quote:Ronja de roversdochter!! Weet niet of dat het boek van Astrid Lindgren is, maar ik moest daar meteen aan denken Gave naam!
quote:Ronja de roversdochter!!![]()
Weet niet of dat het boek van Astrid Lindgren is, maar ik moest daar meteen aan denken
Gave naam!
Heel erg gefeliciteerd!En wat knipoogt Ronja al lief!
Ah, dacht ik alquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:03 schreef Angelic1 het volgende:Daar komt het vandaan
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:25 schreef pepper_961 het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de mooie lieve kleine Ronja!!!![]()
![]()
Zou ik dan toch gelijk gaan krijgen met m`n; " zo ongeveer rond half zeven......."
![]()
![]()
Heb je al wat te eten gemaakt?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Micha heeft voor mij wat van de snackbar meegenomenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:37 schreef clauwheee het volgende:
hihi hier maar een patatje gehaald
Gunther, Lothar, Heidi, Francisca (of ceska), wat heb je nog meer ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:46 schreef Tinkepink het volgende:
(ons kindje krijgt trouwens een echte Duitse naam, ik bereid jullie vast voor.)
Moet jij niet op vakantie?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:40 schreef Loena-tik- het volgende:
Jeumig duurt het lang, als ze maar niet een keizersnee aan haar broek heeft gehad( die gynacologen willlen natuurlijk ook graag eten) Maar ff zonder dollen, word hier echt doodnerveus van ...
Andrea(s)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gunther, Lothar, Heidi, Francisca (of ceska), wat heb je nog meer ??
hihihiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:10 schreef bixister het volgende:
RRRobert, gefeliciteerd met RRRonja!!!
Ik ben het met Peter eens. Laat babyS vannacht maar lekker komen. Dan hebben we tenminste een heel weekend om bij verse babyfoto's weg te dromen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:45 schreef LadyS het volgende:
Peter is ervan overtuigd dat ik hem vannacht wakker ga maken omdat het gaat beginnen..
Hij zit me zenuwachtig te maken![]()
Als wij keurig op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken wel natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef Sjeen het volgende:
to_davy vroeg net of jullie ook zo gaan zitten F5-en over een maandje, als wij aan de beurt zijn. Ik heb maargezegd, ik hoop het in elk geval
![]()
Als ik hem nu zo hoor, zit hij liever hier beneden achter de pc jullie op de hoogte te houden, dan bij mijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als wij keurig op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken wel natuurlijk
tuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef Sjeen het volgende:
to_davy vroeg net of jullie ook zo gaan zitten F5-en over een maandje, als wij aan de beurt zijn. Ik heb maargezegd, ik hoop het in elk geval
![]()
Ach, je hebt nog een maandje om dat werkend te krijgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik hem nu zo hoor, zit hij liever hier beneden achter de pc jullie op de hoogte te houden, dan bij mijMaar dat kan nog veranderen natuurlijk...
Voelen jullie iets voor een live stream misschien, we hebben laptop, webcam en wireless (oh nee, dat functioneert niet op de slaapkamer...)
Echt welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef Sjeen het volgende:
![]()
Ja morgenochtend heuuuuuuuuuul vroeg!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Moet jij niet op vakantie?
en als je terugkomt, kun je vast wel BabyS bewonderen..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:30 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja morgenochtend heuuuuuuuuuul vroeg!!!
Hé phluphy! Met mij gaat het goed hoor. Af en toe nog last van harde buiken, maar gelukkig is het wel een stuk minder dan begin van de week.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:25 schreef phluphy het volgende:
heej Piglethoe gaat het eigenlijk met jou??
Sugar jou mis ik ook al een paar daagjes? Doe es vertellen?
*jaloers is*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:38 schreef phluphy het volgende:
Ja, baby nog steeds redelijk hyper, ikzelf trouwens ook. Nog 1 week en dan met verlof, en 1 klant heeft me nog even een paar k-klussen in de maag gesplitst![]()
Maarrrrrrr: nog 5 dagen afzien en dan verlof
Wow, die foto's zijn echt geweldig. Raar gevoel hoor dat er zo'n mini-mensje in je leeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:32 schreef Bass-Miss het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/3846525.stm
Ik niet maar ik kreeg wel een slapend been in de laatste 10 minutenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:46 schreef Luchtbel het volgende:
Is er eigenlijk wel eens iemand flauwgevallen tijdens haar bevalling?
Loena-tik, veel plezier!
ho ho ho.... eerst aan jezelf denken, jij moet nog maar ruim 3 wekenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:27 schreef snoopy het volgende:
Pluphy, rustig aan hoor, voor zover dat mogelijk is![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:57 schreef marcelle het volgende:
hallo ik weet niet zeker maar volgens mij zit ik hier goed?! Ik ben zwanger van de tweede en ik ben ongeveer rond 28 feb uitgerekend!! spannend nu ben ik alleen maar heel erg misselijk en heb ik heel veel last van mijn buik. maar ik ben zo blij.
marcelle van harte gefeliciteerd en van harte welkom hier! Wil je ook in het lijstje in de openingspost?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:57 schreef marcelle het volgende:
hallo ik weet niet zeker maar volgens mij zit ik hier goed?! Ik ben zwanger van de tweede en ik ben ongeveer rond 28 feb uitgerekend!! spannend nu ben ik alleen maar heel erg misselijk en heb ik heel veel last van mijn buik. maar ik ben zo blij.
O sorry, ik ben nog niet helemaal helderquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:52 schreef Xanthe het volgende:
Rewimo dat was mijn schoonmoeder , mijn moeder reageert niet zo
ik durf nergens meer op te hopenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
LadySsssspannennnnnddddd!
Ik duim met je meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:41 schreef LadyS het volgende:*duimt voor zichzelf*
Ik nam ook wel aan dat je ons op de hoogte zou houden hoor, maar ik lees nog wel eens over dingen heenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:53 schreef LadyS het volgende:
Nee niks, meer gehoord, ik zet haar berichtjes vrijwel meteen hier neer als ik ze gekregen heb.
Maar haar babietjes was wel gegroeid hoor
dat gebeurt mij nou nooitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:17 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik nam ook wel aan dat je ons op de hoogte zou houden hoor, maar ik lees nog wel eens over dingen heen
Ik duim ook voor jequote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:41 schreef LadyS het volgende:
[..]*duimt voor zichzelf*
Jah, je mag hoor, 't is weekend en we hebben alle tijd om te F5-en *vingers soepel masseert*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:53 schreef LadyS het volgende:
ik doe mijn best om het voor maandag te doen
Nee niks, meer gehoord, ik zet haar berichtjes vrijwel meteen hier neer als ik ze gekregen heb.
Maar haar babietjes was wel gegroeid hoor
Eindelijk wordt de verhuiswagen gelost ??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:18 schreef LadyS het volgende:
Ik heb de hele tijd al harde buikenEn ik voel ze ook nog eens best wel
Begint het over een uurtje bij jou ook te rommelen . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ik duim ook voor jegeloof dat je het harder nodig hebt dan ik zelf tot nu toe
![]()
Ach wel nee die blijft nog wel ff zitten denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Begint het over een uurtje bij jou ook te rommelen . . .
Ach, nog een datumtweeling is ook leuk toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ach wel nee die blijft nog wel ff zitten denk ik
Eén of twee daagjes en dan is ie het ook wel zat (anders blijft ie maar tot volgend weekend zitten) . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ach wel nee die blijft nog wel ff zitten denk ik
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:26 schreef piglet het volgende:
En mocht het allemaal tegen gaan vallen straks, dan geven we ons toch gewoon gezellig met z'n allen op voor 'Make me beautiful'
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Pluis is weer thuis lees ik in de crewberichten
Wil je m'n pop lenen? Die werkte prima meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:21 schreef phluphy het volgende:
Mijn eerste luier-om-doe-poging op een soepele knuffelbeer is mislukt![]()
Ik denk dat ik maar wacht totdat iemand het me voordoet ...
Hoeveel luiers gebruikt een baby eigenlijk gemiddeld per dag![]()
Nee, ik wil JOU lenen, kun jij het me voordoenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:23 schreef Luchtbel het volgende:
Wil je m'n pop lenen? Die werkte prima mee
Zal ik m'n pop meebrengen danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, ik wil JOU lenen, kun jij het me voordoen
Da's afhankelijk van of hij of zij de schijt aan je heeft of je magistraal zit af te zeiken . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:21 schreef phluphy het volgende:
Hoeveel luiers gebruikt een baby eigenlijk gemiddeld per dag![]()
Mijn beste vriendin is een schatje, maar wel een beetje wereldvreemd ze is een 'kunstenaar'quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
En Miss_D tis ook niet zo dat ie er al uit is
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach.. hij kan in de map met sterke verhalen, zullen we maar zeggenHet is een schatje, maar je kan haar een hoop wijsmaken. Volgens haar was die baby trouwens later op straat gezond gevonden
Niets... na de luier bestudeerd te hebben dacht ik te weten wat voor- en achter was, maar bij het omdoen begon ik te twijfelen. De plakstrips brengen me in verwarringquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:27 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wat lukt er niet dan?
zeg jijquote:Tis best makkelijk...
*fluit* zo zo, da's aardig veel. Dan moet ik de voorraad nog even wat uitbreidenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:31 schreef livelink het volgende:
Phluphy, de baby gebruikt in het begin net zoveel luiers als dat je voedingen geeft, dus dat komt neer op ca. 8 per 24 uur.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
- sterk verhaal-
Ja, leuk hoor Luchtbel, maar ik heb nu een laddertje nodig om mijn bed in te klimmenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:03 schreef Luchtbel het volgende:
Snoopy dat is om makkelijk de muggen dood te slaan op het plafond deze zomer
En nu ga ik, fijne avond dames en heer
Zijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
En Miss_D tis ook niet zo dat ie er al uit is
Van het zelfdequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:03 schreef Luchtbel het volgende:
En nu ga ik, fijne avond dames en heer
Da's makkelijk, die strips zitten altijd aan de achterkant en dienen aan de voorzijde vast gemaakt te worden (toch ??)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:06 schreef phluphy het volgende:
Niets... na de luier bestudeerd te hebben dacht ik te weten wat voor- en achter was, maar bij het omdoen begon ik te twijfelen. De plakstrips brengen me in verwarring![]()
Dat dacht ik ook, maar het ziet er dan zo gek uit ....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:52 schreef ThunderChild het volgende:
Da's makkelijk, die strips zitten altijd aan de achterkant en dienen aan de voorzijde vast gemaakt te worden (toch ??)
Geen idee, vraag ik me ook af. Maar bierkratten werken ook zeggen ze...??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef Xanthe het volgende:
Vraagje over klossen , als je een bed hebt die niet op poaten staat zeg maar , maar de voor en achterkant bestaat uit 1 plank , kun je dan je bed wel op klossen zetten?
Heb geen flauw idee hoe die dingen eruit zien.
I second that! Ik vind het echt een geweldig goed plan om het op zo'n manier te vertellen. Ook omdat het niet afhankelijk is van of je zelf uit je woorden gaat komen :-) Mag ik het idee lenen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:55 schreef snoopy het volgende:
Xanthe, wat een leuk idee om het zo te doen![]()
Marcelle, gefeliciteerd en welkom hier![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:09 schreef snoopy het volgende:
Mijn vriendje dacht dat een baby de hele dag met 1 luier kon doen. Als dat maar goed gaat straks![]()
Met de klossen die ik van de thuiszorg kreeg kan je volgens mij alleen een bed met 4 poten verhogen. De poten passen in een soort vierkantje bovenop de klossen en die hebben een opstaand randje zodat de poten er niet uit kunnen schuiven. En met jouw bed kan dat niet en lijkt het me levensgevaarlijk. Maar misschien hebben ze inderdaad nog andere soorten ter beschikking. Gewoon even vragen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef Xanthe het volgende:
Vraagje over klossen , als je een bed hebt die niet op poaten staat zeg maar , maar de voor en achterkant bestaat uit 1 plank , kun je dan je bed wel op klossen zetten?
Heeeeeeeeeel verstandigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:39 schreef Jdee het volgende:
Woehahahahhaha.
"valt van stoel"
"bedenkt zich dan dat ze nog even met Neelix moet babbelen"
Als het niet gaat, dan gaat het niet. Het hele erge verschrikkelijke gevolg is dan dat je man je bed op moet makenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef Xanthe het volgende:
noooooit van gehoordquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
sponde
Ja hoor, nesteldrang is nesteldrang. Ik denk dat het nu elk moment kan beginnen LadySquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef LadyS het volgende:
Peter is de hele keuken aan het uitsoppenValt dat ook onder nesteldrang?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:46 schreef phluphy het volgende:
Goed idee, misschien gaat het sneller als we die hele bevalling ook aan Peter overlaten![]()
Euhm, was jij volgens, weeën opwekken dit topic op 22 mei niet 38 weken zwanger en had de VK zich toen een maand vergist?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:57 schreef marcelle het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:30 schreef Leah het volgende:
Tactvol, Miss_D
Helaas voor Marcelle ben ik dat iets minder
Jahoor dat kan. Wij hebben een bed met aan de voorkant poten en de achterkant een lange plank en eronder ook her en der nog een pootje. Het duurde "eventjes" om het uit te leggen daar aan die muts maar uiteindelijk had ik klossen. Een aantal met een ronde opstaande rand waar dus een pootje inpast en niet uitglijdt en een aantal met een ronde opstaande rand met uitsparingen waar dus een plank tussen past. (snap je hem?)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef Xanthe het volgende:
Mij is helemaal niks opgevallen hoor. Blijkbaar is dit geheel aan mij voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
ik vond het zo raar dat het alleen mij was opgevallen, maar misschien durfden anderen net zo goed niet te posten natuurlijk vandaar mijn normale reactie, onschuldig totdat het tegendeel bewezen is en zo
typisch geval van chronisch aandacht tekort denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mij is helemaal niks opgevallen hoor. Blijkbaar is dit geheel aan mij voorbij gegaan.
Ben wel benieuwd hoe het nu zit![]()
Sugiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:42 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel, lieve mensen!
Gelukkig voel ik me over het algemeen juist wèl één van de gelukkigen die de roze wolk kunnen beleven tijdens zwangerschap, Belana. Ik struggle altijd met mijn lijf en vind dit dus niet alleen maar rot nu tijdens zwanger zijn! Ik heb nauwelijks kwaaltjes en alles loopt goed, bovendien kan ik nog veel en voel ik me ook erg trots dat ik zwanger ben! Gelukkig.
Misschien dat mijn relaas een beetje erg down overkwam? Kan ik me voorstellen, hoor! Maar ik vind en voel dat ik eigenlijk niets te klagen heb, zeker niet rondom zwanger zijn.
Dus ik geef mezelf inderdaad die trappen onder mijn reet, want mijn niet-lekker-in-vel-zitten wil ik niet laten overheersen en vaak helpt het om toch die deur uit te gaan of af te spreken met vriendinnen!
Oh ja, wil mijn eerdere post hiermee absoluut niet bagatelliseren, maar misschien wel relativeren of in een iets genuanceerder licht stellen! Ik mag het dan soms k*t hebben met mezelf, maar als ik zie wat andere zwangeren moeten doorstaan...![]()
En Zoë is geweldig!![]()
Gewoon in de houdtgreep leggenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:30 schreef Luchtbel het volgende:
Noot: vraag me niet wat je moet doen als je kind gaat huilen of heel hard beweegt.
Dit topic: weeën opwekkenquote:Op zondag 4 juli 2004 01:14 schreef marcelle het volgende:
Ik hoop dat iemand mij nog kan uit leggen wat er precies was!
En dan later dit:quote:DONNY-JANCO - vrijdag 21 mei 2004 @ 18:21
kom net thuis en heb echt een baaldag. eerst bij de verloskundige, het blijkt dat ze zich een maand heeft verekend en ik dus nu pas op de 38e week zit ( echt gewldig nieuws maar niet heus) en daarna hadden we geinformeert wat de camping van mn ouders voor 3 maandjes zou kosten. nou daar hoef je ook niet aan te beginnen want daar vragen ze 800 euro voor.
Met deze toevoeging:quote:marcelle - zaterdag 22 mei 2004 @ 00:39
ja maar er werd vanmiddag door de foon gezecht dat ze een fout hebben gemaakt na het overnemen van mn dossier na mn verhuizing. alsof ik dat kan helpen!!!!!!
Wie is hier nou gek? Wij of jij?quote:marcelle - zaterdag 22 mei 2004 @ 00:39
dit was ff een mailtje via mn werk ben gewoon nogsteeds nanda hoor
Uit stel jezelf voor in oudersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:52 schreef marcelle het volgende:
hallo nou ik vindt net dit forem en kom ook nog niet zo lang op fok ongeveer 2/3 weken nou en dan maar af en toe want wij hebben zelf geen internet maar op mijn werk wel. (erg makkelijk)
maar ik zal eens zeggen wie ik ben: ik marcelle woon samen met mijn vriendje karl en ons zoontje melvin van 20 maanden in purmerend. we zijn erg gelukkig met zijn drieen. ik werk als telefoniste bij een taxibedrijf waar mijn vriend werkzaam is als chauffeur. erg leuk om te doen voor twee dagen.
ik kijk veel rond op het ouders forem maar durf nog niet zo veel te zeggen.
en hobby's zijn vooral lezen en tv kijken gtst en onm. Enne volgende week wordt ik 23!
Ga me steeds meer schamen... want het lijkt idd wel op een misverstand te berusten.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Uit stel jezelf voor in ouders
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:51 schreef marcelle het volgende:
hallo hier ben ik weer En ik ben blij dat dit hele verhaal nu duidelijk is en inderdaad nanda is een colegaatje van me die 12 juni een zoontje heeft gekregen donny janco genaamd. Wij werken met z'n tweeeen op 1 computer en ik vergeet me nog wel eens uit te loggen vandaar dat dit kan gebeuren.
ik voel me nu weer welkom nu het is opgelost.
![]()
* lady-wrb maakt zich er niet druk om.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:34 schreef LadyS het volgende:
Sjeen, ik ben weer terug naar bed gegaan en heb nog ruim een uur geslapen..
Ben nu lekker fris gedouchten voel me een stukje beter!
Sugar, ik vind het idd ook een beetje vreemd. Want als ze op 1 computer werken dan moet die Nanda dus ook regelmatig nog op het werk geweest zijn* lady-wrb snapt er niks meer van
Heerlijk!quote:Op zondag 4 juli 2004 10:34 schreef LadyS het volgende:
Sjeen, ik ben weer terug naar bed gegaan en heb nog ruim een uur geslapen..
Ben nu lekker fris gedouchten voel me een stukje beter!
Dan ben ik nog steeds heel benieuwd waarom een vrouw die 38 weken zwanger is op haar werk zitquote:Op zondag 4 juli 2004 02:51 schreef marcelle het volgende:
hallo hier ben ik weer En ik ben blij dat dit hele verhaal nu duidelijk is en inderdaad nanda is een colegaatje van me die 12 juni een zoontje heeft gekregen donny janco genaamd. Wij werken met z'n tweeeen op 1 computer en ik vergeet me nog wel eens uit te loggen vandaar dat dit kan gebeuren.
ik voel me nu weer welkom nu het is opgelost.
![]()
En alvast openbaar gemaakt?quote:Op zondag 4 juli 2004 10:05 schreef rena het volgende:
Misschien wist ze al dat het een jongentje was en had ze de naam al verzonnen?
Dat kan best hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds heel benieuwd waarom een vrouw die 38 weken zwanger is op haar werk zit
Misschien is ze nachtportierquote:Op zondag 4 juli 2004 11:00 schreef Sugar het volgende:
Tijdstip van de "even-op-visitie-op-werk-post": 00:39 en 00:41...
Die is echt goed!quote:Op zondag 4 juli 2004 11:00 schreef Sugar het volgende:
Lady-wrb heeft ook gelijk, laten we ons er maar niet druk om maken! Maar ik hou er wel van om een beetje detective te zijn!![]()
Marcelle zei ergens dat ze telefoniste is bij een taxi bedrijf, dus als die collega dat ook is, kweenie hoor, maar taxi's rijden de hele nacht doorquote:Op zondag 4 juli 2004 11:00 schreef Sugar het volgende:
Toch vind ik het voor een zwangere vrouw een rare tijd om op visite te gaan op je werkquote:Op zondag 4 juli 2004 11:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
Marcelle zei ergens dat ze telefoniste is bij een taxi bedrijf, dus als die collega dat ook is, kweenie hoor, maar taxi's rijden de hele nacht door
De uitgerekende datum is 40 weken, niet 43 (dan ben je 3 weken overtijd). Je moet vanaf 36 weken met verlof. Nanda was eerst 42 en toen 38 weken zwanger, dus aan het werk was ze echt niet.quote:En je hoeft toch pas 4 weken voor de uitgerekende datum (dus met 39 weken?) verplicht met zwangerschapsverlof?
Volgens mij zaten wij samen in de dieetclub. Ik las dat jullie volgende week gaan meeten in Den Haag. Ga je ook mee?quote:Op zondag 4 juli 2004 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
M@x, heel fijn dat jullie afspraken over je schoonmoeder hebben kunnen maken!! En ik kan me goed voorstellen dat het nu moeilijk is om je lijn los te laten, ook al is het voor een prachtig doel. Dikke
Ja, we zaten samen in de dieetclub. En ja, ik ga ook meequote:Op zondag 4 juli 2004 11:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgens mij zaten wij samen in de dieetclub. Ik las dat jullie volgende week gaan meeten in Den Haag. Ga je ook mee?
Ik heb er nog aan zitten denken om me ook gewoon aan te melden en mee te gaan (ik ben zo benieuwd naar iedereen namelijk), maar ik ben er inmiddels al zo lang uit dat ik het toch maar niet heb gedaan. Ik heb vroeger ooit eens de rondleiding gedaan op het Binnenhof en ik vond het toen heel interessant. Heel veel plezier!quote:Op zondag 4 juli 2004 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, we zaten samen in de dieetclub. En ja, ik ga ook mee![]()
Slim! Ik haalde weken en maanden met elkaar in de warquote:Op zondag 4 juli 2004 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
De uitgerekende datum is 40 weken, niet 43 (dan ben je 3 weken overtijd). Je moet vanaf 36 weken met verlof. Nanda was eerst 42 en toen 38 weken zwanger, dus aan het werk was ze echt niet.
Misschien zijn ze bij bepaalde filialen al uitverkocht, en komen er geen nieuwe meer binnen.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:40 schreef Luchtbel het volgende:
Wat gek zeg? Ik heb ze hier vorige week ook nog gezien, ook joggingpakjes. Vraag het dan even als je er bent!
43 maandenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Slim! Ik haalde weken en maanden met elkaar in de warZwangerschapsdementie he..
Je kunt het doen hoor! De meeste mensen kennen je echt nog wel!!quote:Op zondag 4 juli 2004 11:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb er nog aan zitten denken om me ook gewoon aan te melden en mee te gaan (ik ben zo benieuwd naar iedereen namelijk), maar ik ben er inmiddels al zo lang uit dat ik het toch maar niet heb gedaan. Ik heb vroeger ooit eens de rondleiding gedaan op het Binnenhof en ik vond het toen heel interessant. Heel veel plezier!
Jaaa jaaa zo komen de misverstanden in de wereld hequote:Op zondag 4 juli 2004 11:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Slim! Ik haalde weken en maanden met elkaar in de warZwangerschapsdementie he..
Ik weet mijn denkwijze ook niet meer precies..quote:Op zondag 4 juli 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
43 maanden![]()
LOL ik heb het idee ook gedeeltelijk gepikt hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:30 schreef Jdee het volgende:
[..]
I second that! Ik vind het echt een geweldig goed plan om het op zo'n manier te vertellen. Ook omdat het niet afhankelijk is van of je zelf uit je woorden gaat komen :-) Mag ik het idee lenen?
Zal ik zeker eens gaan doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:27 schreef LadyS het volgende:
Xanthe, volgens mij krijg voor zo een bed 6 klossen, als ik het goed begrepen hebKun je het niet navragen bij de kraamzorgorganisatie?
Ik ga als het goed is ook in het ziekenhuis bevallen , dus voor de bevalling zou het niet hoeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als het niet gaat, dan gaat het niet. Het hele erge verschrikkelijke gevolg is dan dat je man je bed op moet makenomdat de kraamverzorgster dat officieel niet mag. Ik heb die klossen er onder gezet en meteen weer weggehaald want ik kwam mijn bed niet meer in of uit, veel te hoog. Ik vond het veel te gevaarlijk, vooral omdat ik in mijn eentje woonde. Nou ja, uiteindelijk ging ik toch in het ziekenhuis bevallen dus vond ik het verder niet zo'n probleem. En toen werd het een ks en kwamen we pas na 5 dagen weer thuis en toen was ik het in bed liggen zo zat dat ik dat overdag al niet meer deed en dus was het helemaal geen probleem meer
Je kunt ook overwegen om een logeerbed op klossen te zetten en daarin te bevallen, of overdag in een bed op klossen te bivakkeren in de woonkamer of zoiets (als je niet thuis bevalt). Maar goed, dan maken ze dus je echtelijke sponde niet op
Ik ga er nog even over nadenken, want ik vind het ook wel heel erg eng. Misschien kom ik jullie wel stiekem begluren op het Binnenhof.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt het doen hoor! De meeste mensen kennen je echt nog wel!!
Waaaat, 80cm??? Hoe moet ik daar inkomen dan? Dat komt bij mij ook tot halverwege mijn billenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:50 schreef Xanthe het volgende:
Had ook gelezen dat je bed bed dan op 80cm hoogte moet staan.
Daar kom je toch niet meer in? Ben al de grootste niet , maar 80 cm is toch al halverwege mijn billen.....
Hij vindt het niet zo een goed idee, zei hij netquote:Op zondag 4 juli 2004 12:00 schreef phluphy het volgende:
LadyS Heb je mijn voorstel al aan Peter doorgegeven?![]()
Succes Phlupyquote:Op zondag 4 juli 2004 12:00 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier helemaal plat...auw auw auw mijn buik doet zeer van het lachen. We gaan het straks gelijk proberen, alvast bedankt voor de moeite *proest*
Even tussendoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb er nog aan zitten denken om me ook gewoon aan te melden en mee te gaan (ik ben zo benieuwd naar iedereen namelijk), maar ik ben er inmiddels al zo lang uit dat ik het toch maar niet heb gedaan. Ik heb vroeger ooit eens de rondleiding gedaan op het Binnenhof en ik vond het toen heel interessant. Heel veel plezier!
Net als miss_d en Brighteyes ga ik ook mee! Wij zullen je heus niet opeten hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 12:00 schreef m@x het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, want ik vind het ook wel heel erg eng. Misschien kom ik jullie wel stiekem begluren op het Binnenhof.
das weer wat anders dan je vliezenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:48 schreef rickmans het volgende:
owja dat had ik nog niet gezegd hè. Bij de eerste wee was ons bed gebroken. Het staat nu wel heel provosorisch op klossen en de nachtkastjes, maar ik moet het nog even eerdaags maken
.
Stiekem? Tuurlijk niet! Zo eng zijn we nu ook weer niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken, want ik vind het ook wel heel erg eng. Misschien kom ik jullie wel stiekem begluren op het Binnenhof.
Shrek 2 is eerrruggg leuk!!!! Veel plezier!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 17:46 schreef AnnieB het volgende:
Straks ga ik lekker naar Shrek 2, dus dan slaap ik vast beter.
Proestquote:Op zondag 4 juli 2004 16:48 schreef rickmans het volgende:
owja dat had ik nog niet gezegd hè. Bij de eerste wee was ons bed gebroken. Het staat nu wel heel provosorisch op klossen en de nachtkastjes, maar ik moet het nog even eerdaags maken
.
Jij ook al ??quote:Op zondag 4 juli 2004 17:46 schreef AnnieB het volgende:
Straks ga ik lekker naar Shrek 2, dus dan slaap ik vast beter.
Ik was vanmiddag bij een H&M in Utrecht en daar hadden ze hem nietquote:Op zondag 4 juli 2004 15:20 schreef Martineke het volgende:
M@x ik ben net bij H&M geweest in rotterdam in de koopgoot, daar hebben ze dat pakje wat Tobias aanheeft voor ¤9.90 sorry ik hem em ook gekocht ongeacht wat het wordt
Graag!quote:Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef phileine het volgende:
Ik heb hem een paar weken terug gezien in H&M in de kalverstraat, maar ik weet niet of ze hem nu nog hebben. Moet ik morgen even voor je kijken tex?
Volgens mij hingen ze daar van de week in de uitverkoop.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef phileine het volgende:
Ik heb hem een paar weken terug gezien in H&M in de kalverstraat, maar ik weet niet of ze hem nu nog hebben. Moet ik morgen even voor je kijken tex?
Dank jequote:Op zondag 4 juli 2004 21:43 schreef Randa_v het volgende:
Texelonia, leuke titel heb je voor je Weblog.
Oh, m'n zus gaat morgen de stad in (die woont ook in Amsterdam) dus die kan hem gelijk voor me kopen als ze hem nog hebben. Maar bedankt voor je aanbod!quote:Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef phileine het volgende:
Wat heb je gedroomd dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dank jeVolgens heb ik het vanacht gedroomd, want werd vanochtend wakker met die ingeving!
Ik ben morgen toch in Rotterdam omdat ik moet werken, dus dan ga ik gelijk even kijken. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 4 juli 2004 15:20 schreef Martineke het volgende:
M@x ik ben net bij H&M geweest in rotterdam in de koopgoot, daar hebben ze dat pakje wat Tobias aanheeft voor ¤9.90 sorry ik hem em ook gekocht ongeacht wat het wordt
ok, het hangt beneden en dan helemaal achteraan in de zaak bij baby's mt 50 t/m 80 en dan beetje aan de rechterkant (langs pilaargeval met mutsjes eraan en zo) succes.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch in Rotterdam omdat ik moet werken, dus dan ga ik gelijk even kijken. Bedankt voor de tip!
Nou kan me voorstellen dat je het soms moeilijk hebt hoor meis...Ik bedoel je bent hartstikke flink, maar af en toe mag je best even huilen, daarom ben je echt geen mietjequote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben zo'n zwangerschapsmietje
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
Jij bent zieliger, ik heb nergens last van........alleen van jankbuien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |