Nee, homer moet zich scheren!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Dat vraag ik me als een tijdje af. Ik zie homer, met een kutmond.
Maar ik denk dat er een kut achter zit. Is het een kut?
[afbeelding]
Is dit een kut? Dank u.
Wat is een get.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:16 schreef Tessje het volgende:
Wat krijg je als je get raad?
Typisch geval van een kut iddquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik denk dat het een kut is.
Ja, gaarne.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:18 schreef MUUS het volgende:
Zelfde vraag, ander plaatje.
[afbeelding]
Zal ik [centraal] in de TT knutselen?
Ik kan me voorstellen dat deze vraag vaker bij mensen opkomt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, gaarne.
Ah. Verbroedering.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat deze vraag vaker bij mensen opkomt.
Ja, naar jou gaan we luisteren. Jij ontkent nog steeds dat je tieten hebt, duzzzz....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:20 schreef BMWM3 het volgende:![]()
![]()
Das een bil. Kutje van me
De broederschap van de kut....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ah. Verbroedering.
Mooie naam voor een tennisclub.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De broederschap van de kut....
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:23 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ja, naar jou gaan we luisteren. Jij ontkent nog steeds dat je tieten hebt, duzzzz....
Yup... was laatst al in het nieuws 70% van de nederlanders is te dik...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:20 schreef BB-King het volgende:
Een DIKKE kut.
Dan zou ik toch voor de " kutclub" gaan...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Mooie naam voor een tennisclub.
Dit niet denk ik.... alhoewel.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:18 schreef MUUS het volgende:
Zelfde vraag, ander plaatje.
[afbeelding]
Zal ik [centraal] in de TT knutselen?
Vooral bij maagdenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat deze vraag vaker bij mensen opkomt.
Heel misleidend... maar heb nog nooit een kut gezien waar ook daadwerkelijk kut op stond... Duss.. je zou zeggen dat we hier genaaid worden door een nepkut. Iets wat toch zeer onbevredigend is.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:33 schreef MUUS het volgende:
Foto van een bevalling! Het hoofdje, inclusief bruine haartjes, is al te zien!
Ik stop deze foto even achter een klikje aangezien we hier wat tere zieltjes hebben zitten.
Het blijft een wonder..
Das geen kut, das een poesje. Poesjes plaats je maar in B&H, hier alleen onvervalste kutten.quote:
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:33 schreef MUUS het volgende:
Foto van een bevalling! Het hoofdje, inclusief bruine haartjes, is al te zien!
Ik stop deze foto even achter een klikje aangezien we hier wat tere zieltjes hebben zitten.
Het blijft een wonder..
Nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef HeatWave het volgende:
Mag dit ook? Kutmentor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |