Hier precies 12 dagen over de datumquote:Op zondag 16 mei 2004 20:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
40 weken is standaard. bij 42 moet je op controle.
Wij zaten precies op 41 weken, dus 1 week overtijd.
Ja dit is helemaal waar. Babs heeft het dus nog lekker warm in je buik. Maar ik weet wel hoe vervelend het is om overtijd te zijn. Ik was 8 dagen overtijd. Baby kwam vanzelfquote:Op zondag 16 mei 2004 20:29 schreef Jambo het volgende:
Al die trucjes helpen alleen als de baarmoedermond al aan het verstrijken is en de baby klaar is om te komen. Blijkbaar is jouw kindje er nog niet klaar voor. Ben bang dat je gewoon geduldig af zal moeten wachten, hoe moeilijk dat ook is. Succes.
Nee, idd niet doen hoor. Het idee achter het spul is dat het je darmen stimuleerd( lees irriteerd) dit werkt weer prikkelend op je baarmoeder, waardoor je weeen zou kunnen krijgen. Maar om de bijwerkingen die Mwanatabu al schetst zou ik het zeker niet gebruikenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:25 schreef DONNY-JANCO het volgende:
wonderolie .............. dat werd wel tegen me gezecht maar ik vond het ook al een eng idee. dat spul is toch voor je darmen????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |