abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20573865
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je bent tegen de vermenging van rassen?
Bijna goed, tegen vermenging van mensen uit verschillende cultuur gebieden. Dat dit als resultaat geeft dat ik er bijvoorbeeld niet achter sta dat een Nederlander met een Turk een relatie begint, betekend niet gelijk dat ik in het bestaan van menselijke rassen geloof.
Doordat de "eigen identiteit" van vreemdelingen sinds hun komst hier bijkans heilig is verklaard, wordt niet-westers nationalisme in ons land toegejuicht. (Oldenbarneveld Denktank)
pi_20574085
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:01 schreef Acient het volgende:

[..]

Bijna goed, tegen vermenging van mensen uit verschillende cultuur gebieden. Dat dit als resultaat geeft dat ik er bijvoorbeeld niet achter sta dat een Nederlander met een Turk een relatie begint, betekend niet gelijk dat ik in het bestaan van menselijke rassen geloof.
Wat je dus zegt is dat het arische ras, cultuur, superieur is aan andere culturen? Dan heb je gelijk en kun je beter maar niets meer zeggen en je heil zoeken op fora waar ze je wel graag zien komen.
pi_20574193
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat je dus zegt is dat het arische ras, cultuur, superieur is aan andere culturen? Dan heb je gelijk en kun je beter maar niets meer zeggen en je heil zoeken op fora waar ze je wel graag zien komen.
IK GELOOF NIET IN HET BESTAAN VAN RASSEN, snap je me nu? Of moet ik het nog een paar keer herhalen.

IK ben tegen het mengen van culturen op grote schaal.
Doordat de "eigen identiteit" van vreemdelingen sinds hun komst hier bijkans heilig is verklaard, wordt niet-westers nationalisme in ons land toegejuicht. (Oldenbarneveld Denktank)
pi_20574448
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:15 schreef Acient het volgende:

[..]

IK ben tegen het mengen van culturen op grote schaal.
Want? Omdat het arische ras superieur is aan andere culturen en dat dat dus niet met elkaar vermengd mag worden
pi_20574514
Nogmaals, ik geloof niet in het bestaan van rassen en ik ben tegen cultuurvermening op grote schaal omdat ik van mijn cultuur houd, ik houd van mijn land. Tegenwoordig worden op grote schaal (ok het is erger geweest) mensen uit andere cultuurgebieden hierheen gehaalt met wat voor een excuus dan ook, ik beschouw dat als bedreiging van mijn cultuur.
Voor de duidelijkheid, dat heeft niets met rassen te maken!

Even tussen twee haakjes ik bechouw mijn cultuur ook niet als superieur, ik wil haar alleen graag behouden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Acient op 12-07-2004 15:29:31 (Toevoeging) ]
pi_20574630
Oke. Misschien weet je mij dan te vertellen wat jouw cultuur precies inhoudt, aangezien je het graag wilt behouden. Dan kan ik voor mezelf bekijken welke onderdelen nou botsen met andere culturen.
pi_20574931
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Oke. Misschien weet je mij dan te vertellen wat jouw cultuur precies inhoudt, aangezien je het graag wilt behouden. Dan kan ik voor mezelf bekijken welke onderdelen nou botsen met andere culturen.
Oei, da's lastig zoiets als cultuur omschrijven. Ik moet zo weg maar ik ga hier zeker op terugkomen.
pi_20575012
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:15 schreef Acient het volgende:

IK GELOOF NIET IN HET BESTAAN VAN RASSEN
En wel van marsmannetjes? Rassen bestaan, dat heeft niks met geloof te maken. Of geloof je ook niet in het bestaan van stroopwafels?
pi_20575074
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:48 schreef SCH het volgende:

[..]

En wel van marsmannetjes? Rassen bestaan, dat heeft niks met geloof te maken. Of geloof je ook niet in het bestaan van stroopwafels?
Ik had het over menselijk rassen, in mijn optiek bestaat er een ras, het menselijke.
pi_20575094
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Acient het volgende:

[..]

Oei, da's lastig zoiets als cultuur omschrijven. Ik moet zo weg maar ik ga hier zeker op terugkomen.
Ik wacht met smart. Al denk ik dat het niet meer zal lukken in FB en zul je er een topic over moeten openen. "Dit is de nederlandse cultuur" Zou dit een goede titel zijn?
pi_20575152
* Acient gaat 'm nu echt pleiten, maar dat topic gaat er komen

(een klein probleem ik kom alleen in Pol en Nws ik heb dus ook geen flauw idee welk deel FB is maar dat kun je me geheid vertellen)
pi_20575158
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:50 schreef Acient het volgende:

[..]

Ik had het over menselijk rassen, in mijn optiek bestaat er een ras, het menselijke.
Ja, dat kan wel zijn. Maar het heeft niks met geloof of jouw optiek te maken. Er bestaan gewoon meerdere rassen.

Maar dit allemaal ontzettend off-topic hier, dus open er een topic over.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:00:12 #113
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_20575329
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:33 schreef Acient het volgende:

[..]

Ik ben gewoon nieuw, geen kloon van wie dan ook.
Ik ben van af de FP hierheen overgewaait.
De FP van welk forum? Zo tussen de regels doorlezend vermoed ik Stormfront. Wees dan een vent en zeg gewoon wat je bedoelt, in plaats van te gaan lopen hinten en het vervolgde slachtoffer te spelen vanwege je overtuigingen mbt bepaalde groepen in de samenleving. Als die mening dusdanig is dat je vreest voor het CDI (en dus artikel 137 WvS) dan lijkt me dat je hier sowieso niet thuishoort.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_20575428
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De FP van welk forum? Zo tussen de regels doorlezend vermoed ik Stormfront. Wees dan een vent en zeg gewoon wat je bedoelt, in plaats van te gaan lopen hinten en het vervolgde slachtoffer te spelen vanwege je overtuigingen mbt bepaalde groepen in de samenleving. Als die mening dusdanig is dat je vreest voor het CDI (en dus artikel 137 WvS) dan lijkt me dat je hier sowieso niet thuishoort.
Voor Ancient. FP? Ik bedoelde FB, Feedback dus. En LV, Ancient is een vrouw, dus een vent zal ze moeilijk worden.

Voor de rest heb je helaas gelijk.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:09:37 #115
66444 Lord_Vetinari
pi_20575564
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Voor Ancient. FP? Ik bedoelde FB, Feedback dus. En LV, Ancient is een vrouw, dus een vent zal ze moeilijk worden.

Acient is echt geen vrouw. Heus niet. Misschien volgens het profiel, maar het is gewoon een relkloon.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:10:52 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_20575594
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel zijn. Maar het heeft niks met geloof of jouw optiek te maken. Er bestaan gewoon meerdere rassen.
Er bestaat maar één ras: Het menselijk ras. We hebben andere pigmentjes en oogvormpjes, maar van binnen zijn we verder allemaal hetzelfde.
pi_20575608
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Acient is echt geen vrouw. Heus niet. Misschien volgens het profiel, maar het is gewoon een relkloon.
Waarom denk je dat hij/zij geen vrouw is of kan zijn? Omdat ze semi-racistische denkbeelden heeft? Daar zijn er wel meer van hoor, ook op dit forum.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:13:37 #118
66444 Lord_Vetinari
pi_20575653
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij/zij geen vrouw is of kan zijn? Omdat ze semi-racistische denkbeelden heeft? Daar zijn er wel meer van hoor, ook op dit forum.
Neuh, meer de manier van schrijven, zinsbouw, woordgebruik en zo. Moeilijk uit te leggen. Dat is iets wat je oppikt als je heel veel werkstukken en zo leest
pi_20575783
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:34 schreef Acient het volgende:

Laten we het zo stellen dat ik wat creatieve oplossingen heb voor problemen als halfbloedjes...
(Hun ouders trouwens ook)
reuze interessant allemaal.
waar dacht je aan ?
kieteldood?
tegen de muur ?
lobotomie ?
steriliseren?
  maandag 12 juli 2004 @ 16:23:57 #120
66444 Lord_Vetinari
pi_20575879
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

reuze interessant allemaal.
waar dacht je aan ?
kieteldood?
tegen de muur ?
lobotomie ?
steriliseren?
Ik denk dat het eerlijke antwoord iets van 'deporteren' of 'de gaskamer' zal zijn, maar de persoon is te schijterig om dat eerlijk te zeggen.
pi_20592676
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Frontpage.
En ik ben niet gekomen om te rellen maar om te discusieren. Ik ben nog steeds onder de indruk dat dit forum is bedoelt om over je politieke standpunten discusieren.
pi_20592717
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Acient is wel een vrouw.
Over het relkloon gedeelte, dat ben ik zat, kan iemand van de mods hen vertellen dat het IP van waar ik post geen andere gebruikers word gebruikt
pi_20592794
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Slachtofferrol zit niet in mijn aard en ik zeg ook wat ik bedoel, ik ben gewoon nationalist, als je daar een probleem mee hebt dan mag je het melden, ik ga gaarne de discussie aan. Over het Stormfront gedeelte, ik lees het wel, ik post er niet.
Dat deel van mijn mening waar het CDI een probleem mee zou kunnen hebben (ik ga het in ieder geval niet testen) houd ik hier ook gewoon voor me en zolang ik daar in slaag kan ik hier net als ieder ander gewoon mee discusieren.
pi_20592829
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Neuh, meer de manier van schrijven, zinsbouw, woordgebruik en zo. Moeilijk uit te leggen. Dat is iets wat je oppikt als je heel veel werkstukken en zo leest
Dus vrouwen kunnen volgens jouw niet veel werkstukken lezen. IK moet je teleurstellen vriend, ik doe bijna niet anders in mijn vrije tijd.
pi_20592857
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerlijke antwoord iets van 'deporteren' of 'de gaskamer' zal zijn, maar de persoon is te schijterig om dat eerlijk te zeggen.
Misgegokt, ik ben tegen de doodstraf en als je ze wil deporteren, waarheen? Beide zijn geen optie.

(* Acient vraagt of een of andere mod deze draad even kan splitsen.)
pi_20592960
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef Acient het volgende:

[..]

Misgegokt, ik ben tegen de doodstraf en als je ze wil deporteren, waarheen? Beide zijn geen optie.

(Ancient vraagt of een of andere mod deze draad even kan splitsen.)
Daarbuiten blijven weinig andere opties meer over waar je voor geband zou kunnen worden. Ik zou het in ieder geval niet weten. Maar denk je niet dat er iets aan je schort als je er dergelijke meningen op nahoudt dat je bang bent ervoor geband te worden? Een beetje nationalist zegt waar het op staat. Als je een echte nationalist ben, zeg je gewoon wat je wilt. Niet dat schijnheilige. Waarom zou je namelijk op een forum willen blijven waar je ideëen toch niet worden geaccepteerd?

[ Bericht 2% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 13-07-2004 12:05:55 ]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:04:13 #127
66444 Lord_Vetinari
pi_20593189
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:50 schreef Acient het volgende:

[..]

Dus vrouwen kunnen volgens jouw niet veel werkstukken lezen. IK moet je teleurstellen vriend, ik doe bijna niet anders in mijn vrije tijd.
Dan heb ik medelijden met degenen wiens werkstukken je lest als je die net zo begrijpend leest als mijn post hierover, want wat jij hier concludeert zeg ik dus duidelijk helemaal niet.
pi_20593223
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Daarbuiten blijven weinig andere opties meer over waar je voor geband zou kunnen worden. Ik zou het in ieder geval niet weten. Maar denk je niet dat er iets aan je schort als je er dergelijke meningen op nahoudt dat je bang bent ervoor geband te worden? Een beetje nationalist zegt waar het op staat. Als je een echte nationalist ben, zeg je gewoon wat je wilt. Niet dat schijnheilige. Waarom zou je namelijk op een forum willen blijven waar je ideëen toch niet worden geaccepteerd?
Jij je zin, castratie.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:05:54 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20593225
Ehm, kan deze discussie ergens anders plaatsvinden? Dit topic is voor feedback.

Ancient, een mod kan je IP niet bekijken, dus ik weet dus ook niet of je een kloon bent. Maar goed, dat doet er ook niet toe. Ik hoop dat anderen, en in het bijzonder Lord_Vetinari, dat soort kloonhunting achterwege laten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:05:55 #130
66444 Lord_Vetinari
pi_20593226
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:49 schreef Acient het volgende:

[..]

Slachtofferrol zit niet in mijn aard en ik zeg ook wat ik bedoel, ik ben gewoon nationalist, als je daar een probleem mee hebt dan mag je het melden, ik ga gaarne de discussie aan. Over het Stormfront gedeelte, ik lees het wel, ik post er niet.
Dan moet je ook geen problemen hebben met posten wat je gelooft. Je kunt niet verwachten een volwaardige discussie te krijgen als je bepaalde elementen van je overtuiging niet bij de discussie betrekt.
quote:
Dat deel van mijn mening waar het CDI een probleem mee zou kunnen hebben (ik ga het in ieder geval niet testen) houd ik hier ook gewoon voor me en zolang ik daar in slaag kan ik hier net als ieder ander gewoon mee discusieren.
Tuurlijk. Maar ga dan niet zielig lopen doen dat je eigenlijk niet je HELE mening kunt geven, want dan maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.
pi_20593243
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Ehm, kan deze discussie ergens anders plaatsvinden? Dit topic is voor feedback.

Ancient, een mod kan je IP niet bekijken, dus ik weet dus ook niet of je een kloon bent. Maar goed, dat doet er ook niet toe. Ik hoop dat anderen, en in het bijzonder Lord_Vetinari, dat soort kloonhunting achterwege laten.
Hmm, da's jammer, dan zullen ze maar op m'n woord moeten geloven.
pi_20593249
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef Acient het volgende:

[..]

Jij je zin, castratie.
Castratie voor wie? Alle allochtonen? Alle moslims? Alle criminele moslims? Alle criminele allochtonen? Kun je wat concreter zijn?
pi_20593281
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Castratie voor wie? Alle allochtonen? Alle moslims? Alle criminele moslims? Alle criminele allochtonen? Kun je wat concreter zijn?
Gaat even een topic openen, antwoord aldaar.
pi_20593323
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:08 schreef Acient het volgende:

[..]

Gaat even een topic openen, antwoord aldaar.
Oke, daar wacht ik dan wel op.
pi_20593586
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Oke, daar wacht ik dan wel op.
Bij deze
pi_20597276
Nationalisme

Ik zeg niet dat het dicht moet maar wil jullie er wel op wijzen.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:01:21 #137
66444 Lord_Vetinari
pi_20597452
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Nationalisme

Nou, dan zeg ik het wel. Tenzij we de naam hier willen veranderen in StormFok, uiteraard...

De OP komt bijna 1:1 uit Mein Kampf en andere 'frischen' lectuur uit de jaren 20 en 30....
pi_20597485
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tenzij we de naam hier willen veranderen in StormFok,
Heeft beide iets met zeilen, te maken ---> misschien wel een leuke rechtse afsplitsing, kunnen wij hier weer verder
pi_20598890
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Nationalisme

[Feedback] Moderatie in POL
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:54:28 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_20598915
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:53 schreef Matamoros het volgende:

[..]

dinsdag 13 juli 2004 @ 16:04:23 #141
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_20599190
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou, dan zeg ik het wel. Tenzij we de naam hier willen veranderen in StormFok, uiteraard...

De OP komt bijna 1:1 uit Mein Kampf en andere 'frischen' lectuur uit de jaren 20 en 30....
Lees Mein Kampf eens je zal blijkbaar prettig verrast zijn.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_20599201
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:53 schreef Matamoros het volgende:

[..]

Ben je het zo snel verleerd, aaaahikwordgek?
pi_20599559
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

als hij even 2 seconden 1 post omhoog had gekeken had hij gezien dat de persoon zelf al had gemeld dat hij dat topic had aangemaakt
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:20:17 #144
66444 Lord_Vetinari
pi_20599645
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Lees Mein Kampf eens je zal blijkbaar prettig verrast zijn.
Helaas voor jou heb ik Mein Kampf (en andere lectuur uit die tijd gelezen). Niet door te komen, maar erg gelijksoortig aan de OP van dat topic en aan jouw beweringen tussen diverse regels door, als ik zo vrij mag zijn.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:21:02 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_20599665
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:17 schreef Matamoros het volgende:

[..]

als hij even 2 seconden 1 post omhoog had gekeken had hij gezien dat de persoon zelf al had gemeld dat hij dat topic had aangemaakt
Ja, en? Mag hij de mods dan niet op dat onsmakelijke topic wijzen of zo?
pi_20599945
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, en? Mag hij de mods dan niet op dat onsmakelijke topic wijzen of zo?
lijkt me vrij overbodig als dat er 1 post boven al staat, maar goed
pi_20600100
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:31 schreef Matamoros het volgende:

[..]

lijkt me vrij overbodig als dat er 1 post boven al staat, maar goed
Daar stond de naam van dat topicje niet vermeld, leek me wel handig maar sorry voor de overlast hoor
pi_20601333
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Want? Heb je ook nog argumenten, of zit je maar wat te blaten, zoals je dat zo vaak doet in het Feedback-topic?
[..]
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Houd je mond toch blaag, als je zelf niet eens weet waarom.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik zou maar teruggaan naar de basisschool om enkele lessen logica te nemen, je snapt er zoals gewoonlijk weer geen barst van. Nee, huichelaar, niet gecharmeerd zijn van is iets anders dan een hekel hebben aan.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Houd je mond dan, want iets goed doen kun je toch niet.
Uit 1 topic.
Persoonlijke aanval keer op keer. Kan hier wat tegen gedaan worden?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:30:22 #149
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20601387
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Uit 1 topic.
Ik zal er even naar kijken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20601411
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Uit 1 topic.
Quote je ook je eigen posts waar ik op reageerde, of laat je dat weer, zoals gewoonlijk? Het woordje huichelaar had ik bijvoorbeeld gewoon uit jouw post overgenomen. Maar als het aankomt op argumenten kun je niet winnen, dus probeer je me maar hier te naaien. Veel succes.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')