Ja dat ligt er dus aan hoeveel mensen er gaan komen. We kunnen eventueel wel uitwijken mits we het op tijd horenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:48 schreef Stranger het volgende:
[afbeelding]
Weet je zeker dat het terras van Breda wel een grote groep van deze mensen accepteert?
Same here. Maar of ik helemaal naar enschede ga...dat weet ik nog niet. Reken maar van niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:04 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ik kan in principe ieder weekend wel, ik weet alleen nog niet hoe mijn school-/werk roosters eruit komen te zien.
Kan het niet wat centraler in het land worden gehouden? Utrecht of A'dam ofzoquote:Op zondag 4 juli 2004 16:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Same here. Maar of ik helemaal naar enschede ga...dat weet ik nog niet. Reken maar van niet..
Utrecht vind ik ook best, maar het handige was juist dat er de mogelijkheid was ergens te overnachten. Daarnaast zijn een aantal #DIG-mensen sowieso van plan om bij mij thuis in Hengelo te meeten, dus vandaar dat we dat samen wilden doen.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:21 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Kan het niet wat centraler in het land worden gehouden? Utrecht of A'dam ofzo
Het is voor mij ook vrij ver rijden, want ik kom uit de kop van Noord-Holland....
Beter lezenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef yootje het volgende:
Breda?!
Utrecht lijkt me wat centraler.
Nerdmeetquote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef Troel het volgende:
We gaan natuurlijk de nieuwste snufjes die we hebben aan elkaar laten zien
Ow, gaan we dat niet doen?? Dan kom ik niet hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nerdmeet.
Het lijkt mijn reply wel!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:27 schreef Troel het volgende:
Uhm, het was als geintje bedoeld dus...
Waren we geen vriendjes meer danquote:Op zondag 4 juli 2004 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt mijn reply wel!
Vriendjes?.
Waren we vriendjes dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Waren we geen vriendjes meer dan
Jijw as wel mijn vriendje, ik weet niet of ik jouw vriendinnetje was...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waren we vriendjes dan?
Hmm. Okay, ja!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Jijw as wel mijn vriendje, ik weet niet of ik jouw vriendinnetje was...
Begin jij nou ook al over mijn accentquote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Marty26 het volgende:
Ja word een gezellig zooitje daar in Hengelo waar we een Coooooooooooola kunnen bestellen
En bier.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Marty26 het volgende:
Ja word een gezellig zooitje daar in Hengelo waar we een Coooooooooooola kunnen bestellen
Ben je zo'n Herman Finkers?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over mijn accent
Herman is een man, ik ben een vrouw...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je zo'n Herman Finkers?
Dat had ik al door hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Herman is een man, ik ben een vrouw...
Als een vrouw zegt...quote:Nee dus...
Okayquote:En ik praat niet plat.
Die moet je zelf weer wissen dan!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef QuietGuy het volgende:
Ik kan vast wel... (verkapte terugvindpost)
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over mijn accent
Nu niet meer dusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef veldmuis het volgende:
Wat staat dit topic laag in de topiclist zeg!
]quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:26 schreef Troel het volgende:
Hengelo is vet koel en gaaf man!
Je moet ook genieten van het mooie hollandsche landschap. Ze hebben toch geen wireless in de trein.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:27 schreef Jump het volgende:
zal lange rit worden met trein. men batterij van laptop gaat zelfs zolang niet mee
het is van gent naar hengelo 5 uur met de trein; en na 20 minuten ben je het nederlands landschap al bue, het vlaamse ook echterquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook genieten van het mooie hollandsche landschap. Ze hebben toch geen wireless in de trein.
wat je al niet moet doen voor een topic-kick
Dan neem je een leuk computerboek meequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Jump het volgende:
[..]
het is van gent naar hengelo 5 uur met de trein; en na 20 minuten ben je het nederlands landschap al bue, het vlaamse ook echter
mja, misschien tot in breda als QG ook gaatquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan neem je een leuk computerboek mee
Php voor dummies ofzo
of de klassieker "nederlandse landschapschilders"quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Troel het volgende:
En ik dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:00 schreef Jump het volgende:
[..]
mja, misschien tot in breda als QG ook gaat
dan is het maar 2 uur en kwart meer met de trein
vanwaar ben jij dan ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ik dan?
als ik helemaal naar het noorden ga, dan.
mja, misschien tot in breda als QG en veldmuis ook gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Php voor dummies ofzo
jij hebt een leven, ik nietquote:Op zondag 11 juli 2004 11:35 schreef Marty26 het volgende:
Heb ik nou echt geen leven dat ik altijd kan
Marty is echt een Nerd
ergens bij Troel in de buurt maar zeker en nederlandquote:Op maandag 12 juli 2004 11:24 schreef QuietGuy het volgende:
Waar is het eigenlijk?
En kom jij ook Jump? Dan moet het vanuit België ook goed bereikbaar wezenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:34 schreef Jump het volgende:
[..]
ergens bij Troel in de buurt maar zeker en nederland
We kunnen de DIG-meet ook integreren met de 5jaarsmeet. Dan zit je lekker centraal in Utrecht. Kost de hele meet maar 25 euroquote:Op maandag 12 juli 2004 11:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
En kom jij ook Jump? Dan moet het vanuit België ook goed bereikbaar wezen
Breda, ofzoquote:Op maandag 12 juli 2004 11:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik ga toch proberen komen. 2 weekends kan ik niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
breda maar 2 uurtjes en half met trein vanuit Gentquote:Op maandag 12 juli 2004 11:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Breda, ofzo.
Die meet is mij te druk, kan ik niet goed tegenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
We kunnen de DIG-meet ook integreren met de 5jaarsmeet. Dan zit je lekker centraal in Utrecht. Kost de hele meet maar 25 euro
je bent een ook stille jongenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die meet is mij te druk, kan ik niet goed tegen
Ermquote:Op maandag 12 juli 2004 11:48 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent een ook stille jongen
Het was ook maar een geintje, want Jump kan die dag toch niet...quote:Op maandag 12 juli 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Erm
Nee maar ik kan serieus niet tegen te veel drukte om me heen, ben al druk genoeg van nature
was trouwens gezellig veldmuis, moeten we vaker doen, maar dan een film uitzoeken te voren
Ideequote:Op maandag 12 juli 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:
moeten we vaker doen, maar dan een film uitzoeken te voren
je nick gewoon vertaaldquote:Op maandag 12 juli 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Erm
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:58 schreef Jump het volgende:
[..]
je nick gewoon vertaald
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:48 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent een ook ook een stille jongen
nog eens bet bewijs dat ik raar benquote:Op maandag 12 juli 2004 12:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
[..]
Maarsen ligt vlak bij Utrecht, dat is zelfs vanuit groningen makkelijk bereikbaar. Maar als dat een probleem voor je isquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef Renesite het volgende:
Als het Groningen is denk k er nog ff over na![]()
Het schijnt een leuke cartbaan te zijn. Hij ligt in Utrechts grondgebied, maar vlak bij station Maarsenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
Maarsen?
wonen toch allemaal debielen?
(2 collega's van me dus)
Voor jou duurt het al 1.5 uur voor je in nederland bent. Wat dat betreft komt natuurlijk geen enkele locatie in Nederland goed uitquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:58 schreef Jump het volgende:
3 uur sporen naar utrecht
enigste deftige verbinding naar nederland is via antwerpen iddquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou duurt het al 1.5 uur voor je in nederland bent. Wat dat betreft komt natuurlijk geen enkele locatie in Nederland goed uit![]()
Je hoeft niet te karten, het is maar een klein onderdeel van de hele experience. Zolang zullen we ook niet op de baan zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:14 schreef Troel het volgende:
Ik kom definitief niet als we gaan karten...
Tsja dan houd het opquote:Daarnaast viert mijn moeder haar verjaardag op de 11 en heb ik de 18e 's avonds een etentje van Berts werk uit.
Neuh,. maar als jullie nou de 18e zouden gaan en wat anders zouden doen 's middags, dan is er nog een mogelijkheid voor mij om te komen, maar om nou te komen terwijl jullie rondjes rijden, dan spreek ik alsnog niemand snappiequote:Op zaterdag 13 november 2004 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hoeft niet te karten, het is maar een klein onderdeel van de hele experience. Zolang zullen we ook niet op de baan zitten.
[..]
Tsja dan houd het op
Karten duurt hooguit een kwartiertje.quote:Op zondag 14 november 2004 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh,. maar als jullie nou de 18e zouden gaan en wat anders zouden doen 's middags, dan is er nog een mogelijkheid voor mij om te komen, maar om nou te komen terwijl jullie rondjes rijden, dan spreek ik alsnog niemand snappie
Dan moeten we het maar afblazenquote:Op zondag 14 november 2004 11:06 schreef Lucille het volgende:
Ik zal er niet bij zijn, ik ben dan op vakantie.
Idem een beetje.quote:Op maandag 15 november 2004 09:04 schreef QuietGuy het volgende:
Sorry, november en december zit voor mij té vol, vandaar ook dat ik deze 2 maanden ook al verminderd aanwezig ben op FOK, een meet zit er niet in voor mij.
Nee, dit is voor de meet daarnaquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:53 schreef Marty26 het volgende:
Oke zo te lezen gaat het dus opgeschoven worden naar volgend jaar
Oke naja nu snap ik het niet meer zal het thuis eens op me gemaktje bekijken zodat ik het weer begrijpquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dit is voor de meet daarna
Kort samengevat:quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oke naja nu snap ik het niet meer zal het thuis eens op me gemaktje bekijken zodat ik het weer begrijp
TOt vanavond mensen
Succes Troel met de volgende meeting.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:10 schreef devzero het volgende:
Kort samengevat:
Meeting 1: afgelopen september bij troel ging niet door.
Meeting 2: 11 december, gaat niet door
Meeting 3: volgend jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |