Totdat ze haar vriend belt en hij jou op het station opwacht.quote:(overigens, niks zo leuk als je je verveelt in de trein dan een half uurtje mind-fucken met een moslima. gewoon oogcontact gaan zitten maken. Na gemiddeld 5 minuten is de eerste ongemakkelijke houding al waar te nemen )
Dan heb je mijn vriend nog niet gezienquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:42 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Totdat ze haar vriend belt en hij jou op het station opwacht.
Meestal komen de vrienden vam moslima's met z'n twintigen. Kans is groot dat die vriend van die moslima 19 man meeneemt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef jantine het volgende:
[..]
Dan heb je mijn vriend nog niet gezien
kans is groot dat ze alle 19 hard gaan rennen als mij vriend laat zien hoe mooi gepoetst z`n dienstpistool isquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:48 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Meestal komen de vrienden vam moslima's met z'n twintigen. Kans is groot dat die vriend van die moslima 19 man meeneemt.![]()
Had niet gezien dat je een meisje was
Hier heb ik nog nooit van gehoord, maar gezien het repressieve karakter van het geloof zou het wel kunnen ja. Misschien kan Akkersloot hier licht op werpen. Hij schijnt nogal veel van Islam af te weten.quote:Is het soms een zonde om iemand anders aan te kijken als moslim vrouw?
dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:15 schreef sp3c het volgende:
btw ik ben overigens geen vrouw ... daar kan het ook aan liggen
!!! Onder de gordel !!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:30 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien vinden ze je gewoon een lelijke vrouw om te zien.
Naar meisjes kijken is toch veeel leukerquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:41 schreef tjarie het volgende:
nederlandse jongens genaamd "nerds" zonder hoofd doek die ik aankijk kijken ook zo snel mogelijk naar de grond wanneer ik ze aankijk![]()
Murat D scenarios, deze keer niet met een directeur, maar met een agent.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je hebt wel een grondige hekel aan moslims, niet waar? Ik vraag me af wat je zou doen als jij de macht had in NL. Ik moet er niet aan denken.
Als je werkelijk dacht dat je vriendje de enige is met een glimmend klappertje, dan ben je nog blonder dan ik dacht
Volgens mij is haar vriendje een 'soldaat'. Een agent draagt buiten diensttijd meestal geen wapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Murat D scenarios, deze keer niet met een directeur, maar met een agent.
Bij mij zeggen ze trouwens meestal 'wat kijk je'.
Maar ze hebben geen hoofddeksel.
Als ik ze lang aankijk vragen ze aan mij:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Murat D scenarios, deze keer niet met een directeur, maar met een agent.
Bij mij zeggen ze trouwens meestal 'wat kijk je'.
Maar ze hebben geen hoofddeksel.
Lees dit als: padvinder.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vriendje een 'soldaat'. Een agent draagt buiten diensttijd meestal geen wapen.
Ik zeg soms wat anders dan wat ik denk. Natuurlijk stelt een gemiddelde nederlandse 'soldaat' geen reet voor. Het zijn veelal LBO'ers die geen baan kunnen vinden en dus maar besluiten het leger in te gaan. Gezien het niveau van TS schat ik haar vriend niet veel hoger in dan dat. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef Piro het volgende:
[..]
Lees dit als: padvinder.
Die Hollandsche mietjes meppen nog geen deuk in een gesmolten pakje boter.
Dat zijn vaak moslima's die er niet zelf voor kiezen een hoofddoek te dragen, maar dit vanuit de omgeving (familie) opgelegd krijgen. Anders zou het idd niet erg met elkaar stroken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een moslima zich opmaken in de trein: oftewe zich mooimaken terwijl ze een doek op heeft omdat ze niet aantrekkelijk mag zijn voor jongens
Net zoals ik me niet hoef te veranwoorden voor de daders van de terroristische acties in NY, hoef ik me niet te verantwoorden voor een moslima die zich opmaakt om aantrekkelijker te zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een moslima zich opmaken in de trein: oftewe zich mooimaken terwijl ze een doek op heeft omdat ze niet aantrekkelijk mag zijn voor jongens
een agent mag zijn wapen gewoon mee naar huis nemen (je bent agent 24/7) soldaten mogen zonder toestemming van de gemeente de deur niet eens uit met vuurwapen op zak.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vriendje een 'soldaat'. Een agent draagt buiten diensttijd meestal geen wapen.
hoeveel ken je er ... 0?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zeg soms wat anders dan wat ik denk. Natuurlijk stelt een gemiddelde nederlandse 'soldaat' geen reet voor.
je hebt ook echt tegen iedereen wel wat vooroordelen aan te merken he jij ... homo's, christenen militairen what's next?quote:Het zijn veelal LBO'ers die geen baan kunnen vinden en dus maar besluiten het leger in te gaan. Gezien het niveau van TS schat ik haar vriend niet veel hoger in dan dat. Uitzonderingen daargelaten.
oh ik wist niet dat ik verantwoording aan je vroegquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Net zoals ik me niet hoef te veranwoorden voor de daders van de terroristische acties in NY, hoef ik me niet te verantwoorden voor een moslima die zich opmaakt om aantrekkelijker te zijn..
Alleen in speciale gevallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
een agent mag zijn wapen gewoon mee naar huis nemen (je bent agent 24/7) soldaten mogen zonder toestemming van de gemeente de deur niet eens uit met vuurwapen op zak.
Het zal bij gissen blijven. Iedereen kan een wapen bij zich dragen, of het nu mag of niet. Jammer dat ze zelf niet even komt vertellen hoe het zit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
een agent mag zijn wapen gewoon mee naar huis nemen (je bent agent 24/7) soldaten mogen zonder toestemming van de gemeente de deur niet eens uit met vuurwapen op zak.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoeveel ken je er ... 0?
altijd lullen over shit waar je nix af weet he jij
Strip die gasten van hun moderne wapens, zet ze in de bergen of in de woestijn en ze zijn nergens meer.
[..]blablabla
Waar sloeg je voorbeeld dan opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat ik verantwoording aan je vroeg
LMAO!quote:Strip die gasten van hun moderne wapens, zet ze in de bergen of in de woestijn en ze zijn nergens meer.
gebeurt jaarlijks, noemt men koudweer trainingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
gissen of niet wat je zegt is klinkklare onzinquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het zal bij gissen blijven. Iedereen kan een wapen bij zich dragen, of het nu mag of niet. Jammer dat ze zelf niet even komt vertellen hoe het zit.
Bron?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zult meer schietgevaarlijke moslims op straat tegenkomen dan soldaten
Kortom, je geeft toe dat ze het zouden afleggen in een man tegen man gevecht zonder wapens.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:20 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
LMAO!Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Het Westen is militair superieur omdat het technologisch tientallen jaren voorligt op 'berg'/'woestijn'-bewoners.
heb je die gemist?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Bron?
ligt eraan tegen wie, durf wel te beweren dat er weinig militairen zijn die hoog in de bergen mike tysen een draai om de oren kunnen geven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kortom, je geeft toe dat ze het zouden afleggen in een man tegen man gevecht zonder wapens.![]()
De gemiddelde mens legt het af in een een 1 op 1 gevecht tegen een gorilla dus wat is je punt nou?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kortom, je geeft toe dat ze het zouden afleggen in een man tegen man gevecht zonder wapens.![]()
Laten we voor het gemak uitgaan van gemiddeldes, niet van extremen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt eraan tegen wie, durf wel te beweren dat er weinig militairen zijn die hoog in de bergen mike tysen een draai om de oren kunnen geven.
maar verder ...
Je vegelijkt dus een nederlandse militair (gemiddelde mens) met een niet nederlandse militair (gorilla)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:28 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
De gemiddelde mens legt het af in een een 1 op 1 gevecht tegen een gorilla dus wat is je punt nou?
de gemiddelde relmarokkaan krijgt in een vuistgevecht hoog in de bergen een stevig pak slaag van de gemiddelde militairquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak uitgaan van gemiddeldes, niet van extremen.
Laat maar..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je vegelijkt dus een nederlandse militair (gemiddelde mens) met een niet nederlandse militair (gorilla)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:35 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Laat maar..
[afbeelding]
Hint: zie mij avatar.
Ben je dom, of doe je je enkel voor als militairquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
de gemiddelde relmarokkaan krijgt in een vuistgevecht hoog in de bergen een stevig pak slaag van de gemiddelde militair
jij ook
dan moet je is leren specifiek vragen te stellen ipv steeds zitten te vissen, jij hebt het nergens over turkse/marokkaanse militairen gehad, jij claimt dat Nederlandse militairen zonder hun bewapening nix kunnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ben je dom, of doe je je enkel voor als militair
Als je had gezegd dat de gemiddelde nederlandse militair in een gevecht in de bergen of in de woestijn een stevig pak slaag van de gemiddelde turkse of marokkaanse militair krijgt, dan had je een punt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:ik snap dat de nuances allemaal wat moeilijker worden in het Nederlands enzo, dat schijnt wat lastig te zijn voor sommige wannabe europeanen maar doe toch wat beter je best als je iets wilt weten.
w000000eeeeeh that one came out of nowhere!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Wat is een warderenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:56 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Hij is het niet waard...
Hoewel ik dit stukje wel kan warderen.
[..]
Militair. Of ga ik dan te verquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
blaat
te ver in wat?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Militair. Of ga ik dan te ver
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
HarigeKerel - zie m'n vorige post en betrek het op jezelf.
![]()
Kijk, ik heb liever dat een moslima naar de grond staart dan dat iemand, die blijkbaar in overheidsdienst is, zijn dienstpistool in zijn vrije tijd meeneemt om mensen af te schrikken ten einde zijn vriendin uit de brand te helpen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:00 schreef jantine het volgende:
[..]
kans is groot dat ze alle 19 hard gaan rennen als mij vriend laat zien hoe mooi gepoetst z`n dienstpistool is
( en nou on topic svp)
Span je eens in om dergelijke tegenspraak te vermijden, en er is al een wereld gewonnen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:28 schreef jantine het volgende:
. Jammer maar helaas, dan blijf je maar in je eigen wereldje zitten.
(overigens, niks zo leuk als je je verveelt in de trein dan een half uurtje mind-fucken met een moslima. gewoon oogcontact gaan zitten maken. Na gemiddeld 5 minuten is de eerste ongemakkelijke houding al waar te nemen)
je wordt ook niet dagelijks door een op kerel met meer haar dan bigfoot inelkaar geschoptquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Komop zeg, de gemiddelde Marokkaan kan helemaal niet vechten
De laatste keer dat er een het idee kreeg mij in elkaar te beuken ging ie na een trap in het gezicht neer en schreeuwde dat zijn broer me ging afmaken
Dat neem je toch niet eens serieus? iele ventjes![]()
Zoek het maar op in de dikke van Dale dan en breng het maar ivm mindfucken van TS en de manier waarop zij verder reageert in deze topic.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:05 schreef Merkava_IV het volgende:
ba·saal (bn.)
1 behorend tot of gelegen aan of bij de basis
2 fundamenteel
Weer een nieuw woordje geleerd
Maar de zogenaamde agressie kon ik er niet uithalen.
iemand uit z`n tent lokken doe je niet zo, veel te opzichtig en overduidelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zeg soms wat anders dan wat ik denk. Natuurlijk stelt een gemiddelde nederlandse 'soldaat' geen reet voor. Het zijn veelal LBO'ers die geen baan kunnen vinden en dus maar besluiten het leger in te gaan. Gezien het niveau van TS schat ik haar vriend niet veel hoger in dan dat. Uitzonderingen daargelaten.
Hij heeft wel gelijk. Jij bent een schande.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef jantine het volgende:
[..]
iemand uit z`n tent lokken doe je niet zo, veel te opzichtig en overduidelijk
zoek het woord subtiel eens op in het woordenboek zou ik zeggen , flamer van lekmevestje.
het gaat je dan ook geen moer aan natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het zal bij gissen blijven. Iedereen kan een wapen bij zich dragen, of het nu mag of niet. Jammer dat ze zelf niet even komt vertellen hoe het zit.
Ik denk niet dat ze serieus was met haar reactie over de dienstpistool. Gezien de inhoud van de reactie (die van mij) waarop ze reageerde.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoek het maar op in de dikke van Dale dan en breng het maar ivm mindfucken van TS en de manier waarop zij verder reageert in deze topic.
Overigens lieden die hun dienstpistool zouden gebruiken om privé-zaken te beslechten zouden m.i. op staande voet moeten worden ontslagen, met de aanbeveling zelfs nooit ook maar particulier bewaker meer te kunnen worden.
Ryan, TS is een vrouw.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Jij bent een schande.
hij heeft geen gelijk, Nederlandse militairen zijn okquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Jij bent een schande.
Ze speelt iig met de gedachte, blijkbaar houdt ze het voor mogelijk dat het gebeurt. Maar daanenbuiten het uitlokken van die moslima's is een agressief, sadistisch trekje. Daar ook nog een topic van maken, getuigt niet van veel nozelheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:14 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze serieus was met haar reactie over de dienstpistool. Gezien de inhoud van de reactie (die van mij) waarop ze reageerde.
Over militairen kan ik niets zeggen idd. KMA trekt mensen die HAVO en VWO hebben gedaan. En ik mag hopen dat ze in het leger leren dat je niet je dienstpistool meeneemt om privé-zaken te beslechten. Echter wat KB opmerkt over het niveau van TS, daar ben ik het mee eens. Zelden zo onsmakelijk, ergerlijk topic gezien.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij heeft geen gelijk, Nederlandse militairen zijn ok
hij is een bevooroordeeld hypocriet en voorspelbaar manneke dat altijd maar racisme en discriminerende intenties bij een enkel bij hem bekende lijst potentielen waar heel fok! opstaat probeert te ontlokken door heel de dag hier een beetje flames te baiten
maar mensen etteren op de manier van de TS blijft niet ok natuurlijk
Waarmee ik niet wil zeggen dat LBO'ers bij uitstek onsmakelijke topics openen. Verre van. Mijn excuses daarvoor. Maar gewoon dat het niveau dat eruit spreekt ver en ver beneden maats is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Over militairen kan ik niets zeggen idd. KMA trekt mensen die HAVO en VWO hebben gedaan. En ik mag hopen dat ze in het leger leren dat je niet je dienstpistool meeneemt om privé-zaken te beslechten. Echter wat KB opmerkt over het niveau van TS, daar ben ik het mee eens. Zelden zo onsmakelijk, ergerlijk topic gezien.
Hij slaat op KB.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:15 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Ryan, TS is een vrouw.
Nounou dat is wat overdreven maar... Harig zijn is geen schandequote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:07 schreef sp3c het volgende:
je wordt ook niet dagelijks door een op kerel met meer haar dan bigfoot inelkaar geschopt
je gaat wel heel heel heel erg off topicquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Militair. Of ga ik dan te ver
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:33 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nounou dat is wat overdreven maar... Harig zijn is geen schande![]()
Een vriend van mij ging als hij stoned was ook altijd mensen in de tram aanstaren en dan gekke bekken trekken![]()
Dat lijkt mij ook erg onprettig
Moralist? Ik meen zelfs dat je elders op dit forum de Al Queda aanslagen als emancipatoir omschrijft, (weak relativism III). Hier verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet, op jouw leeftijd moet je toch weten dat dit niet werkt? Maar kennelijk is dit moraliseren inherent aan het ideologisch en maatschappelijk losgelagen links-liberalisme; niet gehinderd door enige kennis zegt men de ene keer willekeurig dit, en de andere keer beweert men weer even zo lukraak dat. Kortom: men zegt maar wat, om wat te zeggen te hebben!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
Jouw topic verraadt een gedrag (bijv. het mindfucken) dat niet alleen ontbloot is van ook maar de geringste vorm van beschaving, maar ook getuigt van een basale agressie waarmee ik als mede-Nederlander niet zou willen worden geassocieerd.
Je geflame begint nu hinderlijke vormen aan te nemen aangezien het je alleen om dit geflame te doen is en je ook nog eens op ludicreuze wijze dingen met elkaar vergelijkt die niet te vergelijken zijn. Moralist hanteer je als een scheldwoord, fine by me. Mensen die doen wat TS doen zijn walgelijk - die zijn een schande! - en als ik door daar wat over te zeggen in jouw ogen ineens van amoreel naar moralist ben overgegaan, dan lig ik daar niet wakker van. Wat erger is, is dat jij als moralist je amoreel betoont door hier alleen een potje te schelden op degene die wat zegt over dat walgelijke gedrag. Hiermee laat je de verdenking op je dat je zulk gedrag voorstaat iig niet afkeurt. Het geeft wrs aan waartegen ik dus paar weken lang discussieerde.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Moralist? Ik meen zelfs dat je elders op dit forum de Al Queda aanslagen als emancipatoir omschrijft, (weak relativism III). Hier verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet, op jouw leeftijd moet je toch weten dat dit niet werkt? Maar kennelijk is dit moraliseren inherent aan het ideologisch en maatschappelijk losgelagen links-liberalisme; niet gehinderd door enige kennis zegt men de ene keer willekeurig dit, en de andere keer beweert men weer even zo lukraak dat. Kortom: men zegt maar wat, om wat te zeggen te hebben!
rustig aan, als je zo doorgaat begeeft je pacemaker hetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je geflame begint nu hinderlijke vormen aan te nemen aangezien het je alleen om dit geflame te doen is en je ook nog eens op ludicreuze wijze dingen met elkaar vergelijkt die niet te vergelijken zijn. Moralist hanteer je als een scheldwoord, fine by me. Mensen die doen wat TS doen zijn walgelijk - die zijn een schande! - en als ik door daar wat over te zeggen in jouw ogen ineens van amoreel naar moralist ben overgegaan, dan lig ik daar niet wakker van. Wat erger is, is dat jij als moralist je amoreel betoont door hier alleen een potje te schelden op degene die wat zegt over dat walgelijke gedrag. Hiermee laat je de verdenking op je dat je zulk gedrag voorstaat iig niet afkeurt. Het geeft wrs aan waartegen ik dus paar weken lang discussieerde.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef jantine het volgende:
[..]
iemand uit z`n tent lokken doe je niet zo, veel te opzichtig en overduidelijk
zoek het woord subtiel eens op in het woordenboek zou ik zeggen , flamer van lekmevestje.
Aber, aber, anstatt gleich in die luft zu fliegen, greifen sie doch lieber zur "BL-anzünder"...[quote]quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je geflame begint nu hinderlijke vormen aan te nemen aangezien het je alleen om dit geflame te doen is en je ook nog eens op ludicreuze wijze dingen met elkaar vergelijkt die niet te vergelijken zijn. Moralist hanteer je als een scheldwoord, fine by me. Mensen die doen wat TS doen zijn walgelijk - die zijn een schande! - en als ik door daar wat over te zeggen in jouw ogen ineens van amoreel naar moralist ben overgegaan, dan lig ik daar niet wakker van. Wat erger is, is dat jij als moralist je amoreel betoont door hier alleen een potje te schelden op degene die wat zegt over dat walgelijke gedrag. Hiermee laat je de verdenking op je dat je zulk gedrag voorstaat iig niet afkeurt. Het geeft wrs aan waartegen ik dus paar weken lang discussieerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |