abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20379919
Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d [deel 2]

En dit is de link naar deel 1 Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d (thnx Legolas )
quote:
"De impact bij de crash van Ralf in Indianapolis leverde 78G op. Tijdens de crash van Massa in Canada was dat zelfs 113G. Zonder HANS zou Felipe's hoofd zeker het stuurwiel geraakt hebben met een kracht die 80% groter was dan de limiet voor verwondingen. Als we nu niet ingrijpen zal er echt eens iemand zwaargewond raken of zelfs de dood vinden", waarschuwde Mosley nogmaals.

De FIA-voorzitter onderbouwde zijn stelling nog door te zeggen dat sinds 1998 de rondetijden met 9 seconden gedaald waren
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Damn ik schrik toch wel als ik dat zo lees, nog even en het gaat echt goed mis.
Dankzij jou dus geen verongelukte Massa
quote:
Zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn om een nieuw deel aan te maken???
Je hebt toch geen topicopenvrees?
Where facts are few, experts are many.
pi_20379932
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 10:17 schreef Atreidez het volgende:

En dit is de link naar deel 1 Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d - Maar die doet t niet meer
[..]

[..]

Je moet in de link naar deel 1 die /11 weghalen, dan doet ie het wel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 15:45:16 #3
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_20384778
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 10:17 schreef Atreidez het volgende:

ROFL! nu doet er toch nog een Hans mee in de F1.
quote:
Nee hoor.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:08:14 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20385301
In zes jaar tijd, de rondetijden 9 seconden omlaag

Wow, dat is echt veel...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:19:24 #5
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_20447253
Jup dat is het zekers.

Ralf gaat zo goed als zeker naar Toyota, maar daar gingen de meesten toch al vanuit.
quote:
Ralf geeft overstap naar Toyota toe

Een gekwetste Ralf Schumacher heeft eindelijk toegegeven dat hij volgend jaar voor Toyota aan de start komt. In een interview met een Duits weekblad geeft hij toe dat ze het bij het rechte eind hebben wanneer ze over een transfer naar Toyota schrijven. Het blijft echter wachten op een officieel bericht van Toyota, Williams of manager Weber voordat we 100% zeker zijn dat Ralf ook echt naar Keulen vertrekt.

\\\\\\\"Wanneer ik jullie informatie lees over mijn wissel naar Toyota, moet ik toegeven dat Bunte het niet helemaal fout heeft\\\\\\\", verklaarde Ralf aan het Duitse weekblad. Daarmee geeft hij voor het eerst de Toyota-geruchten toe, maar de Duitser laat wel ruimte over voor interpretatie. Voorlopig blijft het dus wachten op een officieel persbericht.

In elk geval begint het er nu wel heel sterk naar uit te zien dat Frank Williams op zoek moet naar twee nieuwe rijders. Webber en Villeneuve lijken momenteel de grootste kanshebbers om de FW27 te mogen besturen in 2005, maar ook hier betreft het voorlopig enkel nog maar geruchten.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=56449
Een kleurloos team heeft een kleurloze rijder aangetrokken, beter kan het niet.
Ik meende gelezen te hebben dat Toyota een topteam wilde worden, maar of ze dat zullen worden met een coureur in de categorie Ralf Schumacher....? ik heb er zo mijn twijfels over.
quote:
Marc Gené zal ook tijdens de Grand Prix van Engeland de teamgenoot van Juan-Pablo Montoya bij Williams zijn. De Spanjaard zal op Silverstone Ralf Schumacher vervangen, die nog altijd buitenspel staat als gevolg van zijn crash op Indianapolis. Ook vorig weekend, tijdens de Franse Grand Prix, kwam Gené in actie namens Williams.
Aldus F1 Racing.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Hans- op 06-07-2004 20:24:32 ]
  woensdag 7 juli 2004 @ 01:15:03 #6
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_20454560
Weet iemand wat er waar is van het gerucht dat Ralf Schumacher dit seizoen niet meer in actie zal komen?
  woensdag 7 juli 2004 @ 09:20:04 #7
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_20457249
Iemand hier foto's of beelden van:
quote:
Formula One cars run in London today

London’s West End will echo to the sound of Grand Prix engines this evening when eight of the ten Formula One teams take part in a demonstration run along Regent Street in the build-up to this weekend’s British Grand Prix.
Among the star names will be Britain’s two hopefuls for Sunday’s Silverstone race, BAR’s Jenson Button and McLaren’s David Coulthard. Joining them will be two British Formula One heroes from the past. 1992 World Champion Nigel Mansell returns to the cockpit for Jordan, while Grand Prix veteran come TV commentator Martin Brundle will be at the wheel for the Jaguar team.
Also in action will be Juan Pablo Montoya in the Williams, Luca Badoer for Ferrari, Toyota’s Cristiano da Matta, and Zsolt Baumgartner in the Minardi. The drivers will run one at a time along the fixed route, which will see them leave Waterloo Place, drive up Regent Street, turn right into Great Marlborough Street, left into Little Argyll Street and left again on to Regent Street, returning to Waterloo Place.
Proceedings get underway at 1800 local time, with da Matta up first, followed by Mansell, Badoer, Button, Baumgartner, Montoya, Coulthard and Brundle. Huge crowds are expected and organisers have installed additional large screens in Great Marlborough Street and nearby Hanover Square to ensure that everyone gets to see the cars.
Visitors are also advised to bring ear plugs. The cars are certain to be even louder than usual, as the noise of their engines bounces off the tall buildings along either side of the route.

Bron
Feyenoord!!! * Barça
pi_20457257
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 01:15 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Weet iemand wat er waar is van het gerucht dat Ralf Schumacher dit seizoen niet meer in actie zal komen?
In het beste geval komt ie de laatste 2 races in actie, dacht ik. 2 gebroken ruggewervels..
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:57:33 #9
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_20458941
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 09:20 schreef Bonobo11 het volgende:
Iemand hier foto's of beelden van:
[..]

Bron
De foto's: http://www.f1racing.nl/nl/gallery.php?catID=1414

en

Ralf officieel naar Toyota
  woensdag 7 juli 2004 @ 12:25:59 #10
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_20461214
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 01:15 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Nu het officieel is geworden dat hij naar Toyota gaat is de kans best aanwezig dat we Ralf Schumacher dit jaar niet meer in actie zullen zien komen voor het Williams team..
pi_20462516
Ja ik ben beniewd of Williams daar Gene door laat rijden.
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:16:16 #12
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_20465827
Ferrari test de nieuwe bolide voor 2005:

Ferrari, de rode auto met het paardje
Feyenoord!!! * Barça
pi_20466279
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Ferrari test de nieuwe bolide voor 2005:

[afbeelding]

Ferrari, de rode auto met het paardje
Je plaatje doet het niet, maar de grap ken ik al
pi_20466507
Ralf Schumacher gaat overigens definitief naar toyota toe.
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:34:09 #15
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_20469118
Webber/Villeneuve.. dat zit volgend jaar in de Williams *Hulde*
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 8 juli 2004 @ 02:35:48 #16
36662 kees_zenuwpees
U drink, u drive, u spill...
pi_20481379
Wow, Londen wil dus ook een stratencircuit over 4 jaar!
Heftig
"The future looks so bright,
I've GOT to wear shades..."
pi_20485920
Echt kicke van Mansell trouwens.. (dat ie uberhaupt in die jordan paste ).

pi_20574255
Beter volgend jaar Webber en Button bij Williams. DAT zou pas gruwelijk zijn.
pi_20574846
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
Beter volgend jaar Webber en Button bij Williams. DAT zou pas gruwelijk zijn.
Nee Villeneuve en Button

Geen Webber man, sorry hoor maar ik vind hem echt overgewaardeerd. Maar goed, das mijn mening
pi_20673627
LONDEN (ANP) - De Braziliaan Antonio Pizzonia maakt volgende week in de Grote Prijs van Duitsland zijn rentree in de Formule 1 in een bolide van Williams. De coureur werd afgelopen seizoen aan de kant gezet door Jaguar.

Pizzonia krijgt bij Williams een andere Zuid-Amerikaan als teamgenoot, de 23-jarige Colombiaan Juan Pablo Montoya. De Braziliaan neemt de plaats in van de Spanjaard en reserverijder Marc Gene, die als vervanger van Ralf Schumacher de afgelopen twee races geen indruk kon maken in de BMW. De Duitser crashte eind juni in de Grote Prijs van de Verenigde Staten en brak twee rugwervels. Schumacher hoopt op een rentree op 15 augustus in Hongarije.

Jaguar verving vorig seizoen Pizzonia voor de Brit Justin Wilson vlak voor de Grand Prix op Hockenheim, het thuiscircuit van BMW. Als de Zuid-Amerikaan bevalt, kan hij wellicht ook volgend seizoen bij Frank Williams blijven. Schumacher vertrekt namelijk naar Toyota en Montoya naar McLaren.

bron ANP
pi_20673778
Het is natuurlijk de beste manier om coureurs te testen, gewoon laten racen. Gene maakte idd geen indruk, maar of dat Pizzonia dat nu wel gaat doen
pi_20681456
pizzonia is behoorlijk snel hoor in die williams, ben best wel benieuwd hoe hij het in de race gaat doen, lijkt me wel een een heerlijke lange neus naar jaguar als pizzonia nu opeens in de punten rijdt
pi_20684000
Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Hakkinen volgend jaar in de Williams zit. Zou wel stoer zijn. Ik hoop alleen dat hij het alleen doet als ze bij Williams ook een fatsoenlijke auto bouwen.
pi_20684588
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:24 schreef dazzle123 het volgende:
Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Hakkinen volgend jaar in de Williams zit.
Volgens mij wordt op dit moment zo'n beetje iedere coureur met Williams in verband gebracht. Behalve hun testcoureurs zou er ook interesse zijn in Webber, Fisichella, Heidfeld, Davidson.
pi_20685016
Is er nog geen Silly Season 2005 topic

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')