Hoezo ?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:50 schreef Sloggi het volgende:
Van Persie heeft wel veel beltegoed
Dacht ik ook, maar volgens de krant heeft ie een optie bedongen om t/m vandaag te kunnen tekenen bij een grote club als die mogelijkheid zich aan zou dienen. Omdat de krant het gerucht al meerdere malen gemeld heeft zit er misschien toch een kern van waarheid in...quote:Op maandag 12 juli 2004 10:57 schreef ChAoZ het volgende:
Uhmm? Heeft die niet al bij Porto getekend?
Waarom in hemelsnaamquote:Op maandag 12 juli 2004 09:43 schreef Mindlight het volgende:
El Hamdaoui naar Heracles
Geen idee, hij heeft afgelopen week al meegetraind daar maar zegt zelf "Wat heb ik daar nou te zoeken?"quote:Op maandag 12 juli 2004 11:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam![]()
Kan hij niet kiezen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2004 11:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft afgelopen week al meegetraind daar maar zegt zelf "Wat heb ik daar nou te zoeken?"
Erg vaag weer zoals gewoonlijk, want hij traint ook nog mee met excelsior
Op huurbasis iddquote:Op maandag 12 juli 2004 12:38 schreef hellmondunited het volgende:
Samaras van SC Heerenveen naar VVV Venlo
Nee, die speelt gewoon voor Porto volgend jaar. Die zijn niet gek hoor.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:12 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens de krant heeft ie een optie bedongen om t/m vandaag te kunnen tekenen bij een grote club als die mogelijkheid zich aan zou dienen. Omdat de krant het gerucht al meerdere malen gemeld heeft zit er misschien toch een kern van waarheid in...
Hij zit toch echt nog in Brussel. Heeft al wel eens eerder in Turkijë gekeept.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:23 schreef methodmich het volgende:
Nee, Nys zit bij Ankaraspor. Die gaat vermoedelijk naar FC Brussels.
Op de site van Porto kan ik er niks over vinden terwijl andere aankopen er wel op vermeld staan, jij er ergens bevestiging van gezien?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die speelt gewoon voor Porto volgend jaar. Die zijn niet gek hoor.
Dat zijn ze wel vaker.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Ow, ik dacht andersom. BRT Text weer eens raar dus.
Hij heeft het huis van Alenichev overgenomen, weet ik wel.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Op de site van Porto kan ik er niks over vinden terwijl andere aankopen er wel op vermeld staan, jij er ergens bevestiging van gezien?
Kijk, dat is andere koek. Wederom sprake van een opvul-artikeltje van de kant van as.com dus...het zoveelste. Wel jammer, zou een goeie versterking zijn geweest.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij heeft het huis van Alenichev overgenomen, weet ik wel.
quote:TOKIO (ANP) - Richard Witschge vertrekt volgende maand bij het Japanse Oita Trinita.
De voetbalclub uit de J-League heeft dit vandaag bekendgemaakt. Zijn contract loopt dan af. De voormalige Ajacied kwam sinds februari uit voor de formatie en speelde tot nu toe twaalf competitie- en bekerduels.
Ik weet het zo net nog niet..quote:Op maandag 12 juli 2004 15:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die speelt gewoon voor Porto volgend jaar. Die zijn niet gek hoor.
Volgens contra.gr heeft ie nog niets getekend en heeft ie tot vanavond 12 uur om een betere aanbieding af te wachten.. Komt er in de tussentijd niets dan gaat ie naar Porto.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Bizarre wending dan.
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:39 schreef v.ision het volgende:
"rene eykelkamp keert terug in PSV 1 om in navolging van Cocu en Sibon gestalte te geven aan het bejaardenelftal wat zich naar verluid zal richten op een plaats in het rechter rijtje"
jammer, ze waren net zo'n goed team aant bouwenquote:
Lijkt me niet dat Ajax dit toelaat. Jong Ajax is de voorbereiding al begonnen. Anders moet er nu nog een nieuwe trainersstaf geregeld worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:29 schreef Sloggi het volgende:
Van Basten en Van 't Schip naar de KNVB
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:37 schreef Sloggi het volgende:
Als de KNVB met een zak geld aan komt wil Ajax best.
zeg ik dan van niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Elk contract kan afgekocht worden.
Ook dat van een Ajacied.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:33 schreef The_Hives het volgende:
Lijkt me niet dat Ajax dit toelaat. Jong Ajax is de voorbereiding al begonnen. Anders moet er nu nog een nieuwe trainersstaf geregeld worden.
quote:Volgens het AD zou Van Basten inmiddels hebben aangegeven open te staan voor de positie omdat hij qua karakter zou botsen met de technisch directeur Van Gaal bij Ajax.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee
dat zou klote zjin als dat de reden isquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:07 schreef keeper het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |