullie er wel op wijzen.
Heeft beide iets met zeilen, te maken ---> misschien wel een leuke rechtse afsplitsing, kunnen wij hier weer verderquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tenzij we de naam hier willen veranderen in StormFok,
[Feedback] Moderatie in POLquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Nationalisme
Ik zeg niet dat het dicht moet maar wil jullie er wel op wijzen.
quote:
Lees Mein Kampf eens je zal blijkbaar prettig verrast zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, dan zeg ik het wel. Tenzij we de naam hier willen veranderen in StormFok, uiteraard...
De OP komt bijna 1:1 uit Mein Kampf en andere 'frischen' lectuur uit de jaren 20 en 30....
als hij even 2 seconden 1 post omhoog had gekeken had hij gezien dat de persoon zelf al had gemeld dat hij dat topic had aangemaaktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
![]()
Helaas voor jou heb ik Mein Kampf (en andere lectuur uit die tijd gelezen). Niet door te komen, maar erg gelijksoortig aan de OP van dat topic en aan jouw beweringen tussen diverse regels door, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Lees Mein Kampf eens je zal blijkbaar prettig verrast zijn.
Ja, en? Mag hij de mods dan niet op dat onsmakelijke topic wijzen of zo?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:17 schreef Matamoros het volgende:
[..]
als hij even 2 seconden 1 post omhoog had gekeken had hij gezien dat de persoon zelf al had gemeld dat hij dat topic had aangemaakt
lijkt me vrij overbodig als dat er 1 post boven al staat, maar goedquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en? Mag hij de mods dan niet op dat onsmakelijke topic wijzen of zo?
Daar stond de naam van dat topicje niet vermeld, leek me wel handig maar sorry voor de overlast hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:31 schreef Matamoros het volgende:
[..]
lijkt me vrij overbodig als dat er 1 post boven al staat, maar goed
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Want? Heb je ook nog argumenten, of zit je maar wat te blaten, zoals je dat zo vaak doet in het Feedback-topic?
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Houd je mond toch blaag, als je zelf niet eens weet waarom.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zou maar teruggaan naar de basisschool om enkele lessen logica te nemen, je snapt er zoals gewoonlijk weer geen barst van. Nee, huichelaar, niet gecharmeerd zijn van is iets anders dan een hekel hebben aan.
Uit 1 topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Houd je mond dan, want iets goed doen kun je toch niet.
Ik zal er even naar kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uit 1 topic.
Persoonlijke aanval keer op keer. Kan hier wat tegen gedaan worden?
Quote je ook je eigen posts waar ik op reageerde, of laat je dat weer, zoals gewoonlijk? Het woordje huichelaar had ik bijvoorbeeld gewoon uit jouw post overgenomen. Maar als het aankomt op argumenten kun je niet winnen, dus probeer je me maar hier te naaien. Veel succes.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uit 1 topic.
Persoonlijke aanval keer op keer. Kan hier wat tegen gedaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |