Ik heb vandaag de brief binnen ontvangen.
Ik heb een domein bij Ladot, dus daar ga ik geen links heenzetten. De scans van de evenlope, brief en dagstempel zijn via mail op te vragen op roppie1979@ hot mail punt com.
Inhoud van de brief :
Geacht medeslachtoffer,
Sinds 1968 lijd ik aan Colitis Ulcerosa. Begin jaren zeventig heeft professor Tijdgat verschillende experimenten met mij gedaan, o.a. tanden en kiezen trekken (eventueel allergisch voor de vullingen), absolute rust en veel diëten. Omdat Japanners in Amerika deze ziekte wel hebben en in Japan niet en omdat Professor Tijdgat zocht naar een allergie naar iets, ben ik doorgegaan met het zoeken naar voor mij verkeerd voedsel. Uitreindelijk ben ik ernstig ziek in het ziekenhuis opgenomen en na 20 dagen niets gegeten te hebben was mijn kwaal alleen maar erger geworden. Door (achteraf heel genezend) voedsel van mijn familie en veel minder medicijnen ben ik toch weer redelijk gezond thuis gekomen. Omdat niets eten mij tohc steeds zieker maakte, kreeg ik de overtuiging dat een gebrek aan iets de oorzaak zou kunnen zijn. Uiteindelijk heeft dit geleid tot het ontdekken van het element waar gebrek aan is en de onnatuurlijke stof waardoor je ziekt van wordt. Om te genezen moet het element waar gebrek aan is, voldoende aanwezig zijn en mag de schadelijke stof niet in je voedsel voorkomen. Deze stof wordt bij een bepaalde manier van produceren gebruikt en staat nooit op het etiket vermeld.
Waarom zijn het tekort van een element en de aanwezigheid van een onnatuurlijke stof de oorzaak van deze ziekten.
1. Mijn schoonmoeder van 84 zei dat je vroeger product X moest eten, anders kreeg je het aan je darmen. Product X is rijk aan het element waar nu een tekort aan is, er wordt geen rekening meer mee gehouden.
2. In een oud medisch boek staat dat je van het element waar nu tekort aan is, voldoende binnen moet krijgen om darmklachten te voorkomen.
3. Ook de wetenschap heeft in dezelfde richting gezocht. In het buitenland zijn patienten geinjecteeerd met het elelement waar tekort aan is. Het resultaat was enige verbetering. De ziekmakende stof werd nog gewoon gegeten.
4. De afwezigheid van de ziektes in grote delen van de wereld kan helemaal verklaaard worden door de afwezigheid van de onnatuurlijke schadelijke stof omdat ze daar op een andere manier voedsel produceren.
5. Alle bekende feiten over de ziektes vallen op hun plaaats in de puzzel, zoals b.v. beginjaren van de ziektes, landen waarin ze voorkomen, meest vrouwen die ziek zijn, resultaten van diverse onderzoeken, het redelijk succes van sommige heel strenge dieeten.
6. Alle 3 (Crohn/ME/Colitis) zijn in het laboratorium niet aan te tonen.
7. Toen ik het goede dieet had, was ik in 3 weken van heel erg ziek weer helemaal gezond geworden.
Wat mag u eten om weer gezond te worden.
Onder bepaalde voorwaaarden mag u alle soorten gewoon voedsel uit de gewone winkel eten, zoals vlees, vis, groenten, aardappelen, fruit, broodbeleg. Zelfs een borrrel is toegestaan.
Waarom moet u betalen voor dit voedingsvoorschrift.
1. Het uiteindelijke doel is ook voor ons gezond voedsel.
2. Ik doe het niet voor niets.
3. Alleen als men echt gemotiveerd is, zal men zich goed aaan de voedingsregels houden. Dat is nodig want anders werkt het niet. Door 200 euro te vragen, hoop ik dat alleen heel gemotiveerde mensen het voedingsvoorschrift zullen gaan volgen. zodat het resultaat is dat iedereen geneest.
4. Ik ben al 5 jaar bezig om een officieel onderzoek te laten plaatsvinden en heb daarboor al 60 brieven verstuurd, echter zonder resultaat. Nu probeer ik het op deze manier. Mijn aanbod is 100 % genezing voor iedereen.
Als u dit voedingsvoorschrift wilt hebben, maak dan 200 euro over op rekeningnummer 3325 18 9430 onder vermelding van uw adres, postcode en woonplaats.
Met vriendelijke groet,
A. Bruin
Klif 38
1797 AL Den Hoorn / Texel
------------------
Helaas, dit is niet wat ik ervan heb verwacht. Mijn gevoel zegt dat dit een oplichter is. Iemand die nog veel erger last had van deze ziekte heeft mij jaren geleden *gratis* een dieetboek gegeven. Als jezelf ook deze ziekte heb, weet je hoeveel je moet lijden. Dat doe je niet zomaar iemand anders aan. Deze vent, had makkelijk een tientje of twee kunnen vragen, maar bij 200 euro geloof je het gewoon niet.
We kunnen 2 dingen doen. Ik heb het geld er niet voor, dus kunnen we met z'n allen geld in een potje doen totdat we genoeg hebben en het dieet meteen naar iedereen doorsturen.
Gezien ik nog half in Den Helder woon, kan ik desbetreffende vent opzoeken. Daarbij kan het zacht of hard. In de zachte zin, heb ik jullie nodig te posten hier in dit forum als protest, wat ik kan uitprinten (net zoiets als een handtekeningenaktie) en die vent overtuigen het gratis te doen. In de harde zin, indien het idd om een oplichter betreft, eens flink een dialoog aan te gaan. Ik heb dan wel iemand nodig die videobeelden maakt.
Verder vind ik het nodig dat we gaan raden welke stof dit nu kan zijn. Lepeltraan soms? Vitamine B14 of 19 wat nergens meer te krijgen valt. Kalk? Wat kan het nog meer zijn?
Mvg,
Vlerk