* vastbindt en kopje kruidenthee voertquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:53 schreef zjroentje het volgende:
Ik begin EK afkickverschijnselen te krijgen ...
die had ik na Nederland - Portugalquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:53 schreef zjroentje het volgende:
Koffie werkt beter bij mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:56 schreef SCH het volgende:
[..]
* vastbindt en kopje kruidenthee voert
Als het forum aan het infuus ligt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SCH, sinds wanneer ga jij naar de FP?
* hulp inroept, patient stribbelt tegenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Koffie werkt beter bij mij.
Niet diep gelezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het forum aan het infuus ligt.
Was ik goed?![]()
Zeg, SCH de B., waar zijn wij in hemelsnaam mee bezig?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:58 schreef SCH het volgende:
[..]
* hulp inroept, patient stribbelt tegen
Shit hij heeft het doorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg, SCH de B., waar zijn wij in hemelsnaam mee bezig?
Oh ja, jij had Griekenland natuurlijk voorspeldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben een ziener SCH.
Ik zit er ook wel eens naast hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, jij had Griekenland natuurlijk voorspeld
Iets warmer dan de temperatuur in Zweden op dat moment.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:08 schreef SCH het volgende:
Dan heb ik wel even wat vragen:
- wat is de temperatuur in Denemarken over 2 weken
Hongerig.quote:- hoe voelt dokter Van der Linden zich om 12.00 uur vanmiddag
Absoluut.quote:- Is het al tijd om een nieuwe auto aan te schaffen?
woont SCH ook in Anjum ???quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg, SCH de B., waar zijn wij in hemelsnaam mee bezig?
De horrorjournalistquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
woont SCH ook in Anjum ???
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:13 schreef SCH het volgende:
Waarom denken Limbo\\\'s toch zo snel dat ze paranormaal zijn terwijl we allemaal weten dat ze een hersendefectje hebben?
Dat heb ik uitbesteed.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
Doe je ook aan heling en genezing???
OMF - Franky zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat heb ik uitbesteed.
Ben je soms ook paranormaal?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
OMF - Franky zeker?
Hopen dat ie geen broodjes met worst heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:11 schreef SCH het volgende:
Dat tweede antwoord verontrust me nogal.
(het is de chirurg die me straks gaat opereren aan mijn piepeledosio)
Hongerig![]()
Waar is sandman als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik gok dat we morgen een naam in dat mooie lichtblauw kunnen schrijven...
Nog een helderziendequote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik gok dat we morgen een naam in dat mooie lichtblauw kunnen schrijven...
Ik kan ook wel een beetje overweg met dat progje...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is sandman als je hem nodig hebt?
Mijn fotosoepkwaliteiten zijn namelijk 0.
Een beetje van beide.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een beetje overweg met dat progje...
En SCH: 2 pools gewonnen en een tweede: ben je dan helderziend of kenner?
Een brabanderquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
gewoon doorgestoken kaart, net als bij Jomanda en Rasta Rostelliquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
foto?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:11 schreef Thetallguy het volgende:
Hoera mijn/onze bank is erkan ik eindelijk normaal chillen
Heb ik nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto?![]()
sterkte, succes en groetjes aan Kelly !!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:55 schreef SCH het volgende:
dag hooltjes, bid voor me
hopelijk ben ik er morgen weer, en nog steeds als mannetje
Kelly?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sterkte, succes en groetjes aan Kelly !!!!
denk dat die in de zelfde wachtkamer zit als dat SCH naar onderweg is !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kelly?
Oh die Kelly.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat die in de zelfde wachtkamer zit als dat SCH naar onderweg is !!!
Gisteren met m\'n bleke gezichtje achter de pc gezeten, daarna bier gezopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren 1,5 uur gesport en 0,5 uur onder de zonnebank gelegen!
Wordt ik dadelijk toch nog een gespierde en gebronsde god in Turkije!
dit durf je alleen maar te posten omdat je weet dat SCH onder het mes ligt !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren 1,5 uur gesport en 0,5 uur onder de zonnebank gelegen!
Wordt ik dadelijk toch nog een gespierde en gebronsde god in Turkije!
Morgen toch pasquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is sandman als je hem nodig hebt?
Ik ben blij dat het is afgelopen. Traditioneel na de poulewedstrijden bijna geen leuke wedstrijd meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:53 schreef zjroentje het volgende:
Heb je je jas nog terug?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:12 schreef ErikT het volgende:Tour de Hools
Gisteren een partij ruzie gehad met de uitsmijters van de next. Ga je ff naar buiten een patatje eten, kom je terug, wil je je jas halen en naar huis, MAG JE NIET NAAR BINNEN. Okee, ff wachten dus he. Maar dan gaan die kutgasten een partij bijdehand lopen doen. Niet normaal. Nou, moet je mij hebben als ik niet nuchter ben. Ik nog bijdehandter doen tegen die kutgasten, op een gegeven moment langs ze gesneakt toen ze ff buiten bezig waren, wordt ik aan mn shirt die toko weer uit gesleurd. IK WIL GEWOON FF MN JAS. Stelletje kutapen. Staat er ook zo\\\'n meisje een beetje kou te vatten, met een garderobe bonnetje. Mag niet eens naar binnen. Staat er een barman buiten, wil hij met dat bonnetje naar binnen, MAG HIJ NIET NAAR BINNEN. Hij werkt daar, tering zeg. Ik kom er nooit meer, ja misschien om een steen door de ruit te gooien, maar verder niet. Kuttent.
Personeel dat er zelf niet in magquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:12 schreef ErikT het volgende:Tour de Hools
knip
Ja, maar jij bent hier de fotosoeper+hij staat op jouw domein.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Morgen toch pas
Het meest briljante radiodeuntje is van Radio Tour de Francequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het is afgelopen. Traditioneel na de poulewedstrijden bijna geen leuke wedstrijd meer.TOUR DE FRANCE
NOS Radio Tourflits Tourflits Tourflitsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het meest briljante radiodeuntje is van Radio Tour de France
\\\'NOS Radio Tour de France! Tour de France\\\'. Vooral de laatste kilometers worden erg goed verslagen!
Ja he ben net wakker hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef Thetallguy het volgende:
.psd bedoelt ie denkik
Krijg je van al dat gehol met die serversquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:30 schreef Bjoro het volgende:
naweeen van de downtime !!
Consternatie is het nog altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:29 schreef ErikT het volgende:
Cholera. Had ik gister boodschappen gedaan bij een vriend in de buurt, vlakbij die toko waar ik het net over had. Had ik mn boodschappen daar maar ff voor de deur gezet, en dan zou ik ze \\\'s avonds ophalen. Maar door alle consternazi natuurlijk vergeten en nu zit ik hier zonder ontbijt
Jawel, maar daar moet ik dan heenlopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:31 schreef Suijk het volgende:
Én de winkel is nu niet open in Utrecht? Raar dorp.
Wat gebeurt er als ik quote?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
En wie quote dit voor 12 backslashes?
Ik vond die twee gasten anders aardige KontSterNazi\'s.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Consternatie is het nog altijd.
Dat was een grapje lego. Heb maar ff spelfouten gecheckt, maar dan krigj ik wel een lekker lang rijtequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
En wie quote dit voor 12 backslashes?
Leuk woord om mee te scrabbelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vond die twee gasten anders aardige KontSterNazi\\\'s.
Dan heb je het dubbele aantal \\ van in de vorige post.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik quote?
24*2 = 48quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan heb je het dubbele aantal \\\\ van in de vorige post.
12*2=24.
SCH onder het mes? Wat gaat d\'r met hem gebeuren?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:29 schreef Bjoro het volgende:
dit durf je alleen maar te posten omdat je weet dat SCH onder het mes ligt !!!
Gaat ie zijn penis aan de wetenschap schenken?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef pfaf het volgende:
Iets met zijn edele delen
Ik denk een vergrotingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaat ie zijn penis aan de wetenschap schenken?
Of wordt ie een vrouwtje?
Mr. Jacksquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:17 schreef ErikT het volgende:
T was gister gratis eten bij Mr Jacks, een grieks restaurant hier. Zitten er een stel mensen dat ik ken, bellen ze nietLekkere vrienden zeg.
Als ze gratis bier uitdelen wel hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mr. Jacks
Daar wil je toch niet gezien worden tegenwoordig![]()
Mr. Jacks, Grieks?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:17 schreef ErikT het volgende:
T was gister gratis eten bij Mr Jacks, een grieks restaurant hier.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
En ErikT, jou kennende denk ik dat als je er wel gegeten had, je dat nu ook niet meer kon herinneren, dus je hebt niks gemist!
En een paar scherven van borden tussen z\'n kleren.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Wordt ie \\\'s morgen wakker met overal schrammen, een griekse vlag op zijn rug getattoeerd, en een lege portomonee!
Ik dacht ook altijd dat dat een Italiaan was...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mr. Jacks, Grieks?
Tis geen van beide, ze serveren er Grieks & Italiaans eten, maar daar houdt verder elke vergelijking op, tis gewoon een studenten vreetschuur.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat dat een Italiaan was...
Juist, jij snapt het tenminstequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:36 schreef ErikT het volgende:
Grieks - Italiaans.
En nou en als ik het me niet meer zou herinneren. Dan had iemand me nog kunnen vertellen dat ik gratis veel te veel had gedronken. Doe ik t voor.
Als je het je achteraf toch niet meer kan herinneren maakt het opzich ook weinig uit of je er was of niet. Hou je gewoon voor dat je er wel wasquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:36 schreef ErikT het volgende:
Grieks - Italiaans.
En nou en als ik het me niet meer zou herinneren. Dan had iemand me nog kunnen vertellen dat ik gratis veel te veel had gedronken. Doe ik t voor.
In z\'n holletje gekropen hoop ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:40 schreef golfer het volgende:
Hoe zou het nou met het pielemuisje van SCH zijn?
Ik had een sms-je van hem van 11 uur, dat er ene Broeder Koen echt té leuk was, en of die erectie nog weg zou gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:40 schreef golfer het volgende:
Hoe zou het nou met het pielemuisje van SCH zijn?
Zou alweer uit de narcose van de geslachtverandering ontwaakt zijn?
*proestquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Wat voor een ranzig bier schenken ze daar ook al weer, Bavaria toch?
Bavaria idd. Gratis best te drinken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Wat voor een ranzig bier schenken ze daar ook al weer, Bavaria toch?
Bluezz wat ben je ook een schat !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Als het goed is heeft ie vanavond geen bezoek, vink zo zielig voor hem, zal ík gaan
En zo ja, wat zal ik namens de Hools meenemen
Die banaan en komkommer zijn tof!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezz wat ben je ook een schat !!!
je mag namens mij wel wat meenemen, doe maar een zak ijs ofzo....of iets van fruit (*denkt aan
banaan/komkommer*, hoewel de laatste geen fruit is natuurlijk !!)
Probeer me nu voor te stellen hoe dat is zo\\\'n ziekenhuiszaal met allemaal witte dekbedden en
1 tieme klompe dekbed !!!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:54 schreef Bjoro het volgende:
Probeer me nu voor te stellen hoe dat is zo\\\'n ziekenhuiszaal met allemaal witte dekbedden en
Dan komt ie helemaal nooit van die erectie af.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezz wat ben je ook een schat !!!
je mag namens mij wel wat meenemen, doe maar een zak ijs ofzo....of iets van fruit (*denkt aan
banaan/komkommer*, hoewel de laatste geen fruit is natuurlijk !!)
Doe maar en neem namens ons maar dit voor hem mee voor op zijn dopje:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Als het goed is heeft ie vanavond geen bezoek, vink zo zielig voor hem, zal ík gaan
En zo ja, wat zal ik namens de Hools meenemen
Als je je al niet kut voelt wordt je het wel van die muziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:17 schreef Vom het volgende:
* Vom voelt zich kut en flikkert een Marco Borsato CD erin
alsof dat helptquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:17 schreef Vom het volgende:
* Vom voelt zich kut en flikkert een Marco Borsato CD erin
Nee maar je gaat er wel van janken :\'(quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof dat helpt![]()
Oja?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:32 schreef ErikT het volgende:
HEE!! Dat * Suijk quoten gaat goed!
Ik gebruik een andere tagquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:32 schreef ErikT het volgende:
HEE!! Dat * Vom quoten gaat goed!
en die van de Leningman ookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:35 schreef Thetallguy het volgende:
Bleehh diegene die de Postkrediet reclames bedenkt moet dood
Bij deze nomineer ik pfaf voor de Bep Bakhuijs-award!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:47 schreef pfaf het volgende:
fotoooooowww\\\\\\\'s
Tijdje geleden toch uit gegaan met vriendin, nu weer wat dingetjes gebeurt, maar dat ga ik hier allemaal niet neerzetten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:47 schreef tuindwerg het volgende:
Pffff.... wat is het warm.Even naar binnen gegaan om af te koelen... ik loop gewoon in bikini en nóg is het warm. Heerlijk!
![]()
Tis er dan Vom? Als je Marco Borsato al wilt horen moet het wel erg zijn lijkt me...
iig sterkte ermee vomquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Tijdje geleden toch uit gegaan met vriendin, nu weer wat dingetjes gebeurt, maar dat ga ik hier allemaal niet neerzetten.
ook van hieruit !!!quote:[b]Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef pascalheister het volgende:[/b
iig sterkte ermee vom![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iig sterkte ermee vom![]()
![]()
Dankquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook van hieruit !!!
Dat weet ik, maar nu helemaalquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef ErikT het volgende:
Het is altijd tijd om zat te worden
waarom gaat armstrong nou niet eens op zn bek?
quote:Advocaat en Van Hanegem weg bij KNVB
6/7/2004 16:50
Dick Advocaat stapt op als bondscoach van het Nederlands elftal. Hij legt per 7 juli al zijn functies neer bij de KNVB. Advocaats contract, als ook dat van assistent Willem van Hanegem, wordt per 1 augustus aanstaande ontbonden.
Nee, maar de index doet het niet, dus je kan alleen zoeken in topics waarvan je het topic nummer weet (zelf in gepost hebt).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Is het EK Forum eigenlijk definitief dicht?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Pracht van een tour etappe hoor vandaag
IDD ja. Kan echt niet zo weg rijden na een valparij. Echt zum kotsenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]Armstrong
Ullrich
![]()
Hamilton
![]()
Fokking warm hier. Had net beter niet kunnen gaan voetballen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is hier lekker, maar warm? Nou nee eigenlijk niet...
En vooral Hamilton met z\\\'n kutkop. Vorig jaar maant hij de groep tempo te minderen na de val van Armstrong, en nu gewoon volle bak rijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
IDD ja. Kan echt niet zo weg rijden na een valparij. Echt zum kotsen
Ja, dat is natuurlijk makkelijk achteraf praten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou nou nou zjroen zeg
Armstrong had zijn ploeg ongeacht die valpartij op die strook laten beunen.
Doe ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:46 schreef tong80 het volgende:
Hé we zijn weer on line.
Zou SCH al zonder verpleegster mogen plassen ?
Bluezzie doe hem de erectionele groetjes van Tong.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Franky![]()
Doe maar een kleintje danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:Bluezz!
Wil je wat van me drinken?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Doe maar een kleintje dan
quote:Enneh, wat wil jij kwijt aan SCH
Is dat de verwachting dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En we zijn weer online, voor zolang het duurt
Ik kan ook niet weten wanneer fok on en offline gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat de verwachting dan?![]()
Klopt, jij bent dus ook geen helderziende.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan ook niet weten wanneer fok on en offline gaat.
Hij doet het weer, dat telt.
Mooie etappequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:35 schreef tuindwerg het volgende:
Sterkte Vom!![]()
Mooie etappe vandaag weer. Geweldig om de renners zo keihard over die kasseienstroken te zien rijden!
Jippie! Kan ik weer verder met die domme idioot afzeiken in mn uitsmijter topicquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En we zijn weer online, voor zolang het duurt
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Legolas beat this :
dolle_hond - dinsdag 6 juli 2004 @ 12:28
die van de schouderklop
weet je wat, alvast als opwarmertje de lijst van topposters van het afgelopen kwartaal. alleen users met > 2000 posts met tussen haakjes de stand van de vorige week.
1. (1) Insomaniac 11575
2. (2) tong80 10115
3. (7) Stuart 9289
4. (3) RichardQuest 9018
5. (4) dolle_hond 8787
6. (10) BMWM3 8130
7. (6) Oblivion 8026
8. (8) Legolas_Greenleaf 7994
9. (9) Dr.Daggla 7858
10. (5) SCH 7747
11. (12) Bosbeetle 7589
12. (13) methodmich 6984
en wat was er nu weer aan het handje?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, geef eens een linkie
Uitsmijtersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, geef eens een linkie
Erik: geef eens een linkie
Als je maar niet naar de snackbar gaat erna. Dat kan namelijk niet volgens kastanova.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
topic bookmarked
* ErikT is namelijk naar de kroeg toe
Heerlijk avondje dobbelen en bier drinken
Enorme stellage om zijn bed, alle edele deeltjesch geheel ingegipst, enorme lekkage's en afscheidingen, overal slangetjes uit met de meest vreemde kronkels, 2 goddelijke broeders 24/7 naast zijn bed om hem met alles te helpen, en hij ligt nog met zijn operatie hemdje aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En hoe was het met Ome SCH
Nee, dan krijgt ie té veel heimwee naar onschquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:01 schreef ErikT het volgende:
Hij heeft het naar zn zin dus
Heeft ie geen laptop voor een live-verslag?
*proest* Wat een topic...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Uitsmijters
hier ben je wel even zoet mee
mocht je hem nog spreken wens hem maar sterkte !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ie té veel heimwee naar onsch
Ik heb hem namens de Hools dus een echt vingerhoedje peniskokertje 17 mm gegeven
Broeder Koen gaat hem straks aanmeten/passen
Jakkes, gezonde mannenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:58 schreef FrankyMcG het volgende:
1,5 uur gefitnesst en 3 kwartier zonnebank!
Doe mij maar een salade en een AA Drink!
Ik ben in geen 10 jaar voor mezelf in het ziekenhuis geweest. (Of m'n moeder.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jakkes, gezonde mannen
Heb ik je al verteld dat ik in het weekend (veel) alcohol drink?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Jakkes, gezonde mannen
dokter tegen patient: zoo, meneertje, tijd niet gezienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben in geen 10 jaar voor mezelf in het ziekenhuis geweest. (Of m'n moeder.)
Ben ik dan ook gezond?
Aantal dagen ziek sinds ik op de middelbare zit=5 of 6.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dokter tegen patient: zoo, meneertje, tijd niet gezien
Patient: ja klopt ben een tijdje ziek geweest !
![]()
Ja, und.........quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aantal dagen ziek sinds ik op de middelbare zit=5 of 6.
Kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef Eilanden het volgende:
Niks mis met Prrrrrrrrrrrroost! Bloesie!
maar omdat jij maar bleef reageren op iemand die alleen maar voor ogen had jou op de kast te jagen, is het zo lang geworden....quote:
Ja und...?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, und.........
BTW je hoeft niet overal op te antwoorden om je postsaantal te doen laten stijgen hoor !!!
Debiteuren/Crediteuren, de herhaling.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:04 schreef Stpan het volgende:
FF tussen door:
Vanavond op Ned 3 de herhalingen van Debiteuren Crediteuren!!! GEEF HET DOOR!!!
22:55 op Ned 3!
zal ik een topic voor de starten ??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja und...?
Ik ben gewoon weinig ziek.
Ja, Stpan....toedeledokie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:39 schreef Stpan het volgende:
Ghi, goeiesmojrgens Tong........Moeder de vrouw teveel groenvoer op de bammetjes gedaan?
Jaja, ga jij Napoleon maar eens achterna.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:38 schreef Eilanden het volgende:
*applaus voor Legoland!*
* Legolas_Greenleaf slaat z'n biertje achterover en zegt Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat is je handicap?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:42 schreef golfer het volgende:
Zo weer heerlijk 18 holes gelopen op de golfbaan, prima weertje, toch slecht gescoord, maar dat mocht de pret niet drukken.
Gelukkig wel, anders is het ook zo zinloosquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb ook de videobanden, maar er zijn gewoon een aantal dingen op deze wereld waarvan je eindeloos kunt genieten!
Ben jij even blij dat het vanavond op tv komt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb ook de videobanden, maar er zijn gewoon een aantal dingen op deze wereld waarvan je eindeloos kunt genieten!
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:52 schreef pfaf het volgende:
k Heb alle afleveringen van Debiteuren Crediteuren minimaal 10 keer gezien en kan er helaas niet meer om lachen.
Mijn handicap is momenteel nogal onrealistisch doordaat ik door omstandigheden de afgelopen 2 jaar geen qualifying kaarten heb kunnen lopen, ze hebben me dus op 32.7 gezet terwijl ik in het verleden rond de 21-22 gespeeld heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is je handicap?
Ik heb geen idee wat goed is hoor.![]()
me tooquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:52 schreef pfaf het volgende:
k Heb alle afleveringen van Debiteuren Crediteuren minimaal 10 keer gezien en kan er helaas niet meer om lachen.
Paar kratten Jaeger inkopen. Kameraden langs bellen. Videoband erin. Lachen, gieren, brullen en zuipen maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
me too![]()
hoewel het wel toppie is/was !
met de Boeselaere en het Retejong ??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef pfaf het volgende:
Het COC-schip komt ook?
Is het te vergelijken met de tennisniveau's, punten halen zodat je 'ranking' verandert?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn handicap is momenteel nogal onrealistisch doordaat ik door omstandigheden de afgelopen 2 jaar geen qualifying kaarten heb kunnen lopen, ze hebben me dus op 32.7 gezet terwijl ik in het verleden rond de 21-22 gespeeld heb.
Moet het ritme weer zien op te pakken en dus mijn handicap weer zien te verlagen naar een reële, zal wel zo rond de 24-25 uitkomen aan het einde van het seizoen.
Nee volgens mij zit golfer in het circuit van mannen met een rollater.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met de tennisniveau's, punten halen zodat je 'ranking' verandert?
een beetje, des te beter je speelt des te lager je handicap.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Is het te vergelijken met de tennisniveau's, punten halen zodat je 'ranking' verandert?
lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro, clinicje doen ?
Voorafje danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:49 schreef Bjoro het volgende:
lijkt me heerlijk
maar eerst een biertje en een ZA-tje ??
goed plan !quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voorafje dan
Dat noemen ze in België een ziekenhuisje pakken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro, clinicje doen ?
Ah, ik wist niet dat PAR werd veranderd aan de hand van je handicap.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een beetje, des te beter je speelt des te lager je handicap.
Bij golf is het zo dat er een bepaald aantal slagen is voorgeschreven (men noemt dit PAR)
nu is bv op een 18 holes baan de par gezet op 73 slagen.
Als je handicap 25 hebt, betekend het dat je 98 (73+25) slagen over deze baan mag doen.
ze wil me in elkaar slaanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat noemen ze in België een ziekenhuisje pakken.
PAR van de baan staat vast, maar je persoonlijke "par" (weet niet hoe dit heet) wordt steeds lager naar mate je beter wordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah, ik wist niet dat PAR werd veranderd aan de hand van je handicap.
Helemaal correct. Iedereen speelt dus in feite tegen zichzelf en zijn eigen handicap, waardoor het inderdaad bij golfen mogelijk is dat ik, met mijn nu relatief hoge handicap, kan winnen van een pro met handicap 0.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:42 schreef Bjoro het volgende:
een beetje, des te beter je speelt des te lager je handicap.
Bij golf is het zo dat er een bepaald aantal slagen is voorgeschreven (men noemt dit PAR)
nu is bv op een 18 holes baan de par gezet op 73 slagen.
Als je handicap 25 hebt, betekend het dat je 98 (73+25) slagen over deze baan mag doen.
Scoor je dus 100 heb je 2 boven par gelopen.
Het is dus theoretisch gezien mogelijk dat indien Golfer (uitgaand van handicap 25) 98 slagen nodig heeft en Tiger Woods (met waarschijnlijk handicap 0) doet er 74 slagen over, Golfer wint van Tiger.
(want Golfer speelt par en Tiger speelt 1 over par, snappie)
De maximale handicap is trouwens 36.
Geloof dat het zo zit...please correct me if i´m wrong !!!
pfffff......hele opluchting !quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:04 schreef golfer het volgende:
Helemaal correct.
kun je beter plaatsen in:quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
Wat is de handicap van Koos Alberts ?
Platte band van zijn rolstoel is wel een handicap.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
Wat is de handicap van Koos Alberts ?
wij hebben in ons nieuwe huis een heuse sm kelder op zolder !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dus dalen we eerst af om dan op te stijgen, Harry !!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:21 schreef Bjoro het volgende:
wij hebben in ons nieuwe huis een heuse sm kelder op zolder !!!
we laten ons vernederen om tot een hoogtepunt te komen !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus dalen we eerst af om dan op te stijgen, Harry !!!!!!!!
Dat heb ik nou wel weer genoeg gezien dit jaar. Ga niet verder meer WK-74 traumá's bekijken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een masochist zit op de ARD een documentaire te kijken over het WK-74.
Video van de hoogtepunten van Oranje op het WK2002 is ook leuk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
OK gooi ik de video van het EK 92 erin.
heb ik al 3x in de videorecorder gedaan....maar het beeld blijft zwartquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Video van de hoogtepunten van Oranje op het WK2002 is ook leuk.
\Trusteh, Bjoroquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:49 schreef Bjoro het volgende:
Hools.. Bjoro vraagt rekening, betaald grootste gedeelte, laat de rest (weer eens) opschrijven en verlaat tevreden het pand !
Tot morgen
Ik ook. Morgenmiddag 12 uur gaat ie dicht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef popolon het volgende:
ik doe m'n best.
Waar zit je nou precies Olavski/Popolon?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:26 schreef popolon het volgende:
Ok, ik ga eten koken.
Tot over een uurtje![]()
New York pops.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef popolon het volgende:
Grand Rapids, Michigan.
Allemaal hartstikke mooi en aardig maar ik zoek me de tering naar een normale samenvatting vd tour
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:23 schreef popolon het volgende:
Wie helpt even mee oranje te ondersteunen?
Lance zeker alleen met die sloerie van hem, die Crowe?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:35 schreef popolon het volgende:
De flitsen die je ziet op de 'public channels' gaan over Lance: Ze laten de finish niet eens zien, wat een volk toch
Ik hou 't niet bij, de roddels vliegen je om de oren hier.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lance zeker alleen met die sloerie van hem, die Crowe?
Sleep tight, Tong.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:41 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat maar eens pitten.
Trusten golfert en ander mensen die de k cut missen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |