abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25124839
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:11 schreef krakkemieke het volgende:
Erg bedankt! M'n pa ziet er vreselijk tegenop, kan ik hem tenminste redelijk goed nieuws geven!
stel hem maar gerust... onderzoek stelt geen hol voor! en ik spreek uit ervaring.. tis allemaal niet prettig..maar dat zijn onderzoeken nooit!
Dit keer zonder signature
pi_25124889
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:11 schreef krakkemieke het volgende:
Erg bedankt! M'n pa ziet er vreselijk tegenop, kan ik hem tenminste redelijk goed nieuws geven!

Gewoon om een roesje laten vragen en hij moet zich niet te snel af laten schepen als ze zeggen dat ze het liever niet hebben.
A mind with a heart of it's own
pi_25146195
Ik ben vandaag naar de internist geweest omdat de uitslag bekend is van het darmonderzoek. D.w.z. dat ik een chronische darmontsteking heb maar wat het precies is weet hij nog niet doordat de sigmoidscopie niet helemaal goed ging. De slang ging er maar voor 25 cm in en toen werd de darm spastisch dussuh ... eigenlijk weet ik nog niet echt iets. Hij denkt nog steeds dat het CU is maar dat is dus niet met zekerheid te zeggen. Ik moet doorgaan met de Pentasa en over 4 weken terugkomen en dan wordt er wellicht een darmfoto gemaakt. Hij had het ook over prednison maar wilde daar eigenlijk (nog) niet aan beginnen, eerst even kijken hoe het met pentasa gaat. Ik 'baal' eigenlijk wel, nu weet ik nog niet echt waar ik aan toe ben. Wat wel prettig is is dat ik sinds 3 dagen eindelijk na 7 weken niet meer aan de diarree ben en ook niet meer zoveel buikkrampen heb.
pi_25147031
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:03 schreef Pfffff het volgende:
Ik ben vandaag naar de internist geweest omdat de uitslag bekend is van het darmonderzoek. D.w.z. dat ik een chronische darmontsteking heb maar wat het precies is weet hij nog niet doordat de sigmoidscopie niet helemaal goed ging. De slang ging er maar voor 25 cm in en toen werd de darm spastisch dussuh ... eigenlijk weet ik nog niet echt iets. Hij denkt nog steeds dat het CU is maar dat is dus niet met zekerheid te zeggen. Ik moet doorgaan met de Pentasa en over 4 weken terugkomen en dan wordt er wellicht een darmfoto gemaakt. Hij had het ook over prednison maar wilde daar eigenlijk (nog) niet aan beginnen, eerst even kijken hoe het met pentasa gaat. Ik 'baal' eigenlijk wel, nu weet ik nog niet echt waar ik aan toe ben. Wat wel prettig is is dat ik sinds 3 dagen eindelijk na 7 weken niet meer aan de diarree ben en ook niet meer zoveel buikkrampen heb.
Nog niet echt duidelijkheid dus. Veel sterkte iig.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25147104
Zelf kom ik trouwens net van het VU ziekenhuis voor een infuus met Infliximab en eentje met ijzer. Na predison, imuran en methotrexaat bevalt de infliximab op zich wel goed, alleen is het niet erg lang werkzaam. Ik moest eigenlijk na 10 - 12 weken terugkomen voor m'n 4e infuus en dat is dus 5 weken geworden. Internist vond dat 'zorgelijk' en gaat het nu bespreken met de chirurg. Dus ik vrees het ergste.
- Beverly Sills
pi_25147247
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zelf kom ik trouwens net van het VU ziekenhuis voor een infuus met Infliximab en eentje met ijzer. Na predison, imuran en methotrexaat bevalt de infliximab op zich wel goed, alleen is het niet erg lang werkzaam. Ik moest eigenlijk na 10 - 12 weken terugkomen voor m'n 4e infuus en dat is dus 5 weken geworden. Internist vond dat 'zorgelijk' en gaat het nu bespreken met de chirurg. Dus ik vrees het ergste.
He bah dat is helemaal een vervelend verhaal! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik erop moet zeggen ... wil je wel heel veel sterkte toewensen!!!
pi_25147870
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik moest eigenlijk na 10 - 12 weken terugkomen voor m'n 4e infuus en dat is dus 5 weken geworden. Internist vond dat 'zorgelijk' en gaat het nu bespreken met de chirurg. Dus ik vrees het ergste.
5 weken zorgelijk keb ook paar keer om de 5 weken gehad.. nix aan de hand.. ik krijg remicade (infleximab) infus altijd om de 8 weken.. 10-12 hou ik geeneens vol... krijg ik zo weer last..
pi_25148061
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:50 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

5 weken zorgelijk keb ook paar keer om de 5 weken gehad.. nix aan de hand.. ik krijg remicade (infleximab) infus altijd om de 8 weken.. 10-12 hou ik geeneens vol... krijg ik zo weer last..
Nou, het gaat zeg maar krap 4 weken goed en na 5 weken lig ik er dus weer. Terwijl ik inderdaad minstens 8 zou moeten halen...
- Beverly Sills
pi_25149274
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nou, het gaat zeg maar krap 4 weken goed en na 5 weken lig ik er dus weer. Terwijl ik inderdaad minstens 8 zou moeten halen...
ik ben een van de eerste volgens mij die zo'n infleximab behandeling heeft gehad voor crohn..

moest toen nog zo'n brief ondertekenen.. en kreeg een videoband mee...

volgens die videoband moest je na de eerste behandeling 2 weken later komen.. na de 2de behandeling 4 weken later.. en na de 3de behandeling 8 weken later...

omdat het medicijn zo duur is doen ze gewoon na 8 weken (of zelfs meer in jou geval)
pi_25209960
Gisteren voor het eerst bij het LUMC geweest. En wat ik al had verwacht, de interist wil alle onderzoeken overdoen, natuurlijk te beginnen met een scopie ... nummertje zes. Hij heeft me even de tijd gegeven om hier over na te denken.
Eigenlijk moet ik er niet aan denken om nu al weer een scopie te ondergaan, ik heb er net eentje gehad in het Rijnland. Maar eigenlijk heb ik niet veel keus ... klote onderzoek.
pi_25210926
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 07:17 schreef sol1tair het volgende:
Gisteren voor het eerst bij het LUMC geweest. En wat ik al had verwacht, de interist wil alle onderzoeken overdoen, natuurlijk te beginnen met een scopie ... nummertje zes. Hij heeft me even de tijd gegeven om hier over na te denken.
Eigenlijk moet ik er niet aan denken om nu al weer een scopie te ondergaan, ik heb er net eentje gehad in het Rijnland. Maar eigenlijk heb ik niet veel keus ... klote onderzoek.
Kun je niet vragen of ze de opnames van dat onderzoek naar het andere ziekenhuis sturen?
pi_25213025
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kun je niet vragen of ze de opnames van dat onderzoek naar het andere ziekenhuis sturen?
Dat heb ik gevraagd, ik zei dat ze foto's en film hadden e.d.. Maar de internist zei dat hij alles opnieuw wilde doen, op zich logisch ... maar voor mij zeker niet prettig. Natuurlijk kan ik een roesje nemen, maar het blijft toch weer een aanslag op m'n gestel.
pi_25213958
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:20 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Dat heb ik gevraagd, ik zei dat ze foto's en film hadden e.d.. Maar de internist zei dat hij alles opnieuw wilde doen, op zich logisch ... maar voor mij zeker niet prettig. Natuurlijk kan ik een roesje nemen, maar het blijft toch weer een aanslag op m'n gestel.
Dat klote. Sterkte dan maar
pi_25290027
Even een kick en een update met apart nieuws over onze ziekte.

In het Noord-Hollands dagblad stond een oproep op de voorpagina aan in principe ons. Ik heb het betreffende stuk nu niet bij de hand maar ik zal het morgen even scannen en posten.

Inhoudelijk stond er een oproep in. Degene die Crohn/ME/Collitis Ulcerosa hebben moeten naar de adventeerder schrijven voor meer informatie. Hij of zij meldt dat onze ziekte veroorzaakt wordt door een vreemde stof in ons eten.

Natuurlijk heb ik geschreven en wacht nu af op informatie, zodra ik nieuws heb post ik het.
Om te speculeren, welke stof zou het kunnen zijn? Ik vond caroteen altijd verdacht, ik dacht dat het stond of Care Of Teens, maar goed dan kunnen we net zo goed verder in TRUTH.
pi_25290056
Het lijkt me heel stug. Mijn pa zou na 60 jaar opeens last krijgen van een stof?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25294579
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Even een kick en een update met apart nieuws over onze ziekte.

In het Noord-Hollands dagblad stond een oproep op de voorpagina aan in principe ons. Ik heb het betreffende stuk nu niet bij de hand maar ik zal het morgen even scannen en posten.

Inhoudelijk stond er een oproep in. Degene die Crohn/ME/Collitis Ulcerosa hebben moeten naar de adventeerder schrijven voor meer informatie. Hij of zij meldt dat onze ziekte veroorzaakt wordt door een vreemde stof in ons eten.

Natuurlijk heb ik geschreven en wacht nu af op informatie, zodra ik nieuws heb post ik het.
Om te speculeren, welke stof zou het kunnen zijn? Ik vond caroteen altijd verdacht, ik dacht dat het stond of Care Of Teens, maar goed dan kunnen we net zo goed verder in TRUTH.
Het lijkt mij allemaal erg sterk. Ben ook zeer benieuwd naar de bron van deze gegevens, sta er namelijk vrij sceptisch tegenover. Maar goed, wat niet kan..
- Beverly Sills
pi_25300247
Ik heb vandaag de brief binnen ontvangen.

Ik heb een domein bij Ladot, dus daar ga ik geen links heenzetten. De scans van de evenlope, brief en dagstempel zijn via mail op te vragen op roppie1979@ hot mail punt com.

Inhoud van de brief :

Geacht medeslachtoffer,

Sinds 1968 lijd ik aan Colitis Ulcerosa. Begin jaren zeventig heeft professor Tijdgat verschillende experimenten met mij gedaan, o.a. tanden en kiezen trekken (eventueel allergisch voor de vullingen), absolute rust en veel diëten. Omdat Japanners in Amerika deze ziekte wel hebben en in Japan niet en omdat Professor Tijdgat zocht naar een allergie naar iets, ben ik doorgegaan met het zoeken naar voor mij verkeerd voedsel. Uitreindelijk ben ik ernstig ziek in het ziekenhuis opgenomen en na 20 dagen niets gegeten te hebben was mijn kwaal alleen maar erger geworden. Door (achteraf heel genezend) voedsel van mijn familie en veel minder medicijnen ben ik toch weer redelijk gezond thuis gekomen. Omdat niets eten mij tohc steeds zieker maakte, kreeg ik de overtuiging dat een gebrek aan iets de oorzaak zou kunnen zijn. Uiteindelijk heeft dit geleid tot het ontdekken van het element waar gebrek aan is en de onnatuurlijke stof waardoor je ziekt van wordt. Om te genezen moet het element waar gebrek aan is, voldoende aanwezig zijn en mag de schadelijke stof niet in je voedsel voorkomen. Deze stof wordt bij een bepaalde manier van produceren gebruikt en staat nooit op het etiket vermeld.

Waarom zijn het tekort van een element en de aanwezigheid van een onnatuurlijke stof de oorzaak van deze ziekten.

1. Mijn schoonmoeder van 84 zei dat je vroeger product X moest eten, anders kreeg je het aan je darmen. Product X is rijk aan het element waar nu een tekort aan is, er wordt geen rekening meer mee gehouden.
2. In een oud medisch boek staat dat je van het element waar nu tekort aan is, voldoende binnen moet krijgen om darmklachten te voorkomen.
3. Ook de wetenschap heeft in dezelfde richting gezocht. In het buitenland zijn patienten geinjecteeerd met het elelement waar tekort aan is. Het resultaat was enige verbetering. De ziekmakende stof werd nog gewoon gegeten.
4. De afwezigheid van de ziektes in grote delen van de wereld kan helemaal verklaaard worden door de afwezigheid van de onnatuurlijke schadelijke stof omdat ze daar op een andere manier voedsel produceren.
5. Alle bekende feiten over de ziektes vallen op hun plaaats in de puzzel, zoals b.v. beginjaren van de ziektes, landen waarin ze voorkomen, meest vrouwen die ziek zijn, resultaten van diverse onderzoeken, het redelijk succes van sommige heel strenge dieeten.
6. Alle 3 (Crohn/ME/Colitis) zijn in het laboratorium niet aan te tonen.
7. Toen ik het goede dieet had, was ik in 3 weken van heel erg ziek weer helemaal gezond geworden.

Wat mag u eten om weer gezond te worden.

Onder bepaalde voorwaaarden mag u alle soorten gewoon voedsel uit de gewone winkel eten, zoals vlees, vis, groenten, aardappelen, fruit, broodbeleg. Zelfs een borrrel is toegestaan.

Waarom moet u betalen voor dit voedingsvoorschrift.

1. Het uiteindelijke doel is ook voor ons gezond voedsel.
2. Ik doe het niet voor niets.
3. Alleen als men echt gemotiveerd is, zal men zich goed aaan de voedingsregels houden. Dat is nodig want anders werkt het niet. Door 200 euro te vragen, hoop ik dat alleen heel gemotiveerde mensen het voedingsvoorschrift zullen gaan volgen. zodat het resultaat is dat iedereen geneest.
4. Ik ben al 5 jaar bezig om een officieel onderzoek te laten plaatsvinden en heb daarboor al 60 brieven verstuurd, echter zonder resultaat. Nu probeer ik het op deze manier. Mijn aanbod is 100 % genezing voor iedereen.

Als u dit voedingsvoorschrift wilt hebben, maak dan 200 euro over op rekeningnummer 3325 18 9430 onder vermelding van uw adres, postcode en woonplaats.

Met vriendelijke groet,

A. Bruin
Klif 38
1797 AL Den Hoorn / Texel

------------------
Helaas, dit is niet wat ik ervan heb verwacht. Mijn gevoel zegt dat dit een oplichter is. Iemand die nog veel erger last had van deze ziekte heeft mij jaren geleden *gratis* een dieetboek gegeven. Als jezelf ook deze ziekte heb, weet je hoeveel je moet lijden. Dat doe je niet zomaar iemand anders aan. Deze vent, had makkelijk een tientje of twee kunnen vragen, maar bij 200 euro geloof je het gewoon niet.

We kunnen 2 dingen doen. Ik heb het geld er niet voor, dus kunnen we met z'n allen geld in een potje doen totdat we genoeg hebben en het dieet meteen naar iedereen doorsturen.

Gezien ik nog half in Den Helder woon, kan ik desbetreffende vent opzoeken. Daarbij kan het zacht of hard. In de zachte zin, heb ik jullie nodig te posten hier in dit forum als protest, wat ik kan uitprinten (net zoiets als een handtekeningenaktie) en die vent overtuigen het gratis te doen. In de harde zin, indien het idd om een oplichter betreft, eens flink een dialoog aan te gaan. Ik heb dan wel iemand nodig die videobeelden maakt.

Verder vind ik het nodig dat we gaan raden welke stof dit nu kan zijn. Lepeltraan soms? Vitamine B14 of 19 wat nergens meer te krijgen valt. Kalk? Wat kan het nog meer zijn?

Mvg,

Vlerk
pi_25300460
quote:
Op maandag 28 februari 2005 16:55 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

- brief -
Sorry, maar ik geloof hier heel weinig van.

Schrok overigens des te meer toen ik die afzender las, woon namelijk zelf op Texel.
- Beverly Sills
pi_25300465
Het lijkt mij ook onzin. Als je die 200 euro overmaakt ben je die waarschijnlijk gewoon kwijt.
pi_25300901
De naam van deze persoon is overigens A. Bruijn en bestaat echt. Even opgezocht via deze link
- Beverly Sills
pi_25303762
Overigens, wil ik het wel weten. Ik zit absoluut niet te wachten op de volgende prednison kuur.

Ik ga morgen contact leggen via telefoon met deze man, ik wens toch wat meer informatie.
pi_25303888
Weet iemand trouwens wie Professor Tijdgat is? Googlen levert niet zoveel op.

Toch zit er een kern van waarheid in het verhaal. Toen ik in Leiden behandeld werd na mijn eerste aanval van colitis door ene Dr. Wagtmans, die destijds (1994/1995) zeer actief was op het gebied van darmziektes, had deze dokter het ook al over een vermoedelijke stof die bacterieen muteerde.
pi_25304525

Lijkt me geen zuivere koffie.

De wetenschap vindt geen antwoorden, maar deze persoon wel? Lijkt me dat er dan wel meer bekend zou zijn.

Als je echt begaan bent met "mede-slachtoffers" dan zet je gewoon de naam van de stof in de brief en probeer je niet die mede-slachtoffers geld uit de zak te kloppen.
Het feit dat hij geen poot aan de grond krijgt voor officieel onderzoek zegt mij genoeg. En 100% genezing lijkt me ook regelrechte kul.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:13:03 #274
16715 Mylene
*schatje*
pi_25309903
Ik zou ook geen geld overmaken. Het is precies iets wat vaak wordt aangekaart in consumentenprogamma's als Kassa en Radar.
pi_25310072
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:13 schreef schatje het volgende:
Ik zou ook geen geld overmaken. Het is precies iets wat vaak wordt aangekaart in consumentenprogamma's als Kassa en Radar.
Idd, het enige positieve hieraan is dat hij z'n naam en adres onder de brief heeft gezet en dus redelijk makkelijk te achterhalen moet zijn als het idd een vorm van oplichting blijkt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')