low-quality, no extra options..... dan welquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:57 schreef Dragonetti het volgende:
Ik hoop alleen maar dat ie te spelen is op een radeon 9700 pro ...![]()
niet legaalquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
Is er nog geen demo van te krijgen??
jah, wanneer is t illegaal en waneer niet? dat is de vraag.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:08 schreef alsem het volgende:
[..]
niet legaal![]()
Gamer/hardcore?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:23 schreef =HellFire= het volgende:
Alpha's zijn not done here.
Heb die vorig jaar november gezien bij een kameraad. Zag er toen al mooi uit, en dat was een alpha uit... 2001. Damn. Kon zich meten met Far Cry ongeveer, serieus.
? ja sinds euh toen ik 6 was ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:30 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Gamer/hardcore?![]()
-tvp-
BS.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
low-quality, no extra options..... dan wel![]()
http://www.forumplanet.co(...)fid=2308&tid=1264283quote:Q: Will my computer run DOOM 3?
A: Id software did tell us that 1GHz CPU 256MB RAM GeForce or Radeon 7xxx series card will be the minimum requirements, it is the minimum and I wouldn't expect you to be able to play with very many, if any of the features turned on and you wouldn't be leaving the world of 640 x 480
As a reference of what we think:
• 3+ GHz CPU, GeForceFX 5800 and above class GPU, 512+MB RAM RAM - Great system, framerates and gameplay
• 2-3 GHz CPU, GeForce 4 class GPU, 512MB RAM - With that kind of setup you'll be fine and enjoy playing Doom3
• 1-2 GHz CPU, GeForce 3 class GPU, 256-512MB RAM - average system, average framerates
• 1 GHz CPU, GeForce 2 class GPU, 256MB RAM - Playing at medium settings won't do it
A Pentium 4 or Athalon XP, 512 megs of RAM and a video card such as a Nvidia FX 5900 or a Radeon 9800 and sound card that can handle 5.1 surround sound will give you the full experience of DOOM III.
ben blij dat je dat overtuigend zegt,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
XP 2600 (geschat rond 1.8Hz)
Radeon 9600pro
dat draait wel
Nou, voor 150 euro heb je al een kaart die zeker 5 keer zo goed loopt als jouw schamele GF2 MX400. Hoef je helemaal geen 300 euro voor neer te leggen. En als je nu nog steeds een GF2 MX400 hebt, dan heb je toch de afgelopen 3 jaar kunnen sparen voor een mooie videokaart?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
kwam ie nou ook op de xbox uit? zou mij weer een upgrade schelen.
Vind het eigenlijk onzin om m'n pc up te graden en te voorzien van een vga kaart van 300 euro voor een spel.
[knip]
GF MX400 128MB
Far Cry deed het ook nog best goed op bij mij (heb dezelfde kaart) dus... komt wel goed.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb een geforce 4 ti 4200 en als ie daar niet op draait gooi ik de details naar beneden...lekker boeiend wacht wel op de geforce 6 voor ik een upgrade doe
http://www.quakecon.org/forums/showthread.php?p=20891quote:MESQUITE, Texas – July 6, 2004 - The battleground is set - the 9th annual QuakeCon 2004 video game festival and tournament at the Gaylord Texan Resort & Convention Center in Grapevine, Texas on August 12-15 will host the first DOOM 3™ deathmatch championship ever. Be there to game, hang out with 5,000 of your closest friends, and compete for $150,000 in cash and prizes in the NVIDIA QuakeCon 2004 Championship Tournaments. First-come, first-serve online registration for QuakeCon 2004 has begun at www.quakecon.org. The must-attend event for gamers is free to all attendees.
“We’re having a DOOM 3 party this year, and want to offer our fans the first opportunity to compete in a DOOM 3 tournament,” Todd Hollenshead, CEO, id Software said. “NVIDIA is putting up the largest QuakeCon prize package ever, and topping it off with DOOM 3 prizes that will have the competitors’ adrenaline rushing.”
NVIDIA Corporation, the worldwide leader in graphics processing, is putting up a combined purse of $150,000 in cash and prizes for the three QuakeCon tournaments.
“For gamers, QuakeCon is the most exciting happening of the year, and this year it marks the arrival of DOOM 3 – which is one event we wouldn’t miss!" said Dan Vivoli, executive vice president of marketing for NVIDIA. " NVIDIA's presence at QuakeCon gives gamers an opportunity to test drive the game with NVIDIA's GeForce 6 series, a product family designed to deliver the ultimate DOOM 3 experience to gamers of all budget-levels."
DOOM 3 Inaugural Deathmatch Championship:
Yes, you read that correctly. DOOM 3 Deathmatch is coming to QuakeCon 2004, and there has never been a more level playing field. With DOOM 3 launching this summer, there won’t be anyone who has had time to practice or master the game, and almost any QuakeCon attendee has a chance to walk away with one of the exclusive DOOM 3 prizes. We’re not telling you what they are just yet, but let’s just say that they’re fast. Registration for this 128-player tournament will begin August 12, 2004 – the first day of QuakeCon.
[..]
Vorig jaar wel op de E3, en iD wilde er geen multi-E3 game van maken zoals bijvoorbeeld Black and white...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef classpc het volgende:
Goeie game.
Je zag hem op de E3 alleen niet voor de pc omdat ie denk ik al bijna helemaal klaar is.
Alleen je ziet hem pas "when it's done".
Voor 12 augustus ? hmmm...... dan moet je wel heel positief zijn ingesteldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:55 schreef Mr.J het volgende:
Yeah baby!
Doom3 @ Quakecon!![]()
[..]
http://www.quakecon.org/forums/showthread.php?p=20891
Ik denk nu dat het echt zover is. Doom3 zal dus voor 12/08 released zijn.![]()
't Wachten is op een official Gold statement, maar deze bevestiging van Todd Hollenshead lijkt mij genoeg!
nooit uitgesteld, wiseguy... When it's done...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:27 schreef PDOA het volgende:
Nou, dat spel is al -tig keer uitgesteld. Dat zal wel eerste kwartaal 2005 worden...
Dit is de eerste officiele releasedate slimme sjaak!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:27 schreef PDOA het volgende:
Nou, dat spel is al -tig keer uitgesteld. Dat zal wel eerste kwartaal 2005 worden...
Watnou twijfel?!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:42 schreef Cheiron het volgende:
Doom 1 & 2 haden zo een leuke shareware versie. Denk dat ze in ieder geval een demo van Doom3 hadden moeten uitbrengen. Desnoods 1 level ofzo, alleen al om de engine te patsen/promoten. Jammer, want nu twijfel ik wel heel erg of ik hem wil hebben..
Ik zag gisteren een Doom1+2 CD in de Free Record Shop liggen voor 15 euro.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:23 schreef Ericjuh het volgende:
weet je wat ik nu helemaal tof vind... als ze doom 1 en 2 ook op de cd van doom 3 zetten..
doom 1 en 2 zo aangepast dat ze op snelle computer gespeeld kunnen worden en onder xp..
Far Cry Had een demoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Watnou twijfel?!
Je twijfelt toch ook niet om HL2 te kopen, of Far Cry, of S.T.A.L.K.E.R of Fable?!
DIII is gewoon goed, klaar, einde discussie.
NOU EN!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Far Cry Had een demo![]()
Je kunt ook gewoon kijken naar reviews van het spel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:43 schreef Cheiron het volgende:
Wat een bullshit. Ik heb het nog niet gespeeld, dus ik weet niet of het een geweldig spel is. Verkooppraatjes vertrouw ik niet zo, en op basis van een paar filmpjes vel ik een oordeel meer.
Een demo is gewoon een goed manier om gamers te overtuigen om je product te kopen (tenzij het bagger is natuurlijk). Maar ja, misschien is men tegenwoordig gevoeliger voor mooie plaatje en verkoopleuzen dan voor een "hands-on" ervaring.
Het zij zo.
Dezelfde specs als ik, dus ik hoef me geen zorgen te maken...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:05 schreef Roellie80 het volgende:
Dat gaat dus helemaal goed komen met m'n P4 2.8HT -- 1GB RAM -- 9800Pro [afbeelding]
Of je leest gewoon evenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik kwam gister in de winkel een cdtje tegen die dit jaar is gedrukt. Er stond Doom 1, Doom 2 en Final Doom op. + Preview content van Doom 3.
De reclamecampagne is stiekem begonnen?
Sorry hoor voor het niet lezen, ik dacht ik deel mijn enthousiasme even maar als jij dat ook al niet waardeert sheesh sheesh grmbl.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even
Foto die onlangs geplaatst was was ook gewoon de planning van de promocampagne...
Maar ik had dan ook niet de eerste pagina bekeken idd...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik noem dat juist desinteresse
The latter vrees ik, al zou ik DVD hoesje IN een grote zeer waarderen...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef bugeye het volgende:
als DoomIII uit komt, zal die dan als grote verpakking in de winkels liggen of als DVD hoesje?
Uit Todd Hollenhead's .plan update. Rechtstreeks uit de 'horse's mouth'! Feestje bij id Software dusquote:7/14-2004 11:52 AM CDT
IT'S DONE!!!!!!!
Yes, this is the official word that DOOM 3 has been code released and has been approved for manufacturing!
It won't be long now until the anticipation ends and the PH34R begins ;-) We literally just hung up with
Activision and have confirmed that our latest release candidate has been mutually approved and is finally
GOLD. Thanks to everyone for their patience (yeah right! =) and for everyone at id, Activision and our
numerous partners for helping us create what I believe is absolutely the best game we have ever made.
So, the next question is release dates. Retailers in the States will be allowed to pick up games starting
at 12:01 AM on August 3rd. The official street date is actually August 5th in the U.S.A., but some of
your favorite stores will probably have it early for those of you who have to have it first. Check with
your local retailer for that information.
Internationally, the game will take a few more days to make it to the store shelves. The UK will probably get it first, on or about August 6th. Everywhere else will probably be Friday, August 13th (que Twilight Zone Theme) or close to that date, with just a few exceptions (e.g. Russia and Poland). This isn't
because we don't have love for you folks outside the U.S., but the localization and manufacturing process
takes a bit longer outside the U.S. where we will have JVC run 24/7 to get the units built. I guess the
European manufacturers prefer to give their employees nights and weekends off. Go figure!
The champagne is flowing here at id and smiles abound!
I'll update again with some DOOM 3 preparation tips (not what hardware to buy - you'll have to wait for
a programmer for that sort of thing). In the meantime, I want to see those "DOOM 3 GOLD!!!" threads set
new records for swamping message board servers, destroying productivity, and post counts ;-)
Recapping today's headlines....DOOM 3 GOLD!!!
Waar in te voeren? Niets is er 'klikbaar'.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:17 schreef Disorder het volgende:
Check de UAC website van Doom 3. Hij is eindelijk online. Typ als paswoord: HBQDBDHQGYSK. Het is een countdown site. Als het goed is kom je dus in het spel met een transportvlucht op Mars aan, waarna het natuurlijk allemaal mis gaat
Niet meer nee. Eerst wel. En als het goed is is het 'loop' probleem nu opgelost.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:08 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Waar in te voeren? Niets is er 'klikbaar'.
quote:You've waited years. Now the wait is over. PC Gamer was the only publication in the world to review Doom 3 a split-second after id declared it "Done." We thought we were ready...
Turn out the lights. Get the surround-sound speakers in place. And say goodbye to sanity for the next 20-odd hours. The guys at id Software are famous for delivering a game "when it's done" - and we're here to tell you that Doom 3 is not only done, it's mind-blowing.
X The game opens up with your arrival at Mars Research Facility of the massive United Aerospace Corporation. It's the year 2145, and you're a Marine newly assigned to the facility's security detail. For the first 15 minutes,you're not even issued a weapon - the action unfolds in a pace reminiscent of the opening of Half-Life, as you get oriented around the security building and watch some video primers on your new job and new home. In this opening act, you're familiarized with your Personal Digital Assistant, wich will be your invaluable interface throughtout the rest of the game. Using this handy gadget, you can download info from other people's PDAs as you come across them, adding codes, access keys, and emails that contain crucial information you'll need to progress through the 28 maps to follow. Here's what you really spen those first 15 minutes doing: gawking. This is your chance to absorb the full shock of magnificant graphics engine put to stunning use. The enviroments are huge-scale and packed with detail. The base is a convincing Mars Station - less a far-future design than a depressingly postmodern corporate park. It feels lived-in, too - from the skin mags scattered on the kitchenette tables to the nastiest in the public rest-room toilet bowls.
But no sooner do you get oriented with your gear - and with the very cool physics model that lets you rearrange just about any object in the place - then all hell breaks loose. Literally.
The base is hammered by a shockwave of satanic force, and immediatly discover that almost evryone around you has turned into a flesh eating zombie - with a mindless devotion to snacking on you. Worse yet, the base has been invaded by a horde of nightmarish demons. Cut off from your fellow Marines (and stalked by some of their well armed zombie versions!), you've got only a comm link with your still human Sarge to steer you to safety
DOOM AND THEN SOME
For those expecting a "classic" run and gun Doom gameplay, the biggest surprise may be just how substanial this game is. If you try to blaze through any of these 28 missions you WILL be humiliated. Instead the only route to access is a slow and steady one, sticking to shadows, searching every nook and crany for health, ammo, and access keys, and generally advancing as methodicaly as you can.
You've also got to figure out whats happening. As you make your way through the different levels of the base, the pilot is revealed via the PDAs you pick up, and in breif conversations with the few NPCs who werent "turned" by the satanic attack. To make your way through the inevitably sealed-off access doors between levels, you'll have to read through email that progressively reveals a conspiracy of apocalypse proportions - the nefarious scheme of phsycotic Dr. Betruger, UACs cheif scientist, who's perverted a teleportion to open up a portal into hell-like demension. (Oh and if you didnt notice Dr. betruger is also keen on transporting his hellion army to earth.)
Gear is an absolute premium. All the old Doom weapons are back, but preciously rationed, and with an ever windling supply of ammo for each. The shotgun is your basic in close sledge hammer, while the assault rifle is your best down hallway exchanges with armed zombie marines. The chaingun provides a heavy punch for those hectic occasions when you need to yell "LETS ROCKKKK!" The plasma rifle was my personal fav, dealin streams of fiery blue death, although it runs out of ammo quickly. The rocket launcher scores devastating hits at a distance, while the stock pistol is suitable for minor enemies and desperate last stands. (And as for the BFG 9000 - you'll have to wait a bit before you get to arm it, but the wait is well worth it.)
But theres no need to worry that Doom 3 is as slow as spliner cell - hardly a minute goes by without a furious exchange of hostiles with some manner demonic beastie, imps, Hellknights, and Archviles are all back to shock and awe you with viscerally jarring attacks, and the endless stream of zombies and scuttling nasties gives you plenty to chew on (and chew up). The gallery of grotesquerie is the product of almost limitless imagination for horors - spiders that make your flesh crawl, infant "cherubs" mutated with fly wings, and other unamable terrors that blight the corridors of the possessed base
TO LAUNCH A THOUSAND PC PURCHASES
Early in the game, you're tasked with sprinting outside the mars Facility ( with rapidly depleting air canisters) in search of the next airlock. It was here that i really started to notice what I was seeing was graphics superiorty that not even current hot tech showcases like Far Cry could match. Dust blew around the martian surface and the dull brown/red hue of the sand and the twisted metal of shredded structures all semed so perfectly plausible.
Each girder, door, and window adds tangible substance to each scene, and even th \e effect of your flashlight shinging into a drakened corner looks ridiculosly real - as the light floods through a room , swinging back andforth, shadows are cast perfectly; dust particles gently drift into the cone of the flash light , eerily visible. And these are just the basics of the enviroment: just wait until you enter the depths of hell, and dive into some of the later mass melees,\. Doom 3, with all due awareness of hyperbole, is the best looking game you've ever seen.
Not surprising you'll need a monster system to render these monsters in all their intracetly textured glory. But the ability to play Doom 3 with all its visual magic maxed out is really a good excuse to trade up. A P4 3GHzwith a Georce 5950- class card will see u through okay. One of our test systems had a geforce 6800 ultra and ran flawlessly at 1024x 768 with high detail. (A higher level of quality and resolution is available , but the PC to run it well isnt)nning with a geforce4 MX card and 512 Mb RAM, the texture detail was great, although the game was choppier in spots.
Bottom line: If Far Cry didnt convince you, then Doom 3 should - the time to upgrade to a next generation 3D chip , or even an all new rig, is now.
SOUND, FURY...AND SCARES
While I was expecting amazing graphics, it was the sound effects and sound design that had me reeling. Footsteps echo spookily down halls; monsters issue bloodcurling shrieks; every hallway has an audible drip of menace and dread. Doom 3 is the reason to own surround sound speakers. The collective impact of sound design on the whole expierience cant be overstated, adding to the urge to switch out ll th lights, close the curtains, crank up the voulume, and let yourself be scared s***less.
And you will be jolted right out of your seat. I'm not going to spoil any of the socks here, but there were at least four occasions where i lunged back in y chair. Lead designer Tim wiltis is inside your head like a phycologist - and just when hes let you think you can lower your guard, he sticks the psychic shiv right into your nervous system.
Even when the scares arent heart stopping , theres a constant, simmering anxiety at each and every step. You basically subjecting yourself to a 20 hour cariac episode. At times, death brought sweet, momentery respite from the fear drenched mayhem.
The zombie plagued space station is creepy enough , but about mid way through the game you make a teleporteraided detour to hell. The whole feel of the game changes utterly - if you thought you were in desperate straits before, you now find yourself in a balls shriveling nightmare netherworld. (With no weapons!)
It's all leading up to a knees knocking climatic spelunk into the archealogical ruins beneath mars base where you enter a final showdown against evildoers amid the remnants of a fallen martian civilization. As the massive fright lifter descends so agonizingly slowly into the darkness, you may find yourself as I did, cursing out loud at the grim hold this game has on you.
Does Doom 3 have any missteps maybe just one; its attemps at humor feel way out of place. there are a few lame running gagas: PDA spam and an uber-nerdy string of emails between members of a roleplaying club. (The spam gag actually becomes a puzzle that requires you jump out of the game and use you web browser to find a code. Huh?) In one appalling instance, you even even become privy in a tounge-in-cheek directive by arcvillian Dr. Betruger, advising hellions on the proper way to prepare virgin sacrifices. These limp jokes server only to dump me out of the games carefully calibrated dread machine.
But no matter: The rest is all dynamite. Doom 3 took me 23 hours to complete on the medium difficulty setting. (For all those who rumored that the game would be over in a few hours- you couldnt be more wrong.) And for those 23 hours, you will never expirience a dull moment. Or even a less than mesmerizing one. Doom 3 is a masterpiece of art form - staying true to the frantic legacy of the Doom series, while ambitiously reaching new hieghts and bashing down the doors of the next generation of PC shooter. The bar is raised. Lets see someone else climb over it- Dan Morris
Highs: Extraordinary graphics and sound; incredible tension, atmosphere, and mayhem.
Lows: Some stabs at humor fall a bit flat.
Bottom Line: Just as we'd hoped, it's a non-stop ride of tension, carnage and terror. A new classic.
woeiquote:Todd Hollenshead, CEO van Id Software, heeft op zijn weblog verklaard dat zijn bedrijf het werk aan de code van Doom 3 nu definitief heeft voltooid. De laatste release candidate is goed bevonden en wordt dus de definitieve code (de zogenaamde goldversie). Distributeurs zullen Doom 3 vanaf 3 augustus kunnen inkopen; vanaf 5 augustus mag de game officieel worden verkocht aan consumenten in de Verenigde Staten. De rest van de wereld zal iets langer moeten wachten. Waarschijnlijk komt het Verenigd Koninkrijk eerst aan de beurt op 6 augustus; omstreeks 13 augustus zou Doom 3 overal beschikbaar moeten zijn.
Sinds 2000 kijkt de hele gamewereld halsreikend uit naar het veelbelovende Doom 3. Eind 2002 was er een incidentje, toen ATi de alphaversie van een demoversie van de game uitlekte die werd demonstreerd op de E3-beurs van dat jaar. Alpha- en bètaversies van het grafisch zware Doom 3 werden zelfs al gebruikt als benchmark voor nieuwe videokaarten. Hollenshead steekt zijn vreugde alvast niet onder stoelen of banken: "The champagne is flowing here at id and smiles abound!" Of zoals hij zelf het nieuws aankondigde: "It won't be long now until the anticipation ends and the PH34R begins."
quote:THE WORLDWIDE DOOM 3 INVASION BEGINS THE WEEK OF AUGUST 2
Mesquite, TX – July 14, 2004 – See you in Hell! id Software™ and Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) confirmed today that id Software’s highly anticipated DOOM 3™ for the PC has entered manufacturing and will begin shipping to retail stores worldwide the week of August 2. A sci-fi horror masterpiece, DOOM 3’s dramatic storyline, pulse-pounding action, incredible graphics, and ground-breaking technology combine to draw you into the most frightening and gripping first-person gaming experience ever created.
“DOOM 3 is done! And you’re going to have it in your hands in a matter of days,” said Todd Hollenshead, CEO, id Software. “DOOM 3 is a videogame experience unlike any before it. From the cinema quality visuals and the incredible 5.1 sound, to the terrifying atmosphere and hyper-realistic environments, the whole game screams ‘interactive horror film!’ Add in the most ferocious line up of demons Hell has ever brought to bear, and you have an experience so intense that you’ll need to keep your heart medicine handy.”
Built on id’s revolutionary new 3D technology, DOOM 3 is a terrifying battle with the forces of Hell. In DOOM 3, your recent assignment to the Union Aerospace Corporation’s Mars research facility seemed simple enough, until their discoveries and experiments unlocked the gates to Hell itself. Now, in an epic clash against pure evil you must fight to understand who is with you, who is against you, and what must be done to stop this nightmare from reaching Earth. For more information, fans can visit www.DOOM3.COM. DOOM 3 has been rated “M” for Mature by the ESRB.
Wie heeft grote outdoor locaties nodig als je dit soort binnen locaties kan hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:35 schreef Roellie80 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht ik toch ff dat ik van die deamon zijn zaakje zag bungelenquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:35 schreef Roellie80 het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wie heeft grote outdoor locaties nodig als je dit soort binnen locaties kan hebben. Dat worden heel wat donkere uurtjes.
indeed, hopen dat de engine daar ook goed mee om kan gaan..quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]Ik dus... Binnenlocaties zijn leuk, maar na zoveel uur binnen wil ik ook wel eens buiten rondkijken...
De engine zou het kunnen alleen de huidige systemen zouden dat niet aankunnen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:57 schreef johnneman het volgende:
[..]
indeed, hopen dat de engine daar ook goed mee om kan gaan..
was laatst nog een dikke discussie over op GoT..
zit veel verschil in joh.. zoals ik las, lol
Slecht excuus... De engine isser simpelweg gewoon niet op gebouwd... Je zou quake 3 ook Far Cry jungle's kunnen laten draaien, als je het in elkaar geedit krijgt met de tools, maar draaien zal het dan voor geen meter waarschijnlijk...quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
De engine zou het kunnen alleen de huidige systemen zouden dat niet aankunnen.
Ja leuk voor Epic maar andere developers zitten natuurlijk ook niet stil.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Slecht excuus... De engine isser simpelweg gewoon niet op gebouwd... Je zou quake 3 ook Far Cry jungle's kunnen laten draaien, als je het in elkaar geedit krijgt met de tools, maar draaien zal het dan voor geen meter waarschijnlijk...
bovendien vind ik persoonlijk de belichting voor deze game wel goed geslaagd, maar in praktijk al vreselijk achterhaald door de giga-klap die Epic laatst uitdeelde...
Valt een 2600+ met 768ddr en een ati 9600pro bga hiermee te vergelijkenquote:• 3+ GHz CPU, GeForceFX 5800 and above class GPU, 512+MB RAM RAM - Great system, framerates and gameplay
Denk eens na?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Valt een 2600+ met 768ddr en een ati 9600pro bga hiermee te vergelijken
En toch blijven dit de 2 groostste spelers, de rest maakt halfslachtige oplossingen of behouden engine voor eigen gebruik...quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja leuk voor Epic maar andere developers zitten natuurlijk ook niet stil.
Doe eens niet zo bijdehand ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denk eens na?
Vergelijkbaar met 9800 Pro alhoewel de 9800 Pro toch wel weer stukje beter is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand ?
Ik ken die hele 5800 niet.
Je hebt iets meer ram, iets mindere videokaart en iets mindere cpu, ik denk dat het prima draait.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand ?
Ik ken die hele 5800 niet.
Fuck EPIC en FUCK de Unreal Engine 3.0 Zo ver zijn we nog niet. Eerst maar eens naar Doom III kijken dude.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch blijven dit de 2 groostste spelers, de rest maakt halfslachtige oplossingen of behouden engine voor eigen gebruik...
Doom3 wordt verder niet meer ontwikkeld als techniek, alleen ondersteund en doorverkocht, Unreal Engine 3.0 wordt momenteel grif verkocht aan derden, maar is verdomd flexibel...
kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met 9800 Pro alhoewel de 9800 Pro toch wel weer stukje beter is.
Kan ik uit jouw reactie opmaken dat Doom geen buitenlocaties zal hebben? Zo ja, bron?quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wie heeft grote outdoor locaties nodig als je dit soort binnen locaties kan hebben. Dat worden heel wat donkere uurtjes.
In de eerste review die gisteren online is verschenen (zie één van mijn eerdere posts) wordt gesproken over buitenlevels. Die zitten er dus zéker weten in.quote:Op donderdag 15 juli 2004 02:36 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Kan ik uit jouw reactie opmaken dat Doom geen buitenlocaties zal hebben? Zo ja, bron?
nou ja... om nou 6000 floppy's te gaan installeren ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:17 schreef johnneman het volgende:
[..]
mocht je willen dat dat jouw bureau was
had ik er wel voor overquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nou ja... om nou 6000 floppy's te gaan installeren ...
duurt ff
Kan ie ook op een MSX?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:31 schreef =HellFire= het volgende:
Dat is voor de Oldskool gamers onder ons.
iig op de SNESquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan ie ook op een MSX?![]()
Effe kijken of er ergens goedkoop een SNES wordt aangebodenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
iig op de SNES
De laadtijden zijn wel lang hoor en metacritics is niet zo positief over de SNES release.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Effe kijken of er ergens goedkoop een SNES wordt aangeboden
Nee, wacht nog iets langer, de DS kan em wel aan. :quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:42 schreef Elegy het volgende:
Oh, zal ik dan even wachten totdat ie ook uitkomt voor de GBA?
Maar ik heb geen DSquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, wacht nog iets langer, de DS kan em wel aan. :![]()
meer dat als je je luie vinger even op de muis had geplaatst en de specs-thread had gelezen dan zat je in hooguit een midrange station, maar meer tussen low en mid...quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand ?
Ik ken die hele 5800 niet.
low? Zo slecht is me vga toch niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
meer dat als je je luie vinger even op de muis had geplaatst en de specs-thread had gelezen dan zat je in hooguit een midrange station, maar meer tussen low en mid...
zie zelf.. je zit toch echt zwaar onder de topquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:50 schreef Markster het volgende:
[..]
low? Zo slecht is me vga toch niet.
Hey, ik LEES voor ik post...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:50 schreef Markster het volgende:
[..]
low? Zo slecht is me vga toch niet.
ik niet, ik haat lezen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey, ik LEES voor ik post...
^_^quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Als het bij mij uitmaakt of ik een spel koop wat niet wil draaien dan lees ik wel graag
vind het soms wat overdreven die specs. meestal download ik eerst het hele spel of de demo.. doom 3 zal wel een paar cd's zijn dus zal ik deze keer ff de demo binnen halen.. draaid die goed dan kan ik hem kopen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Als het bij mij uitmaakt of ik een spel koop wat niet wil draaien dan lees ik wel graag
dat is hl2 jah.. welke doom3 gebruikt weet ik niet, hun eigen dacht ik..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:11 schreef Xyber het volgende:
welke engine gebruikt Doom 3 nou dan ? Havok toch ? of was dat Half life 2![]()
maaruh.. .wat is hun eigenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:35 schreef johnneman het volgende:
[..]
dat is hl2 jah.. welke doom3 gebruikt weet ik niet, hun eigen dacht ik..
denk het ook :Squote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat doom als multiplayer tegen gaat vallen
ik weet bijna wel zeker dat de multiplayer inderdaad gaat tegenvallen.. het ziet er allemaal erg vet uit.. maar de gameplay is een stuk langzamer vergeleken bij de 1e 2 delen. en juist die snelheid was leuk.. dan kon je nogeens een rocket ontwijken (zoals ook bij quake het geval was)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat doom als multiplayer tegen gaat vallen
True,...True,...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik weet bijna wel zeker dat de multiplayer inderdaad gaat tegenvallen.. het ziet er allemaal erg vet uit.. maar de gameplay is een stuk langzamer vergeleken bij de 1e 2 delen. en juist die snelheid was leuk.. dan kon je nogeens een rocket ontwijken (zoals ook bij quake het geval was)
maar wat ik gezien heb in de alpha versie is dat het allemaal een stuk langzamer gaat..
maar dat maakt niet zoveel uit als de single player goed uitgewerkt is
Ik wil em op me gewone goeie ouwe GB kunnen spelen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:42 schreef Elegy het volgende:
Oh, zal ik dan even wachten totdat ie ook uitkomt voor de GBA?
dit gaat een zware last voor die arme thunderbirdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef CreativeMind het volgende:
Gaat mijn lieve Athlon 1.4 dit trekken?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Effe kijken of er ergens goedkoop een SNES wordt aangeboden
Of op zo'n oldskool lcd handheldquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil em op me gewone goeie ouwe GB kunnen spelen...
Dat zal niet gebeuren. Demo after US launch...Rip zal er eerder zijn. Helaas.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:21 schreef Cheiron het volgende:
trouwens, er komt wel een demo uit, waarschijnlijk ronde dezelfde tijd als de volledige game. (uch..)
Goede ontwikkeling denk ik. Veel mensen twijfelen toch of hun systeem het zal trekken, downloaden de demo om het origineel dan niet meer te kopen. Nu kunnen ze de demo downloaden en dan het origineel kopen. Slim! Nu alleen zorgen dat de demo beter beschikbaar is dan de rip!
Flashlight aan = instant death...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk dat je de MP moet vergelijken met Splinter Cell: Pandora Tomorrow...
Juistem.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Flashlight aan = instant death...
Ik denk dat de multiplayer van Doom³ nog flink onderschat wordt. Ik denk dat het nog best een succes gaat worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Was ook al bekend, MP berust puur op lichteffecten
SP* trouwens ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Was ook al bekend, MP berust puur op lichteffecten
Hell no. Ben zo' n old skool online gamer die nog steeds 3D shoot ' em ups speelt met pijltjestoetsen ipv E,S, D Of was het A... om te bewegen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ga je em aanschaffen?
Hehe. Ik numpad ipv muis in de linkerhand, vroeger natuurlijk wel pijltjestoetsen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hell no. Ben zo' n old skool online gamer die nog steeds 3D shoot ' em ups speelt met pijltjestoetsen ipv E,S, D Of was het A... om te bewegen.
Volgens mij is het niet eens mogelijk om CO-OP te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
FF een stomme vraag tussendoor maar is het ook mogelijk om CO-OP te doen met meer dan 2 spelers? Bangeschijterd dat ik ben durf ik natuurlijk alleen de singleplayer levels van Doom 3 te betreden met op z' n minst 15 andere spelers...
ik weet dat bij de xboxversie een live co-op functie inzit. van de pc weet ik het niet.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens mogelijk om CO-OP te doen.
is dit shirley?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Om alvast in te komen....
http://www.cis.njit.edu/~nichol/doom/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Kon je ook rennen in Doom? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
doom 1 en 2
pijltjestoesten om te lopen
spatie om deur te openen
rechtershift om te rennen
rechtercontrol om te schieten
mên dat waren tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War. War never changes.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Kon je ook rennen in Doom? Volgens mij niet.
Eens kijken of jullie deze nog kennen:
iddqd
idkfa
idspispopd
Zo uit m'n blote hoofd
Tuurlijk kon je rennen. Springen en bukken kon je niet, rennen juist wel. Dat heeft altijd m'n leven gered hehe, ook in DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En no clipping mode heeft elk quake-based spel nog wel.
In Doom II ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:48 schreef Markster het volgende:
was het niet gewoon idclip?
Waar te downen? linkjes op google zijn fakequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:21 schreef =HellFire= het volgende:
De Doom Remake door fans in 3d met 3d graphics, vette muziek en goede LAN support is veeeeeeel beter.
Zie www.doom3maps.de ! Geweldige site van onze Duitse Doom vrienden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:53 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Waar te downen? linkjes op google zijn fake
thxquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:23 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zie www.doom3maps.de ! Geweldige site van onze Duitse Doom vrienden.
http://doom3.planet-multiplayer.de/download.php?view.36
Je hebt de officiele doom wel gewoon nodig, het verandert alleen de textures etc. naar een modern jasje
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:09 schreef Najra het volgende:
haha
AHAHAHAHAHA
AHAAAAAAAAHAHAHAHA
Ja sorry, stress op het werk enzo, ik heb mijzelf niet meer in de hand.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:10 schreef Internationalist het volgende:
Bron: Gamer.nlquote:Doom3, Doom3, Doom3, dat is bijna het enige wat je de laatste dagen hoort, sinds Doom3 'gold' is gegaan en de releasedate bekend is geworden. Voor veel gamers is dit een opluchting, aangezien ze al vijf jaar aan het wachten zijn op de game.
Vandaag is op TechTV een nieuw filmpje gedraaid, dat een paar nieuwe monsters en de BFG gun laat zien. Waarschijnlijk zal het filmpje heel vaak gedownload worden, dus hieronder staan een aantal mirrors, die binnenkort misschien weer offline zijn:
Mirrors:
Hardwired.hu
PRGfilms.net
Planet Multiplayer.de
Tiscali
Gamespot
Voor screenshots van het filmpje, kijk hier
Ik wacht nog ff op de demo.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.htmlquote:To: U.S. Congress
STOP THE UNHOLY RELEASE OF DOOM 3
Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Some claims that they look more forward to doom 3 than the second coming of Jesus Christ. The madness and violence must stop NOW! Don't let ID Software ever release doom 3 or it won't be long before we'll have a youth full of devil woreshippers and another columbine highschool situation.
850 Total Signaturesquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html
dit moet een grap zijn
al bijna op 900quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:38 schreef Markster het volgende:
[..]
850 Total Signatures
post hier dan nietquote:Op zondag 18 juli 2004 01:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd niet op dit spel te wachten....
quote:Op zondag 18 juli 2004 15:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarnaast moeten die Christen-honden eens blij zijn dat we iets doen aan die helleplaag op mars
PLEASE DON'T LET THAT GAME SUCK?! stond je niet aan?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:06 schreef Markster het volgende:
net filmpje gekenen, alle twijvels zijn weg, dit spel ga ik niet spelen
http://www.bandoom.tk/quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html
dit moet een grap zijn
quote:The game contains extreme violence, gore, ritualistic worshipping, satanism, habitation of other planets God did not intend for us to live on, and the use of guns.
HAHHAHA. Dat ga ik maar es posten. Tijd voor meer leuke reacties.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.bandoom.tk/
Deze site vind ik ook wel een toppertje.
Deze reden doet het hem wel:
[..]
Ik denk niet dat me hart dit gaat overlevenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
PLEASE DON'T LET THAT GAME SUCK?! stond je niet aan?
Of is het toch te eng voor je? H-L2 zal niks anders zijn denk ik.
Doet me denken aan Stichquote:Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef Disorder het volgende:
Intussen wordt nog steeds druk gespeculeerd over het volgende beest:
[afbeelding]
Te zien in die laatste video. Sommigen denken dat het wel eens de nieuwe Mancubus zou kunnen zijn. Wat het ook is, je moet er geen ruzie mee hebben, dat mag duidelijk zijn
THX!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:14 schreef Refragmental het volgende:
..bla..
tip: voeg degene die deze petitie is gestart toe aan je msn en spam hem doodquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html
dit moet een grap zijn
itikipa!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Stich
[afbeelding]
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ok ik heb met die petitiegoser gesproken, en het is helemaal geen christelijke amerikaanse pa/ma. Zijn visie achter de petitie was om een maat van hem te lopen stangen omdat die zo uitkeek naar de release van Doom 3
Hij woont in Denemarken btw
Whahah. Super.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ok ik heb met die petitiegoser gesproken, en het is helemaal geen christelijke amerikaanse pa/ma. Zijn visie achter de petitie was om een maat van hem te lopen stangen omdat die zo uitkeek naar de release van Doom 3
Hij woont in Denemarken btw
quote:1524. Robin: I AM GOING TO PLAY DOOM 3 WHILE MASTURBATING!!!!!!
lolquote:1539. Dusty Fielpopper: There's only one way to settle this.... VIOLENCE!!!!!! thousands of years ago the was a boy named Gil he had a nose the size of a coconut and lived from the sea his little friend bobo decided to bite his head of and they both died in the war on terrorism... now thats something to think about.
Nice, 47,50 in totaal dus. Is altijd weer anders dan die 60 pleuro's. En je krijgt er nog extra goodies bij ook.quote:
Flashlight = Uit = botsen op een andere player zonder dat je het doorhebt lol... maar ja... vraag me af wat de effectiviteit van de flashlight zal zijn in multiplayer... veel spelers schroeven gewoon hun bightness of gamma op om toch te kunnen zien in het donker... hoop datdat niet kan in Doom 3.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Flashlight aan = instant death...
Idd, wordt daar altijd kotsmisselijk van, iedereen die het spel aanpast zodat er eigenlijk niets meer van overblijft...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Flashlight = Uit = botsen op een andere player zonder dat je het doorhebt lol... maar ja... vraag me af wat de effectiviteit van de flashlight zal zijn in multiplayer... veel spelers schroeven gewoon hun bightness of gamma op om toch te kunnen zien in het donker... hoop datdat niet kan in Doom 3.
valt nog best mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:47 schreef mschol het volgende:
de systeemeisen zijn bekend:
http://www.tweakers.net/nieuws/33418
Daarom is ut2004 al 2x beterquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:08 schreef taart het volgende:
[..]
valt nog best mee.
en t'spel heeft 3 cd's
Ik en vele andere genotsspelers noemen het cheaten, de intense community noemde het legaal... Feit blijft dat het een enorm grijs gebied is/was...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:44 schreef =HellFire= het volgende:
lol, dat deed ik altijd in quake 2, andere crosshairs, geluiden, graphics..... damn, dat deed gewoon iedereen toen, en het werd geen cheaten genoemd. Met Pakexplorer alles veranderen enzo
Good ol days.
Meteen bestelt BTWquote:
Het hele online "competitie" spelen is er echt mee om zeep geholpen. Van die kloothommels die zelfs met directx hacks gaan lopen klooien. Wat ben je dan voor een enorme zielepoot?!?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik en vele andere genotsspelers noemen het cheaten, de intense community noemde het legaal... Feit blijft dat het een enorm grijs gebied is/was...
idd, dood aan die lamers !quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:22 schreef Refragmental het volgende:
Ben overigens benieuwd wanneer de eerste brightskins zullen verschijnen.
BrightskinsVooral in dit donker spel.
Dat ze nat gingen ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:20 schreef Najra het volgende:
Hm ik heb meerdere malen meegemaakt bij gcshop dat ze nat gingen bij de release van een nogal massaal verwacht spel. Doe ik niet meer.
Heb m ook besteld, zondag al, ook bij gcshop.nlquote:
Mjah, ik leef gewoon in de veronderstelling dat ik het spel speel zoals het bedoeld is, dus straight out of the box, geen optimalisatie en alles zo high als mogelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:25 schreef Najra het volgende:
[..]
Het hele online "competitie" spelen is er echt mee om zeep geholpen. Van die kloothommels die zelfs met directx hacks gaan lopen klooien. Wat ben je dan voor een enorme zielepoot?!?
Maar goed, ik spendeer daar dus geen tijd meer aan. Scheelt een hoop frustratie.
Niet aan de vraag konden voldoen zodat mensen niet op de release dag het spel kregen maar een tijdje later.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat ze nat gingen ?
Wat wil dat zeggen ?
En in het geval van UT2004: SE bestellen en dan doodleuk de melding krijgen na een WEEK dat die er niet meer is...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:36 schreef Najra het volgende:
[..]
Niet aan de vraag konden voldoen zodat mensen niet op de release dag het spel kregen maar een tijdje later.
aha.... hmm....hopen dat ze van hun fouten leren dan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:36 schreef Najra het volgende:
[..]
Niet aan de vraag konden voldoen zodat mensen niet op de release dag het spel kregen maar een tijdje later.
Koop zo'n game gewoon ipv te kopieren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ga niks pre-orderen, ik haal hem wel in de winkel
of haal een kopietje
wou je zeggen dat jij alles orineel heb ?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Koop zo'n game gewoon ipv te kopieren.![]()
ow ja, begin die "discussie" ff overnieuw...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat jij alles orineel heb ?![]()
dat wil ik wel doen.. maar dan moet je wel een beetje meehelpen anders kan ik geen discussie voerenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:50 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ow ja, begin die "discussie" ff overnieuw...
Yep.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat jij alles orineel heb ?![]()
goed bezigquote:Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep.![]()
Al m'n games, m'n OS, m'n Office, m'n PSP, m'n Nero etc.
Zou een geforce4mx ook gelden....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:47 schreef mschol het volgende:
de systeemeisen zijn bekend:
http://www.tweakers.net/nieuws/33418
Ach, een werkgever met MSDN licentie die jou de deur uitzet bij een reorganisatie en de week erna niet goed oplet of je wel al je kopietjes daar laat liggen als je je spullen komt pakken doet ook wonderen.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
er zijn dus toch nog mensen die echt betalen voor dit soort dingen![]()
kijk dan... goeie middag...quote:Om te spelen zoals bedoeld is:
Processor: 3.4 GHz
RAM: 2048 MB
Videokaart: Nvidia Geforce 6800 Ultra of ATI Radeon X800 XT
daar zou ik niet al te veel op hopen...quote:Op zondag 25 juli 2004 23:30 schreef Najra het volgende:
Wedden dat HL2 wel heel goed draait op een ATI 9800 XT en dan wel op een resolutie van 1600x1200.
haha idd.. wat een gruwelijk beest was dat zegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit de Cyberdemon nog in Doom 3? Dat was echt de enige vijand in Doom die ik nooit wou tegen komen.
Wat een grapjassen met hun 2gb ramquote:Op zondag 25 juli 2004 23:32 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kijk dan... goeie middag...
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:02 schreef Inn0cent het volgende:
Ja hoor, onze vriend komt terug.. de Cyberdemon
[afbeelding]
maar trekken we er ons wat van aan... absoluut niet...quote:1.there are no outdoor-levels
2.that the handling of the pda´s a pain in the ass
3. that there will only be sp-fun for about 20h.
4.that the multiplayer part is boring because of only 4 game-modi available and 4 players maximum playing on not more than "5" distributed maps.
5.the gameplay needs alot fine-tuning
6. Gfx and Sounds are great despite the lack of outdoor activity
7. that the gore level is extremely low and there´s no possibiltiy of dismembering enemies throughout the whole game
Lijkt me niet echt, want er zijn wel degelijk outdoorlevels aanwezig in Doom 3. En ik las ook dat je met de kettingzaag armen kon afzagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:14 schreef Ericjuh het volgende:
lees net dat sommige mensen hem al hebben...
zoals ik gelezen hebben waren ze er wat minder tevreden over...
[..]
maar trekken we er ons wat van aan... absoluut niet...
Echte bikkels spelen in Nightmare mode uiteraardquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:43 schreef =HellFire= het volgende:
Dat is dan in de makkelijkste moeilijkheidsgraad geloof ik.
wat ik trouwens ook gehoord heb is dat de monsters er in nightmare anders uitzien als b.v. easy..quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:08 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Echte bikkels spelen in Nightmare mode uiteraard
any proof???quote:Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep.![]()
Al m'n games, m'n OS, m'n Office, m'n PSP, m'n Nero etc.
dat was bij mohaa ook het geval... is wel snel voorbij..quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:47 schreef Najra het volgende:
20h single player fun is toch best goed?
maar doom is toch echt een sfeer spel.. daar moet je toch van genieten.. dus denk dat je er veel langer mee bezig bent... als je hem in 20 uur uitspeelt dan ros je overal door heen en heb je helemaal geen sfeer gevoel...quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was bij mohaa ook het geval... is wel snel voorbij..
maar ach zet em op nightmare en ik denk dat je de tijd kan verdrievoudigen ??
[fantasymode]quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:59 schreef =HellFire= het volgende:
Hahah.
Gespeelde tijd van Ericjuh, ~243 uur.
nog voor dattie uit isquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:08 schreef pkwarts het volgende:
waarschijnlijk allang oud nieuws, maar heb geen zin om het topic door te spitten. pc gamer gaf doom 3 een 9.4
er zijn meestal wel meer reviews voordat een game uit isquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nog voor dattie uit is
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
any proof???
Maar deze site is inmiddels wel een stukje opgeleuktquote:Op zondag 18 juli 2004 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.bandoom.tk/
Deze site vind ik ook wel een toppertje.
Deze reden doet het hem wel:
[..]
Ik ook hoor, lekker jezelf in het spel laten opnemen. Id Software raadde ook aan om dat te doen, en niet snel door de gangen heen te sprinten. Gewoon lekker genieten van die monitors, knipperende lichten, verdachte geluiden en rondslingerende ledematenquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maar doom is toch echt een sfeer spel.. daar moet je toch van genieten.. dus denk dat je er veel langer mee bezig bent... als je hem in 20 uur uitspeelt dan ros je overal door heen en heb je helemaal geen sfeer gevoel...
ik moet gewoon een half uur bij een hoekje staan met de gedachte of ik nu wel of niet het hoekje durft om te kijken
Jij komt ook al op GOT?quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:53 schreef Mr.J het volgende:
Aanradertje voor mensen die geen surround set kunnen plaatsen bij hun pc:
Een 5.1 Headset!
[afbeelding]
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=110&code=023
http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=1319
Pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/68574
Even voor de goede orde, ik = legionquote:Legion schreef op 25 juli 2004 @ 22:53:
Over het geluid... en ook over die 5.1 headset van zalman staat een "stukje" op planetdoom.
http://www.planetdoom.com/doom3/articles/d3sound.shtml
Helemaal onderaan:
"It is fundamentally wrong as far as producing true 5.1 sound goes, so one particular company decided to affix multiple speakers to their headphone. The Zalman Headphones. This headphone seems to show potential to produce a good 5 channel effect. But not the .1 channel. You certainly need a sub for that effect. Headphones cannot substitute a good Speaker setup, but it appears that the Zalman headphones come very close. For this Headphone to work, you will need 5 channel output at the back of your sound card. Again the SoundBlaster Live! 5.1 or the Audigy series will handle them. If you don't have a 5.1 Sound card and only have 2 channel, unfortunately you will miss out on a lot. However, headphones won't do you any good there either. Speakers still rein supreme because they will produce the shock-waves that headphones can't re-produce. When you have that hell knight breathing down your neck screaming its lungs out, I can guarantee you, a set of speakers will really produce that impact more then a headphone. The human mind is a strange thing. Emotions are affected by environmental effects such as sight, smell, sound, VIBRATIONS. Speakers are the best things for the job and the louder the better."
Iedereen kan daaruit zijn (of haar) eigen conclusies trekken.
Voor mij lijkt me die headset ideaal omdat ik vooral s'avonds zal spelen en m'n ouders zullen het niet waarderen wanneer ik midden in de nacht hun met een 5.1 setje uit het bed tril.
Ik heb nu een kwaliteits 2.1 setje dat voldoet voor overdag.
Maar voor s'nachts ga ik dus voor die headset.
dan zijn het previews en nog geen score want jke kan natuurlijk niet iets beoordelen voordat je de volledige versie hebt.. (en die press release die zij hebben is niet de final versie voolgens mij...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er zijn meestal wel meer reviews voordat een game uit is
je kan een review geven voordat het spel uit is. dit wordt heel vaak gedaan. de reviewers krijgen dan review discs. ik denk niet dat pc gamer een review maakt zonder de volledige versie (of iig heeeeeeeeeeeeel erg dicht tegen de volledige versie aan) te hebben gespeelt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn het previews en nog geen score want jke kan natuurlijk niet iets beoordelen voordat je de volledige versie hebt.. (en die press release die zij hebben is niet de final versie voolgens mij...
Oww dan lukt het nog wel met mijn 2,4 Ghz (Pentium 4), Radeon 9800/Pro en 1,00GB RAMquote:Q: Will my computer run DOOM 3?
A: Id software did tell us that 1GHz CPU 256MB RAM GeForce or Radeon 7xxx series card will be the minimum requirements, it is the minimum and I wouldn't expect you to be able to play with very many, if any of the features turned on and you wouldn't be leaving the world of 640 x 480
As a reference of what we think:
• 3+ GHz CPU, GeForceFX 5800 and above class GPU, 512+MB RAM RAM - Great system, framerates and gameplay
• 2-3 GHz CPU, GeForce 4 class GPU, 512MB RAM - With that kind of setup you'll be fine and enjoy playing Doom3
• 1-2 GHz CPU, GeForce 3 class GPU, 256-512MB RAM - average system, average framerates
• 1 GHz CPU, GeForce 2 class GPU, 256MB RAM - Playing at medium settings won't do it
A Pentium 4 or Athalon XP, 512 megs of RAM and a video card such as a Nvidia FX 5900 or a Radeon 9800 and sound card that can handle 5.1 surround sound will give you the full experience of DOOM III.
Sssssssssssssst!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij komt ook al op GOT?
Hehe, jij hebt me op het idee gebracht ja.quote:Had dan ook meteen het volgende stukje gequote met een revieuw op planetdoom zelf mbt het geluid.
[..]
Even voor de goede orde, ik = legion
uhmm waarom die kuch.. is toch niet illegaal of zo..quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:21 schreef BMH het volgende:
*Kuch* scans *kuch*
Het scannen en publiseren van andermans texten mag eigenlijk niet (tenzij je toestemming hebt).quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
uhmm waarom die kuch.. is toch niet illegaal of zo..
boeiuh alsof iemand er rekening mee houdt?quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Het scannen en publiseren van andermans texten mag eigenlijk niet (tenzij je toestemming hebt).
de mods???quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
boeiuh alsof iemand er rekening mee houdt?
En dan nog durven zeiken op mensen die hun software niet origineel hebben. Kopieeren mag dus niet, maar ordinair jatten is geen probleem.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, een werkgever met MSDN licentie die jou de deur uitzet bij een reorganisatie en de week erna niet goed oplet of je wel al je kopietjes daar laat liggen als je je spullen komt pakken doet ook wonderen.![]()
Waar baseer je dat op? En naar mijn weten gebruikt doom 3 starforce 3 als copy protection en dat is nog niet gekraakt tot op heden.....quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:18 schreef Ericjuh het volgende:
* Ultrawuft verwacht dat hij vandaag te downloaden is..
Dynabyte enschede adverteert met 6 augustus......quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:59 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens de Nederlandse computerwinkels komt de game 11 augustus uit...
m.a.w. we zien wel wanneer die uitkomt..quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Dynabyte enschede adverteert met 6 augustus......
Als Doom 3 Starforce 3 zal gebruiken, dan is Starforce 3 DOOMEDquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:53 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? En naar mijn weten gebruikt doom 3 starforce 3 als copy protection en dat is nog niet gekraakt tot op heden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |