voor Loena (en Tobias):quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Loena-tik- het volgende:
(hebben we nog geen blauwe pompoenmeisjes trouwens of hoe die dingen ook heten?)
Issie mee bezig meldde die net op ut Speeltuinbankje!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:19 schreef nietzman het volgende:
Fotos!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Issie mee bezig meldde die net op ut Speeltuinbankje!
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef rickmans het volgende:
knip
Ik vind het zo knap was pluisje gedaan heeft, dat ik daar geen woorden voor heb.
quote:Op zondag 4 juli 2004 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
zij er nog nieuwe foto's toevallig?![]()
geef haar maar een dikke knuffel van mequote:Op zondag 4 juli 2004 10:33 schreef rickmans het volgende:
Met pluisje gaat het steeds iets beter, ze heeft lekker gedouched en lekker haar haren gewassen. Ze is op zich nog helemaal kapot en daarom ligt de kleine ook lekker beneden zodat pluis lekker kan slapen.
quote:Op zondag 4 juli 2004 10:40 schreef rickmans het volgende:
De jeuk is helemaal weg en over de vingers zijn we nog niet helemaal uit. Met mij gaat het wel goed, ben wel wat moe, maar ach dat ben ik bijna altijd met mijn slaapgedrag. Ik ben wel duidelijk een watje geworden, want ik was helemaal idolaat dat ik een niesje had vastgelegd op video
.
dat was echt een te schattig rompertje en te duur eigenlijk....quote:Op zondag 4 juli 2004 10:45 schreef LWaS het volgende:
[..]
idd, te schattig eikquote:Op zondag 4 juli 2004 10:51 schreef rickmans het volgende:
[..]
dat was echt een te schattig rompertje en te duur eigenlijk....
heerlijk rustig, hij is twee keer wakker geweest omdat die honger had, dus toen even aan de borst en daarna ging die weer lekker slapenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:46 schreef bixister het volgende:
hoe is de eerste nacht thuis verlopen?
Jaaaaaaaaaaa, dat vond ik ook alquote:Op zondag 4 juli 2004 15:29 schreef Tan het volgende:
oooh volgens mij lijkt hij heeeel erg op Pluisje, of zie ik dat nu verkeerd?
Dank je wel!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef jellepelle het volgende:
zeg, meneer rickmans, papa van mijn neefje, doe eens even die foto's uploaden naar zijn trotse tante.......![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:03 schreef jellepelle het volgende:
oh, nog even, Jelle noemt zijn neefje Topias![]()
Maak me gèèèèèk!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:29 schreef rickmans het volgende:
En ze heeft gisteren behoorlijk lopen smullen van drie toastjes met roombrie.
Fijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:29 schreef rickmans het volgende:
met mama pluis gaat het al weer stukken beter. Ze is nog wel moe, maar ze kan ook wel wat meer hebben. Zodadelijk als ik boodschapjes ga doen, wilde ze Tobias graag bij haar op de kamer, normaal stond die beneden naast mij, zodat ze lekker kon bij komen. En ze heeft gisteren behoorlijk lopen smullen van drie toastjes met roombrie.
Guess what i\'m eating?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:29 schreef rickmans het volgende:
En ze heeft gisteren behoorlijk lopen smullen van drie toastjes met roombrie.
Pluisje is vegetarisch........quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:01 schreef dutchie het volgende:
Heb je ook al filet en biefstuk voor haar gehaald of heeft ze dat niet gemist?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:16 schreef jellepelle het volgende:
[..]
Pluisje is vegetarisch........
Weet je nog dat ik daar ook zo over liep te mopperen? Meis, het duurt nog ff, het heeft 5 maanden geduurd voor ik me echt weer goed voelde, want nu pas kan ik weer lekker alles op een lekker tempo doen. Dus leg je er maar bij neer, het duurt minimaal 6 weken voordat je weer een beeeetje wat kan! Komt wel goed hoor. Jeetje, wat een heeeeerlijk ventje heb je op de wereld gezet! Wat is het zalig he?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:01 schreef pluisje het volgende:
Stuwing, hele zere hechtingen, bont en blauw van de knip en vooral erg uitgeput en nog onder de indruk van de bevalling. Zal morgen proberen via een laptop bevallingsverhaal op papier te zetten, op aanraden van de kraamhulp, om het een beetje op een rijtje te krijgen.
Het gaat langzaamaan beter, wat wil je met zo'n geweldig kind, maar de stapjes zijn (letterlijk en figuurlijk) nog klein, veel te klein naar mijn mening
Rick houdt jullie op de hoogte zie ik, dus ik ga snel weer liggen. Dikke kus voor iedereen
pluisje heeft het merendeel via Ebay gekocht en dan met name via diverse kledingpakketten die aangeboden werden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:36 schreef ezzi het volgende:
Wat issie moooooiiiii!!!! Liev hoor!
Pluis, was jij dat nou die allemaal kleertjes uit de USA had gekocht? Of was het Dutchie? Ik weet het niet meer, maar ik heb twee hele leuke pakjes gekregen van een oom uit New York van het merk Carter's en ik vroeg me af hoe jij aan die spulletjes bent gekomen, als jij het bent dan die ik bedoel LOL
dat hopen w ze!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij blijft lief![]()
hehequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:11 schreef pluisje het volgende:
Tobias heeft net zijn papa ondergeplast
En vannacht maar 1 keer wakker geworden voor een voeding![]()
![]()
Ja "paps", je wordt nou al afgezeken !!quote:
Dankjewel, echt ontzettend liefquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:43 schreef spookvrouw het volgende:
Pluis, let op je brievenbuser gaat vandaag wat op de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |