Exact.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef MrX1982 het volgende:
Der Jan blijft mijn favoriet, prachtige renner vooral de uitdrukking op zijn gezicht
Geweldig gezicht... Jammer voor hem dat t geen 'gekke-bekken-trekken-wedstrijd' isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef MrX1982 het volgende:
Zonde het was een moedige poging vandaag.
Der Jan blijft mijn favoriet, prachtige renner vooral de uitdrukking op zijn gezicht
Dat vind ik juist zo mooi. Je ziet echt dat het zwaar is en als je hem dan zo ziet lijden krijg ik wel een beetje medelijden zeker als Lance dan weer eens wegspringtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Geweldig gezicht... Jammer voor hem dat t geen 'gekke-bekken-trekken-wedstrijd' is![]()
Ik vind het een goeie vent en goeie wielrenner... Maar heb altijd t idee dat hij gewoon niet hard genoeg traint...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo mooi. Je ziet echt dat het zwaar is en als je hem dan zo ziet lijden krijg ik wel een beetje medelijden zeker als Lance dan weer eens wegspringt
Ja dat schijnt hem idd telkens te nekken. Hij is wellicht iets te lui om een hele grote te worden. Dat is dan wel weer karakteriserend. Hij wil gewoon nog leven naast het fietsenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:09 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het een goeie vent en goeie wielrenner... Maar heb altijd t idee dat hij gewoon niet hard genoeg traint...
Tsja als topsporter moet je toch echt de keuze maken of je wilt leven of fietsen... Het kan geen combi zijn... Maar ik hoop dat ie 2e wordt...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt hem idd telkens te nekken. Hij is wellicht iets te lui om een hele grote te worden. Dat is dan wel weer karakteriserend. Hij wil gewoon nog leven naast het fietsen
Daar heb je gelijk in maar het tekent hem wel. Dat vind ik persoonlijk wel mooi ook al wint hij er wellicht niet meerdere tours mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:
Tsja als topsporter moet je toch echt de keuze maken of je wilt leven of fietsen... Het kan geen combi zijn... Maar ik hoop dat ie 2e wordt...
Tweede gaat-ie niet meer redden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
Daar heb je gelijk in maar het tekent hem wel. Dat vind ik persoonlijk wel mooi ook al wint hij er wellicht niet meerdere tours mee.
2de zou mooi zijn en mss volgend jaar zonder Lance
Volgend jaar moet T-Mobile gewoon 180 acteurs inhuren die twee weken voor de echte Tour aan een fake-Tour met Jan beginnen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef mitt het volgende:
Hij komt altijd wel goed in de vorm in de derde week.
helaas IETS TE LAAT Jan.
hij moet gewoon zogenaamd wat harder door een autoruit heen klappen zodat z'n hele hoofd ingepakt moet worden. Niemand die het ziet dat het eigenlijk iemand anders is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgend jaar moet T-Mobile gewoon 180 acteurs inhuren die twee weken voor de echte Tour aan een fake-Tour met Jan beginnen.
Ullrich en strakke reet in één post.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:55 schreef Arcee het volgende:
Jan komt op 't podium.
Die gaat een rétestrakke tijdrit wegzetten zaterdag.
Jan ziet er afgetraind uit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ullrich en strakke reet in één post.
6 minuten, dat pakte zelfs de allerbeste Indurain niet in een tijdrit op een andere klassementsrijder ...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ik hoop op deze top-4, na de tijdrit (armstrong is toch niet meer te pakken)
1 Armstrong
2 Der Jan
3 Rasussen
4 Basso
Toch even dagdromen; hoe mooi zou het zijn als Ullrich zo sterk rijdt, en Armstrong enorm kut, dat Ullrich vanuit het niets het geel pakt...
* Zhukov dagdroomt (nachtdroomt eigenlijk) voluit meequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef RAILGUNNER het volgende:
Toch even dagdromen; hoe mooi zou het zijn als Ullrich zo sterk rijdt, en Armstrong enorm kut, dat Ullrich vanuit het niets het geel pakt...
Vandaag zei Marc Wauters al, toch een ploegmaat van Rasmussen, in de krant dat het hem énorm zou verbazen indien Ullrich niet de derde plaats zou nemen. Het is bijna helemaal op bij Rasmussen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En hoe Rasmussen een minuut op Basso zou moeten pakken in een tijdrit is mij ook een mysterie hoor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |