Inderdaad, Armstrong is nu ook niet meteen een Indurain die met het gezicht waarmee hij alles en iedereen 5 jaar lang het snot uit hun neus had gereden opeens moet lossen hé ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen Armstrong in de Tour van 2003 zwarte sneeuw zag, zag je dat ook duidelijk aan z'n gezicht, hoor.
Goed puntquote:Op zondag 3 juli 2005 02:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach je kunt het ook positief bekijken, als wij door een achterruit van een auto knallen wordt dat een maand op intensieve en een jaar revalidatie, Ullrich wordt de dag erna 12de in een tijdrit .
Doordat de uitslag is geneutraliseerd door die valpartij in het peloton tijdens die sprint.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu staat hij opeens toch terug op 1'08'
Ongetwijfeld. Hopelijk is de Tour dan nog bezig.quote:
Hehe... idd.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ongetwijfeld. Hopelijk is de Tour dan nog bezig.
Denk dat dat in de algemene uitslag wel weer gelijk getrokken gaat worden, 't was weer een valpartij in de laatste km. Vinokourov zal wel zijn tijdwinst behouden lijkt me, maar daar is dit topic niet voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Radegast het volgende:
Is hij nu zeven seconden ingelopen op Armstrong?
Helaas moet ik je wat teleurstellen, maar vandaag verwacht ik meer vuurwerk dan morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef MrX1982 het volgende:
Beter laat Ullrich iets moois zien vandaag. Helaas moet ik vanmiddag werken![]()
Maar morgen hoef ik niet te werken. En dat is dé Alpenetappe natuurlijk
Maar de rit van morgen is wel mooierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:41 schreef Wombcat het volgende:
Helaas moet ik je wat teleurstellen, maar vandaag verwacht ik meer vuurwerk dan morgen.
Morgen verwacht ik een groepje met de favorieten aan de finish (groep van een man of 6-15, afhankelijk van hoe goed iedereen precies is).
Vandaag is er meer kans op tijdsverschillen tussen de topfavorieten dan morgen.
Da's waar.quote:
Jan was weer goed jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef Radegast het volgende:
Goed gereden vandaag. Podium is weer in zicht.
Ik zeg toch , lance is beterquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef SeLang het volgende:
Der Jan heeft wel 04' 34" goed te maken.
Ik denk niet dat Armstrong nog 04' 34" gaat verliezen op Der Jan.
Tenzij hij morgen diarree heeft
Exact.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef MrX1982 het volgende:
Der Jan blijft mijn favoriet, prachtige renner vooral de uitdrukking op zijn gezicht
Geweldig gezicht... Jammer voor hem dat t geen 'gekke-bekken-trekken-wedstrijd' isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef MrX1982 het volgende:
Zonde het was een moedige poging vandaag.
Der Jan blijft mijn favoriet, prachtige renner vooral de uitdrukking op zijn gezicht
Dat vind ik juist zo mooi. Je ziet echt dat het zwaar is en als je hem dan zo ziet lijden krijg ik wel een beetje medelijden zeker als Lance dan weer eens wegspringtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Geweldig gezicht... Jammer voor hem dat t geen 'gekke-bekken-trekken-wedstrijd' is![]()
Ik vind het een goeie vent en goeie wielrenner... Maar heb altijd t idee dat hij gewoon niet hard genoeg traint...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo mooi. Je ziet echt dat het zwaar is en als je hem dan zo ziet lijden krijg ik wel een beetje medelijden zeker als Lance dan weer eens wegspringt
Ja dat schijnt hem idd telkens te nekken. Hij is wellicht iets te lui om een hele grote te worden. Dat is dan wel weer karakteriserend. Hij wil gewoon nog leven naast het fietsenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:09 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het een goeie vent en goeie wielrenner... Maar heb altijd t idee dat hij gewoon niet hard genoeg traint...
Tsja als topsporter moet je toch echt de keuze maken of je wilt leven of fietsen... Het kan geen combi zijn... Maar ik hoop dat ie 2e wordt...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt hem idd telkens te nekken. Hij is wellicht iets te lui om een hele grote te worden. Dat is dan wel weer karakteriserend. Hij wil gewoon nog leven naast het fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |