Hoezo, ze is weer een jaar ouder !!!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:39 schreef tong80 het volgende:
just me wordt leuk wakker.
Ze is al zo oud dat ze zich dat niet realiseert.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoezo, ze is weer een jaar ouder !!!![]()
Juliana-syndroom heet dat ??quote:Op zondag 4 juli 2004 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is al zo oud dat ze zich dat niet realiseert.
en lekker ook !!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie taart![]()
je bent me net voor !!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:44 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het is pas kwart voor drie, maar toch weltrusten Hoolers en Bjoro !
ik drink er nog eentje mee (als je het goed vindt) en dan ga ik ook !!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
truste tong
Ik ga een biertje drinken, daar is het hier Hools voor.
Eén dan, je moet nog rijden toch?quote:Op zondag 4 juli 2004 02:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik drink er nog eentje mee (als je het goed vindt) en dan ga ik ook !!
tis pas mijn tweede !!!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Eén dan, je moet nog rijden toch?![]()
Uit Groningen komen de beste.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:48 schreef golfer het volgende:
Ouwe taart en Keeper nogmaals van harte gefeliciteerden ik ben nog steeds in luv:
Het dagboek van XENA
Trusteh.
En nog succes met het opruimen.quote:Op zondag 4 juli 2004 07:57 schreef just me het volgende:![]()
![]()
We zien wel heet dat.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:47 schreef just me het volgende:
Ik had gehoopt op Nederland in de finale voor mijn verjaardag maar toch gaan we vanavond genieten (hoop ik!!) van een mooie finale
Dan is het definitief een schijt-EK, iets wat het toch al wel een beetje is.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:58 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk afgesloten met Figo die de cup optilt.
Ik zie liever een volksfeest in Athene.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:58 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk afgesloten met Figo die de cup optilt.
Ik baal van Rondemaster, ik kan mijn team niet meer wijzigen.
wakker geworden met een lekker poesje naast je ?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:02 schreef golfer het volgende:
Mogguh![]()
Nee hoor, Portugal heeft na Tsjechië het beste voetbal laten zien. Kan je niet ontkennen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan is het definitief een schijt-EK, iets wat het toch al wel een beetje is.
dan kan mijn dag ook niet stuk neequote:Op zondag 4 juli 2004 11:58 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk afgesloten met Figo Dellas die de cup optilt.
2 zelfsquote:Op zondag 4 juli 2004 12:06 schreef just me het volgende:
[..]
wakker geworden met een lekker poesje naast je ?
Twee wedstrijden op een heel EK, uitermate matig in mijn ogen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, Portugal heeft na Tsjechië het beste voetbal laten zien. Kan je niet ontkennen.
Fore!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:42 schreef Bluezz het volgende:
JustJarig hier ook nog maar eens een dikke verjaardags
En een kadootje
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie Ouwe taart![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:06 schreef just me het volgende:
[
wakker geworden met een lekker poesje naast je ?
Kan je naar Shrek 2 !!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:16 schreef Vom het volgende:
Net van de jongens die ik het afgelopen seizoen getraind heb een bioscoopbon gehad![]()
6 weken na de laatste training![]()
Lief.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanmorgen voor ons doen vroeg opgestaan om onze baby te voeren en even te knuffelen.
En ze bespringt me in mijn benen zodra ik achter de PC zit met vier pootjes met allemaal scherpe nageltjes om erbij te mogen zitten op mijn schoot.![]()
De gewone Shrek was briljant.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je naar Shrek 2 !!
Tja, of je logt in en maakt dan pas een opmerkingquote:Op zondag 4 juli 2004 13:28 schreef golfer het volgende:
Kan je naar Shrek 2 !!
2 ookquote:Op zondag 4 juli 2004 13:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De gewone Shrek was briljant.
Oh.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Er komt weer een meeting aan las ik in het vorige deeltje?
Da's nou net niet het antwoord waar ik naar zochtquote:Op zondag 4 juli 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Oh.
Altijd behulpzaam.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's nou net niet het antwoord waar ik naar zocht
Even mijn collectie hier neerzetten?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga al mijn cd's maar eens catalogiseren. Gelukkig heb ik er niet zoveel als een methodmich, pfaf of PogueMahone, maar ik mis me nu toch een hoop cd's.
Geen flauw idee waar die zijn.
Nee, laat maar.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Even mijn collectie hier neerzetten?
Oeps, te laat gelezen.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
4 dus maar.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:03 schreef methodmich het volgende:
Coldplay – Parachutes
Oasis – Definitely Maybe
Pulp – This Is Hardcore
The White Stripes – Elephant
Ja, die heb ik ooit eens gekregen toen ie net uit was. Van een Radiohead-fan, die zei: hier, moet je horen.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:12 schreef pascalheister het volgende:
wat zie ik nou een muse cd ertussen mm
Tja, de eerste is fenomenaal, de tweede meer dan goed, daarna werd het minder. Maar je blijft hopen...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:09 schreef Suijk het volgende:
Waarom zoveel Counting Crows?
Ik ga met een stel vrienden als iedereen terug is van vakantie naar Shrek 2quote:Op zondag 4 juli 2004 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, of je logt in en maakt dan pas een opmerking
Shrek 1 was echt geweldig, ik wil erg graag naar 2.
Gezellig.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Zit veel lekkers en bekends tussen voor mij
4 op ruim 300. Gaaf is dat.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
4 dus maar.
Ik zie al aan je smoelwerk wat je hebt gedaan daarquote:Op zondag 4 juli 2004 14:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Halloooo!
Net terug uit Maastricht!
We zijn weze uiteten op mijn kosten!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie al aan je smoelwerk wat je hebt gedaan daar
Zet 3 televisies naast elkaar!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan niet kiezen
De eerste etappe van de Tour
De finale van Wimbledon
De Grand Prix van Frankrijk
Help...
En wat te denken van Los Del Rio met de Macarena.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Geweldig nummer, zjroen!
Wel weer eens Schumacherquote:Op zondag 4 juli 2004 17:18 schreef pfaf het volgende:
YES! Geen Pettachi.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:24 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Wel weer eens Schumacher![]()
dank jullie wel voor de lieve felicitatiesquote:Op zondag 4 juli 2004 17:54 schreef SCH het volgende:
JM feli
Net voor JM gaat staan..............quote:Op zondag 4 juli 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
JustMe, ben je jarig?
* dikke tongzoen geeft!
JustMe je prikt een beetje!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
Net voor JM gaat staan..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden het over kussenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
JustMe je prikt een beetje!
Nu is het wel genoeg Franky, lang droog gestaan ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JustMe je prikt een beetje!
Toch al zo'n 8 uurtjes ja!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef SCH het volgende:
Nu is het wel genoeg Franky, lang droog gestaan ofzo?![]()
Oeps! Verkeerde lippen!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef Bluezz het volgende:
We hadden het over kussen
Eetsmakelijk en geniet van de kidsquote:Op zondag 4 juli 2004 17:52 schreef just me het volgende:
eerst even met de kinderen naar de pizzeria om mijn verjaardag nog iets te vieren en dan mijn eigen koffer inpakken en dan kijken naar de EK finale kijken
[afbeelding]
't Is best wel vermakelijk daar. POL staat zelfs weer in m'n AT.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
pfaf, nou hang je alweer rond in POL
Dat zat idd in de planning, maar zoals zo vaak, lieten er een hoop het weer afweten...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:33 schreef pascalheister het volgende:
hey franky ik dacht dat je naar rock werchter ging?
dat is weer balen danquote:Op zondag 4 juli 2004 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zat idd in de planning, maar zoals zo vaak, lieten er een hoop het weer afweten...
Keel doorgesneden, omdat hij klaagde over geluidsoverlast!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:39 schreef pascalheister het volgende:
las vanmiddag op de FP dat er een nederlander was neergestoken op RW![]()
OMG - wie let er op Harry???quote:Op zondag 4 juli 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Keel doorgesneden, omdat hij klaagde over geluidsoverlast!
Harry valt onder jouw voogdij!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
OMG - wie let er op Harry???
Homo's mogen kinderen, volgens mij heeft Bluezz de papieren getekend.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Harry valt onder jouw voogdij!
Kreek.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:30 schreef SCH het volgende:
Ik had er wel zin in maar dat zaaddodende gesprek bij Van Gelder - wie is die rechter? Zo saai is mijn broertje niet eens
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Net voor JM gaat staan..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwegein ligt niet aan zee hoor.quote:Spinvis – Nieuwegein Aan Zee
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Leuke collectie pfaf, zie nog wel wat hiaten in met name de sectie klassiekers.
Je kan brand-CD'tjes kopen voor 9.95 bij de lokale Dixons. (10 CD'tjes. )quote:Op zondag 4 juli 2004 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]weet ik. Maar het is iedere week weer de keuze tussen eten/bier drinken/cd's kopen.
Op mp3 heb ik trouwens wel aardig wat klassiekers. Van Lou Reed en Neil Young tot The Clash en The Ramones. Alleen nog geen geld om ze om te zetten in hard-copy
Maar ik wacht uiteraard op aanbevelingen.
Je kijkt alleen wielrennen vanwege de manager-spelen?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:30 schreef tuindwerg het volgende:
Wielrennen was ook al bagger, van de top tien had ik alleen nummer 2, 6, 8 en 9 geloof ik in m'n team staan. Bij de Rondemaster was ik te laat met bijwerken, dus ben ik daar ongeveer 9000 plekken gezakt....![]()
Die cd's heb ik ook, maar liggen vol schaamte weggestopt onder mijn bed.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je kan brand-CD'tjes kopen voor 9.95 bij de lokale Dixons. (10 CD'tjes. )
jeetje, wat is dit hier voor anti-vrouwelijk forum zeg... Je bent echt de derde al die dat vraagt.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kijkt alleen wielrennen vanwege de manager-spelen?
Ben ik meteen weer anti-vrouwlijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
jeetje, wat is dit hier voor anti-vrouwelijk forum zeg... Je bent echt de derde al die dat vraagt.![]()
Maar nee, ik volg het de rest van het jaar ook. Ik probeer zoveel mogelijk klassiekers op tv te kijken, en als ik niet op vakantie ben ga ik ook dit jaar weer naar de Gouden Pijl toe.![]()
De tourrit was niet teleurstellend. Spannende sprint, leuke ontsnappingen (Wauters en Piilquote:Op zondag 4 juli 2004 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik meteen weer anti-vrouwlijk.
Ik weet dat je klassiekers kijkt. Vond het alleen raar dat je een tour-rit teleurstellend vind als je manager-rijders het slecht doen.
Hoeveel ik het ook probeer, ik luister anders naar gebrande dan naar orginele cd's. Echt goede albums koop ik dan ook regelmatig terwijl ik de gebrande versie al thuis heb.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Heb inmiddels zo'n 300 CD'tjes gebrand
Voor mij ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:35 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
De tourrit was niet teleurstellend. Spannende sprint, leuke ontsnappingen (Wauters en Piil), alleen de uitslag was voor mij teleurstellend...
![]()
Boonen, Cipo, Petacchi (die heb ik in mijn niet-fok-poule voor groen), o'grady, een kirsipuu die ik niet had....quote:Op zondag 4 juli 2004 21:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Boonen
Tong laat zich niet meer opligten door de muziekbranche. Een CD kopen voor 20 euro als je hem voor één euro kan branden.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeveel ik het ook probeer, ik luister anders naar gebrande dan naar orginele cd's. Echt goede albums koop ik dan ook regelmatig terwijl ik de gebrande versie al thuis heb.
Kirsipuu had ik, gelukkig. Alleen ik had geen McEwen, die had ik net te laat doorgegeven.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Boonen, Cipo, Petacchi (die heb ik in mijn niet-fok-poule voor groen), o'grady, een kirsipuu die ik niet had....Morgen meer succes hopelijk.
![]()
Ik heb nog een paar orginele Normaal cassette bandjequote:Op zondag 4 juli 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong laat zich niet meer opligten door de muziekbranche. Een CD kopen voor 20 euro als je hem voor één euro kan branden.
Heb trouwens ook nog 400 cassette bandjes.
Smaak ontwikkel je met de jaren.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar orginele Normaal cassette bandje
Ja het is bijna donker.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:56 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Weltrusten hools!![]()
Dan moet ik echt opschieten, ik ben bang in het donker.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is bijna donker.
echt niet! ik zie écht een foto staanquote:Op zondag 4 juli 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kruisje just me.
Cache.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
echt niet! ik zie écht een foto staan
Het is makkelijker om een hond te leren een bal hoog te houden.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tong: rechtsklikken op het kruisje, en kopieer dan de url naar een browser.
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:04 schreef SCH het volgende:
Je bent mooi als je lacht, tong
Jeuh, JM. wat erg dat.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:07 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
zo zag het er vanmorgen uit.. de meeste rotzooi is opgeruimd, straks maar koffer pakken nu genieten van die Grieken!!
we gaan er gewoon voor!!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat je desondanks een hele fijne week hebt met de voetbalkids.
ik zag ook 2 portugesen in 1 actie 1x vallen...toen ze in de eerste helft elkaar onderste boven liepen in het strafschopgebied van de grieken !!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:55 schreef ErikT het volgende:
Ik zag één Portugees in één actie twee keer vallen!!Wat een watjes zeg.
* Bjoro duikt achter Just Birthday aan....weliswaar in zijn eigen bedje !!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef just me het volgende:welterusten Hools het was een gedenkwaardige dag!
Dat was idd ook een mooiequote:Op maandag 5 juli 2004 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zag ook 2 portugesen in 1 actie 1x vallen...toen ze in de eerste helft elkaar onderste boven liepen in het strafschopgebied van de grieken !!
Dat was donderdag ook al. Jammer dat wij niet tegen ze moesten dacht ik toen. En vanavond weer toen ik die Portugezen zo zag prutsen. Hoe hebben wij ooit van die gasten kunnen verliezen zegquote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef Eilanden het volgende:
* ErikT komt net terug uit de stad ..... Grieken gaan uit hun dak op het Neude
Daggla ....... Feli!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Hoe we hebben kunnen verliezen? Heb je NL donderdag bezig gezien?
Woensdag waren ze pas slecht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Hoe we hebben kunnen verliezen? Heb je NL donderdag bezig gezien?
Nee de eerste dag deed die site het bij mij niet toen ik mn team wou opgeven en op zondag ben ik nou eenmaal nooit voor elven wakker...quote:Op zondag 4 juli 2004 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Whee, ik sta met de Tour-Fok!-poule nog voor popolon en FietsvanEgters.Ben ook beter dan Sandman, maar die heeft geen team geloof ik.
![]()
4-0 voor Nederland een paar weken geleden, weet je het nog?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Neemt nog niet weg dat dit Griekenland wel van Nederland had gewonnen.
mogguh....bevalling ff over het weekend heen getilt ???quote:Op maandag 5 juli 2004 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Goals in de 2e helft, na 9 Griekse wissels ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2004 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
4-0 voor Nederland een paar weken geleden, weet je het nog?
Moggûh.quote:Op maandag 5 juli 2004 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
uuuhhhh...mag je eindelijk alcohol ???quote:Op maandag 5 juli 2004 08:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moggûh.
Het EK is nu afgelopen, haal die kurk er maar af hoor.
Nee, ik wil geen alcohol.quote:Op maandag 5 juli 2004 08:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uuuhhhh...mag je eindelijk alcohol ???
oke, was de draad van je verhaal ff kwijt !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, ik wil geen alcohol.
En die kurk, DIGGER had een keer een kurk zgn. ingestopt bij EW, om te zorgen dat de baby niet tijdens de EK finale zou komen.
Het is vroeg, kan gebeuren.quote:Op maandag 5 juli 2004 08:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke, was de draad van je verhaal ff kwijt !!!
maar als je had gezegd dat de kurk eruit had gekunt, ipv eraf had het ook al gescheelt, denk ikquote:Op maandag 5 juli 2004 08:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is vroeg, kan gebeuren.
Het is maar hoe je het bekijkt, of EW ondersteboven ligt of niet.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar als je had gezegd dat de kurk eruit had gekunt, ipv eraf had het ook al gescheelt, denk ik
Hoop voor je dat je biologie niet hebt laten vallen voor komend jaar, maar verdenk je er wel van !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of EW ondersteboven ligt of niet.
ik weet genoeg !!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb geen bio volgend jaar.
Liever eco.
maritiem toernooi ???quote:Op maandag 5 juli 2004 09:16 schreef RedGuy het volgende:
Ik was zaterdag uit, hier in Den Helder, en raad eens wie ik zag?
Kofi Mensah en Regillio Simons, what the fuck moeten die hier?
Nee, dat is pas in Augustus. En dan komt Aachen.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maritiem toernooi ???
ff bij de bumpers ??? of odeklonje ??quote:Op maandag 5 juli 2004 09:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is pas in Augustus. En dan komt Aachen.
Volgens mij zijn ze bevriend met die schietgrage Antilianen hier..
Odeklonje, de Bumpers had weer zo'n stom hardcore feest.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff bij de bumpers ??? of odeklonje ??
Die was al eerder duidelijk.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet genoeg !!
1 tip speciaal voor jou : vrouwen zijn slecht voor je portemonee !!!
ach ja......woon er niet hoor !!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Odeklonje, de Bumpers had weer zo'n stom hardcore feest.
Dat volk dat daar rondloopt vind ik maar eng.
Wel eng hoor, iemand die het uitgaansleven van Den Helder kent..
Ik kom er ook maar een paar keer per jaar, en ik woon er wel.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja......woon er niet hoor !!
maar kom er een paar keer per jaar !!
@LG: de economische benadering van de vrouw !!
klopt, maar voor een paar keer per jaar is het wel acceptabel, zeker als je dan een aantal bekenden tegenkomt !quote:Op maandag 5 juli 2004 09:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar een paar keer per jaar, en ik woon er wel..
Zegt genoeg over het uitgaansleven in Den Helder, maarja, het is kermis en vorige week was het jazzweekend, dus dat is wel okay. (Wel erg druk..)
gefeliciteerd met je gedeelde 1e plek !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
hallo luitjes...
Daarom ook, dit Griekenland had wel gewonnenquote:Op maandag 5 juli 2004 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
4-0 voor Nederland een paar weken geleden, weet je het nog?
Ikke een 1e en een 2e.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje op mijn kosten: ik heb 2 EK-pools gewonnen!
Vandaag, wanneer zullen we waarschijnlijk vanzelf moeten merken...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:38 schreef PogueMahone het volgende:
wanneer gaat fok nou down?
wat een servicequote:Op maandag 5 juli 2004 11:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Vandaag, wanneer zullen we waarschijnlijk vanzelf moeten merken...
rond een uur of éénquote:Op maandag 5 juli 2004 11:38 schreef PogueMahone het volgende:
wanneer gaat fok nou down?
Depressie vanwege het Nederlands Elftalquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Fok down?
En wrom?
Serververhuizing maandag 5 juliquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Fok down?
En wrom?
nou dan moeten we maar snel wat bestellen !!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Serververhuizing maandag 5 juli
We komen helemaal op eigen benen te staan
www.spelpunt.nlquote:Op maandag 5 juli 2004 12:01 schreef Bjoro het volgende:wat moet ik in godsnaam gaan doen vanmiddag
ja ja je bent avontuurlijk of je bent het nietquote:Op maandag 5 juli 2004 12:02 schreef PogueMahone het volgende:
ede en veenendaal, toe maar
toppie ....www.funnygames.nl is ook een optiequote:
je jeep heeft het gehouden in die jungle daar?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
ja ja je bent avontuurlijk of je bent het niet
Die idioot van een Jimmy Jump bedoel je?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef ErikT het volgende:
Trouwens ook nog ffvoor die Barça supporter die met zijn 2 briljante acties (Barcelona vlag naar Figo gooien en als een idioot in het doel rennen) het leukste moment van de finale verzorgde.
het afvoeren van die gast duurde zo fucking langquote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Die idioot van een Jimmy Jump bedoel je?
5taktmotor met zijwielaandrijving en dubbele voering, je moet er wel op voorbereid zijnquote:Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
je jeep heeft het gehouden in die jungle daar?
het binnenkomen op zijn website duurt nog langer vanochtendquote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
het afvoeren van die gast duurde zo fucking lang
[EK Finale]Supporter op veld. Held of Loser ?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn hobby is masturberenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef PogueMahone het volgende:
wat bedoeld erikT met dat zelf-gedoe?
egoistquote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn hobby is masturberen
Is je dat niet opgevallen in de hedendaagse sportverslaggeving?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef PogueMahone het volgende:
wat bedoeld erikT met dat zelf-gedoe?
nee, eerlijk gezegd niet. Nu ik erop ga letten zal het me wel opvallenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Is je dat niet opgevallen in de hedendaagse sportverslaggeving?
Al dat zelf dat achter namen wordt geplakt als iemand iets doet. "Figo zelf trapt een bal" Zwaar irritant.
Geweldig man.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Alvast sterkte, maar eh.... haarimplantaat ??quote:Op maandag 5 juli 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
Ik moet morgenochtend het ziekenhuis in, maar voor 1 nachtje. Een operatie aan het edelste
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Alvast sterkte, maar eh.... haarimplantaat ??
pcies !!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]Ach, ieder zijn eigen edelste
niet echt mijn keuze...maar goed....toch maar een uzootje op nemen !!!quote:Theodoros Zagorakis beste speler van het EK
5/7/2004 13:08
De UEFA heeft Theodoros Zagorakis verkozen tot beste speler van het EK. De middenvelder was een van de vijf Grieken die een plaats kregen in de All Stars-EK-ploeg. Eén Nederlander haalde die 23-koppige selectie.
Zagorakis (32) werd geprezen als inspiratiebron voor de Griekse ploeg, die het op het EK onverwacht schopte tot Europees kampioen. Bij de motivatie van de UEFA speelde mee dat de middenvelder van AEK in alle acht kwalificatiewedstrijden van de partij is geweest.
De technisch commissie, die onder leiding stond van de Schotse oud-bondscoach Andy Roxburgh, stelde ook een All Star EK-ploeg samen. Griekenland is met vijf spelers het beste vertegenwoordigd.
Engeland en Portugal hebben vier spelers in de 23-koppige selectie. De Nederlandse inbreng is bescheiden. Alleen Ruud van Nistelrooy wist de technische commissie van de UEFA te overtuigen.
Doel: Petr Cech (Tsjechië)
Antonios Nikopolidis (Griekenland)
Verdediging: Sol Campbell (Engeland)
Ashely Cole (Engeland)
Traianos Dellas (Griekenland)
Olof Mellberg (Zweden)
Ricardo Carvalho (Portugal)
Georgios Seitaridis (Griekenland)
Gianluca Zambrotta (Italië)
Middenveld: Michael Ballack (Duitsland)
Luis Figo (Portugal)
Frank Lampard (Engeland)
Maniche (Portugal)
Pavel Nedved (Tsjechië)
Theodoros Zagorakis (Griekenland)
Zinedine Zidane (Frankrijk)
Aanval: Milan Baros (Tsjechië)
Angelos Charisteas (Griekenland)
Henrik Larsson (Zweden)
Cristiano Ronaldo (Portugal)
Wayne Rooney (Engeland)
Jon Dahl Tomasson (Denemarken)
Ruud van Nistelrooy (Nederland)
klopt toch nog steeds ????quote:Op maandag 5 juli 2004 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Bjoro zou je niet eens wat aan je sig doen
en nu ben je er achter dat het allemaal verzonnen is ???quote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog niet down?
En ik heb net een half uur Harry Potter 'feitjes' zitten lezen, omdat Fok er volgens mij niet meer was.
Ja of je werkt de toto bijquote:Op maandag 5 juli 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt toch nog steeds ????
Maar wel erg leuke boeken.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu ben je er achter dat het allemaal verzonnen is ???
Heb een 350 pagina's dik boek over Quantum Mechanica gedownload om de tijd door te komen.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog niet down?
En ik heb net een half uur Harry Potter 'feitjes' zitten lezen, omdat Fok er volgens mij niet meer was.
'quote:Op maandag 5 juli 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga de stand van de vlinders op Oost-Anctartica bestuderen
Uitgestorven.quote:Op maandag 5 juli 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga de stand van de vlinders op Oost-Anctartica bestuderen
Ik zie niemand Klompjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:40 schreef Juan Zueco het volgende:
Bluezz![]()
Schenk de heren c.q. Dames deze dag in namens moi.
J.
* golfer komt schoorvoetend een afzakkertje halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
We zijn de enige twee hier![]()
Biertje voor jou en ZAatje voor mij dan maar!
Thanx mate.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef Juan Zueco het volgende:
Single malt voor golfer
J.
Drankje voor Heatwave.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:17 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco trekt aan de bel
J.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 04:24 schreef popolon het volgende:
Avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |