quote:"De impact bij de crash van Ralf in Indianapolis leverde 78G op. Tijdens de crash van Massa in Canada was dat zelfs 113G. Zonder HANS zou Felipe's hoofd zeker het stuurwiel geraakt hebben met een kracht die 80% groter was dan de limiet voor verwondingen. Als we nu niet ingrijpen zal er echt eens iemand zwaargewond raken of zelfs de dood vinden", waarschuwde Mosley nogmaals.
De FIA-voorzitter onderbouwde zijn stelling nog door te zeggen dat sinds 1998 de rondetijden met 9 seconden gedaald waren
Dankzij jou dus geen verongelukte Massaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Damn ik schrik toch wel als ik dat zo lees, nog even en het gaat echt goed mis.
Je hebt toch geen topicopenvrees?quote:Zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn om een nieuw deel aan te maken???
Je moet in de link naar deel 1 die /11 weghalen, dan doet ie het wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:17 schreef Atreidez het volgende:
Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d [deel 2]
En dit is de link naar deel 1 Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d - Maar die doet t niet meer
[..]
Dankzij jou dus geen verongelukte Massa
[..]
Je hebt toch geen topicopenvrees?
ROFL! nu doet er toch nog een Hans mee in de F1.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:17 schreef Atreidez het volgende:
Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d [deel 2]
Dankzij jou dus geen verongelukte Massa
Nee hoor.quote:Je hebt toch geen topicopenvrees?
Een kleurloos team heeft een kleurloze rijder aangetrokken, beter kan het niet.quote:Ralf geeft overstap naar Toyota toe
Een gekwetste Ralf Schumacher heeft eindelijk toegegeven dat hij volgend jaar voor Toyota aan de start komt. In een interview met een Duits weekblad geeft hij toe dat ze het bij het rechte eind hebben wanneer ze over een transfer naar Toyota schrijven. Het blijft echter wachten op een officieel bericht van Toyota, Williams of manager Weber voordat we 100% zeker zijn dat Ralf ook echt naar Keulen vertrekt.
\\\\\\\"Wanneer ik jullie informatie lees over mijn wissel naar Toyota, moet ik toegeven dat Bunte het niet helemaal fout heeft\\\\\\\", verklaarde Ralf aan het Duitse weekblad. Daarmee geeft hij voor het eerst de Toyota-geruchten toe, maar de Duitser laat wel ruimte over voor interpretatie. Voorlopig blijft het dus wachten op een officieel persbericht.
In elk geval begint het er nu wel heel sterk naar uit te zien dat Frank Williams op zoek moet naar twee nieuwe rijders. Webber en Villeneuve lijken momenteel de grootste kanshebbers om de FW27 te mogen besturen in 2005, maar ook hier betreft het voorlopig enkel nog maar geruchten.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=56449
Aldus F1 Racing.quote:Marc Gené zal ook tijdens de Grand Prix van Engeland de teamgenoot van Juan-Pablo Montoya bij Williams zijn. De Spanjaard zal op Silverstone Ralf Schumacher vervangen, die nog altijd buitenspel staat als gevolg van zijn crash op Indianapolis. Ook vorig weekend, tijdens de Franse Grand Prix, kwam Gené in actie namens Williams.
quote:Formula One cars run in London today
London’s West End will echo to the sound of Grand Prix engines this evening when eight of the ten Formula One teams take part in a demonstration run along Regent Street in the build-up to this weekend’s British Grand Prix.
Among the star names will be Britain’s two hopefuls for Sunday’s Silverstone race, BAR’s Jenson Button and McLaren’s David Coulthard. Joining them will be two British Formula One heroes from the past. 1992 World Champion Nigel Mansell returns to the cockpit for Jordan, while Grand Prix veteran come TV commentator Martin Brundle will be at the wheel for the Jaguar team.
Also in action will be Juan Pablo Montoya in the Williams, Luca Badoer for Ferrari, Toyota’s Cristiano da Matta, and Zsolt Baumgartner in the Minardi. The drivers will run one at a time along the fixed route, which will see them leave Waterloo Place, drive up Regent Street, turn right into Great Marlborough Street, left into Little Argyll Street and left again on to Regent Street, returning to Waterloo Place.
Proceedings get underway at 1800 local time, with da Matta up first, followed by Mansell, Badoer, Button, Baumgartner, Montoya, Coulthard and Brundle. Huge crowds are expected and organisers have installed additional large screens in Great Marlborough Street and nearby Hanover Square to ensure that everyone gets to see the cars.
Visitors are also advised to bring ear plugs. The cars are certain to be even louder than usual, as the noise of their engines bounces off the tall buildings along either side of the route.
In het beste geval komt ie de laatste 2 races in actie, dacht ik. 2 gebroken ruggewervels..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:15 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Weet iemand wat er waar is van het gerucht dat Ralf Schumacher dit seizoen niet meer in actie zal komen?
De foto's: http://www.f1racing.nl/nl/gallery.php?catID=1414quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:20 schreef Bonobo11 het volgende:
Iemand hier foto's of beelden van:
[..]
Bron
Nu het officieel is geworden dat hij naar Toyota gaat is de kans best aanwezig dat we Ralf Schumacher dit jaar niet meer in actie zullen zien komen voor het Williams team..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:15 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Weet iemand wat er waar is van het gerucht dat Ralf Schumacher dit seizoen niet meer in actie zal komen?
Je plaatje doet het niet, maar de grap ken ik alquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Ferrari test de nieuwe bolide voor 2005:
[afbeelding]
Ferrari, de rode auto met het paardje
Nee Villeneuve en Buttonquote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
Beter volgend jaar Webber en Button bij Williams. DAT zou pas gruwelijk zijn.
Volgens mij wordt op dit moment zo'n beetje iedere coureur met Williams in verband gebracht. Behalve hun testcoureurs zou er ook interesse zijn in Webber, Fisichella, Heidfeld, Davidson.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:24 schreef dazzle123 het volgende:
Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Hakkinen volgend jaar in de Williams zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |