Nu wordt het helemaal verwarrend.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
Helemaal waarquote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
das de manquote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
misschien------> misschien
Gefeliciteerd, je bent een kerel!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
Q: "wil je mee dansen?"quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
Om eerlijk te zijn ben ik vergeten welke vriendin het nou precies was.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef teknomist het volgende:
Zeker weer zo'n Oost-Europese vriendin.
Ik heb een Poolse gehad, zelfde verhaal.
dat is waar...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef sunnygirl het volgende:
[..]
Q: "wil je mee dansen?"
A: "nee" (denkt, vraag het me nog maar een keer, als je je best doet weet ik dat je er moeite voor wil doen en zal ik er op zijn minst over nadenken)
Wacht eens even... volgens mij was dat 1 van m'n Poolse vriendinnen...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:13 schreef Praag het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik vergeten welke vriendin het nou precies was.
Dus klopt het precies met een vrouw!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:05 schreef Praag het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal verwarrend.
GMTAquote:Op maandag 28 juni 2004 23:15 schreef Praag het volgende:
[..]
Wacht eens even... volgens mij was dat 1 van m'n Poolse vriendinnen...
Nee. Zie eerdere post.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:25 schreef cyber_rebel het volgende:
Zegt een vrouw eigenlijk sowieso ooit ook wat ze bedoeld?
Nee schatje, ga jij maar lekker op stap met je vrienden, ik blijf wel thuis, maakt me niks uit, nee echt niet hoor....quote:Op maandag 28 juni 2004 23:25 schreef cyber_rebel het volgende:
Zegt een vrouw eigenlijk sowieso ooit ook wat ze bedoeld?
Je spreekt uit ervaringquote:Op maandag 28 juni 2004 23:28 schreef -Xerxes- het volgende:
Nee schatje, ga jij maar lekker op stap met je vrienden, ik blijf wel thuis, maakt me niks uit, nee echt niet hoor....
En als je thuis komt weer herrie in de toko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |