Je bent bijna 20 en je zit nog op de middelbare school? :'(quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:22 schreef SummerJam2003 het volgende:
Heb ik 2 onvoldoendes op me rapport, een 5 voor wis en een 5 voor aardrijkskunde. Daar ga je volgens het regelement mee over. Belt me mentor op: wij vonden het verstandiger om hem een jaartje over te laten doen...![]()
, ouders boos, en niet zo'n beetje ook, ik mag niet meer mee op vakantie, mn vader wil me het huis uit trappen, dus dat is best wel niet fijn .... :'( hellepie wat moet ik
![]()
Och gut, huiliequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:34 schreef SummerJam2003 het volgende:
ben 16, afgelopen jaar 4vwo , en ik zeg echt niet dat het de schuld van anderen is, want ik haal idd die kutcijfers
Om er ff serieus op in te gaan.... 2 vijven waar hebben we het over??? Ik was altijd al lang blij als ik een 5 had..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:34 schreef SummerJam2003 het volgende:
ben 16, afgelopen jaar 4vwo , en ik zeg echt niet dat het de schuld van anderen is, want ik haal idd die kutcijfers
Sja, maar ik ben nog maar bijna 17, dussss....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:38 schreef Sportguy het volgende:
Huis uit trappen ?
Doen daar ga je echt het meeste van leren.
ja, dat je 17 bent valt ook wel af te lezen aan je usernamequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:40 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Sja, maar ik ben nog maar bijna 17, dussss....
We komen steeds dichter bij de waarheid............quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef bravo het volgende:
volgens je profiel word je 7 december 20...
Wat dacht je van 12 juli.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef bravo het volgende:
volgens je profiel word je 7 december 20...
Jammer dan, ga je later ook een specefieke opleiding doen omdat je vriendjes die ook doen? Waarschijnlijk kom je dan met jezelf als enige bekende in de klas, dan ga je toch ook niet lopen janken?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:25 schreef SummerJam2003 het volgende:
geloof mijn profiel niet12 juli klopt wel
maar deze school is juist vet (kwa leerlingen dan) ik heb mn vrienden hier, en ik wil hier absoluut niet weg.. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |