Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:00 schreef Mattie_ het volgende:
matthijs at rohs dot nl
aub
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef bullshit. het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 30 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
Lezen, newbiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:27 schreef -Jerry- het volgende:
Jerry
chodde@hotmail.com
kan ik er ook bij?
Hoe meer je mailt, hoe meer invites je krijgt geloof ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
En nog geen invites; al 2 weken bij Gmail![]()
En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef bullshit. het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 30 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:41 schreef Loki-D het volgende:
Ik zou ook graag n invite willen krijgen =))
io1093622 <at> student.io.tudelft.nl
tnX alot!
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:56 schreef MaZz_ het volgende:
Ik zou ook érg graag geinvite willen worden.... :] Zou het heel erg waarderenEn bedankt voor degenen die dit (kunnen) regelen!!
mijn e-mail:
sejanssen <at> student.han.nl
Dank :]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:31 schreef ForrestX het volgende:
Graag zou ik ook een invite willen krijgen om dit te proberen,
mijn email: jlelieveld@hotmail.com
Alvast bedankt!!
ForrestX![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:36 schreef Dokter_Mo het volgende:
Ik wil graag ook op de lijst.
altijdprijs@hotmail.com
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:38 schreef vw_caddy het volgende:
Next in Que:
blizzard [at ]zonnet.nl
Thank you.![]()
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:33 schreef naar het volgende:
* sylvesterrr zou ook wel graag een Gmail-accountje willen
yoast[bij]wanadoo[punt]nederland
Yoast
Mensen met een @fok.nl-adres mogen uiteraard op het lijstje.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef GizartFRL het volgende:
Mag ik er ook een?
GizartFRL@fok.nl
Tige tank.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef breakdancer2 het volgende:
wil iemand my invite??
f_side6@hotmail.com
Groetjes marco
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef bullshit. het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
u heeft mij gemist ja... zie paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Lijstje is up-2-date. Heb ik iemand gemist? Geef het dan ff door.
ik heb het gewoon van de startpost overgenomen alleen ik heb 30 ipv 1 genoemtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:11 schreef Tarantino het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?. Voor sommige fokkers ben jij net zo'n newbie als iemand met 2 posts. Ik heb een hekel aan mensen die gaan bepalen wat anderen mogen en wat niet. Zullen we dat aan de mods overlaten, Stalin in de dop?
Dan moeten degenen uit dit topic wel naar achteren opschuiven. (een plaats of honderd of zoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, ik heb dus een heel topic gemist...Dat wordt ff flink doorwerken dus...
Dat dacht ik ook maar ze staan gewoon in de wachtlijstquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:38 schreef ShowMaster het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de mensen die in een paar topics terug worden overgeslagen? Mensen die veel later dan ik hebben gebedeldhebben nu al een invite gekregen... :S
Hoeveel zou je er moeten krijgen eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 invite gehad!
Ja je hebt mij gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Lijstje is up-2-date. Heb ik iemand gemist? Geef het dan ff door.
Ga de OP lezen man heb ik al eerder gezegt..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:59 schreef breakdancer2 het volgende:
heey waar kan je de w8lijst zien![]()
![]()
Geregistreerd op: zaterdag 3 juli 2004 @ 18:59quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef guru1981 het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen. tommyd@home.nl
Harstikke bedankt.
Ja ik heb geen vrienden en ik ben een Undercover-Tweakerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef breakdancer2 het volgende:
kibber zit je de hele dag op de computer om iedereen af te zeiken:S
Ja, dat staat niet vast hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:58 schreef kibber het volgende:
[..]
Hoeveel zou je er moeten krijgen eigenlijk?
Ik zat ook al te kijken ja..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij klopt die lijst niet helemaal meer... Dr staan mensen die zich de afgelopen week hebben aangemeld en minder dan 30 posts hebben.
en er staan mensen die zich in deel 35 hebben aangemeld op een rangnummer nį mensen die zich in topic 36 hebben aangemeld.
Zit er hier iemand te slapen of is er een ambtenaar aan het werk?
HAHAHAquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef guru1981 het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen. tommyd@home.nl
Harstikke bedankt.
Argg dat kan dus niet..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja..
Ik zal het lijstje uit het andere topique er even bijpakken en gaan vergelijken.. Resultaten post ik wel
Grappig. Ik heb įlles gelezen en weet dat ik officieel niet in aanmerking kom, doch lees ik altijd het forum van fok en de fp trouw. Dit was gewoon een stap om mij aan te melden als lid en er meer mee te gaan doen ..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
Geef de namen ff door. Dan kan ik ze weer doorgeven aan Jump (die als enige toegang heeft tot de database).quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij klopt die lijst niet helemaal meer... Dr staan mensen die zich de afgelopen week hebben aangemeld en minder dan 30 posts hebben.
Ik heb dat ene topic gemist, dus ehh... sorry.quote:en er staan mensen die zich in deel 35 hebben aangemeld op een rangnummer nį mensen die zich in topic 36 hebben aangemeld.
Nou ja zeg...quote:Zit er hier iemand te slapen of is er een ambtenaar aan het werk?
Genoteerd. Ik zal het lijstje vanavond aan Jump doorgeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:24 schreef kibber het volgende:
JustMe2 heeft pas 15 posts weg
Hmm... Ik weet bijna zeker dat ik jouw al heb toegevoegd, naja, nog maar een keer dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:29 schreef Quara het volgende:
-.-martin-.- staat wel al op het lijstje alleen ik niet
Njah nog maar een keer dan: ik zou graag een gmail accountje willen, quara[at]lycos.co.uk thnx!!!
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:33 schreef SMOOGY het volgende:
Ik zou er ook graag eentje willen, maar ik heb alleen maar een hotmail account..
mitrastikkel@hotmail.com
Zou het wel kunnen of heeft het dan bij voorbaat al geen zin meer?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:34 schreef PQmagic het volgende:
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou willen inviten.
king [at] thor.edu
BVD
Done!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Invite please....
spam (at) roqx.org
Alvast bedankt
Lezen blijft moeilijk he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Invite please....
spam (at) roqx.org
Alvast bedankt
Kijk zelf maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:41 schreef breakdancer2 het volgende:
sylvester sta ik in het lijstje
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:44 schreef breakdancer2 het volgende:
sylvester ik sta er niet in:(
kan je me er nog inzetten had al in 35 gedaan
Thnx!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Done
[..]
Het email adres moet zijn sejanssen1 <at> student.han.nlquote:Ik zou ook érg graag geinvite willen worden.... :] Zou het heel erg waarderen En bedankt voor degenen die dit (kunnen) regelen!!
mijn e-mail:
sejanssen <at> student.han.nl
Dank :]
Precies.. Kansloos ben je toch alquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:14 schreef paultje- het volgende:
nu ineens veel gaan posten helpt niets hoor![]()
Maak maar eerst je basisschool af.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef JustMe2 het volgende:
eum ik ben vollop bezig met te posten maar eum hoe kan ik eigelij kzienhoeveel ik al heb gepost ??
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef JustMe2 het volgende:
eum ik ben vollop bezig met te posten maar eum hoe kan ik eigelij kzienhoeveel ik al heb gepost ??
Ik hoop dat je nog een tijdje blijft posten. Ik lees vandaag alleen niet meer mee. Ben door mijn lachtranen heen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef JustMe2 het volgende:
Oke, ik geef het toe ik ben een admin... Zeikerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:30 schreef JustMe2 het volgende:
mensen die mensen willen iets afnemen daar kan ik niet tegen en zeker niet als die mensen er zelf niks mee te maken hebben , zijn julie 2 soms admin ofzow ?? als 1 van de admins het zeggen leg ik er mij wel bij neer !!
Doei.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:44 schreef breakdancer2 het volgende:
sylvester ik sta er niet in:(
kan je me er nog inzetten had al in 35 gedaan
Mail Jump maar. Ik kan niks wijzigen/verwijderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:59 schreef MaZz_ het volgende:
SylvesterrrThanx voor alle moeite
Ik zie alleen net ... kuch de invite komt niet aan bij me vanwege m'n mailadres....
Dit is m'n vorige post:
[..]
Het email adres moet zijn sejanssen1 <at> student.han.nl
sorryBedankt alvast!
Wauw wat een slecht Nederlandsch!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef JustMe2 het volgende:
srr ze maar ik ben phpbb Forums gewoon ,
bij phpbb staat het NAAST het berich ( en heb ff gekeken ) en niet in het profile
ps ik kan wel engels , en ik zit in het 2de middelbaar , dus niet in het 5de leerjaar LOL
Ook doei.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:56 schreef Elze het volgende:
Ikke ook graag!![]()
Elze
Elze_z@hotmail.com
offtopic: ze mogen op het voortgezet onderwijs wel wat meer tijd besteden aan grammatica en spelling.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:59 schreef drelletje het volgende:
[..]
Wauw wat een slecht Nederlandsch!![]()
Inderdaadquote:ontopic (half dan): wat een FP vermelding allemaal wel niet doet...
Ik heb al twee (of zelfs drie) weken een gmail-account, en heb tot op heden maar 2 invites gekregen (2x 1)quote:Ontopic (ja nu echt/half): Ik krijg al heel lang geen invtes meer..
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef JustMe2 het volgende:
srr ze maar ik ben phpbb Forums gewoon ,
bij phpbb staat het NAAST het berich ( en heb ff gekeken ) en niet in het profile
ps ik kan wel engels , en ik zit in het 2de middelbaar , dus niet in het 5de leerjaar LOL
Nogmaals: LEZENquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:16 schreef snuiter het volgende:
mij graag ook op de invite lijst zetten, wil ook gmail gaan gebruiken
snuiter@chello.nl
Justme2 staat imho wel in op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:45 schreef AntigoonVooruit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog een tijdje blijft posten. Ik lees vandaag alleen niet meer mee. Ben door mijn lachtranen heen. [afbeelding]
Ja, maar je moet wel wat dingen doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:26 schreef Jump het volgende:
lijst up to date? anderns naam ik ze eventjes onder handen
aangepastquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel wat dingen doen.
Dubbel
======
2x Hann21
2x ShowMaster
Onterecht op het lijstje (te weinig posts)
======
JustMe2
Dat duurt ff, ook als je eenmaal bent toegevoegd. Veel van de users die een account hebben wachten op de accounts die Google beschikbaar moet stellen voordat ze weer anderen kunnen inviten. Kan weken duren, zeker in het tempo waarop er nu via Fok aanvragen bijkomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:40 schreef breakdancer2 het volgende:
heey kan i ktoegevoegd worden aan de lijst??
f_side6@hotmail.com
alvast bedankt
Pfff in het vorige topic staat heel vaak dat je te weinig posts hebt ( nu niet meer nee ) dus nu kom je zeker niet emer aan de beurt... Bovendien ben je pas net lidquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:40 schreef breakdancer2 het volgende:
heey kan i ktoegevoegd worden aan de lijst??
f_side6@hotmail.com
alvast bedankt
heb het gemerktquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef Manono het volgende:
[..]
...
Maarreh, jij bent pas net geregistreerd zie ik?
Je zal ws een Fokker met Gmail account moeten omkopen om buiten de policy om een account te krijgen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:51 schreef breakdancer2 het volgende:
wrm n zeker niet meer wat heb ik verkeerd gedaan??:s
Juistem.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:54 schreef breakdancer2 het volgende:
dus kom ik er niet in??
Ehm... weet je dat zeker? Ik heb bij iedere request de registratiedatum & het aantal posts van de betreffende user bekeken. Ik heb iedere post aandachtig bekeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
In deel 35 zijn er een groot deel mensen overgeslagen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:27 schreef dork22 het volgende:
uhm.. ik het mijn email adres veranderd.. maar ik sta (nog) niet in de top 10 (32) maar wie moet ik nou mailen?? of regel jij het sylvesterrr (je zal het wel drukhebben )?
"veel" is overdreven, maar ga straks eens zienquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm... weet je dat zeker? Ik heb bij iedere request de registratiedatum & het aantal posts van de betreffende user bekeken. Ik heb iedere post aandachtig bekeken.
ja, we staan terug op de FP gemeld in artikel over GMailquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, de lijst is weer vol
TVP
mailwijzigingen plaats je gewoon hier. dan veranderd ik het welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef dork22 het volgende:
[..]
Wat dan ook weer de oorzaak is voor de vele fok!-accounts die erbij gekomen zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, we staan terug op de FP gemeld in artikel over GMail
En een enorme berg aan kont-postings van luitjes die de 31 willen halen....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:15 schreef vw_caddy het volgende:
Wat dan ook weer de oorzaak is voor de vele fok!-accounts die erbij gekomen zijn.![]()
dat was je laatste, gelezen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:17 schreef JustMe2 het volgende:
he jumb lees mijn laatste post nog is !
Tuuuuuuurlijk! daarom moest je het hiet op Fok! komen vragenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:30 schreef breakdancer2 het volgende:
hey ik heb nu lekker g mail
ik kan helpen met invoten maar meot ik nog 2 dagen w88groetjes marco
Hij kan toch ook door een vriend ofzo ge-invite zijn?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:36 schreef kibber het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk! daarom moest je het hiet op Fok! komen vragen![]()
Ik vind het een beetje oneerlijk voor Elze, als je JustMe2 wel op de lijst terugzet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, ik ga eens zoeken wie dit naar 30 veranderd heeft. op zicht wel beter dan 1 post,. Maar als je 30 zegt, heb je paar mensen die dan in half uur 30 bagger posts gaan maken en dan komen melden.
Voor mijn part mag jij terug opde plaats waar je stond, want met de karige invites die nu vallen zal het nog tijdje duren
...
geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:41 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij kan toch ook door een vriend ofzo ge-invite zijn?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:33 schreef Funnie het volgende:
Lange lijst ook alweer zag ik.. Mijn invites (als die nog komen !?!?) gaan naar mensen die al langer lid zijn, dan de afgelopen 2 maand!
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:33 schreef Funnie het volgende:
Lange lijst ook alweer zag ik.. Mijn invites (als die nog komen !?!?) gaan naar mensen die al langer lid zijn, dan de afgelopen 2 maand!
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:53 schreef RuudGullit het volgende:
Mmm, is het niet slimmer om voor 5 euro er eentje op Ebay te kopen? Zoals die lijst nu gaat, duurt het weken!
Aha, ok.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
soms gaan er ineens tientallen per dag langs. Ik stond 40ste, en in 1 dag had ik een account.
Lijkt me niet dat je je speciaal voor Gmail geregistreerd hebtquote:Geregistreerd op: woensdag 24 september 2003 @ 02:19
Komt ook vooral omdat er op de FP een link stond naar dit topic.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:09 schreef TC03 het volgende:
Fluctueert wel zeg, die lijst. Eerst stonden er nog maar 8 in, nu weer 100. Komt denk ik omdat de invites bij Gmail een beetje on-hold zijn gezet....
Dat kan net zo goed een niet-gebruikte kloon zijn. Ik heb zulke users tenminste niet op de lijst gezet, als Jump dat wel wil doen, moet ie dat maar doen en zal ik dat in het vervolg ook doen. Alleen ben ik bang dat veel users hun kloontjes uit hun kast gaan halen om meer gmail-accountjes te bemachtigen.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:24 schreef Hazuki het volgende:
Elze...
[..]
Lijkt me niet dat je je speciaal voor Gmail geregistreerd hebt
dork22@hotmail.comquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
mailwijzigingen plaats je gewoon hier. dan veranderd ik het wel
laat anders een FA ip-check doen.. mischien kleine moeite en je bent van veel gezeik af..quote:Op zondag 4 juli 2004 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed een niet-gebruikte kloon zijn. Ik heb zulke users tenminste niet op de lijst gezet, als Jump dat wel wil doen, moet ie dat maar doen en zal ik dat in het vervolg ook doen. Alleen ben ik bang dat veel users hun kloontjes uit hun kast gaan halen om meer gmail-accountjes te bemachtigen.
Naja, ik ga pitten.
Waarom zou iemand dat nou doen, het is toch doodeenvoudig om je eigen invite te gebruikenquote:Op zondag 4 juli 2004 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Alleen ben ik bang dat veel users hun kloontjes uit hun kast gaan halen om meer gmail-accountjes te bemachtigen.
Daar hebben ze echt geen tijd voor hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 05:42 schreef dork22 het volgende:
[..]
laat anders een FA ip-check doen.. mischien kleine moeite en je bent van veel gezeik af..
Weet ik veel, de laatste tijd krijg je best weinig invites he.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat nou doen, het is toch doodeenvoudig om je eigen invite te gebruiken![]()
En ik ben weer gewoon over het hoofd gezien...quote:Toegevoegd
Demolition, jrbuurke, Lenny83, El_Bartos
Niet toegevoegd
damir, rolandketel, Bartgast
Waarschijnlijk is het sneller om met hun eerste gmail account zichzelf te inviten.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Alleen ben ik bang dat veel users hun kloontjes uit hun kast gaan halen om meer gmail-accountjes te bemachtigen.
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het sneller om met hun eerste gmail account zichzelf te inviten.
Wat? Sorry?quote:Op zondag 4 juli 2004 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed een niet-gebruikte kloon zijn. Ik heb zulke users tenminste niet op de lijst gezet, als Jump dat wel wil doen, moet ie dat maar doen en zal ik dat in het vervolg ook doen. Alleen ben ik bang dat veel users hun kloontjes uit hun kast gaan halen om meer gmail-accountjes te bemachtigen.
Naja, ik ga pitten.
Ik zeg niet dat jij een kloon bent, maar ik zeg dat jij een kloon kan zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:44 schreef Elze het volgende:
omdat jullie denken dat ik een kloon ben?
Eerlijk gezegd vind ik het heel logisch.quote:Sorry hoor...maar dit vind ik echt een beetje raar...
Dus omdat ik een kloon kan zijn wordt ik maar niet op de lijst gezet?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij een kloon bent, maar ik zeg dat jij een kloon kan zijn.
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het heel logisch.
Ok dus posts waar ik een -1 of -2 op de FP voor krijg worden niet meegeteld blijkbaar, ik zie dat ik op 11 berichten sta, terwijl ik er al heel veel gepost heb, fijn...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
[..]
Donequote:Op zondag 4 juli 2004 13:18 schreef Nouk het volgende:
Ik wil ook een g-mail account!
s1395572@fsw.vu.nl
waar heb je het zo snel gehaald dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:14 schreef Elze het volgende:
HihihiIk heb nu ook Gmail, echt relaxed!
Ik begrijp ook niet waarom jij denkt dat ik denk dat jij een kloon bent. Naja, ik laat dit wel over aan Jump. Ik ga de lijst voorlopig niet meer updaten, doei.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:41 schreef Elze het volgende:
IK begrijp ook niet waarom jij precies denkt dat ik een kloon ben,
Nou, ik had net hier gepost dat ik hem al niet meer hoefde omdat ik het oneerlijk vond gaan. Ik heb toen in m'n nickname op MSN gezet dat ik graag Gamil wou en dat als iemand nog een invite had dat ze ff aan mij moesten denken. Toen bleek dus dat een vriend van mij er nog ééntje had...en nu heb ik dus ook Gmail, en een stuk sneller dan die lijst hier op dit forum (die btw toch oneerlijk werkt).quote:Op zondag 4 juli 2004 14:23 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
waar heb je het zo snel gehaald dan?
*kuch* *kuch*quote:Op zondag 4 juli 2004 14:30 schreef Elze het volgende:
[..]
Nou, ik had net hier gepost dat ik hem al niet meer hoefde omdat ik het oneerlijk vond gaan. Ik heb toen in m'n nickname op MSN gezet dat ik graag Gamil wou en dat als iemand nog een invite had dat ze ff aan mij moesten denken. Toen bleek dus dat een vriend van mij er nog ééntje had...en nu heb ik dus ook Gmail, en een stuk sneller dan die lijst hier op dit forum (die btw toch oneerlijk werkt).
Ik heb nog geen invites, maar aangezien we toch iets speciaals hebben omdat we in het zelfde jaar geboren zijn (zoals jij dat zo mooi kan formuleren) wil ik je er best één geven als ik er eentje heb hoor...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
*kuch* *kuch*
toevallig geen invite teveel ???![]()
![]()
ik zie dat we in het zelfde jaar zijn geboren, is toch iets speciaals niet??![]()
je bent een schatjequote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef Elze het volgende:
[..]
Ik heb nog geen invites, maar aangezien we toch iets speciaals hebben omdat we in het zelfde jaar geboren zijn (zoals jij dat zo mooi kan formuleren) wil ik je er best één geven als ik er eentje heb hoor...
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga de lijst voorlopig niet meer updaten, doei.
betekent niet dat de invites niet doorgaanquote:Op zondag 4 juli 2004 14:42 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
.
I knowquote:Op zondag 4 juli 2004 14:40 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
je bent een schatje![]()
![]()
ok, stuur dan maar op elbartos27@hotmail.comquote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef Elze het volgende:
[..]
I know![]()
Maar dan heb ik tegen die tijd wel een e-mail adres nodig om het naar toe te sturen enzo...
wat is voorlopig??quote:Op zondag 4 juli 2004 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom jij denkt dat ik denk dat jij een kloon bent. Naja, ik laat dit wel over aan Jump. Ik ga de lijst voorlopig niet meer updaten, doei.
voor·lo·pig (bn.)quote:Op zondag 4 juli 2004 14:50 schreef dork22 het volgende:
[..]
wat is voorlopig??
mag ik misschien weten waarom ik niet ben toegevoegd :s??quote:Op zondag 4 juli 2004 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Toegevoegd
Demolition, jrbuurke, Lenny83, El_Bartos
Niet toegevoegd
damir, rolandketel, Bartgast
en ik overgeslagen benquote:Op zondag 4 juli 2004 15:25 schreef damir het volgende:
[..]
mag ik misschien weten waarom ik niet ben toegevoegd :s??
thx
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
voor·lo·pig (bn.)
1 tijdelijk in afwachting van iets definitiefs => ad interim, provisioneel, provisoir, provisorisch, vooralsnog, vooreerst, voor /het/de/ moment, voor het ogenblik, voorshands; <=> definitief
Ehh...quote:Op zondag 4 juli 2004 15:38 schreef Malach het volgende:
[..]
en ik overgeslagen ben
Lees de toelatingseisen even door.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:25 schreef damir het volgende:
[..]
mag ik misschien weten waarom ik niet ben toegevoegd :s??
thx
Lees de toelatingseisen maar door.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:38 schreef Moonspel het volgende:
Sjoerd@iTsolutions.nl
Hartelijk dank:)
Hoe Lang is een Chinees??quote:Op zondag 4 juli 2004 15:50 schreef dork22 het volgende:
[..]
Hoe lang bedoelde ik ignoratus (hoe je dat ook schrijft..)
roelvisser777@hotmail.comquote:Op zondag 4 juli 2004 15:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh...Geef je e-mailadres maar.
[..]
nouw ja zeg, misschien ben ik neit zo actief op deze forum en heb ik niet zoveel posts als de andere maar als je goed kijkt heb ik posts van topics van een half jaar geleden. Dan vind ik het toch wel raar als iemand concludeerd dat ik me alleen registreer voor een GMAIL. Maar OK zal wel :squote:Op zondag 4 juli 2004 15:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh...Geef je e-mailadres maar.
[..]
Lees de toelatingseisen even door.
[..]
Lees de toelatingseisen maar door.
Het is Jumpquote:Op zondag 4 juli 2004 16:14 schreef JustMe2 het volgende:
alez Jumb ging me vandaag weer op de nr 9 zetten JUMB WAAR BEN JIJ !!!
Ben ik helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:24 schreef Funnie het volgende:
Ik vind het ook te ver gaan als mensen al lang op het forum komen, zich toen geregistreerd hebben. Maar vooral lurkers zijn. Om die over te slaan.
Ik sla liever de mensen over die zich net aangemeld hebben.
Ok.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:24 schreef Funnie het volgende:
Ik vind het ook te ver gaan als mensen al lang op het forum komen, zich toen geregistreerd hebben. Maar vooral lurkers zijn. Om die over te slaan.
Ik sla liever de mensen over die zich net aangemeld hebben.
Vertel mij nu eens wat hier mis aan is? Dat zijn tenminste niet de mensen die zich hier speciaal voor aangemeld hebben. En daar ging het toch om.. Jij moet weten wat jij met die lijst doet. Is toch jouw zaak. Maar ik hou de mensen dan hier zelf wel bij die er niet op geplaatst worden, terwijl ze al een jaar geregistreerd staan op FOK!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Jump: wijzig het wachtwoord maar. Ik ga de lijst nu echt niet meer updaten.
Nee maar het is lullig dat Sylvesterr er nu geen zin meer in heeft om al dat gezeik hier.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
betekent niet dat de invites niet doorgaan
User X registreert zich in januari 2003quote:Op zondag 4 juli 2004 16:42 schreef Funnie het volgende:
[..]
Vertel mij nu eens wat hier mis aan is? Dat zijn tenminste niet de mensen die zich hier speciaal voor aangemeld hebben. En daar ging het toch om.. Jij moet weten wat jij met die lijst doet. Is toch jouw zaak. Maar ik hou de mensen dan hier zelf wel bij die er niet op geplaatst worden, terwijl ze al een jaar geregistreerd staan op FOK!
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nee maar het is lullig dat Sylvesterr er nu geen zin meer in heeft om al dat gezeik hier.
soms is er een paar dagen weinig beweging. Andere dagen gaan er 40 langs.quote:En hoe kan ik nou zien waar ik sta? Volgens mij is de hele lijst vandaag maar 1 plekje opgeschoten.
Dat is niet verdacht. Ik post ook bijna nooit, maar heb toch daadwerkelijk maar één enkele account hier bij Fok!. Ik heb mijn account bij Gmail nu op een andere manier verkregen dan door jouw medewerking, maar ondanks dat wil ik toch nog even kwijt dat je niet zomaar van iedereen met minder dan 30 posts kan aannemen dat hij/zij een kloon is.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Btw, ik zeg dus niet dat iedereen een kloon is, maar een user van vorig jaar met minder dan 50 posts vind ik wel een beetje...ehh...verdacht.
Waarom sta ik nog niet in de lijst? Ik heb eerder aangevraagd dan anderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:26 schreef pirke het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen hebben!
Mijn emailadres: p.f.m.bouwmans [{at}] student.tue.nl
Omdat niemand meer het lijstje bijhoudt nu.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:01 schreef pirke het volgende:
[..]
Waarom sta ik nog niet in de lijst? Ik heb eerder aangevraagd dan anderen.
helemaal gelijkquote:Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef Elze het volgende:
[..]
Dat is niet verdacht. Ik post ook bijna nooit, maar heb toch daadwerkelijk maar één enkele account hier bij Fok!. Ik heb mijn account bij Gmail nu op een andere manier verkregen dan door jouw medewerking, maar ondanks dat wil ik toch nog even kwijt dat je niet zomaar van iedereen met minder dan 30 posts kan aannemen dat hij/zij een kloon is.
daar gaat zo dadelijk verandering in komenquote:Op zondag 4 juli 2004 20:26 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Omdat niemand meer het lijstje bijhoudt nu.
Uhm.. misschien moet je even lezen, maar als je 1 dag aangemeld bent en 1 post hebt denk ik niet dat je in aanmerking komt..quote:Op zondag 4 juli 2004 20:47 schreef iggi_c het volgende:
hey ik wil ook graag gmail. Mail me op iggi_c [apenstaartjeding] hotmail [puntdinges] com
wijzigingen ga ik niet doen, voor als je je bedenktquote:Op zondag 4 juli 2004 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Jump: wijzig het wachtwoord maar. Ik ga de lijst nu echt niet meer updaten.
je bent toegevoegd. was de laatste in de rij vergetenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:08 schreef dork22 het volgende:
dus niemand update dat lijstje nog?
en niemand wil invitencrap
![]()
mmm kan je mij dan adden , corleonevic@hotmail.comquote:Op zondag 4 juli 2004 21:03 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf kijk ik meestal eerst naar het usernumber, als dit ergens onder de 80000 is, is de gebruiker meestal al langer dan half jaar geregistreerd en toch aantal posts op forum of FP. als het recente nummeris kijk ik meestal eens naar het aantal post
Goedzo jongen.. De eerste keer of zo dat je Jump zijn nick goed schrijft.. En kap je nu met die kuttopics openen en gooi eens een spellingscontrole over je posts.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:32 schreef JustMe2 het volgende:
je bent mij ook vergeten op de 9 tezetten jump ?
donequote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef damir het volgende:
[..]
mmm kan je mij dan adden , corleonevic@hotmail.com
thx
ik wil wel, maar ik had geen plaats "vrijgehouden". zal je achteraan de lijst moeten toevoegenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:32 schreef JustMe2 het volgende:
je bent mij ook vergeten op de 9 tezetten jump ?
het is te ambetant om het te gaan aanpassen om iemand in het midden ergens toe te voegen. Maar zoals de invites nu komen mmocht je ook een tijdje wachtenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:54 schreef JustMe2 het volgende:
oh nee meen jij dat !!
is er geen enkele manier ni meer om die in het database goed te krijgen ?? ( voor de 9de plaats ?? )
Mijn e-mail adress is -knip-
btw, het is niet egt, maar echtquote:Op zondag 4 juli 2004 22:03 schreef breakdancer2 het volgende:
heey
zet justme2 trg op de lijst weet je hoe genaaid![]()
ik vind egt zielg hoe ze hier omgaan net of iedereen zo doet ik ga zo egt geen invites weggeven![]()
Uhh, voor jou en breakdancer, nu aub in het nederlands.....quote:Op zondag 4 juli 2004 22:05 schreef JustMe2 het volgende:
laat maar hoor breakdancer als ze het niet meer kunnen gata het ook niet
met 10k ben je nog een totale nobody, met 15k begint het ergens op te lijkenquote:Op zondag 4 juli 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
Hallo, 10k zowat, dan krijg je toch wel voorrang?
Gudver!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
met 10k ben je nog een totale nobody, met 15k begint het ergens op te lijken.
3k bijna ook goe ?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gudver!
voor jou wel, mag ik nu een of wat plaatsjes hoger.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:28 schreef Jump het volgende:
[..]
3k bijna ook goe ?
toegevoegdquote:Op zondag 4 juli 2004 22:38 schreef nexcro het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst
-knip-
bank vooruit en kus van de leraresquote:Op zondag 4 juli 2004 22:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
voor jou wel, mag ik nu een of wat plaatsjes hoger.
dat breakdancer2 naar (momenteel nu) de voorlaatste plaats van de lijst moest kijkenquote:Op zondag 4 juli 2004 22:53 schreef JustMe2 het volgende:
Jump wat bedoel jij met
"""en zie de lijst"""
Ik zie geen verschil hoor ???
Waarom wil je nou zo graag gmail dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:16 schreef JustMe2 het volgende:
ik heb er al 500MB geboden en niemand hapt toe !!
@ jump , ik heb iets bed8 :-)
kan je niet doen dat als tot eindelijk de nr 8 van nu op de nr1 staat en die heeft een invite gekregen ,
kan je die dan in de plaats van te DEL , Voorbehouden , en mij daar zetten ;-)
dan sta ik wel op de nr 9 ;-) ??
-----
wat vind je van dit idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |